Ga naar inhoud

jewel88 : 30 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

10:30 moest ik mij melden. Vanwege het weer zijn we op tijd gaan rijden. Uiteindelijk viel het mee en waren we er al 10:00u.

Om 10:30 kwam de verpleegkundige en vertelde mij dat de chirug wel minstens een uur uit liep helaas.

Uiteindelijk beneden alle uitleg gehad en moeten wachten tot 12:00 toen kwam dokter van der weij nog langs om af te tekenen. Ben je nou 1 of 2 keer langs geweest om te passen vroeg hij. 2 keer antwoorde ik omdat ik twijfelde over maatje groter. Waarom ben je daar niet voor gegaan vroeg hij. (Are you kidding me??????) ik heb weken getwijfeld maar aangezien hij zei dat hij het dan niet meer natuurlijk zou worden en je misschien randen zou gaan zien ben ik voor de 380 gegaan. Dit hem ook verteld en toen zei hij ja het wordt ook heel mooi natuurlijk met 380. Waarom begin je dan nu net voor me operatie over dat maatje groter dacht ik????!!!!

denk dat aan de hand van opnieuw meten het maatje groter ook gepast had. 

Maar goed hij weer weg en 12:30 werd ik gehaald voor ok. 

Alles is goed gegaan en 14:00u werd ik wakker met mooie natuurlijke borsten. 

Wat de maat betreft vind ik het lastig, denk dat een maatje groter ook had gepast maar dan was me borst breder geworden en denk dat ik dat niet zo mooi had gevonden.

Het moet natuurlijk ook nog allemaal zakken en staat strak maar ben er blij mee. 

16:00 zat ik in de auto naar huis.

 

Vanacht redelijk geslapen op mijn rug tot 04:30. Toen werd onze jongste wakker :85:

 

Merk wel dat ik het lastig vind niets met de kindjes te doen. Pijn valt mee. Beetje stuwing, branderig en spierpijn gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, jewel88 zei:

10:30 moest ik mij melden. Vanwege het weer zijn we op tijd gaan rijden. Uiteindelijk viel het mee en waren we er al 10:00u.

Om 10:30 kwam de verpleegkundige en vertelde mij dat de chirug wel minstens een uur uit liep helaas.

Uiteindelijk beneden alle uitleg gehad en moeten wachten tot 12:00 toen kwam dokter van der weij nog langs om af te tekenen. Ben je nou 1 of 2 keer langs geweest om te passen vroeg hij. 2 keer antwoorde ik omdat ik twijfelde over maatje groter. Waarom ben je daar niet voor gegaan vroeg hij. (Are you kidding me??????) ik heb weken getwijfeld maar aangezien hij zei dat hij het dan niet meer natuurlijk zou worden en je misschien randen zou gaan zien ben ik voor de 380 gegaan. Dit hem ook verteld en toen zei hij ja het wordt ook heel mooi natuurlijk met 380. Waarom begin je dan nu net voor me operatie over dat maatje groter dacht ik????!!!!

denk dat aan de hand van opnieuw meten het maatje groter ook gepast had. 

Maar goed hij weer weg en 12:30 werd ik gehaald voor ok. 

Alles is goed gegaan en 14:00u werd ik wakker met mooie natuurlijke borsten. 

Wat de maat betreft vind ik het lastig, denk dat een maatje groter ook had gepast maar dan was me borst breder geworden en denk dat ik dat niet zo mooi had gevonden.

Het moet natuurlijk ook nog allemaal zakken en staat strak maar ben er blij mee. 

16:00 zat ik in de auto naar huis.

 

Vanacht redelijk geslapen op mijn rug tot 04:30. Toen werd onze jongste wakker :85:

 

Merk wel dat ik het lastig vind niets met de kindjes te doen. Pijn valt mee. Beetje stuwing, branderig en spierpijn gevoel. 

@jewel88 Gefeliciteerd met je boobies! Wat fijn om te lezen dat je ze gewoon al hebt!

Wel verwarrend dat van der weij op het laatst dat nog zo zei, maar geloof zeker dat ze heel mooi gaan worden!

Heel veel succes met je herstel! 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, jewel88 zei:

10:30 moest ik mij melden. Vanwege het weer zijn we op tijd gaan rijden. Uiteindelijk viel het mee en waren we er al 10:00u.

Om 10:30 kwam de verpleegkundige en vertelde mij dat de chirug wel minstens een uur uit liep helaas.

Uiteindelijk beneden alle uitleg gehad en moeten wachten tot 12:00 toen kwam dokter van der weij nog langs om af te tekenen. Ben je nou 1 of 2 keer langs geweest om te passen vroeg hij. 2 keer antwoorde ik omdat ik twijfelde over maatje groter. Waarom ben je daar niet voor gegaan vroeg hij. (Are you kidding me??????) ik heb weken getwijfeld maar aangezien hij zei dat hij het dan niet meer natuurlijk zou worden en je misschien randen zou gaan zien ben ik voor de 380 gegaan. Dit hem ook verteld en toen zei hij ja het wordt ook heel mooi natuurlijk met 380. Waarom begin je dan nu net voor me operatie over dat maatje groter dacht ik????!!!!

denk dat aan de hand van opnieuw meten het maatje groter ook gepast had. 

