Ga naar inhoud

Mrs Doubt : 18 april 2019 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Heey, 

 

Fijn dat het achter de rug is. Het is idd even doorbijten. Ik was na 3 dagen redelijk pijnvrij, iig acceptabel. 

Hoe is vannacht gegaan? Kunnen we nog een verslagje van je operatiedag verwachten?

 

Beterschap en laat lekker voor je zorgen!

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi2,

Hier een wat verlaat verslagje;

 

Donderdag 18 april was ik aan de beurt. 07.30u moest ik me melden bij in Diakonnessenhuis in Zeist.

Ik was heel relaxed toen nog. Mijn man en een vriendin waren mee.

Ik werd gestuurd naar een kamer, waar een blauw ziekenhuis jurkje op een bed voor me klaar stond. Het werd mij gevraagd die meteen aan te trekken, en aan mijn supporters werd vriendelijk gevraagd of ze wilden vertrekken.

 

Op het moment dat zij mijn kamer moesten verlaten, werd ik opeens heeeeel erg zenuwachtig.

Ik had gelukkig muziek mee (koptelefoon en mn telefoon) en ben maar meteen gaan proberen te relaxen. Paar minuutjes later kwam er een verpleegster die mij de pre-medicatie kwam geven zoals zij dat noemde. Pijnstillers die je alvast vooraf krijgt.

 

Ingenomen, en weer terug in bed gekropen met mijn muziek.

 

Rond 9.00u werd ik gehaald, en naar de voorbereidingsruimte gereden. Daar zag ik Dhr. Luijendijk. Die tekende mij af. Vroeg mij nog of ik voorkeur had voor 300cc of 330cc (afgesproken was dat hij tijdens de operatie zou gaan kijken welke het beste bij me zou uitpakken), maar dan kon ik hem geen antwoord op geven. Enige wat ik zei: Als het maar mooi wordt ?

 

Na het tekenen werd de infuus op mijn hand-ader gekoppeld door de anesthesist.

Vrijwel direct werd ik gereden naar de O.K.

 

Daar binnen liet ik nog even een traantje omdat ik zo’n besef momentje had van: Wat doe ik mezelf toch allemaal aan?!

 

Ik weet niet precies hoelaat ik de O.K weer uit was, maar ik was wel echt mega suf van de narcose en morfine.

Niet negatief hoor. Ik was alleen ontzettend moe, en ik kon die slaap eigenlijk wel heel goed gebruiken na een aantal moeizame nachten afgelopen week.

 

Mijn vriendin zei dat ze in eerste instantie waren gebeld dat ze mij om 11.00u weer mochten ophalen. En toen ze er 11.00u waren, de verpleegster zei, Sorry maar het wordt toch 13.30u, ze is te suf.

 

Anyway, ik werd wakker rond 13.00u. Het eerste wat ik niet durfde te doen is kijken.

Ja heel gek misschien. Maar mijn allergrootste angst is toch altijd wel geweest dat ze niet mooier zouden worden door de operatie. Dit omdat ik tubulaire borsten heb, en dat de operatie iets lastiger maakt.

Ik miste een hoop onderplooi, en de bedoeling van de operatie is dat deze dus gemaakt zou worden bij mij. Het hoefde allemaal niet groot en sexy. Ik wilde gewoon graag “normale borsten”.

 

Of dat nou uiteindelijk gelukt is, weet ik nog steeds niet. Want ik heb nog steeds niet durven te kijken.

 

Ik wilde gister eigenlijk douchen, maar heb het toch maar gewoon met een washandje gedaan, en mezelf overal gelapt. Ik voel me ergens toch nog wat suf, en was een beetje bang dat de douche dat zou verergeren. Daarbij kwam ook de angst dat ik mn bh moet uittrekken?, en dan geconfronteerd wordt met hoe het eruit is komen te zien. Stom he? Kan er niks aan doen.

