Ga naar inhoud

Even voorstellen, nog erg zoekende!


Ris92

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ben 26 jaar oud en moeder van 2 heerlijke knullen. Den oudste is 3 en de jongste is bijna 9 maanden. Na 2 zwangerschappen en beide gevoed te hebben, is er niet veel van mijn borsten over. Groot zijn de nooit geweest maar altijd mooi stevig. Ik voel me erg onzeker en ben echt heel ongelukkig met m'n lijf. 

 

Ik ben momenteel goed bezig om af te vallen en als ik straks op m'n gewenste gewicht ben, wil ik denk ik een borstvergroting laten doen. 

 

Ik merk dat ik het allemaal nog erg spannend vind en ben dus vooral op zoek naar alle ervaringen, foto's, adviezen etc hier op het forum. Zodat ik straks goed geïnformeerd kan gaan beslissen of en wat ik wil! 

 

Vroeger riep ik altijd dit nooit te doen, maar nu pas weet ik wat de impact kan zijn als je zo ongelukkig bent met je borsten. Ouder en wijzer ;)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ris92 zei:

Dag allemaal,

 

Ik ben 26 jaar oud en moeder van 2 heerlijke knullen. Den oudste is 3 en de jongste is bijna 9 maanden. Na 2 zwangerschappen en beide gevoed te hebben, is er niet veel van mijn borsten over. Groot zijn de nooit geweest maar altijd mooi stevig. Ik voel me erg onzeker en ben echt heel ongelukkig met m'n lijf. 

 

Ik ben momenteel goed bezig om af te vallen en als ik straks op m'n gewenste gewicht ben, wil ik denk ik een borstvergroting laten doen. 

 

Ik merk dat ik het allemaal nog erg spannend vind en ben dus vooral op zoek naar alle ervaringen, foto's, adviezen etc hier op het forum. Zodat ik straks goed geïnformeerd kan gaan beslissen of en wat ik wil! 

 

Vroeger riep ik altijd dit nooit te doen, maar nu pas weet ik wat de impact kan zijn als je zo ongelukkig bent met je borsten. Ouder en wijzer ;)

 

 

 

 

Hoi hoi

Welkom hier!!

Haha, ja, ik heb ooit tegen mijn man gezegd, toen hij het had over een borstvergroting (omdat ik ongelukkig was met mijn eigen): 'dan zoek je maar iemand anders, ik ga echt geen borsten vergroten' :45: 
Uhm ja, dat is nu een jaar of 8 geleden denk ik? :P 
Gelukkig vergroten we ons referentiekader en kunnen we veranderen :) 

Heb je een bepaalde regio waarbinnen je zoekt? Of maakt afstand niets uit?
En wat is je huidige cupmaat en wat ambieer je? Wil je enkel je huidige maat voller en steviger, of eerder een maatje groter, of een stuk groter? Alles is namelijk mogelijk, maar niet bij iedere pc, vandaar de vraag :) (voor het geval je eens op consult wit gaan, en al gerichter info kunt zoeken over een pc)

Veel leesplezier!!
En je kunt je topic 'volgen' (even onderaan of bovenaan je topic kijken hoe je dat doet, afhankelijk van het apparaat waar je mee ingelogd bent) dan krijg je een melding van elke reactie, ook als je niet getagd of geciteerd wordt :) 

Rechtsboven zit ook een zoekbalk waar je kunt zoeken als je wilt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ris92..... ja het is wat hè, wat het moederschap met je doet. Ik liep 10 jaar geleden met diezelfde gedachte. Toen mijn jongste 1 jaar was. Maar mijn vriend stond er niet achter toen. Inmiddels ben ik 10 jaar verder, gescheiden en veel meegemaakt. Gelukkig met mezelf. Maar nog altijd ontevreden over Mn borsten. Mijn huidige vriend had ervaring. Zijn ex-vrouw had 7 jaar geleden hetzelfde als ik. Zich wegdraaien in bed. Zich niet sexy voelen door je borsten. En zei tegen me, lieverd, ik weet wat het met een vrouw kan doen. Voor mij ben je goed zoals je bent, maar ik weet ook dat een BV jouw zo gelukkig gaat maken en als je dat graag wil, steun ik je hierin. Ca maand later zat ik al bij Velthuiskliniek voor consult. En nu 13 weken nadat consult heb ik ze. Ben ik blij nu? Ja. Stiekem wel al een beetje. Maar ik zie nog niet het eindresultaat. Het is allemaal nog te veel zwelling en stijf en hard. Maar ik kan wel al de vorm zien en niet wachten dat het over ca 6wk tot 3 mnd zover is. Ik zou zeggen. Lees en spiek hiermee. Bedenk wat je zelf wil. Qua volume en vorm. Welke Chirurg je evt aamspreekt. En plan een consult of meerdere bij verschillende klinieken. Dat is vrijblijvend. Je zit nergens aan vast dan. Betaald in sommige gevallen alleen klein bedrag voor het consult. 

