Ga naar inhoud

Verandering na grootte dual plane?


Jailey

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Jailey zei:

Ik precies hetzelfde!

Haha 

Ben benieuwd :D

 

Ik had de eerste 16 jaar geleden, weet er ook echt niets meer van maar weet wel nog dat ik na 2 weken weer helemaal actief was .. Gevoelsmatig is het dan ook echt helemaal nieuw voor me ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig!

Ik 12 jaar geleden, ook voor de spier, en de volgende dag stond ik mijn huis alweer lekker te poetsen.

Dat was nu wel even anders, de eerste 4 dagen na deze operatie was ik een stuk minder stoer hahaha

Nu is het 16 dagen geleden en kan ik gelukkig wel bijna alles weer!

Ben heel benieuwd of en hoe mijn spier ontspant en hoe ze dan worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Iwb zei:

Ik ben nu 9 weken verder maar tot nu toe is het aardig hetzelfde gebleven. Merk nog geen verschil. Hoop dat ze zo blijven :) 

 

Dan zou ik een mooie d cup blijven houden, ik lees echter wel dat ze het eerste jaar toch wel veranderen, met name de eerste 6 maanden, ze zakken beter in, verdelen zich nog en worden zachter ..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat las ik inderdaad ook.

Ik heb sportbh 70D gehad in de kliniek.

Wat uiteenlopend he!

Bij de 1 blijft het hetzelfde, bij de ander worden ze groter, weer een ander zegt kleiner.

Zou het door de chirurg komen?

Ik heb foto's gezien van iemand die ook bij Frans straten is geopereerd. 

Daar stond dat ze ze eerst wat kleiner vond dan verwacht, maar t eindresultaat is een stuk groter!

Ze ging van D (net na de operarie) naar f/g (eindresultaat) 

Heel erg mooi geworden vind ik...

Zijn jullie ook bij Frans geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben door Frans Straten geopereerd ben nu ruim 2 weken po.^_^

Ik vind ze nu kleiner ogen dan net ná de operatie haha.

 

Ik heb 400cc en 450cc gekregen dual plane rond highprofile.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, mooi! 

Wij hebben een beetje dezelfde operatie periode, ik ben 6 november geweest.

Ze veranderen bij mij met de dag hahaha 

Maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al ben!

Ik heb 500cc dual plane high profile.

Heb nu een Sportbh 70D.

Hoe voel jij je?

Ik ging na 4 dagen echt opknappen, toen was ik lekker aan de wandel buiten, slapen was nog wat minder ivm het vocht.

Maar nu doe ik praktisch gezien alles weer, en slapen gaat ook weer top nu hahaha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Dan zou ik een mooie d cup blijven houden, ik lees echter wel dat ze het eerste jaar toch wel veranderen, met name de eerste 6 maanden, ze zakken beter in, verdelen zich nog en worden zachter ..

 

 

Ja. Bij mij moeten ze ook nog ietsjes zakken denk ik. Links is ook nog iets boller bovenaan dan rechts. Maar is al een heel stuk minder dan in het begin. Mocht t zo blijven heb ik er ook vrede mee maar t mag nog wel ietsjes zachter worden. Denk ik. Al heb ik van te voren ook nog nooit nepborsten gevoeld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liss27 
 

Wauw je hebt echt prachtige boobs. 

Ik heb bijna hetzelfde als jou in het plan staan, 400cc en 425cc high profile dualplane. Ik moet alleen nog een datum vast zetten, maar dat word waarschijnlijk 16 januari. 

4 dec kon ook, maar dat wilt mijn werkgever niet, door de drukke periode. 

Mag ik vragen wat je voor situatie was?

Ik heb een B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jailey zei:

Wow, mooi! 

Wij hebben een beetje dezelfde operatie periode, ik ben 6 november geweest.

Ze veranderen bij mij met de dag hahaha 

Maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al ben!

Ik heb 500cc dual plane high profile.

Heb nu een Sportbh 70D.