 

Mijn man had gister een rolstoel gehuurd, zodat ik wel ff lekker van het weer kon genieten. We hebben een hond, dus konden we alsnog met zn 4en de hond uitlaten. Dat was erg fijn?.

 

Wat betreft pijn: Tja, heftig wel hoor. Als de plaatsing vóór de spier was geweest (ipv dual plane), had ik geheid minder last gehad, want het enige waar ik last van heb zijn mijn spieren. Vannacht heeft er een hoop vochtophoping bovenin mn borst plaatsgevonden wat ik nu heel erg voel (links erger dan rechts). Verder voel ik aan de zijkanten van mijn lijf ook een hoop vocht.

 

Het omdraaien in bed gaat zeer moeizaam. Het liefst heb ik dat mijn man mij 24/7 helpt, maar dat gaat ook niet. Moest vanmorgen naar de wc, maar die vochtophoping in mijn linkerborst, beperkt me nóg meer in het bewegen waardoor ik er vanmorgen nóg meer moeite mee had op zelf op te staan.

Ik roepen naar mijn man die al beneden was. Die hoorde mij niet. Ik wilde hem bellen, maar mijn telefoon lag te ver bij me vandaan, bleghh…ik had het vanmorgen echt even gehad met alles.

 

Uiteindelijk toch op eigen kracht de wc kunnen bereiken, vraag niet hoe?, maar goed.

 

Tot zover mijn verslag.

 

Hoe was het bij jullie? @Steefjew @Rebexterke

 

@Mevrouw1987 hier mijn verslagje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Goudlokje82 zei:

Ik heb niet echt last gehad van de narcose, behalve dat alles langs me heen ging. Gelukkig geen misselijkheid!

 

@Rebexterke wat fijn dat je je zo goed voelt. Ik voel me zeker beter dan gisteren. Maar ik lig nog lekker in bed. Ik wandel soms wat rond en straks even naar beneden. Ik merk wel dat het soms even snel minder gaat. 2 stapjes vooruit, 1 stapje terug. Het doet ook best zeer soms, ineens. Ik probeer nu alleen met paracetamol de dag door te komen. Ik las de bijsluiter van de andere pillen en werd niet blij ?.

 

maarja, ik moet niet vergeten dat ik ook een lipo heb gehad, ik zit helemaal ingesnoerd in elastiek en het drukt overal. 

 

Dat die zeurende pijn van die spier kan komen klinkt logisch. Ik merk dat ik soms even denk “wat heb ik gedaan!?!?” Het schommelt allemaal nogal kwa emoties en pijn. 

 

39 minuten geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi2,

Hier een wat verlaat verslagje;

 

Donderdag 18 april was ik aan de beurt. 07.30u moest ik me melden bij in Diakonnessenhuis in Zeist.

Ik was heel relaxed toen nog. Mijn man en een vriendin waren mee.

Ik werd gestuurd naar een kamer, waar een blauw ziekenhuis jurkje op een bed voor me klaar stond. Het werd mij gevraagd die meteen aan te trekken, en aan mijn supporters werd vriendelijk gevraagd of ze wilden vertrekken.

 

Op het moment dat zij mijn kamer moesten verlaten, werd ik opeens heeeeel erg zenuwachtig.

Ik had gelukkig muziek mee (koptelefoon en mn telefoon) en ben maar meteen gaan proberen te relaxen. Paar minuutjes later kwam er een verpleegster die mij de pre-medicatie kwam geven zoals zij dat noemde. Pijnstillers die je alvast vooraf krijgt.

 

Ingenomen, en weer terug in bed gekropen met mijn muziek.

 

Rond 9.00u werd ik gehaald, en naar de voorbereidingsruimte gereden. Daar zag ik Dhr. Luijendijk. Die tekende mij af. Vroeg mij nog of ik voorkeur had voor 300cc of 330cc (afgesproken was dat hij tijdens de operatie zou gaan kijken welke het beste bij me zou uitpakken), maar dan kon ik hem geen antwoord op geven. Enige wat ik zei: Als het maar mooi wordt ?

