Ga naar inhoud

Prijzen?


Memke

Aanbevolen berichten

Hou, 

 

Kijk eens op de website van Faceland. Je krijgt dan een super goede arts voor een schappelijke prijs. 

Je moet wel zelf een sport bh aanschaffen en je krijgt na je operatie pas na 6 weken een consult met de consulente. 

Ook zijn er veel goede recensies over de artsen te vinden.  

Wie weet, heb je er iets aan. 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 14:51 zei Memke:

Lieve dames 

 

ik heb de knoop doorgehakt, nu wil ik naar belgie naar dr verdonck, maar vraag me af waarom het daar goedkoper is als hier in nederland?hier ben je gauw 4500e kwijt.. 

@Memke ik ben van België en denk zeker niet dat plastische chirurgie goedkoper is in België, integendeel. 

Mijn vriendin heeft 6000 euro betaald hier en ik ga het eind november in Nederland laten doen en betaal rond de 3500 euro. Heus verschil lijkt me toch :blink:  

In België betalen we ons blauw aan onder andere BTW. Heb het gevoel dat dit in Nederland niet gerekend wordt of minder? Want op mijn papieren stond "in sommige gevallen moet nog BTW bij gerekend worden". Weet niet wat die "sommige gevallen betekend" maar heb het niet gevraagd ;) zou ni willen dat ze ineens zeggen "Ah ja juist je bent van België dus we moeten dat er nog

bij tellen!" :4: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

Bij dokter verdonck hangt de prijs af van het merk van implantaten dat je kiest

3400 voor motiva

3000 voor mentor

2600 voor sebbin

Alles incl btw ed voor implantaten tot 500cc. Vanaf 500cc kost het meer. 

Sportbh en borstband zijn zelf aan te schaffen. Kan via de kliniek ook indien gewenst. 40 euro voor de borstband, sportbh weet ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.