Ga naar inhoud

1 borst pijnlijker/vervelend voelen


jewel88

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben 2 weken po. Vanaf het begin is mijn linkerborst al pijnlijker en voelt vervelend.

nu is deze ook iets groter en blijft vervelend voelen. Rechts heb ik eigenlijk nergens last van.

 

 

hadden jullie ook dat 1 borst borst vervelender bleef voelen en hoelang hebben jullie daar last van gehad? Ben zo bang dat er iets mee is of ik er last van blijf houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, jewel88 zei:

Hoi allemaal,

 

ik ben 2 weken po. Vanaf het begin is mijn linkerborst al pijnlijker en voelt vervelend.

nu is deze ook iets groter en blijft vervelend voelen. Rechts heb ik eigenlijk nergens last van.

 

 

hadden jullie ook dat 1 borst borst vervelender bleef voelen en hoelang hebben jullie daar last van gehad? Ben zo bang dat er iets mee is of ik er last van blijf houden.

Hoi Meis, bij mij is dat vorige week minder geworden en nu zo goed als over.(nu 6 weken po) Alleen nog als ik op mijn rug ga liggen ietsjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewel88, als ie niet warm voelt en veel groter is dan de andere is er niets aan de hand, dat hoort bij het genezingsproces. Opletten echter dat er niet een significant verschil in grootte gaat onstaan in beide borsten want dan moet je contact opnemen met je arts.

 

Hier ook een borst gevoeliger als de andere, maar ze doen geen pijn .. Wel ook wat grootte verschil en de een zit al wat lager als de ander ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Sjuul zei:

@jewel88, als ie niet warm voelt en veel groter is dan de andere is er niets aan de hand, dat hoort bij het genezingsproces. Opletten echter dat er niet een significant verschil in grootte gaat onstaan in beide borsten want dan moet je contact opnemen met je arts.

 

Hier ook een borst gevoeliger als de andere, maar ze doen geen pijn .. Wel ook wat grootte verschil en de een zit al wat lager als de ander ..

 

Ja ik heb ook iets verschil.

net extra controle bij arts gehad en volgens hem zit er in die borst nog wat vocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jesssi zei:

Hoi Meis, bij mij is dat vorige week minder geworden en nu zo goed als over.(nu 6 weken po) Alleen nog als ik op mijn rug ga liggen ietsjes.

 

Gewoon geduld hebben dus. (Niet m’n sterkste kant haha)

ik voel echt iets schuiven in me borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jewel88 zei:

Ja ik heb ook iets verschil.

net extra controle bij arts gehad en volgens hem zit er in die borst nog wat vocht

 

Gelukkig heeft hij je gerust kunnen stellen, dat scheelt enorm :-)

Fijne avond met een gerust gemoed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid! Heb dit ook, vandaag 3weken po. Er zat al een miniem verschil op, te kleine om verschillend volume te nemen. Maar met de vergroting wordt dit ook ‘uitvergroot’. Nu valt het ook meer op omdat ik veel kijk naar mijn borsten haha. Links voel ik ook iets bewegen heel raar.. is ook pijnlijker dan rechts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewel88

 

Misschien is het handig om een pijnstiller te nemen, dan gaat het pijnlijke misschien over en dan voel je je automatisch ook wat beter .. Dat doe ik ook nog ‘s avonds voordat ik ga slapen, het mag, je hoeft geen pijn te lijden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier precies hetZelfde. Pijn zal ik het echter niet noemen maar links blijft gevoeliger. Rechts heeft ook al een natuurlijkere vorm en staat veel minder strak in de avond en ochtend in verhouding met links. Ik merk wel oprecht dat ik elke dag minder vaak steken heb en klachtjes ervaar. Ook het gevoel van enorm zware borsten in de ochtend lijkt elke dag wat minder te worden.

Komt goed moppie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, jewel88 zei:

Hoi allemaal,

 

ik ben 2 weken po. Vanaf het begin is mijn linkerborst al pijnlijker en voelt vervelend.

nu is deze ook iets groter en blijft vervelend voelen. Rechts heb ik eigenlijk nergens last van.

 

 

hadden jullie ook dat 1 borst borst vervelender bleef voelen en hoelang hebben jullie daar last van gehad? Ben zo bang dat er iets mee is of ik er last van blijf houden.

 

Ook is mijn linkerborst veel gevoeliger dan mijn rechterborst. Bij mijn rechterborst voel ik amper iets. Ik ervaar ook dat als ik een verkeerde beweging maak, dat ik een spier verrek in mijn linkerborst.

 

Zo te lezen hebben meer dames waarbij de linkerborst gevoeliger is dan de rechterborst en dat dit naarmate de weken verstrijken minder wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.