 

Succes hiermee. En je mag me alles vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobmom zei:

@Ris92..... ja het is wat hè, wat het moederschap met je doet. Ik liep 10 jaar geleden met diezelfde gedachte. Toen mijn jongste 1 jaar was. Maar mijn vriend stond er niet achter toen. Inmiddels ben ik 10 jaar verder, gescheiden en veel meegemaakt. Gelukkig met mezelf. Maar nog altijd ontevreden over Mn borsten. Mijn huidige vriend had ervaring. Zijn ex-vrouw had 7 jaar geleden hetzelfde als ik. Zich wegdraaien in bed. Zich niet sexy voelen door je borsten. En zei tegen me, lieverd, ik weet wat het met een vrouw kan doen. Voor mij ben je goed zoals je bent, maar ik weet ook dat een BV jouw zo gelukkig gaat maken en als je dat graag wil, steun ik je hierin. Ca maand later zat ik al bij Velthuiskliniek voor consult. En nu 13 weken nadat consult heb ik ze. Ben ik blij nu? Ja. Stiekem wel al een beetje. Maar ik zie nog niet het eindresultaat. Het is allemaal nog te veel zwelling en stijf en hard. Maar ik kan wel al de vorm zien en niet wachten dat het over ca 6wk tot 3 mnd zover is. Ik zou zeggen. Lees en spiek hiermee. Bedenk wat je zelf wil. Qua volume en vorm. Welke Chirurg je evt aamspreekt. En plan een consult of meerdere bij verschillende klinieken. Dat is vrijblijvend. Je zit nergens aan vast dan. Betaald in sommige gevallen alleen klein bedrag voor het consult. 

 

Succes hiermee. En je mag me alles vragen

Wat een lieve reactie! Ja het is fantastisch hoor, ik ben stapelgek op mn kindjes. maar ik heb er lichamelijk een hoop voor op moeten geven. Striae van mn knieen tot mn nek. Bekkeninstabiliteit. Een slappe buik. En lege zakjes waar ooit borsten zaten. En dat laatste kan ik wat aan doen. 

Wel pittig dat je nog niet het wauw gevoel hebt! Dat is dan een lange weg als je er inzit kan ik me zo voorstellen. Gelukkig zie je vooruitgang. Wat je verder schrijft herken ik echt helemaal. Mijn man is superlief en vind mij mooi zoals ik ben, maar eigenlijk geloof ik dat niet zo (gevoelsmatig he, ik denk niet dat hij liegt ;) ) en voel ik me echt zo onaantrekkelijk als hij er naar kijkt of er aanzit, om maar even open en eerlijk te zijn haha. Heb liever dat hij het laat.

Hij vond het eerst niet echt een goed idee maar ik heb er met hem over gepraat en info gelezen en hij heeft door wat het met mij doet. Hij begrijpt het nu en staat er zeker achter. Hij is vooral angstig voor complicaties en dat het "plastic" aanvoelt. 

 

Zou ik je fotos mogen zien? 

 

Groetjes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Welkom hier!!

Haha, ja, ik heb ooit tegen mijn man gezegd, toen hij het had over een borstvergroting (omdat ik ongelukkig was met mijn eigen): 'dan zoek je maar iemand anders, ik ga echt geen borsten vergroten' :45: 
Uhm ja, dat is nu een jaar of 8 geleden denk ik? :P 
Gelukkig vergroten we ons referentiekader en kunnen we veranderen :) 

Heb je een bepaalde regio waarbinnen je zoekt? Of maakt afstand niets uit?
En wat is je huidige cupmaat en wat ambieer je? Wil je enkel je huidige maat voller en steviger, of eerder een maatje groter, of een stuk groter? Alles is namelijk mogelijk, maar niet bij iedere pc, vandaar de vraag :) (voor het geval je eens op consult wit gaan, en al gerichter info kunt zoeken over een pc)

Veel leesplezier!!
En je kunt je topic 'volgen' (even onderaan of bovenaan je topic kijken hoe je dat doet, afhankelijk van het apparaat waar je mee ingelogd bent) dan krijg je een melding van elke reactie, ook als je niet getagd of geciteerd wordt :) 

Rechtsboven zit ook een zoekbalk waar je kunt zoeken als je wilt.

xx BB

hahaha ach ja, borsten veranderen ook :45:

 

Ik woon in den Haag en opzich lijkt in de buurt mij wel fijner, zodat je niet daarna lang in de auto terug hoeft etc. Maar alles is te overzien en het kan altijd verderop ook.

 

Ik had een B en dan niet echt enorm gevuld. Maar altijd mooi stevig en ik had er vrede mee. Nu zou ik wel graag een goed gevulde C willen. Ik wil geen echt hele grote borsten, ben ook maar 1,60m en wil het wel mooi in verhouding laten zijn. Ook wil ik gewoon met mn kinderen stoeien en blijven sporten.

 

Ik ben van plan een aantal consulten te doen om eens te kijken wat ik er allemaal van vind.

 

Bedankt voor de tips! 

 

Heb je zelf ook een vergroting gehad? Kan ik ergens je verhaal lezen en wellicht fotos zien? 