Maar goed hij weer weg en 12:30 werd ik gehaald voor ok. 

Alles is goed gegaan en 14:00u werd ik wakker met mooie natuurlijke borsten. 

Wat de maat betreft vind ik het lastig, denk dat een maatje groter ook had gepast maar dan was me borst breder geworden en denk dat ik dat niet zo mooi had gevonden.

Het moet natuurlijk ook nog allemaal zakken en staat strak maar ben er blij mee. 

16:00 zat ik in de auto naar huis.

 

Vanacht redelijk geslapen op mijn rug tot 04:30. Toen werd onze jongste wakker :85:

 

Merk wel dat ik het lastig vind niets met de kindjes te doen. Pijn valt mee. Beetje stuwing, branderig en spierpijn gevoel. 

Super dat alles goed gegaan is! Die grootte komt wel goed; better safe than sorry! Maar ik snap dat het ff verwarrend was! Hoop dat je vannacht even goed slaapt en dat je kindje je wat laat rusten. Blij voor je dat je nu al tevreden bent met het resultaat, het kan alleen nog maar beter worden! Proficiat met je nieuwe boobies en geniet er van! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Kim2018 zei:

@jewel88 Hoe was het nog bij je doktersbezoek? Want je had koorts en ze hadden er een echte dokter bij gehaald? Was alles ok uiteindelijk? 

Waarschijnlijk kwam de koorts toch door een griepje. De borsten zagen er verder keurig uit, littekens ook.

 

maakte me vooral ook zorgen vanwege het heftige branderige gevoel maar ook dat schijnt er echt bij te horen. Pijn ervaar ik verder totaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, jewel88 zei:

Waarschijnlijk kwam de koorts toch door een griepje. De borsten zagen er verder keurig uit, littekens ook.

 

maakte me vooral ook zorgen vanwege het heftige branderige gevoel maar ook dat schijnt er echt bij te horen. Pijn ervaar ik verder totaal niet.

Echt fijn meid!!

Nu rustig aan herstellen van je boobies. 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, jewel88 zei:

Waarschijnlijk kwam de koorts toch door een griepje. De borsten zagen er verder keurig uit, littekens ook.

 

maakte me vooral ook zorgen vanwege het heftige branderige gevoel maar ook dat schijnt er echt bij te horen. Pijn ervaar ik verder totaal niet.

Gelukkig! Blij te lezen dat alles goed gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewel88 Wat fijn dat alles goed is gegaan. Wel balen dat je nog even moest wachten, omdat het uitgelopen was. Dan ben je al in spanning en moet je nog wachten ook. Maarja, geduld loont zeggen ze. ;) 

Wel bizar dat de arts nog over de grootte van de protheses begon. Misschien wilde hij gewoon testen of je wel zeker was van je besluit?! Wel apart eigenlijk. 

Hoe voel je je nu en hoe zijn je boobies nu? Ben je er blij mee? Zou ik in je album mogen kijken?

 

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jewel88, hoe gaat het nu met je?

Ik hoop voor je dat het branderige gevoel al een stuk minder is geworden?

 

Dan nog een vraagje; die 'pinchtest' die dr. Van der Weij altijd doet; kan ik dat ook bij mezelf doen?

Waar en hoe moet je dan precies knijpen???....

Als ik in bovenin mijn borst knijp, zeg maar net in de huid die bloot ligt/ die  je ziet als je een hempje aan hebt (snap je het nog?), dan is dit maar 1 cm dik bij mij.. Of moet ik ergen anders knijpen?

Alvast bedankt voor je reactie en ik hoop dat het nu weer beter met je gaat..(?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @jewel88, hoe gaat het:) nu met je?

Ik hoop voor je dat het branderige gevoel al een stuk minder is geworden?

 

Dan nog een vraagje; die 'pinchtest' die dr. Van der Weij altijd doet; kan ik dat ook bij mezelf doen?

Waar en hoe moet je dan precies knijpen???....

Als ik in bovenin mijn borst knijp, zeg maar net in de huid die bloot ligt/ die  je ziet als je een hempje aan hebt (snap je het nog?), dan is dit maar 1 cm dik bij mij.. Of moet ik ergen anders knijpen?

Alvast bedankt voor je reactie en ik hoop dat het nu weer beter met je gaat..(?)

Van der Weijden meet eigenlijk je hele borst op. Bovenkant nog paar cm boven je tepel, afstand tussen borsten, afstand tepel onderkant.Gewoon consult aanvragen :) je bent tot niets verplicht. 

