Ga naar inhoud

Bh stress


Babbb

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Babbb zei:

Dag dames,

 

Donderdag is mijn grote dag! Eindelijk...

Ik vroeg me af na hoeveel weken je definitief nieuwe bh's kan gaan kopen. En de juiste maat laten opmeten? 

 

Groetjes babbb ^_^

Hoi hoi

Dat is een beetje afhankelijk van hoe strak je huid is en hoeveel cc er geplaatst gaat worden.. De uiteindelijke maat weet je meestal ergens tussen de 6 weken po en de 3 maanden po... (bij sommigen duurt het langer, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen)
Bij de Meyere mag je na 4 weken een gewone bh aan he? maar ik vond dat toen echt niet lekker zitten. Na 6 weken ben ik er gaan dragen, maar het zat niet heel de dag lekker. Dus had altijd mijn sportbh in mijn tas :P Kon ik al eens wisselen.
Na verloop van tijd zitten ze beter.. Toen ben ik er ook meer gaan kopen, nadat ik de maat goed had laten opmeten. 
Maar zou tot de 3 maanden po dus niet te veel kopen, daarna mag je los ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze met 6 weken ook nog helemaal niet fijn zitten. Ben 10 weken en nu heb ik er geen last meer van en draag ze gewoon hele dagen zonder het irritant te vinden. 

Passen is niet zo heel lastig. Maar je moet wel goed je omvang weten. Dan kun je de cup gewoon proberen. Beetje schatten en passen. Je ziet het vanzelf wel. En als je tijwelft in de winkel mee laten kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er even mee wachten. Ik heb na 10 weken mijn eerste bh gekocht in een goeie lingeriezaak en die zat perfect. Echter ging ik daarna naar Hunkemöller om in te slaan in dezelfde maat en die bh’s liggen nu te klein in de kast. Nu 10 maanden po en soms is het nog een hele struggle. Van Sapph heb ik bijvoorbeeld 70D, bij de speciaalzaak 75D en bij Hunkemöller is 75D te klein en weet ik dus nu nog steeds mijn maat niet. Overal om advies vragen en je elke keer opnieuw laten opmeten want het kan zeker nog veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Babbb zei:

Ok dames heel erg bedankt voor jullie informatie. Ik wacht gemiddeld een 10tal weken dan. Maar de sportbh moet ik al vlugger aan en meten ze die in het ziekenhuis op of moeten we dit zelf doen? :D

Dat ligt volgens mij aan de kliniek, dus kun je voor de zekerheid even navragen. Ik ben zelf geopereerd door dr. Straten en ik kreeg hem na mijn operatie gewoon aangemeten door hen dus hoefde me zelf niet bezig te houden met mijn maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Babbb zei:

Ok dames heel erg bedankt voor jullie informatie. Ik wacht gemiddeld een 10tal weken dan. Maar de sportbh moet ik al vlugger aan en meten ze die in het ziekenhuis op of moeten we dit zelf doen? :D

Je krijgt bij de meyere een bh aangemeten, tenminste, Zo is het altijd geweest :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.