Ga naar inhoud

Geen gevoel in tepels


Aanbevolen berichten

Ha meis! Eng he!! Ik heb dat het stuk borst onder m'n tepels gevoelloos is. De verpleging zei dat dat voorkomt en ik me er nu nog niet te druk om moest maken. Hoop echt dat het terugkomt, het voelt hierdoor zo alsof het niet van mezelf is :/ Dus ik snap je (deels) heel goed!! Kan er alleen weinig over zeggen... hoop dat mensen hier nog wat bemoedigende berichtjes zullen schrijven uit ervaring :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het onder ook gevoelloos en ook me tepels. Het puntje was hard en deed echt zeer maar als ik er een coldpack opdeed, hah ja dat heb ik zelfs geprobeerd reageerden ze niet. Ben nu 8 weken po en het gevoel onder is bijna helemaal terug en de tepels reageren ook al meer. Dit kan gewoon even duren!

 

ik heb ook een buikwandcorrectie gedaan. Mijn hele onderbuik voelt dood, dat is pas raar kan ik je vertellen ;) maar dat kimt omdat alle zenuwen zijn door gesneden en dus is t gevoel weg, ben zelf wel benieuwd of dit terug komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat is wel fijn om te horen, Theezakje. Je gaat dan snel op zaken vooruit lopen hè, "wat als het gevoel niet terugkomt, ben ik er dan wel gelukkig mee, voelen ze dan wel van mezelf". 

 

Dat gevoel op je hele buik lijkt me inderdaad raar, lastig voor te stellen! Sta je er positief in wel? Aangezien je dit met je boobs dus ook hebt gehad. En zeiden ze in de kliniek er niks van dan? 

 

Geduld ohhhhh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herkenbaar hoor! Ik heb ook weinig geduld. Maar vanaf een week of 6 vond ik ze steeds zachter worden eb neer eigen. Daarvoor voelde het als opgeplakte ballen, strak, kreeg er geen beweging in haha. Nu kan ik ze heen en weer bewegen, naar elkaar toe doen, en ook de huid afzonderlijk van de borst bewegen zeg maar. Ook worden ze steeds zachter. Ze zijn nog wel wat te hard voor een eigen borst maar wordt steeds beter :) 

 

tja de arts zei dus dat dit een tijd duurt.. maar de buik maak ik me zowiezo wel zorgen over door het vocht en de littekens, vraag me echt of of het wel mooi gaat worden.. zenuwslopend zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@f4bboobie met 6 dagen zou ik me nog niet teveel zorgen maken, maar ik begrijp het wel :) ik ben zelf ook niet de meest geduldige :D 

 

Ik ben sinds deze week 1 jaar po en heb nog niet alle gevoel terug. Soms onder stimulatie wel, maar men tepelhof van men rechterborst wordt niet hard als ik gewoon koud heb bv. Het blijft heel de tijd een beetje fluffy en gezwollen staan. Vreselijk vind ik het want vond men ‘vroegere’ tepels net het mooiste aan men borsten :D 

Hier en daar heb ik ook wat zone’s met minder gevoel, om daar een voordeel van te noemen: men huid is op die plaatsen zo glad als een babyvelletje! 

 

Een vriendin die haar boobs nu een 5tal jaar heeft kreeg het volledige gevoel ook pas na ruim een jaar terug. 

 

Ik wens je een goed herstel! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2018 om 18:28 zei Theezakje34:

Haha herkenbaar hoor! Ik heb ook weinig geduld. Maar vanaf een week of 6 vond ik ze steeds zachter worden eb neer eigen. Daarvoor voelde het als opgeplakte ballen, strak, kreeg er geen beweging in haha. Nu kan ik ze heen en weer bewegen, naar elkaar toe doen, en ook de huid afzonderlijk van de borst bewegen zeg maar. Ook worden ze steeds zachter. Ze zijn nog wel wat te hard voor een eigen borst maar wordt steeds beter :) 

 

tja de arts zei dus dat dit een tijd duurt.. maar de buik maak ik me zowiezo wel zorgen over door het vocht en de littekens, vraag me echt of of het wel mooi gaat worden.. zenuwslopend zeg maar

 

Geduld is echt het sleutelwoord hè, voor de ongeduldigen is een reminder daaraan heel prettig (zeg ik uit ervaring dus) xD 

 

Ik kan het me een beetje voorstellen @Theezakje34! Je buik is ook zo'n 'open' en kwetsbare plek. Heb je al een controle gehad of wanneer heb je deze? Heel veel succes iig met het herstel daarvan, pittig hoor meis! Wees lief voor jezelf oké!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ik ben nu iets meer dan 2jr po. @Eecc15il beschrijft precies zoals het bij ook is. Ik heb zelfs nog momenten dat zo supergevoelig zijn maar niet op een prettige manier. Dat duurt soms 2 a 3 dagen en dan is dat weer weg. Voor de bv had ik enorme gevoelige tepels op een prettige manier. Vond het ook fijn als ze werden aangeraakt en nu is het altijd weer afwachten. Mis het wel...

 

Denk dat het bij iedereen weer anders is.

 

Fijne herstel!

 

Lieve gr Eef...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.