 

Na het tekenen werd de infuus op mijn hand-ader gekoppeld door de anesthesist.

Vrijwel direct werd ik gereden naar de O.K.

 

Daar binnen liet ik nog even een traantje omdat ik zo’n besef momentje had van: Wat doe ik mezelf toch allemaal aan?!

 

Ik weet niet precies hoelaat ik de O.K weer uit was, maar ik was wel echt mega suf van de narcose en morfine.

Niet negatief hoor. Ik was alleen ontzettend moe, en ik kon die slaap eigenlijk wel heel goed gebruiken na een aantal moeizame nachten afgelopen week.

 

Mijn vriendin zei dat ze in eerste instantie waren gebeld dat ze mij om 11.00u weer mochten ophalen. En toen ze er 11.00u waren, de verpleegster zei, Sorry maar het wordt toch 13.30u, ze is te suf.

 

Anyway, ik werd wakker rond 13.00u. Het eerste wat ik niet durfde te doen is kijken.

Ja heel gek misschien. Maar mijn allergrootste angst is toch altijd wel geweest dat ze niet mooier zouden worden door de operatie. Dit omdat ik tubulaire borsten heb, en dat de operatie iets lastiger maakt.

Ik miste een hoop onderplooi, en de bedoeling van de operatie is dat deze dus gemaakt zou worden bij mij. Het hoefde allemaal niet groot en sexy. Ik wilde gewoon graag “normale borsten”.

 

Of dat nou uiteindelijk gelukt is, weet ik nog steeds niet. Want ik heb nog steeds niet durven te kijken.

 

Ik wilde gister eigenlijk douchen, maar heb het toch maar gewoon met een washandje gedaan, en mezelf overal gelapt. Ik voel me ergens toch nog wat suf, en was een beetje bang dat de douche dat zou verergeren. Daarbij kwam ook de angst dat ik mn bh moet uittrekken?, en dan geconfronteerd wordt met hoe het eruit is komen te zien. Stom he? Kan er niks aan doen.

 

Mijn man had gister een rolstoel gehuurd, zodat ik wel ff lekker van het weer kon genieten. We hebben een hond, dus konden we alsnog met zn 4en de hond uitlaten. Dat was erg fijn?.

 

Wat betreft pijn: Tja, heftig wel hoor. Als de plaatsing vóór de spier was geweest (ipv dual plane), had ik geheid minder last gehad, want het enige waar ik last van heb zijn mijn spieren. Vannacht heeft er een hoop vochtophoping bovenin mn borst plaatsgevonden wat ik nu heel erg voel (links erger dan rechts). Verder voel ik aan de zijkanten van mijn lijf ook een hoop vocht.

 

Het omdraaien in bed gaat zeer moeizaam. Het liefst heb ik dat mijn man mij 24/7 helpt, maar dat gaat ook niet. Moest vanmorgen naar de wc, maar die vochtophoping in mijn linkerborst, beperkt me nóg meer in het bewegen waardoor ik er vanmorgen nóg meer moeite mee had op zelf op te staan.

Ik roepen naar mijn man die al beneden was. Die hoorde mij niet. Ik wilde hem bellen, maar mijn telefoon lag te ver bij me vandaan, bleghh…ik had het vanmorgen echt even gehad met alles.

 

Uiteindelijk toch op eigen kracht de wc kunnen bereiken, vraag niet hoe?, maar goed.

 

Tot zover mijn verslag.

