Ga naar inhoud

Demi of full? Ergonomisch of niet??


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei @jajeudndow:

Hallo,

 

ik ben van plan een bv te laten doen eind dit jaar. Maar nou ben ik nog niet helemaal uit of ik een 320 of 340 cc wil.

ik ben 160 en weeg 61. Heb geen smalle bovenlichaam.

 

is er iemand die 340 heeft genomen en misschien foto’s ?thanksss

Hi, die 20 cc is niet met het blote oog te zien ;) (en dan te bedenken dat dit minimaal verschil over je hele borst verdeeld dient te worden) Zou in dit geval als de breedte in prothese niet veel verschil geeft kiezen voor 340. Bespreek dit maar eens met je PC

xx

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lieve mensen! Ik ben voor de derde keer op consult geweest bij faceland en ja nog steeds heb ik twijfels en vragen ondanks alle uitleg. 

Elke keer komen we weer op andere maten.. facelands eerste advies was 320 cc demi motiva .. de tweede was 340 cc demi en nu voor het laatste keer adviseert de consulente mij 360 cc demi motiva ergonomisch met 350 euro extra bij betaling. De ergomische raadde ze aan omdat ik aangaf geen koplampen te willen en het mooi vol en natuurlijk wil met een beetje “hang”.

 

Nu mijn vraag .. zijn er mensen met ervaring en kennis tussen de full en de demi ergonomisch.. en is er een heel groot verschil tussen 360cc en 380 cc demi 

 

ik ben benieuwd ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @@jajeudndow Ik heb ergonomix full van motiva. 

 

Ik heb de full omdat ik juist ook wel projectie wil.

Wat je betreft je vraag voor verschil in cc's. 20cc is te verwaarlozen. Zie het een beetje als 20ml water dat zie je ook amper ;)  Zie hieronder maar:

360 cc = 12,25cm breed en 4,0cm projectie

380 cc = 12,50cm breed en 4,1cm projectie

 

Over het algemeen zie je het meeste een hoog profiel voorbij komen, dat is dan bij motiva de full. Toch kan er best reden zijn waarom een arts voor een demi zou gaan. Wat heb jij bij de arts aangegeven dat je voor resultaat wilde? Wat is je huidige cupmaat?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125bedankt voor je uitleg!

Ik wil ook inderdaad de projectie. De arts raadde demi aan omdat je met full een hele overdreven decolleté zou creëren(volgens haar dan).. waardoor ik dus ook weer twijfelde.

ik ben 161 cm en 61 kilo en heb een kleine b cup maar mijn bouw is vrij breed boven dus totaal niet mooi.

 

Ik heb zelf aangegeven mooie volle borsten te willen zonder overdreven ronde “koplampen”.

 

dan denk ik dat ik toch voor de 380 ga als het verschil nauwelijks is. Heb je misschien een foto van je full implantaten? Want ik twijfel nu enorm of ik voor de demi moet gaan.

 

Xxjaje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @@jajeudndow

 

Graag gedaan. Lastig he dat kiezen?

je kunt oo mijn profielfoto al zien, maar ik zal je wel toevoegen aan mijn album. Nu ben ik wel smal (70 omvang) dus niet echt vergelijk als jij aangeeft juist wat breder te zijn. Persoonlijk vind ik zelf een hoof profiel wel mooi. Maar mijn mening is na mijn borstvergroting wel gedraaid. Ik vind nu volle borsten echt prachtig. Heb zelf een bescheiden maat gekozen vind ik :P 

 

Als je voor de demi kiest zou ik ook voor de 380cc gaan. Ik weet niet of met dezelfde breedte ook een hoog profiel zou passen (weet de chirurg wel). Anders kom je uit op 450cc met 5,1cm projectie. Dan is breedte hetzelfde maar wel 1 cm meer aan projectie...

 

als je de zoekbalk gebruikt op Motiva dan kom je wel een aantal dames tegen die ook een hoog profiel hebben. Niet iedereen heeft alles afgeschermd volgens mij (meesten wel)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen125 ik vind die van jou juist super mooi maar ik denk dat het ook door je bouw komt je bent smaller en meer taille. 

Ik begrijp de schema niet zo goed maar ik denk dat ik me daar even in moet verdiepen omdat je zo je maat kan checken. De full  450 cc lijkt ook wel aantrekkelijk maar het gekke is dat ze mij dus echt alleen de demi aanraden en ik daarom blijf hangen bij demi... 

ik weet alleen dat ik geen borsten in me nek wil hebben om het maar overdreven te zeggen. Ze mogen wel een beetje mooi hangen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, @jajeudndow zei:

@ellen125 ik vind die van jou juist super mooi maar ik denk dat het ook door je bouw komt je bent smaller en meer taille. 