 

Kan ik ergens hier ook specifiek soort reviews lezen per chirurg? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Ris92 zei:

Oohja, die B cup was VOOR de zwangerschappen. Nu draag ik Bhtops omdat alle soorten bhs irritant zitten en het er niet uitziet. Ellende. Gewoon nergens vulling in en voor de steun heb ik het dus niet nodig...


Voor een vergroting tot een C cup, kun je eigenlijk op heel veel plekken terecht. Haast elke pc kan dit gewoon hihi. Klinkt misschien stom, maar heb veel mooie resultaten gezien en allemaal ook van verschillende pc's.

Ik heb zelf idd een borstvergroting gehad, 6,5 jaar geleden ondertussen alweer. Van een b'tje naar een flinke D cup. (in bh is het een 70F/G, zoals je vaker zult lezen is de bh maat vaak groter dan de zichtmaat bij borsten met prothesen)
Mijn verhaal is op mijn profiel te vinden, als het goed is, maar neem wel ff een pot koffie erbij :45: (wat hebben we gelachen destijds :P

Rechtsboven is een zoekbalk. Zou je specifiek op arts, kliniek, aantal cc willen zoeken (de zoekopdracht moet langer dan 3 tekens zijn) dan kan dat daar :) 

Heb je vragen, dan stel ze gerust in dit topic, zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan:)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ris92  ik ben wel al blij hoor. Maar t moet zich nog vormen. Dat is t vervelende. Je ziet niet meteen eindresultaat. Het is in t begin nog heel hard en stijf. 

 

Mijn vriend is heel eerlijk tegen me. Vond me mooi zoals ik was. Maar gaf ook eerlijk aan dat mooie volle borsten wel een meerwaarde zijn. Die niet voor hem aanwezig moeten zijn. Maar wel zn voorkeur heeft. Gaf wel duidelijk aan dat ik t voor mezelf moet doen en niet voor hem. Hij zegt dat er wel wat verschil zit tussen echt en nep. Maar dat “nep” ook ontzettend fijn aanvoelt. Na die 6 weken herstel gewoon goed masseren. En veel. Des te soepeler worden ze ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, inmiddels begin ik het forum te begrijpen haha. Ik heb echt veel vragen, soms hele stomme simpele dingen. Als je antwoord weet, laat het me weten!

 

Ik zou ook graag albums zien van diegene die dat willen delen, het is gewoon fijn om het verhaal te lezen en dan te zien hoe het er daadwerkelijk uitziet, geeft toch een echter beeld dan fotos van praktijken zelf voor mijn gevoel.

 

komt ie:

 

- Hoe maak je de keus voor arts? ER zijn er zooooveeel hier in de buurt. Ken alleen dr Timmenga van de Parkkliniek via via.

- Hoe kies je de implantaten, merk etc. Doet de chirurg dat of hebben jullie vooraf al een soort keus gemaakt?

 

-Je maat vooraf, meet de chirurg dat zelf ook? Momenteel weet ik niet goed welke maat ik heb sinds laatste borstvoedingsperiode.

 

- Kan je op consult en pas maanden later laten opereren of is dat eigenlijk gek?

 

- Aan wie hadden jullie het wel en niet verteld? bijv. op werk?

 

- Zien de mensen die je t niet hebt verteld het? Durven mensen er wat van te zeggen?

 

- Hoe voelt het aan?! Is het erg anders dan een natuurlijke borst?

 

- Krijg je ook uitleg tijdens consult over wisselen na zoveel jaar etc. en de gevolgen, kosten etc daaraan?

 

- Hoe zit het als je slappere borsten krijgt in de loop van de jaren? Of gebeurt dat gewoon niet met implantaten?

 

- Hoe doen jullie dat met kinderen? Ik heb er 1 van 3 jaar en 1 van 9 maanden op dit moment...

 

- Hoe zit het als je aankomt of juist afvalt? 

 

- Iemand hier ervaring met het tegelijkertijd laten doen van je buik, een " mommy make over "

 

- En met lipofilling? 

 

Nou ik bedenk vast nog wel meer, maar dit is het nu even :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ris92,

 

logisch dat je veel vragen hebt! Alleen maar goed om te stellen denk ik. Zal kijken of ik wat dingen kan beantwoorden, dat gezegd hebbende: ik ben geen expert haha.

 

Keuze voor de arts.. tja ik zou afgaan op recensies van anderen en waar je een goed gevoel bij hebt. Daarvoor kun je gewoon op consult gaan een keer, je zit dan nergens aan vast. En nee je hoeft dan niet direct je operatie vast te leggen en dit kan ook maanden later. Je kan dan ook nog een tweede keer op consult tegen die tijd. Of helemaal niet een operatie doen bij die specifieke arts als je toch anders besluit of voor een andere arts gaat. Iedere arts werkt anders en zal ander advies geven. Vooral kiezen waar jij je het best bij voelt. Geen goed of fout hierin denk ik.

Het merk implantaten hangt wel af van de arts. Dit verschilt per kliniek en arts. Ik wilde zelf hydrogel ipv siliconen en dan is de keuze sowieso beperkter. Maar ik had mijn arts eigenlijk al daarvoor gekozen omdat ik anderen kenden die daar geopereerd waren en heel blij waren. Toevallig werkte hij (of eig de kliniek) ook met hydrogel dus dat kwam goed uit.