 

Hoe was het bij jullie? @Steefjew @Rebexterke

 

@Mevrouw1987 hier mijn verslagje ?

heyhey

ik ben afgelopen woensdag geopereerd (wissel van 550cc naar 825cc) klinkt enorm maar bij mij komt het niet overeen als bij andere dames door ingedeukte ribben) heb trouwens maar een paar maanden de 550cc gehad, ik wist al vanaf de 2de dag dat ik niet tevreden was met de 550cc

maar goed, dus woensdag na de oppperatie niet misselijk, geen pijn maar enorm suf!

dat was dan eergisteren over gelukkig, eigenlijk heb ik NERGENS last van, het lijkt alsof er niets gedaan is...

alleen die angsten he, wat als ik plots een ontsteking krijg, wat als de wondjes niet goed genezen, wat als ik iets misdoe omdat ik geen pijn heb , hoe hou ik dit nog 6 weken uit!!

ik weet dat ik me de vorige keer zo stijf gehouden heb dat ik net daardoor last ben beginnen krijgen aan mijn nek enzo

ik durfde echt niets meer, nu heb ik mezelf voorgenomen van normaal te doen, maar ja is makkelijk gezegd als je ook van niets last hebt

zelfs vocht hou ik niet op,gaat het TE goed vraag ik me dan af :(

ik heb mijn kwaaltjes van vorige keer erbij genomen :

dag 4 5 en 6 waren toen emotioneel de hel, maar dag 8 was alles beter! 

ik durf me ook niet douchen, maar ik zie er niet uit... maar ik weet nog dat het douchen vorige keer vreselijk was, ik stond zo te beven 

leuk dat we elkaar wat kunnen up to date houden ;) 

tot straks?  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hoi ik

ben afgelopen maandag geopereerd aan milde tubulaire borsten.

ben dit forum aan het ontdekken en zou graag ervaringen willen horen van andere dames die geopereerd zijn.

hoe gaat het nu?  En hoe veranderd ide vorm?  Mijn dokter (van Onselen) zij dat ik geduld moest hebben en het tubulaire niet direct eruit is.  

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MW1986,

 

Ik ben op 25 maart geopereerd aan tubulaire borsten. Mijn album is openbaar, dus neem daar even een kijkje zou ik zeggen. Bij mij was het tubulaire er gelijk wel uit. Dus daar was ik heel blij mee. Soms duurt het wat langer, omdat je implantaten een beetje moeten indalen zodat ze de tubulaire vorm corrigeren. Vertrouw op je arts en heb geduld (en dat is heel lastig, maar het komt echt goed!). Luister goed naar de adviezen van je arts met betrekking tot je herstel. Je kunt maar één keer herstellen. 

Ik heb elke week (tot een week of 6) een foto gemaakt. Zo kun je zelf een beetje vergelijken, want als je elke dag naar je borsten kijkt zie je op een gegeven moment de kleine veranderingen niet meer.

 

Goed herstel gewenst! Bij vragen kan je me altijd berichten.

 

Liefs, 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wauw!!Ze zijn echt heel mooi?

jouw voorsituatie was ongeveer het zelfde als bij mij.    Bij mij waren ze iets iets kleiner en ook wat steviger.

stom had eigenlijk ook voor foto moeten nemen.   Maar ik heb Mn borsten altijd verstopt en wilde ze gewoon niet zien.   Zelfs mijn vriend mocht ze niet zien.  Ik haatte ze.

Maar de chirurg heeft natuurlijk foto’s gemaakt, dus die zal ik wel vragen aan hem.    

Heb ook geen foto van direct na de operatie.   Durfde er niet naar te kijken.  Bepaalde angst ofzo.  Angst voor tegenvallend resultaat denk ik.   

Had ze kort gezien toen ik wakker werd en daarna niet meer.  vervolgens heb ik ze met veel zenuwen rn zelfs wat huilen afgelopen vrijdag gezien.    Toen ben ik gaan douchen en de bh en band moesten even worden gewassen en even eigen. Dus moest ze onder ogen komen?.  

Heb lang gekeken op de bank zittend met een spiegel. Maar vond het nu al zo mooi.  Zoveel verbetering!!  Het tubulaire zit er nog wel wat in.  Die huid onder de borst moet echt rekken en de prothese daarin zakken.   Maar mijn vriend zij al dat het nu al zo anders was als maandag direct na de operatie.   

