Ga naar inhoud

boobiebabe : 8 januari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey! 

 

Fijn dat je de stap neemt! Je bent daar in goede handen!

 

Ik word door dr. Verdonck geopereerd op 26 oktober dus nog een paar dagen... 

Neem zeker een lijstje mee met al je vragen! Bij mij had hij het meeste zelf al beantwoord maar je krijgt zoveel info dat je alles gewoon vergeet. 

Voor het passen heb ik er op gelet dat ik de gemakkelijkste bh had aangedaan om aan en uit te doen en een goede broek die niet te los zit omdat je gaat kijken naar je verhouding qua borst en billen. 

 

Succes!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook naar Verdonck geweest en heb het echt als super prettig ervaren daar! Iedereen is mega lief en je voelt je gelijk op je gemak. 

 

Voor je consult raad ik echt aan om misschien een 2e te doen in de tijd tussen je eerste consult en je operatie. 

Bij mijn eerste consult dacht ik dat 320cc wel prima was en ben uiteindelijk op 375 gekomen. Schrik niet van hoe groot het lijkt met die pasprotheses. Ik heb toen 400cc gepast en had het gevoel dat ik toen meer tiet dan meisje was. Maar nu achteraf heb ik echt spijt dat ik niet meer heb genomen en dat hebben meiden echt vaak als ze een borstvergroting doen. 

 

Ik weet zelf niet wat je in gedachten hebt en wat je voorsituatie is, maar mijn tip is echt om groter te nemen dan wat jij op dat moment denkt dat goed is. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@llaara fijn om te horen dat je het bij Verdonck als prettig hebt ervaren.

 

ik lees inderdaad vaak dat er een tweede consult wordt gepland. Dit zal ik ook zeker doen wanneer nietzeker ben over cc. Welke heb je? Sebbin mentor of motiva?? 

 

Ik ben zelf 1,75m en +- 65 kg, heb nu 80B, dit is wel een super push up bh.. dus eigenlijk is het dan geloof ik nog minder.

 

een vriendin van me heeft ook bij verdonck 350 cc sebbin laten doen. Dat vind ik wel mooi uit zien en zijn ongeveer hetzelfde qua bouw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Slien:

@Pipo1 ohh dat is niet meer lang. Heel veel succes alvast! Voor welke implantaten ga je en hoeveel cc??

 

Ik wil mijn ingreep waarschijnlijk in januari laten doen. Ik ging het liefst dit jaar nog, maar heb helaas niet meer genoeg vakantiedagen om volledig te kunnen herstellen haha:74:

 

bedankt voor de tips!

 Hey

 

Ik ga voor Motiva progressive plus. Ik krijg links 255cc en rechts 235cc omdat ik een iets groter verschil heb qua borst dat me enorm hard stoorde! Volgens dr.Verdonck zou ik hiermee op een volle C komen zonder bh. Ze worden dualplane geplaatst.

 

Ik ben zelf slank gebouwd. Weeg 51kg en ben 1m63 groot. Ik heb momenteel een a-cup die redelijk vol is. 

Ik wou een kleine pushup effect omdat ik graag triagle bikinis draag of kanten bh's en vind dit er mooi in staan. 

Ik ben op tweede consult geweest en ik kwam weer uit op dezelfde maat en toch blijf je steeds twijfelen! Denk dat het normaal is om te twijfelen! Je weet nooit zeker hoe het resultaat gaat zijn he.. Maar toch kan ik niet wachtten! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Slien:

Hallo allemaal, vandaag contact gehad met Belgian breast clinic om een consult in te plannen bij dr. Verdonck.

 

6 novemver staat mijn eerste consult gepland. Ik vind het allemaal zo spannend! Alle tips/dingen waar ik op moet letten zijn welkom!

Hey!

Ik had 13 oktober mn consult bij Dr Verdonck en heb mn datum vastgelegd op 9 november. Ik ga voor de Motiva Progressive plus 275cc, wat bij mij op een 75D zou uitkomen. Nu heb ik 75B. 

Ik dacht ook geen genoeg verlofdagen meer te hebben om de operatie dit jaar nog te kunnen laten uitvoeren, maar hij zei me dat ze een afwezigheidsbriefje schrijven voor je werk voor 2 weken.. 