 

Het branderige gevoel is gelukkig over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jewel,

 

Ik ben nieuw, deze site is zo onoverzichtelijk/overweldigend..maar ik zag jouw berichtje en dacht hé bij dokter van der Weij geweest! 28 dec aanstaande heb ik ook een afspraak voor een borstvergroting 425cc anatomische prothese voor de spier . Ik heb twee jonge kinderen en door zwangerschappen zijn mijn borsten verslapt. Gelukkig geen lift nodig. Ik was benieuwd hoe jij het doet de afgelopen weken met tillen van je kindje(s) etc. Ik ga wel hulp krijgen, maar toch..die cc’s Zeggen  eigenlijk weinig zei de arts tegen mij omdat het ook aan je borstweidde ligt etc. Dit is het maximale voor mij? Ben jij tevreden over de grote en heb je enig idee wat de breedte bij jou is? Stekte met herstellen en waar kan ik jouw resultaat  bewonderen? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sasa612 zei:

Hoi Jewel,

 

Ik ben nieuw, deze site is zo onoverzichtelijk/overweldigend..maar ik zag jouw berichtje en dacht hé bij dokter van der Weij geweest! 28 dec aanstaande heb ik ook een afspraak voor een borstvergroting 425cc anatomische prothese voor de spier . Ik heb twee jonge kinderen en door zwangerschappen zijn mijn borsten verslapt. Gelukkig geen lift nodig. Ik was benieuwd hoe jij het doet de afgelopen weken met tillen van je kindje(s) etc. Ik ga wel hulp krijgen, maar toch..die cc’s Zeggen  eigenlijk weinig zei de arts tegen mij omdat het ook aan je borstweidde ligt etc. Dit is het maximale voor mij? Ben jij tevreden over de grote en heb je enig idee wat de breedte bij jou is? Stekte met herstellen en waar kan ik jouw resultaat  bewonderen? 

 

 

 

Hey!

Jij hebt je bv 1 dag later dan mij! Ik ga op 27 dec bij vd Weij in Boerhaave! Bij mij gaat er wat minder in ;-): 265cc was het maximum. Had ik eerst wat moeite mee, maar na een telefoontje met de dokter was ik helemaal overtuigd. Ik heb hier op het forum al heel wat verschillen gezien met eenzelfde aantal cc. Is voor iedereen anders en kan je idd niet echt vergelijken. Mijn breedte was een kleine 12,5. https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93 Op deze website vind je de verschillende protheses. Je zal zien dat er niet veel verschil is in van bv. 35cc meer of minder. Ik krijg tall height, moderate projection. Ik ga je volgen, want denk dat we wel wat aan elkaar gaan kunnen hebben (zelfde arts, 1 dagje verschil :)). Veel plezier met het forum. Je vindt hier echt een schat aan info!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey!

Jij hebt je bv 1 dag later dan mij! Ik ga op 27 dec bij vd Weij in Boerhaave! Bij mij gaat er wat minder in ;-): 265cc was het maximum. Had ik eerst wat moeite mee, maar na een telefoontje met de dokter was ik helemaal overtuigd. Ik heb hier op het forum al heel wat verschillen gezien met eenzelfde aantal cc. Is voor iedereen anders en kan je idd niet echt vergelijken. Mijn breedte was een kleine 12,5. https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93 Op deze website vind je de verschillende protheses. Je zal zien dat er niet veel verschil is in van bv. 35cc meer of minder. Ik krijg tall height, moderate projection. Ik ga je volgen, want denk dat we wel wat aan elkaar gaan kunnen hebben (zelfde arts, 1 dagje verschil :)). Veel plezier met het forum. Je vindt hier echt een schat aan info!!! 

Precies ook aan hoeveel je nu hebt of het hangt of niet en je huidplooi. Bij mij is het 13.5. Krijg jij ook anatomisch? Ik de cpg331. Toevallig gister ook nog even gebeld met hem, omdat ik weer las dat je met anatomische te weinig volume boven krijgt en bang dat het te klein is, omdat ik veel lees dat vrouwen nog wat groter waren gegaan. Ook bij mij is dit het maximale. Ben zo benieuwd! Hij zei laat je niet gek maken door wat je allemaal leest haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sasa612 zei:

Precies ook aan hoeveel je nu hebt of het hangt of niet en je huidplooi. Bij mij is het 13.5. Krijg jij ook anatomisch? Ik de cpg331. Toevallig gister ook nog even gebeld met hem, omdat ik weer las dat je met anatomische te weinig volume boven krijgt en bang dat het te klein is, omdat ik veel lees dat vrouwen nog wat groter waren gegaan. Ook bij mij is dit het maximale. Ben zo benieuwd! Hij zei laat je niet gek maken door wat je allemaal leest haha

Goedemorgen! Ik denk dat er wat tekst van je mist of dat ik het niet kan lezen. 

Doordat je die cm meer hebt aan pocket, kan er ook al wat meer in. Vd Weij meet altijd en gaat nooit risico’s nemen dat je de randen kan gaan beginnen zien. Ik krijg ook zeker anatomisch. Ik wil natuurlijk en heb graag de druppelvorm met een klein beetje ‘hang’, vermits een natuurlijke borst er ook zo uit ziet. Om de bovenkant dan vulling te geven, zoals bij mij ook het geval is, kiest hij voor tall heigt, vermits er meer vulling bovenaan in de prothese zit. Hahaha, ja er is heel veel info! Maar heb wel het gevoel dat ik door dit forum echt wel goed voorbereid ben en met een gerust hart aan het herstel kan beginnen! We houden contact! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.