Zag er rustig uit ook allemaal.  Heel klein beetje blauw tussen Mn borsten op Mn borstbeen.  Maar verder nergens.   Had echt een slagveld verwacht.  Maar niet dus.

Morgen precies een week geleden en dan wil ik eigenlijk wel een foto en blijven maken.  Om de veranderingen te kunnen zien en volgen. 

Ik heb geen tepelhofverkleinig gehad trouwens.    Omdat eenmaal de borsten groter de tepels ook beter in verhouding zouden zijn.

droeg jij ook een bh en borstband?     Welke bh maat draag je nu?

 

Gr Michelle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

 

De eerste keer dat ik ze zag was direct na de operatie en toen (en de dag erna ook) dacht ik: wat heb ik gedaan?! Zo opgezwollen, groot en alles wat ik eigenlijk niet wilde. Ik was ook echt bont en blauw, omdat ik tijdens de operatie best wel 'bloederig' was (zoals de chirurg het noemde). 

In welk(e) kliniek/ziekenhuis ben jij geopereerd? Ik had alleen een speciale bh naderhand en geen borstband, maar iedere arts werkt weer anders en ze hebben allemaal het beste resultaat voor ogen. 

Momenteel draag ik bhmaat 75E, maar het ligt een beetje aan de bh of bikini, want ik er heb ook van 75D. Ik heb mijn tepelhoven wel laten verkleinen, omdat ik dat mooier vind. En de chirurg zei dat ze altijd nog wel wat verder uitrekken na een vergroting. Maar iedereen is weer anders en lichamen en meningen verschillen. 

Heb je al een foto gemaakt? Zou ik het nu al mogen zien?

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi Michelle,

 

De eerste keer dat ik ze zag was direct na de operatie en toen (en de dag erna ook) dacht ik: wat heb ik gedaan?! Zo opgezwollen, groot en alles wat ik eigenlijk niet wilde. Ik was ook echt bont en blauw, omdat ik tijdens de operatie best wel 'bloederig' was (zoals de chirurg het noemde). 

In welk(e) kliniek/ziekenhuis ben jij geopereerd? Ik had alleen een speciale bh naderhand en geen borstband, maar iedere arts werkt weer anders en ze hebben allemaal het beste resultaat voor ogen. 

Momenteel draag ik bhmaat 75E, maar het ligt een beetje aan de bh of bikini, want ik er heb ook van 75D. Ik heb mijn tepelhoven wel laten verkleinen, omdat ik dat mooier vind. En de chirurg zei dat ze altijd nog wel wat verder uitrekken na een vergroting. Maar iedereen is weer anders en lichamen en meningen verschillen. 

Heb je al een foto gemaakt? Zou ik het nu al mogen zien?

 

Liefs x

Ja dat ziet er ineens ook wel heftig uit indd als je wakker word zoals ik je foto’s zie.   Maar ze zijn echt prachtig geworden.  En gewoon al zo mooi rond direct na de operatie. 

Mij was voor en operatie met klem verteld dat ik niet direct moest verwachten en echt geduld moest hebben.  

Ben wel wat onzeker en ongeduldig daarover.   Maar goed anderzijds ben ik hierover ook voorgelicht dus ik hou vertrouwen. Mijn vriend zag gister wel dat bij een borst de onderpool toch iets boller staat.  En dat was volgens hem afgelopen donderdag nog niet zo.    Daarom moet ik indd elke week foto’s maken zodat ik het goed kan zien.  

Fijn dat je geen borstband heb hoeven dragen.   Wat een ding is dat zeg pffff zoveel druk en zo strak.

mijn tepelhoven staan heel strak momenteel en indd uitgerekt.  Maar als ik daar doorheen kijk en me bedenkt dat Mn onderpolen moet uitbollen en uitzakken, dan kloppen ze meer.  Geduld geduld geduld.   