Spannend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pipo1 ohhh ik ben benieuwd hoe t gaat worden! Ik zou graag op een kleine D willen uitkomen. Heb geen idee hoeveel cc ik dan ongeveer zou moete hebben. Denk 300/350. Ik heb nog geen keuze kunnen maken welke protheses. 

 

Ik ben al zoo benieuwd naar het passen, laat staan naar de bv zelf. Hahaha :57:

 

 

 

 

fijn om te horen dat je het bij Verdonck als prettig hebt ervaren.

 

ik lees inderdaad vaak dat er een tweede consult wordt gepland. Dit zal ik ook zeker doen wanneer nietzeker ben over cc. Welke heb je? Sebbin mentor of motiva?? 

 

Ik ben zelf 1,75m en +- 65 kg, heb nu 80B, dit is wel een super push up bh.. dus eigenlijk is het dan geloof ik nog minder.

 

een vriendin van me heeft ook bij verdonck 350 cc sebbin laten doen. Dat vind ik wel mooi uit zien en zijn ongeveer hetzelfde qua bouw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Slien:

@llaara fijn om te horen dat je het bij Verdonck als prettig hebt ervaren.

 

ik lees inderdaad vaak dat er een tweede consult wordt gepland. Dit zal ik ook zeker doen wanneer nietzeker ben over cc. Welke heb je? Sebbin mentor of motiva?? 

 

Ik ben zelf 1,75m en +- 65 kg, heb nu 80B, dit is wel een super push up bh.. dus eigenlijk is het dan geloof ik nog minder.

 

een vriendin van me heeft ook bij verdonck 350 cc sebbin laten doen. Dat vind ik wel mooi uit zien en zijn ongeveer hetzelfde qua bouw. 

 

Ik heb motiva en ben er mega tevreden over! 

 

Ik ben zelf ook 1,73 en net iets zwaarder, volgens mij ben ik 68/70 kilo

Ik heb 375CC dual plane en ik kwam van een 75 A/B.. Verschilde beetje per bh. 

Ik heb nu een 75E,klinkt heel groot, is het niet. 

 

Ben heel benieuwd op hoeveel cc jij uit gaat komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Ik ga ook een afspraak bij Verdock maken. Heb bij een andere al motiva ergonomix gepast maar dat was onder een bloesje dat mij veel te groot was. Ik kan dat zo echt niet zien precies. Ze zagen er enorm uit en was maar 245cc. Dus ik hoop dat Verdock een andere manier heeft om te passen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei mimi_S_75B:

Super! Ik ga ook een afspraak bij Verdock maken. Heb bij een andere al motiva ergonomix gepast maar dat was onder een bloesje dat mij veel te groot was. Ik kan dat zo echt niet zien precies. Ze zagen er enorm uit en was maar 245cc. Dus ik hoop dat Verdock een andere manier heeft om te passen ;)

Verdonck laat je passen onder een roos topje dat hij heeft en dan houd hij dat achter je vast zodat je de echte maat precies zou zien alsof je naakt zou zijn want het stofje van dat topje is heel dun!

 

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Hallo allemaal :116:,

 

6 november heb ik mijn eerste consult gehad bij Dr. Verdonck. :43: Ik kwam uit op 325 cc Mentor/320 cc Sebbin. Ik ben nu aan het twijfelen voor welke ik zou gaan. (Ik weet dat bij deze protheses de projectie en diameter verschillen).

 

Ik heb 29 november mijn tweede consult staan en dan wil ik ook mijn uiteindelijke keuze maken betreft protheses.

 

Hebben jullie eventueel tips of ervaringen, die jullie met mij willen delen?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Slien zei:

 

8 januari wordt ik geopereerd. Duurt nog zooo lang :24:. Ben nu al af aant tellen. 

 

Spannend!! 

Haha voor je gevoel wel lang maar joh die 1,5maand is zo voorbij hoor! 