Hoe voel jij je?

Ik ging na 4 dagen echt opknappen, toen was ik lekker aan de wandel buiten, slapen was nog wat minder ivm het vocht.

Maar nu doe ik praktisch gezien alles weer, en slapen gaat ook weer top nu hahaha

 

Aah dan schelen we ons 1 dagje haha!

Ja 1e week was best pijnlijk vond ik.. nu kan ik ook bijna alles weer. Moet wel zeggen dat als ik perongeluk "te veel" druk zet, voel ik soms mijn prothese of spier omhoog schieten.. 

En ik durf nog niet op mijn zij te slapen.

Welke sport bh heb je?

Ik heb nu de carefix ava, die zit erg fijn maar wil er nog 1 bij.

De Triumph van de kliniek is 3x niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Soofjetunie zei:

@Liss27 
 

Wauw je hebt echt prachtige boobs. 

Ik heb bijna hetzelfde als jou in het plan staan, 400cc en 425cc high profile dualplane. Ik moet alleen nog een datum vast zetten, maar dat word waarschijnlijk 16 januari. 

4 dec kon ook, maar dat wilt mijn werkgever niet, door de drukke periode. 

Mag ik vragen wat je voor situatie was?

Ik heb een B.

Dankjewel, lief^_^

Spannend! Enn.. 16 januari is het zo!

Ik had een vrij lege C/D cup door zwangerschap. 

Van onder nogwel volume maar van boven plat.

Ik vind mijn borsten ook wel mooi. Al had het volume van boven stuk meer gemogen maargoed.. het is en blijft toch een vergroting van je natuurlijke borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de operatie heb je last van zwelling, als dat wegtrekt worden ze (voor mijn gevoel) iets kleiner.

Daarna moet de spier zit ontspannen en worden je borsten wat voller is mijn ervaring.

 

Kwa cupmaat heb ik in het begin iedere keer gezeten op een 70D/E afhankelijk van model en merk.

Na bijna een jaar draag ik 70E/F. Ik ben 2kg aangekomen maar ik heb niet het gevoel dat het daar aan ligt.

 

Eigenlijk wordt altijd aangeraden om na de operatie niet te veel en niet te dure bh's aan te schaffen.

Bij sommige dames blijft de cupmaat hetzelfde en bij sommige dames komt er al snel een cupmaat bij. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Liss27 zei:

Aah dan schelen we ons 1 dagje haha!

Ja 1e week was best pijnlijk vond ik.. nu kan ik ook bijna alles weer. Moet wel zeggen dat als ik perongeluk "te veel" druk zet, voel ik soms mijn prothese of spier omhoog schieten.. 

En ik durf nog niet op mijn zij te slapen.

Welke sport bh heb je?

Ik heb nu de carefix ava, die zit erg fijn maar wil er nog 1 bij.

De Triumph van de kliniek is 3x niks.

Ik slaap ook nog steeds op mijn rug, bang dat ze anders allebei aan 1 kant zitten hahaha

Ik heb er 2 van de kliniek dus ik weet niet hoe een ander merk zit!

Waarom was dat niks voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ellen125 zei:

Na de operatie heb je last van zwelling, als dat wegtrekt worden ze (voor mijn gevoel) iets kleiner.

Daarna moet de spier zit ontspannen en worden je borsten wat voller is mijn ervaring.

 

Kwa cupmaat heb ik in het begin iedere keer gezeten op een 70D/E afhankelijk van model en merk.

Na bijna een jaar draag ik 70E/F. Ik ben 2kg aangekomen maar ik heb niet het gevoel dat het daar aan ligt.

 

Eigenlijk wordt altijd aangeraden om na de operatie niet te veel en niet te dure bh's aan te schaffen.

Bij sommige dames blijft de cupmaat hetzelfde en bij sommige dames komt er al snel een cupmaat bij. 

 

xx

Dank je wel voor je reactie!

Grappig dat het zo gaat he, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.