Mij ga vanmiddag foto maken, ben vandaag precies week geleden geopereerd.   En dus elke week foto vanaf nu.

zal het dan hier toevoegen.  Even kijken hoe dat werkt dan allemaal.   Wil een gesloten album en zelf dames kunnen toevoegen.   

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi Michelle,

 

De eerste keer dat ik ze zag was direct na de operatie en toen (en de dag erna ook) dacht ik: wat heb ik gedaan?! Zo opgezwollen, groot en alles wat ik eigenlijk niet wilde. Ik was ook echt bont en blauw, omdat ik tijdens de operatie best wel 'bloederig' was (zoals de chirurg het noemde). 

In welk(e) kliniek/ziekenhuis ben jij geopereerd? Ik had alleen een speciale bh naderhand en geen borstband, maar iedere arts werkt weer anders en ze hebben allemaal het beste resultaat voor ogen. 

Momenteel draag ik bhmaat 75E, maar het ligt een beetje aan de bh of bikini, want ik er heb ook van 75D. Ik heb mijn tepelhoven wel laten verkleinen, omdat ik dat mooier vind. En de chirurg zei dat ze altijd nog wel wat verder uitrekken na een vergroting. Maar iedereen is weer anders en lichamen en meningen verschillen. 

Heb je al een foto gemaakt? Zou ik het nu al mogen zien?

 

Liefs x

Ben trouwens door dokter van Onselen geopereerd van Aklinieken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2019 om 08:05, Mrs Doubt zei:

Hoi2,

Hier een wat verlaat verslagje;

 

Donderdag 18 april was ik aan de beurt. 07.30u moest ik me melden bij in Diakonnessenhuis in Zeist.

Ik was heel relaxed toen nog. Mijn man en een vriendin waren mee.

Ik werd gestuurd naar een kamer, waar een blauw ziekenhuis jurkje op een bed voor me klaar stond. Het werd mij gevraagd die meteen aan te trekken, en aan mijn supporters werd vriendelijk gevraagd of ze wilden vertrekken.

 

Op het moment dat zij mijn kamer moesten verlaten, werd ik opeens heeeeel erg zenuwachtig.

Ik had gelukkig muziek mee (koptelefoon en mn telefoon) en ben maar meteen gaan proberen te relaxen. Paar minuutjes later kwam er een verpleegster die mij de pre-medicatie kwam geven zoals zij dat noemde. Pijnstillers die je alvast vooraf krijgt.

 

Ingenomen, en weer terug in bed gekropen met mijn muziek.

 

Rond 9.00u werd ik gehaald, en naar de voorbereidingsruimte gereden. Daar zag ik Dhr. Luijendijk. Die tekende mij af. Vroeg mij nog of ik voorkeur had voor 300cc of 330cc (afgesproken was dat hij tijdens de operatie zou gaan kijken welke het beste bij me zou uitpakken), maar dan kon ik hem geen antwoord op geven. Enige wat ik zei: Als het maar mooi wordt ?

 

Na het tekenen werd de infuus op mijn hand-ader gekoppeld door de anesthesist.

Vrijwel direct werd ik gereden naar de O.K.

 

Daar binnen liet ik nog even een traantje omdat ik zo’n besef momentje had van: Wat doe ik mezelf toch allemaal aan?!

 

Ik weet niet precies hoelaat ik de O.K weer uit was, maar ik was wel echt mega suf van de narcose en morfine.

Niet negatief hoor. Ik was alleen ontzettend moe, en ik kon die slaap eigenlijk wel heel goed gebruiken na een aantal moeizame nachten afgelopen week.

 

Mijn vriendin zei dat ze in eerste instantie waren gebeld dat ze mij om 11.00u weer mochten ophalen. En toen ze er 11.00u waren, de verpleegster zei, Sorry maar het wordt toch 13.30u, ze is te suf.

 

Anyway, ik werd wakker rond 13.00u. Het eerste wat ik niet durfde te doen is kijken.