Je maat is niet heilig hoor.. ze schatten vaak in wat je nu hebt en wat je ongeveer misschien kunt verwachten maar cupmaten zijn, zoals je misschien al hebt gelezen, niet leidend. Een 75D is hetzelfde als een 80B bijvoorbeeld. De arts kijkt wel naar wat je nu hebt maar of dat nou een A of B, vol of niet is, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit. Uiteindelijk pas je gewoon verschillende prothesen tijdens je consult en obv daarvan maak je (en de arts) een keuze. 

 

Ik heb het op mijn werk niet verteld. Maar ik zit ook een beetje in een gekke situatie met wisseling van baan etc. Sommigen vertellen het wel, of alleen degene die ze goed kennen op werk bijv. Verder wisten een aantal mensen in mn omgeving het. Ook mn ouders, die niet zo fijn reageerden maargoed. Kon het niet zo goed verborgen houden dacht ik, mbt hersteltijd en het volume erna. Als ik nu mn borsten zie, had ik het best verborgen kunnenhouden haha. Alleen tijdens de hersteltijd is het wel lastig om dan smoesjes te bedenken, tenzij je ze al amper ziet. Wat wel lastig is, is dat je bijv niet mag tillen. Dus als iemand onverwacht. vraagt of je ergens bij lan helpen of wat kunt pakken en diegene weet het niet... dan zul je iets anders moeten bedenken  waarom het niet kan ?

 

Mijn vriend wist het natuurlijk ook en die heeft ook heel veel

geholpen (dat heb je ook echt nodig die eerste dagen/ week). En een aantal goede vriendinnen.

 

Bij mij valt het vooralsnog dus niet echt op. Los van de borstband die ik om moet dan.. maar qua volume zullen mensen het denk ik niet zien. Voor mij is het pas 3 weken geleden, dus zachtheid kan ik nog niet zoveel over zeggen...

 

geen kinderen dus dat weet ik niet... heb wel twee nichtjes die klein zijn en het is wel lastig.. je kunt het ze nl niet goed uitleggen en ze doen sowieos wel wild. Je moet wel die eerste weken eigenlijk ondersteuning hebben denk ik, want je mag niet tillen ed... 

 

Afvallen/ aankomen heeft natuurlijk invloed op je borsten. Dat zal ook met prothesen zo zijn. Denk dat het per persoon zal verschillen wat het doet, je hebt wel kans dat de prothesen anders komen te hangen als het ware als je heel veel aankomt of afvalt. Maar daar valt op voorhand weinig over te zeggen. Ik heb ook veel opgezocht over zwangerschap bijv. Maar bij sommigen blijven ze gewoon heel mooi en juist steviger ivm de prothesen, bij anderen niet.

 

Als het goed is wordt tijdens het consult wel besproken dat je moet wisselen uiteindelijk, en de risico’s etc. Voor jezelf wel goed om rekening te houden met een evt wisseling na x aantal jaar. Vaak krijg je een bepaald aantal jaar garantie op de prothesen en krijg je die vergoed mocht er iets gebeuren binnen die periode. Vaak moet je dan de (herstel)operatie wel zelf betalen. 

 

Met lipofilling en mommy make over geen ervaring!

 

Hoop dat ik niks ben vergeten zo (vastwel haha), maar mocht je nog vragen hebben, let me know! Zoals ik al zei, ik ben geen expert he alleen ervaringsdeskundige met nog maar 3 weken oude boobies :) 

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2019 om 20:31, Ris92 zei:

Wat een lieve reactie! Ja het is fantastisch hoor, ik ben stapelgek op mn kindjes. maar ik heb er lichamelijk een hoop voor op moeten geven. Striae van mn knieen tot mn nek. Bekkeninstabiliteit. Een slappe buik. En lege zakjes waar ooit borsten zaten. En dat laatste kan ik wat aan doen. 

Wel pittig dat je nog niet het wauw gevoel hebt! Dat is dan een lange weg als je er inzit kan ik me zo voorstellen. Gelukkig zie je vooruitgang. Wat je verder schrijft herken ik echt helemaal. Mijn man is superlief en vind mij mooi zoals ik ben, maar eigenlijk geloof ik dat niet zo (gevoelsmatig he, ik denk niet dat hij liegt ;) ) en voel ik me echt zo onaantrekkelijk als hij er naar kijkt of er aanzit, om maar even open en eerlijk te zijn haha. Heb liever dat hij het laat.

Hij vond het eerst niet echt een goed idee maar ik heb er met hem over gepraat en info gelezen en hij heeft door wat het met mij doet. Hij begrijpt het nu en staat er zeker achter. Hij is vooral angstig voor complicaties en dat het "plastic" aanvoelt. 

 

Zou ik je fotos mogen zien? 

 

Groetjes!

 

 

Hoi hoi!