Ik begrijp de schema niet zo goed maar ik denk dat ik me daar even in moet verdiepen omdat je zo je maat kan checken. De full  450 cc lijkt ook wel aantrekkelijk maar het gekke is dat ze mij dus echt alleen de demi aanraden en ik daarom blijf hangen bij demi... 

ik weet alleen dat ik geen borsten in me nek wil hebben om het maar overdreven te zeggen. Ze mogen wel een beetje mooi hangen. 

Xx

Dankje :blush: Ja ik ben inderdaad wel smal.

 

Sorry als het onduidelijker heeft gemaakt. ik wilde eigenlijk daarmee aantonen dat er bij 360 en 380cc een verschil is van 0,25cm in de breedte en 0,1cm projectie naar boven. Zoals BrownieG ook al aan gaf moet het verschil van die 20cc worden verdeeld over je hele borst. Als de breedte dus niet zoveel uitmaakt zou ik voor de grootste gaan.

Heb je best_boobie al eens een berichtje gestuurd met de prothesen waar je tussen twijfelt. Zij kan hel goed inschatten wat het precieze verschil is en op welke cupmaat je ongeveer uit komt. Misschien helpt je dat iets meer bij het maken van je keuze? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/17/2018 at 3:43 PM, @jajeudndow said:

Hallo,

 

ik ben van plan een bv te laten doen eind dit jaar. Maar nou ben ik nog niet helemaal uit of ik een 320 of 340 cc wil.

ik ben 160 en weeg 61. Heb geen smalle bovenlichaam.

 

is er iemand die 340 heeft genomen en misschien foto’s ?thanksss

Ik heb demi en ik ben er heel blij mee. Ik wilde ook geen 'koplampen' en de demi's zijn bij hetzelfde aantal cc's breder en minder bol. Vond ik top! 

Heb wel 'maar' 285cc dus iets kleiner dan wat jij wilt, maar als je wilt zal ik je toevoegen aan mijn album. 

Laat maar even weten! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, @jajeudndow zei:

@Ellen125nou precies wat je zegt als het verschil zo klein is ga ik sws voor de 380 cc. Ik ga best_boobie eens even opzoeken dat is een hele goeie :D

heel erg bedankt voor je info ik ga gewoon zoveel mogelijk info verzamelen.

xx

Ja moest je echt doen, ik had beter naar haar moeten luisteren met kiezen van mijn maat ^_^

Graag gedaan meid! Ik weet hoe lastig het kan zijn. Veel informatie verzamelen zoals je al zegt en kijken waar je je toch het prettigste bij voelt. 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, @jajeudndow said:

Hoi!@Marg23als ik mag kijken heel graag! Het is inderdaad iets kleiner als dat ik wil :Pmaar ik ben juist meer benieuwd naar de vorm. Want ik weet nu dus dat de full gewoon veel volume geeft boven. En als ik volgens de consulente niet de demi 380 cc wil dat ik dan echt moet kijken naar full. 

Xx

Heb je toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Rosanna123 zei:

@@jajeudndow Ik heb 340cc demi motiva en had hiervoor high profile 345cc (vergelijkbaar met full). Van beide heb ik foto's in mijn album, misschien helpt dat ter vergelijking? Al ben ik nog niet zolang PO, inmiddels zie ik al wel duidelijk verschil! Ik voeg je wel even toe.

Rosanna123, 

Mag ik ook in jouw album kijken? Krijg over 3 weken Motiva demi. Ben zeer benieuwd naar het resultaat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, @jajeudndow zei:

@Rosanna123dankje voor het toevoegen ik moet zeggen dat ik de demi motiva super mooi vind op je foto! Heb jij veel verschil gemerkt kwa volume boven je borsten? Ik hoor nu dat je met de ergonomix motiva best volume mist. Maargoed ik wil ook geen koplampen en de volume kan ook met een bh gecreeerd  worden. Xx

Dank je wel! Ik ben er ook blij mee, hoop alleen dat ze nog een beetje slinken. Mij was 380cc/420cc aangeraden door andere pc's, maar ben heel blij dat ik niet groter dan 340cc ben gegaan. De demi vult je borsten heel mooi op in de breedte, maar het oogt daardoor wel heel vol vind ik. 

 

Wat verschil in volume bovenin mijn borsten betreft... Ik zie niet heel duidelijk verschil met voor mijn wissel. Het enige verschil dat ik duidelijk zie is dat ik minder projectie heb als ik van opzij kijk. Mijn vriend zei gisteren wel dat hij nu met de ergonomix de vorm mooier vindt. Het is iets meer een druppel, maar ik vind het niet vergelijkbaar met anatomische protheses (die had ik bij mijn allereerste bv). Er zit nu nog steeds volume bovenin.