Ja heel gek misschien. Maar mijn allergrootste angst is toch altijd wel geweest dat ze niet mooier zouden worden door de operatie. Dit omdat ik tubulaire borsten heb, en dat de operatie iets lastiger maakt.

Ik miste een hoop onderplooi, en de bedoeling van de operatie is dat deze dus gemaakt zou worden bij mij. Het hoefde allemaal niet groot en sexy. Ik wilde gewoon graag “normale borsten”.

 

Of dat nou uiteindelijk gelukt is, weet ik nog steeds niet. Want ik heb nog steeds niet durven te kijken.

 

Ik wilde gister eigenlijk douchen, maar heb het toch maar gewoon met een washandje gedaan, en mezelf overal gelapt. Ik voel me ergens toch nog wat suf, en was een beetje bang dat de douche dat zou verergeren. Daarbij kwam ook de angst dat ik mn bh moet uittrekken?, en dan geconfronteerd wordt met hoe het eruit is komen te zien. Stom he? Kan er niks aan doen.

 

Mijn man had gister een rolstoel gehuurd, zodat ik wel ff lekker van het weer kon genieten. We hebben een hond, dus konden we alsnog met zn 4en de hond uitlaten. Dat was erg fijn?.

 

Wat betreft pijn: Tja, heftig wel hoor. Als de plaatsing vóór de spier was geweest (ipv dual plane), had ik geheid minder last gehad, want het enige waar ik last van heb zijn mijn spieren. Vannacht heeft er een hoop vochtophoping bovenin mn borst plaatsgevonden wat ik nu heel erg voel (links erger dan rechts). Verder voel ik aan de zijkanten van mijn lijf ook een hoop vocht.

 

Het omdraaien in bed gaat zeer moeizaam. Het liefst heb ik dat mijn man mij 24/7 helpt, maar dat gaat ook niet. Moest vanmorgen naar de wc, maar die vochtophoping in mijn linkerborst, beperkt me nóg meer in het bewegen waardoor ik er vanmorgen nóg meer moeite mee had op zelf op te staan.

Ik roepen naar mijn man die al beneden was. Die hoorde mij niet. Ik wilde hem bellen, maar mijn telefoon lag te ver bij me vandaan, bleghh…ik had het vanmorgen echt even gehad met alles.

 

Uiteindelijk toch op eigen kracht de wc kunnen bereiken, vraag niet hoe?, maar goed.

 

Tot zover mijn verslag.

 

Hoe was het bij jullie? @Steefjew @Rebexterke

 

@Mevrouw1987 hier mijn verslagje ?

Hai,

 

ik herken mezelf in jou verslag.  Het niet durven kijken en bang dat het tubulaire blijft en vooral die wisselende emoties.   

Inmiddels ben je alweer een stuk verder, hoe gaat het nu? En hoe zijn je borsten?

ik ben nu precies een week po en had ook milde tubulaire borsten.  

Ben erg zoekende naar dames met ook tubulaire borsten.

 

groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mrs Doubt zei:

@MW1986

 

Hoi2! 

Ik heb alles gelezen... Alleen nog geen tijd gehad gehad om even "goed" te reageren. 

 

Ga ik heel snel doen! Misschien vanavond nog xx

Oke? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MW1986

Hoi2,

Sorry ik ben nog steeds zo druk. Maar ondertussen denk ik ook de hele tijd aan dat ik nog moest terug reageren?.

Het is nu middennacht, net klaar met werken, maar ik weet nog dat ik zo zoekende was... En graag antwoorden wilde.

Dus doe het toch maar ff snel:
Met mij gaat alles goed. Mijn borsten waren allebei ook zo lelijk als de nacht. Dat was dan ook de enige reden waarom ik een vergroting had gedaan. Ben ik er nu blij mee?
Mwah, ik had beter verwacht. Af en toe vind ik ze mooi, maar er zijn ook nog zeker momenten dat ik het tubulaire terug zie en ik ze weer lelijk vind.

