Ga naar inhoud

Vraag! Vergoeding ná borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

zoals sommigen weten heb ik een borstvergroting laten doen. Ik heb niet gekeken of dit vergoed zou worden, heel stom.

ik had geen foto’s van te voren gemaakt en had ze nu bij de pc gevraagd. Nu twijfel ik enorm. Ik denk dat ik wel wat vergoed had kunnen krijgen. Heeft iemand dit ooit gehad? Of ben ik écht te laat. Ik kan er niet echt wat over vinden op internet

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, volgens mij moet je dan aan een aantal criteria voldoen zoals minder dan 1 cm weefsel en geen borstplooi hebben en nog iets. 

Dat doen ze met een echo, dus ik vrees dat het inderdaad te laat is.

Maar wie weet reageerd er iemand die het zeker weet of ervaring heeft.

Ben ook wel benieuwd.

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Anoniempie

 

Misschien kan @best_boobie je hier antwoord opgeven. Heb haar al ff getagt dus denk dat ze dit wel ziet en wil reageren. Denk zelf ook dat je te laat hiervoor bent maar je weet maar nooit ?

 

Lieve gr Eef...

Thanks :)

Zover ik weet @Anoniempie is het idd zoals Jesssi zegt. Van te voren moet er met een echo bepaalt worden of er sprake is van minder dan 1 cm borstweefsel, en er moet beoordeeld worden of je geen borstplooi hebt.. Als je wel iets van borstplooi hebt, wordt het sowieso al afgewezen...
Zover ik weet is er geen ander criterium, maar dat zou je hier via de zoekbalk nog kunnen vinden als je zoekt op vergoeding. 
In jouw geval denk ik toch dat je helaas echt te laat bent... :(

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eisen zijn hoog ja. Ik zat goed op het borstweefsel om in aanmerking te komen,  maar had wel soort van borstplooi.  Pc gaf toen al aan dat ze dan niet vergoeden.  Heb het ook niet geprobeerd.

En volgens mij vergoeden ze dat niet meer achteraf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.