 

Heb zelf ook dat keuzeprobleem gehad dat jij hebt, maandenlang getwijfeld. Mij hielp het uiteindelijk om veel foto's te kijken, en te kijken wat ik in de meeste gevallen mooi vond bij vrouwen met ongeveer mijn bouw. Heb je ook een foto van wat jouw ideale borsten zouden zijn? Ik vond de Instagram van Motiva heel handig daarvoor, en ook die van Wouter van der Pot (pc die met Motiva werkt). Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123jaa de ergonomix geeft een super natuurlijke look dat zie ik ook overal. Ik denk ook dat ik voor de demi ga want ik ben een beetje breed boven en daarom komt de full vrij fors over op mijn lichaam. Het is zo lastig

om iemand met mijn postuur te vinden die ook de borsten heeft wat ik graag wil.

 

Ik zal een foototje toevoegen zodat je een beeld hebt, je ziet duidelijk dag de borsten mooi vol zijn maar toch natuurlijk hangen. En bij de full ben ik echt bang voor koplampen :84:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn album is openbaar, ik ben 176 cm en weeg 65-67 kilo en heb de 380 cc demi rond van motiva gisteren gekregen, ik wist niet hoe je tekst bij de foto zet maar die met verband eronder is van 5 uur po de anderen zijn mijn voor situatie, hoop dat jullie er iets aan hebben!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies,

 

Ik volg alle berichten en krijg steeds meer goede en fijne informatie.

Doordat er zoveel keuze is, maakt het ook moeilijk om tot een goede keuze te komen. Heb lang gezocht tussen alle vele foto's en vond dat er weinig foto's van Motiva demi waren. Gelukkig zie ik ze steeds meer voorbij komen.

 

Ik krijg Motiva demi. Nu had ik de foto's van @Marg23 gezien en dit hoop ik ook te krijgen. Voor de zekerheid had ik nog gebeld naar Faceland.

Ik wilde weten wat het verschil was tussen Motiva demi ergonomix en Motiva demi. De ergonomix vallen meer als een druppelvorm.

Mij is verteld dat de ergonomix minder volume aan de bovenkant geven als ze dual plane geplaatst worden en Motiva demi heeft bij dual plane meer volume aan de bovenkant. Ik hoop maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Het resultaat zie ik pas na afloop......

@Rosanna123 Ik vind jouw foto's ook erg mooi en ben blij dat jouw vriend vindt dat deze ook als een druppel vallen. Dit is mijn insteek. Ben jij nu meer tevreden met Motiva dan wat jij hiervoor had?

 

Gr. L**

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @L**

 

Haha, ja de keuze is zó ontzettend reuze dat het je gaat duizelen he. 

Bedoel je met 'motiva demi' de progressive plus? Want dat is de wat minder flexibele gel die wat meer het 'push up' effect geeft inderdaad. De ergonomix zijn rond, maar doordat de gel zo soepel is bewegen ze erg mee met je lichaam. Als je op je rug ligt zijn ze dus rond en vallen ze iets naar de zijkant, als je staat vallen ze meer als een normale borst, dus meer druppelvormig. 

 

Al met al denk ik wel dat de verschillen heel subtiel zijn hoor, dus ik zou me niet super druk maken. Waarschijnlijk zouden beide prothesen een mooi en goed resultaat geven. 

 

Uit ervaring kan ik wel zeggen dat je moet oppassen voor het 'het gras is altijd groener' effect. Je hebt je keus bewust gemaakt en wees daar achteraf ook gewoon tevreden mee :) Je zult nooit weten of het misschien nóg mooier was geweest met een andere prothese of grotere/kleinere maat, maar hee, you've got boobs and they look pretty!! (tenminste, over een tijdje haha). 

 

Succes!! :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marg23 zei:

Hey @L**

 

Haha, ja de keuze is zó ontzettend reuze dat het je gaat duizelen he. 

Bedoel je met 'motiva demi' de progressive plus? Want dat is de wat minder flexibele gel die wat meer het 'push up' effect geeft inderdaad. De ergonomix zijn rond, maar doordat de gel zo soepel is bewegen ze erg mee met je lichaam. Als je op je rug ligt zijn ze dus rond en vallen ze iets naar de zijkant, als je staat vallen ze meer als een normale borst, dus meer druppelvormig. 

 

Al met al denk ik wel dat de verschillen heel subtiel zijn hoor, dus ik zou me niet super druk maken. Waarschijnlijk zouden beide prothesen een mooi en goed resultaat geven. 

 

Uit ervaring kan ik wel zeggen dat je moet oppassen voor het 'het gras is altijd groener' effect. Je hebt je keus bewust gemaakt en wees daar achteraf ook gewoon tevreden mee :) Je zult nooit weten of het misschien nóg mooier was geweest met een andere prothese of grotere/kleinere maat, maar hee, you've got boobs and they look pretty!! (tenminste, over een tijdje haha). 

 

Succes!! :53:

Tnx voor je berichtje! Dat had ik net ff nodig.

Ben in het hele leven een enorme twijfelaar.

De foto's die ik zie, bevestigen wel steeds meer mijn keuze. Ik sta ook helemaal achter het theoretische verhaal.

 

Ik vertrouw de arts; dr. Fresow; volledig in zijn deskundigheid en adviezen. Dus op naar eindelijk grotere borsten!

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.