 

Ik heb jouw verhaal even gelezen en ik weet niet precies waar je naar op zoek bent maar je geeft wel aan dat je niet te groot wilt. Zelf zit ik bij een pc die totaal niet van de grote boobies is haha (voor mij een klein beetje jammer, heb echt moeten zeuren om groter te krijgen aangezien ik dat toch wel erg bij mijn lichaam vond passen).

 

Ik word 14 Februari geopereerd door dr. van der Weij bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Hij is echt van de natuurlijke boobies en van wat ik hier van andere dames die bij hem geweest zijn gezien heb ben ik helemaal gerustgesteld dat ze er in ieder geval niet super hard of nep uit gaan zien (niks mis mee als je dat wel wilt hoor maar persoonlijk liever iets subtielers, heb daar de ballen niet voor haha). Hij heeft ook zijn eigen website. www.beautiful.nl. Hij is een erg ervaren arts (zie zijn aantal borstvergrotingen). Helaas kan ik je nog geen foto's van mezelf laten zien!

 

Hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent, ik zou lekker overal gaan kijken!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ris92 zei:

Zo, inmiddels begin ik het forum te begrijpen haha. Ik heb echt veel vragen, soms hele stomme simpele dingen. Als je antwoord weet, laat het me weten!

 

Ik zou ook graag albums zien van diegene die dat willen delen, het is gewoon fijn om het verhaal te lezen en dan te zien hoe het er daadwerkelijk uitziet, geeft toch een echter beeld dan fotos van praktijken zelf voor mijn gevoel.

 

komt ie:

 

- Hoe maak je de keus voor arts? ER zijn er zooooveeel hier in de buurt. Ken alleen dr Timmenga van de Parkkliniek via via.

- Hoe kies je de implantaten, merk etc. Doet de chirurg dat of hebben jullie vooraf al een soort keus gemaakt?

 

-Je maat vooraf, meet de chirurg dat zelf ook? Momenteel weet ik niet goed welke maat ik heb sinds laatste borstvoedingsperiode.

 

- Kan je op consult en pas maanden later laten opereren of is dat eigenlijk gek?

 

- Aan wie hadden jullie het wel en niet verteld? bijv. op werk?

 

- Zien de mensen die je t niet hebt verteld het? Durven mensen er wat van te zeggen?

 

- Hoe voelt het aan?! Is het erg anders dan een natuurlijke borst?

 

- Krijg je ook uitleg tijdens consult over wisselen na zoveel jaar etc. en de gevolgen, kosten etc daaraan?

 

- Hoe zit het als je slappere borsten krijgt in de loop van de jaren? Of gebeurt dat gewoon niet met implantaten?

 

- Hoe doen jullie dat met kinderen? Ik heb er 1 van 3 jaar en 1 van 9 maanden op dit moment...

 

- Hoe zit het als je aankomt of juist afvalt? 

 

- Iemand hier ervaring met het tegelijkertijd laten doen van je buik, een " mommy make over "

 

- En met lipofilling? 

 

Nou ik bedenk vast nog wel meer, maar dit is het nu even ?

Ik zal je vragen ook beantwoorden

 

-keuze arts is hier bv foto’s bekijken, verhalen lezen en je er dan goed bij voelen. Of je doet net als ik. Geeft voorkeur aan bepaalde kliniek en kijkt welke arts je consult doet en of deze je aanstaat. Zoniet zou je een tweede consult met andere arts kunnen nemen binnen die kliniek. 

- welk merk is idd afhankelijk van waar de kliniek mee werkt. Ik wilde Mentor of Motiva. Ben voor Mentor gegaan uiteindelijk. Omdat en daar mijn kliniek alleen maar mee werkt. En dat toch wel een van de grootste en langst-levende merken is op de markt. 

-je maar kan chirurg inschatten. Als je deze zelf niet weet

-je kan consult altijd alvast plannen. Soms zitten daar ca 50,- kosten aan. Die als je daar je laat opereren weer van je totaalbedrag afgaat

-ik heb t alleen maar aan mijn familie en paar vriendinnen verteld

-in gewone truien of blouses ziet niemand het als je niet belachelijk veel groter gaat. 

-hoe t aanvoelt kan ik nu nog niet zeggen. Maar van vriendin die t al langer heeft... zegt, ze voelen iets steviger, iets minder kneedbaar aan. 

-ook tijdens je consult kun je alles vragen. Over houdbaarheid (in principe levenslang als implantaat niet gaat scheuren) welke garanties daar aan vast zitten en evt kosten mocht dit wel zo zijn. Meestal krijg je implantaten vergoed. Alleen de operatie zelf niet. 

-met afvallen en aankomen heb je kans dat er weer meer hang gaat ontstaan. Ook naarmate je ouder wordt en er minder klierweefsel zal zijn. Maar als je netjes bh’s blijft dragen. Niet teveel in gewicht schommelt. Denk ik dat je nergens voor hoeft te vrezen. 

-met kleine kids zul je zeker eerste week hulp nodig hebben. Je mag ook de eerste 6 weken niet zwaarder dan 5 kilo tillen. Dus baybys en peuters is lastig dan. 