 

Ben je er nu uit welk merk je neemt? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Slien zei:

@Ellen125 nee nog steeds niet. Verdonck vertelde dat bij Mentor een licht pushup effect ontstaat. Kan me dus echt niet inbeelde hoe dat er gaat uit zien.. en bij Sebbin vraag ik me af of de prothese niet te smal gaat zijn voor mijn lichaam. Aangezien deze 10.3 cm is en mijn borst 12 cm.. zooo moeilijk

 

Heb je al een berichtje naar @best_boobie gestuurd? Zij heeft mij ook geholpen net zoals vele andere twijfelkonten ;) 

 

Mij lijkt dat 10cm in een 12cm borst te klein in, maar ik heb daar niet zoveel verstand van (helaas). BB wel! She is the best ;) 

Zelf vind ik een brede borst wel mooi. Zo net een beetje side boob. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Jaa ik heb haar al een berichtje gestuurd. En zij zei dit ook, dat het misschien te smal gaat zijn. Maar wat dan zo verwarrend is, een vriendin van mij heeft 350 cc sebbin laten plaatsen, zelfde voorsituatie en lengte/gewicht. En bij haar ziet het er helemaal niet smal uit, en heeft ze ook beetje side boob. 

 

Dus hier raak ik echt mee in de war.. heb jij toevallig een matentabel van mentor? Kan deze nergens vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Slien zei:

@Ellen125 Jaa ik heb haar al een berichtje gestuurd. En zij zei dit ook, dat het misschien te smal gaat zijn. Maar wat dan zo verwarrend is, een vriendin van mij heeft 350 cc sebbin laten plaatsen, zelfde voorsituatie en lengte/gewicht. En bij haar ziet het er helemaal niet smal uit, en heeft ze ook beetje side boob. 

 

Dus hier raak ik echt mee in de war.. heb jij toevallig een matentabel van mentor? Kan deze nergens vinden

Ligt ook een beetje aan je anatomie...

Heb ooit een berichtje gelezen (denk op instagram) van een identieke tweeling en toch was het resultaat anders..

 

Ja heb die staat ook op de website van Mentor. Heb m nu toegevoegd als het goed is. 

Ik denk dat ik persoonlijk dan voor de mentor zou gaan. Maar ik heb ook niet zoveel met Sebbin eigenlijk. Mijn keuze ging tussen mentor en Motiva maar ben voor de gel van Motiva gegaan. 

 

Ga voor je ingeving. Wat zegt je gevoel? Wat zei Verdonck over deze 2? Wat raadde hij jou aan mbt het resultaat dat je wilt? 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Slien zei:

@Jd_94 hoe is het met jou??? Jij hebt ondertussen al je boobies!!! :1bouncingboobs: alles goed verlopen?

Ja hoor! Ondertussen 10 dagen po al! Herstel gaat wel goed, moet wel nog opletten met bepaalde bewegingen.. De nachten zijn het ergst. Wanneer ik durf platter te liggen, voel ik een enorme druk op/in mn borsten, maar is waarschijnlijk nog het vocht. Rechtopzittend slapen dus.. en dat is nie echt gemakkelijk :D. Mn verband zal ik er woensdag afnemen, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ohh super, dankjewel voor de tabel. Weetje wat het is; bij Sebbin ben ik bang dat de prothese te smal gaat zijn voor mijn figuur en bij mentor vind ik de projectie minder tegenover Sebbin.. zit echt in een dubio.. Dr. Verdonck zei dat beiden kon maar het eraan ligt wat ik zelf wil, rond en bol of wat natuurlijker..

ik hoop dat het tweede consult mij verder gaat helpen, want ik kom er zo echt niet uit :23:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Slien zei:

@Ellen125 ohh super, dankjewel voor de tabel. Weetje wat het is; bij Sebbin ben ik bang dat de prothese te smal gaat zijn voor mijn figuur en bij mentor vind ik de projectie minder tegenover Sebbin.. zit echt in een dubio.. Dr. Verdonck zei dat beiden kon maar het eraan ligt wat ik zelf wil, rond en bol of wat natuurlijker..

ik hoop dat het tweede consult mij verder gaat helpen, want ik kom er zo echt niet uit :23:

 

xx

Graag gedaan. 

Een 2e consult is dan wel slim denk ik. Projectie van mentor is echt niet verkeerd hoor. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Slien, als ik goed gelezen heb heb je as do je tweede passessie. ik heb as vrijdag mijn tweede passessie. zat namelijk ook nog beetje in dubio wat betreft aantal CC. Denk wel dat ik er inmiddels uit ben, maar nog eeen keertje puntjes op de i zetten kan geen kwaad. 

We worden ook kort achter elkaar geopereerd. ik ben de 14e jan aan de beurt. Wel in een andere kliniek. Krijg Mentor round moderate plus!

 

succes met passen alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.