Meestal als ik uit de douche kom, dan zijn de tepels het meest ontspannen, en zie ik ze toch weer beetje zo hangen als voor de operatie.

Mijn onderpool is ook nog steeds niet wat ik ervan verwacht had. Heb absoluut iets meer onderpool dan voorheen, maar ziet zoals ik het zou willen.

Bij mijn 3mnd controle gaf ik dit ook aan bij mn chirurg. Ik vroeg hem of de protheses nog moest indalen of niet.
Volgens hem zitten ze al op hun plek, en is het nu een kwestie van de constante druk van de protheses op de onderpool gedeelte van mijn borst, die voor meer onderpool zou moeten zorgen.

Nah, leek mij sterk, maar oke. Ik wacht af.
Ik heb op dit forum al het een en ander gelezen over dat tubulaire borsten nou eenmaal langer de tijd nodig hebben om te vormen.

Daar wacht ik dus nu ook nog steeds op (3.5mnd po).

Ik zal je toevoegen in mn album.
Dan kan je zien hoe de indaling bij in de eerste paar weken verliep. Daar was ik echt superblij mee! Echter stopte het ook na die 5.5.wk. ?
Meer indaling dan de laatste foto heb ik niet meer gekregen.
Zo jammer. Maar wie weet komt dat nog. Al zie ik ze nu echt niet meer veranderen hoor.

Ben echt kapot. Het is 01.43u.
Ik stop het verhaal even. Moet nu echt mijn bed in.

Heel veel succes met je herstel!
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2019 om 01:45, Mrs Doubt zei:

@MW1986

Hoi2,

Sorry ik ben nog steeds zo druk. Maar ondertussen denk ik ook de hele tijd aan dat ik nog moest terug reageren?.

Het is nu middennacht, net klaar met werken, maar ik weet nog dat ik zo zoekende was... En graag antwoorden wilde.

Dus doe het toch maar ff snel:
Met mij gaat alles goed. Mijn borsten waren allebei ook zo lelijk als de nacht. Dat was dan ook de enige reden waarom ik een vergroting had gedaan. Ben ik er nu blij mee?
Mwah, ik had beter verwacht. Af en toe vind ik ze mooi, maar er zijn ook nog zeker momenten dat ik het tubulaire terug zie en ik ze weer lelijk vind.

Meestal als ik uit de douche kom, dan zijn de tepels het meest ontspannen, en zie ik ze toch weer beetje zo hangen als voor de operatie.

Mijn onderpool is ook nog steeds niet wat ik ervan verwacht had. Heb absoluut iets meer onderpool dan voorheen, maar ziet zoals ik het zou willen.

Bij mijn 3mnd controle gaf ik dit ook aan bij mn chirurg. Ik vroeg hem of de protheses nog moest indalen of niet.
Volgens hem zitten ze al op hun plek, en is het nu een kwestie van de constante druk van de protheses op de onderpool gedeelte van mijn borst, die voor meer onderpool zou moeten zorgen.

Nah, leek mij sterk, maar oke. Ik wacht af.
Ik heb op dit forum al het een en ander gelezen over dat tubulaire borsten nou eenmaal langer de tijd nodig hebben om te vormen.

Daar wacht ik dus nu ook nog steeds op (3.5mnd po).

Ik zal je toevoegen in mn album.
Dan kan je zien hoe de indaling bij in de eerste paar weken verliep. Daar was ik echt superblij mee! Echter stopte het ook na die 5.5.wk. ?
Meer indaling dan de laatste foto heb ik niet meer gekregen.
Zo jammer. Maar wie weet komt dat nog. Al zie ik ze nu echt niet meer veranderen hoor.

Ben echt kapot. Het is 01.43u.
Ik stop het verhaal even. Moet nu echt mijn bed in.

Heel veel succes met je herstel!
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel xxx

Dankjewel voor je heldere reactie.  

Ik kan jou foto album niet zien?

Zou graag willen kijken, ben heel erg benieuwd. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.