-mommy make-over of lipofilling heb ik geen ervaring mee

 

hoop voldoende info gegeven te hebben. Maar je kan altijd gewoon alvast eens een consult doen en een PC van alles vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ris92 zei:

Zo, inmiddels begin ik het forum te begrijpen haha. Ik heb echt veel vragen, soms hele stomme simpele dingen. Als je antwoord weet, laat het me weten!

 

Ik zou ook graag albums zien van diegene die dat willen delen, het is gewoon fijn om het verhaal te lezen en dan te zien hoe het er daadwerkelijk uitziet, geeft toch een echter beeld dan fotos van praktijken zelf voor mijn gevoel.

 

komt ie:

 

- Hoe maak je de keus voor arts? ER zijn er zooooveeel hier in de buurt. Ken alleen dr Timmenga van de Parkkliniek via via.

- Hoe kies je de implantaten, merk etc. Doet de chirurg dat of hebben jullie vooraf al een soort keus gemaakt?

 

-Je maat vooraf, meet de chirurg dat zelf ook? Momenteel weet ik niet goed welke maat ik heb sinds laatste borstvoedingsperiode.

 

- Kan je op consult en pas maanden later laten opereren of is dat eigenlijk gek?

 

- Aan wie hadden jullie het wel en niet verteld? bijv. op werk?

 

- Zien de mensen die je t niet hebt verteld het? Durven mensen er wat van te zeggen?

 

- Hoe voelt het aan?! Is het erg anders dan een natuurlijke borst?

 

- Krijg je ook uitleg tijdens consult over wisselen na zoveel jaar etc. en de gevolgen, kosten etc daaraan?

 

- Hoe zit het als je slappere borsten krijgt in de loop van de jaren? Of gebeurt dat gewoon niet met implantaten?

 

- Hoe doen jullie dat met kinderen? Ik heb er 1 van 3 jaar en 1 van 9 maanden op dit moment...

 

- Hoe zit het als je aankomt of juist afvalt? 

 

- Iemand hier ervaring met het tegelijkertijd laten doen van je buik, een " mommy make over "

 

- En met lipofilling? 

 

Nou ik bedenk vast nog wel meer, maar dit is het nu even ?

Hey meis,

 

Er komt indd veel op je af he. 

Ik zou bij 2 of 3 pc’s op intake gaan niet teveel iig, want dan ga je twijfelen mss.

 

qua merk zou ik het zoeken wat het meeste wordt gebruikt en waar het minste klachten over staan op internet. Dit geldt trouwens ook voor de pc.

 

Bij mij wisten ze het op mijn werk, 2 vriendinnen en familie. Werk zou ik zwz op de hoogte stellen ivm tillen en evt dingen die je nog niet mag of kunt tegen de tijd dat je weer aan de slag gaat.

 

Ik heb ook een zoontje van 16 mnd en de eerste 3 weken had ik hulp in huis van mijn man en dochter van 12 jaar. Na 3 weken ben ik weer gaan werken en had ik 2 dagen in de week iets kunnen regelen met mijn schoonouders die 2 straten verder wonen, om mijn zoontje in en uit bed te halen in de middag. Nu ben ik 5,5 week po en mij man is gewoon aan het werk, mijn dochter naar school en heb hem vandaag dus zelf uit bed moeten tillen ( armen niet strekken) ik kon niet anders het mag ook absoluut niet, voel gelukkig niks. Verder met middag eten laat ik hem gewoon met zijn bordje op de bank eten.

 

verder heb ik voor mentor cohesive II gekozen rond 375cc bij heyendael kliniek in Nijmegen bij pc F. Straten. Mijn borsten waren echt uitgezakte theezakjes en walgde echt van mijn borsten, vind ze nu na 5,5 weken weer een beetje hangen, maar ik ben tevreden ze zien er heel natuurlijk uit.

 

Ik zal je nog toevoegen in mijn album kun je spieken.

 

succes met je keuzes maken. 

 

Xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ris92 hoi Ris, welkom?

wat een hoop vragen gaan er door je heen he. Ik kan nog niet veel antwoorden geven, want ik ben pas 12 feb aan de beurt. Wat betreft keuze arts. Ik woon ook in Den Haag, en zag dat Bergmankliniek open dagen houdt waar je ook een afspraak kan maken met een arts of consulente. De consulente legt alles goed uit, maar die adviseerd je niet in de maat. Wel legt ze van alles uit over de methodes, welke protheses of lipofilling. Ook welke chirurgische artsen de bv operaties doen. Ik was op de Binckhorst geweest. En heb dokter Koopmann 'gekozen' omdat ik bij hem gewoon een super goed gevoel heb. Helaas doet Bergman de bv operaties alleen nog maar in Hilversum, maar alle andere consulten zijn gewoon in Den Haag of in Rijswijk, vlakbij de Hoornbrug. Hilversum is gelukkig maar een uurtje rijden, dus wel te doen. Na de open dag heb ik een afspraak met de plastische chirurg gemaakt en ben ik twee maanden later nogmaals langsgeweest voor een tweede passessie. En wat ook erg leuk is... Ze maken daar een 3D foto, dan kan je zien hoe het ongeveer gaat worden. Ik word daar erg blij van. 

Verder heb ik het in mijn omgeving aan bijna niemand nog verteld. Alleen het gezin waar ik uitkom, mijn schoonouders en schoonzus en zwager, en een vriendin. Ze reageerden allemaal superlief en leuk. En toch durf ik het aan mijn andere vriendinnen enzo nog niet te vertellen. Komt erna wel. Wel lastig, want ik ben normaalgesproken een open boek, en dit voelt als een soort liegen ofzo terwijl het niet eens ter sprake komt?. Ik merk dat er een soort schaamte gevoel is,en ben toch ook bang van de (negatieve) meningen. Dat trek ik mij altijd wel aan, want ik wil altijd voor iedereen goed doen. Dan maar mijn mond houden. Pffff?

Succes met je beslissingen en je zoektocht. Mocht je me nog wat willen vragen, tag me maar! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Pff meiden ik weet 't even niet meer hoor. M'n borsten wil ik echt laten doen. Ik heb zo een hekel aan die slappe lege zalkesm

Ik wil graag m'n buik ook ooit laten doen. Waarom ooit. Dan wil ik eerst goed afvallen. Ben ruim 4 kg kwijt en wil er nog minstens 6 kwijt. En het is gewoon duur dus ik heb daar op korte termijn geen geld voor. 

En nu twijfel ik zo. Ik zou deze zomer een borstvergroting financieel kunnen laten doen. Ik heb 2 5 wk vakantie en daarna is m'n man nog een week thuis dus dan heb ik 't ergste hopelijk ook gehad qua pijn etc om m'n kinderen daarna weer te verzorgen. 

 

Andere kant, als ik doorspaar kan ik het tzt in 1 keer laten doen. Maar dat vind ik ook eng, zoveel tegelijk aan m'n lijf. En dan heb ik ook langer vrij nodig etc waarschijnlijk. Ergens merk ik ook dat ik de hoop heb dat ik na 't afvallen en nieuwe boobs die buik wellicht kan accepteren. 

 

Maar zo niet, moet ik een 2e keer geopereerd en weer een x aantal weken niet tillen etc etc. 

 

Dus wat zouden jullie doen?! Hoe denken jullie erover, als ervaringsdeskundige? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2019 om 16:19, Ris92 zei:

Pff meiden ik weet 't even niet meer hoor. M'n borsten wil ik echt laten doen. Ik heb zo een hekel aan die slappe lege zalkesm

Ik wil graag m'n buik ook ooit laten doen. Waarom ooit. Dan wil ik eerst goed afvallen. Ben ruim 4 kg kwijt en wil er nog minstens 6 kwijt. En het is gewoon duur dus ik heb daar op korte termijn geen geld voor. 

En nu twijfel ik zo. Ik zou deze zomer een borstvergroting financieel kunnen laten doen. Ik heb 2 5 wk vakantie en daarna is m'n man nog een week thuis dus dan heb ik 't ergste hopelijk ook gehad qua pijn etc om m'n kinderen daarna weer te verzorgen. 

 

Andere kant, als ik doorspaar kan ik het tzt in 1 keer laten doen. Maar dat vind ik ook eng, zoveel tegelijk aan m'n lijf. En dan heb ik ook langer vrij nodig etc waarschijnlijk. Ergens merk ik ook dat ik de hoop heb dat ik na 't afvallen en nieuwe boobs die buik wellicht kan accepteren. 

 

Maar zo niet, moet ik een 2e keer geopereerd en weer een x aantal weken niet tillen etc etc. 

 

Dus wat zouden jullie doen?! Hoe denken jullie erover, als ervaringsdeskundige? 

 

Gevonden?

Lastige vraag hoor, ik kan je daar niet in adviseren....Ik heb dat niet met mijn buik, dus kan mij moeilijk indenken hoe dat voor je zou moeten voelen. Je gevoel van: misschien word ik wel zo blij met mijn borsten dat mijn buik niet meer hoeft, dat kan natuurlijk. Ik denk dat je alles goed moet afwegen. Bij je borsten vergroten staat 6 weken. Hoe lang staat dat voor je buik? Wat zijn de kosten, los en tegelijk, wat is de pijn die je gaat ervaren? 

Knap dat je al 5 kilo kwijt bent! Misschien toch een afspraak met een pc maken en met hem of haar bespreken wat je twijfels zijn. Misschien raden zij juist tegelijk aan of apart. Financieel moet natuurlijk ook alles op een rijtje staan. Kan je het met je omgeving erover hebben? Wat denken zij ervan? Wat voor jou het fijnste zou zijn. 

Ik had al is eerder gereageerd op je topic over Bergmankliniek. In maart is er weer een open dag. Trek die stoute schoenen aan en maak een afspraak voor een consult. Dat kan met een arts of met een consulente. Ik had toen voor de consulente gekozen, dat voelde minder eng. Maar een maand erna een afspraak gemaakt met de arst. 

Succes meid! Je wilt het zo graag, dilemma's, dilemma's, dilemma's....?

Groetjes van mij, een mede hageneesje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2019 om 16:22, Ris92 zei:

Zo, goed bezig met typen. Lege zakjes dus. En geen 5 wk vakantie helaas maar 2,5. ;)

Hoi Ris, Ben je voor je buik al eens op consult geweest? Een vriendin van mij heeft haar buik laten doen. De arts kon haar met zekerheid zeggen dat dit niet met afvallen weg ging omdat er iets aan de binnenkant niet meer goed was. Hoe en wat zou ik niet meer precies weten.  Ik zou in elk geval eens met een PC gaan praten zodat je weet of je buik nog vanzelf goed kan komen.  Dubbels herstel lijkt mij heftich.  Ik ben mijn buikspieren heel veel gebruikt omdat je in het begin je armen niet kan gebruiken.  Daarentegen heb je de mommymakeover waarbij ook alkebei gebeurt volgens mij.  

 

Mbt je vrije  dagen.  Ik wilde mijn zonvakantie niet offeren en heb 1 week van buldog jaar en 1 week van dit jaar ingezet. Ik ben een kantoorbaan en werk part-time dus dit was genoeg.  Ik vin d de ei ter fijn omdat je dan makkelijk minder verhullende kleding kan dragen. 

 

Moeilijk allemaal hè.  Neem je tijd voor je beslissing.  Ik heb daar uiteindelijk twee jaar voor nodig gehad.  Maar daardoor was ik wel echt zeker van mijn beslissing.  Ik ben ook nooit zo'n snelle beslisser. Dus dat is dan ook niet zo gek. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo lastig pff. Ik heb ook de hoop dat met goed sporten en afvallen m'n buik iig in kleding weer toonbaar wordt. Ik wil met nieuwe boobbies wel graag strakke shirtjes aan. En 't is gewoon een hangbuik geworden, vol striae en slap. 't verbeterd al wel wat met sporten en afvallen nu maar mooi strak wordt die huid gewoon nooit meer. 

Misch gewoon maar eens

Op consult. Maar zelfs bij een plastisch chirurg schaam ik me dood voor dit lijf.... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ris92 zei:

Ja zo lastig pff. Ik heb ook de hoop dat met goed sporten en afvallen m'n buik iig in kleding weer toonbaar wordt. Ik wil met nieuwe boobbies wel graag strakke shirtjes aan. En 't is gewoon een hangbuik geworden, vol striae en slap. 't verbeterd al wel wat met sporten en afvallen nu maar mooi strak wordt die huid gewoon nooit meer. 

Misch gewoon maar eens

Op consult. Maar zelfs bij een plastisch chirurg schaam ik me dood voor dit lijf.... :(

Schamen? Ben je gek. Juist stoer als je die afspraak durft te maken. En artsen zien zoveel!!!!! Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Hoofd omhoog en denken dit doe en durf ik maar even voor mezelf? En een afspraak is vrijblijvend he! Dus je zit er niet aan vast en kan je erna verder bomen welke beslissing je gaat maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil ja echt moeilijke keus!! Dat dit echt nog goedkomt geloof ik zeker niet, het is enorm uitgerekt. Was echt GIGANTISCH in m'n zwangerschappen. Maar 't zal wel verbeteren als het vet weg is natuurlijk en spieren sterker.

Dubbel herstel ben ik ook wel huiverig voor, andere kant ben je wel in 1 keer klaar. Maar dan moet ik echt wel even flink doorsparen. En dan betekend nog minstens 1,5 jaar ongelukkig met m'n borsten.. 

 

Zomervakantie is met werk van m'n man een fijne optie omdat hij in 't onderwijs werkt en dus lang vrij is. M'n zusje is dit jaarook augustus helemaal vrij en kan dus bijspringen. En ergens denk ik ook dan heb ik dat maar binnen ofzo? Nouja zoals je merkt m'n gedachten gaan echt alle kanten op!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ris92 zei:

@Adnil ja echt moeilijke keus!! Dat dit echt nog goedkomt geloof ik zeker niet, het is enorm uitgerekt. Was echt GIGANTISCH in m'n zwangerschappen. Maar 't zal wel verbeteren als het vet weg is natuurlijk en spieren sterker.

Dubbel herstel ben ik ook wel huiverig voor, andere kant ben je wel in 1 keer klaar. Maar dan moet ik echt wel even flink doorsparen. En dan betekend nog minstens 1,5 jaar ongelukkig met m'n borsten.. 

 

Zomervakantie is met werk van m'n man een fijne optie omdat hij in 't onderwijs werkt en dus lang vrij is. M'n zusje is dit jaarook augustus helemaal vrij en kan dus bijspringen. En ergens denk ik ook dan heb ik dat maar binnen ofzo? Nouja zoals je merkt m'n gedachten gaan echt alle kanten op!! 

Op 17-2-2019 om 16:22, Ris92 zei:

Zo, goed bezig met typen. Lege zakjes dus. En geen 5 wk vakantie helaas maar 2,5. ;)

Dat het alle kanten op gaat herken ik wel. Lekker hier blijven lezen maar zeker ook schrobben,  dan krijg je het vanzelf op een rijtje. En ik zou idd vast een keer met een PC gaan praten.  Kan vaak gratis en vrijblijvend.  Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.