Ga naar inhoud

Help! Welk merk bh ?!


Ellen1997

Aanbevolen berichten

Hee hallo allemaal mijn is Ellen en ben 14 augustus geopereerd hij F Straten. Inmiddels is het morgen alweer 6 weken geleden en mag ik gewone bh’s gaan dragen. Nu heb ik al een tijdje terug 2 bh’s bij de Hunkemöller gekocht maar ze zitten niet zo fijn, de beugels en cup schuiven omhoog ongeacht hoe los of strak de bandjes zitten. Vind ze ook niet mooi eruit zien in kleding. Nu zijn ze natuurlijk nog niet helemaal gezakt en op hun plekje, maar gaat dit kwa cup nog veel uitmaken? 

Hebben jullie eventueel bh merken die jullie heel fijn vinden? Ben namelijk zoekende naar een mooie fijne comfortabele bh die de boobies er ook mooi uit laat zien. Mijn maat is 75E maar deze is bij de cup soms net te strak maar een 75F is net te groot. Lastig haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen1997:

Hee hallo allemaal mijn is Ellen en ben 14 augustus geopereerd hij F Straten. Inmiddels is het morgen alweer 6 weken geleden en mag ik gewone bh’s gaan dragen. Nu heb ik al een tijdje terug 2 bh’s bij de Hunkemöller gekocht maar ze zitten niet zo fijn, de beugels en cup schuiven omhoog ongeacht hoe los of strak de bandjes zitten. Vind ze ook niet mooi eruit zien in kleding. Nu zijn ze natuurlijk nog niet helemaal gezakt en op hun plekje, maar gaat dit kwa cup nog veel uitmaken? 

Hebben jullie eventueel bh merken die jullie heel fijn vinden? Ben namelijk zoekende naar een mooie fijne comfortabele bh die de boobies er ook mooi uit laat zien. Mijn maat is 75E maar deze is bij de cup soms net te strak maar een 75F is net te groot. Lastig haha! 

Hee meid,

 

Ik zou je bh's van Saphh willen adviseren. Zitten heerlijk en zijn kwa prijs goed te doen. Rond de 30 euro per stuk. 

 

Bij mij moeten mn bh's ook perfect aansluiten anders krijg ik ook last. Neem maar kijke in mn album, alle bh's op de fotos zijn van saphh. Ik heb ook maatje 75e/ 70f.

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen1997:

@Noelle2612 dankjewel voor je reactie! 

Vind jou bh’s altijd heel mooi aan sluiten zat al naar die bh’s te kijken. 

Echt waar?! Jou borsten zijn een stuk groter als die van mij zou ik dan een maat kleiner moeten bestellen? 

Hihi ja dat is altijd zo gek he, hoe die maten kunnen verschillen. Of tenminste zie idd vaak boobies voorbij komen die stuk kleiner ogen dan de mijne en dat is dan ook 75e.

 

Moet er wel bij zeggen ik heb me echt al op 5 weken po laten opmeten en kwam toen op 75e uit. Maar merk wel laatste weken dat de boobs behoorlijk strak zitten in mn bh's momenteel. Dus denk idd dat ik nu een 75f ook kan dragen. Nu alles is gesetteld en gaan ontspannen zijn ze wel iets groter geworden dan in die eerste wekem po.

 

Ik heb de mijne bijna allemaal in lingerie zaak gekocht en meteen kunnen passen dus.  Zou gewoon 75d en 75e bestellen als je via internet wil doen. 

 

Ik zweer iig bij dit merk. Heb daar ook n beugel bikini van, zit zo fijn. En veel keus kwa vorm ed. 

 

Ben nooit geen fan geweest van hunkemoller overigens. Die paste bij mn vorige protheses ook nooit voor geen meter. En als je silicone hebt moet die beugel gwn perfect passen anders doet t gewoon zeer om te dragen is mijn ervaring.

 

Gwn lekker shoppen en wat niet past retour.

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

Hihi ja dat is altijd zo gek he, hoe die maten kunnen verschillen. Of tenminste zie idd vaak boobies voorbij komen die stuk kleiner ogen dan de mijne en dat is dan ook 75e.

 

Moet er wel bij zeggen ik heb me echt al op 5 weken po laten opmeten en kwam toen op 75e uit. Maar merk wel laatste weken dat de boobs behoorlijk strak zitten in mn bh's momenteel. Dus denk idd dat ik nu een 75f ook kan dragen. Nu alles is gesetteld en gaan ontspannen zijn ze wel iets groter geworden dan in die eerste wekem po.

 

Ik heb de mijne bijna allemaal in lingerie zaak gekocht en meteen kunnen passen dus.  Zou gewoon 75d en 75e bestellen als je via internet wil doen. 

 

Ik zweer iig bij dit merk. Heb daar ook n beugel bikini van, zit zo fijn. En veel keus kwa vorm ed. 

 

Ben nooit geen fan geweest van hunkemoller overigens. Die paste bij mn vorige protheses ook nooit voor geen meter. En als je silicone hebt moet die beugel gwn perfect passen anders doet t gewoon zeer om te dragen is mijn ervaring.

 

Gwn lekker shoppen en wat niet past retour.

 

Xx 

Hey, je geeft aan dat de beugel precies goed moet zitten. Maar dat lijkt me dan niet meer van het lidteken of wel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Iwb:

Hey, je geeft aan dat de beugel precies goed moet zitten. Maar dat lijkt me dan niet meer van het lidteken of wel? 

He meis,

 

Nou van mn litteken heb ik nooit last gehad dat die beugel erover heen zat. Wel dat de zijkanten van de beugel in mn silicone zat te porren.

 

Heb bij mn eerste bv nooit beugel bh's kunne verdragen. Nu na mn wissel zitten die van saphh echt perfect.

 

Maar als het na die 6 weken nog niet goed voeld om n beugel te dragen nog lekker ff mee wachten. Ik draag mn carefix ava nog heel vaak. Met poetsen bijvoorbeeld snoer ik de boobies lekker in mn sportbh haha

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen1997:

@Noelle2612 Misschien inderdaad wel handig om te passen in de winkel. Heb al een aantal pasvormen aan gehad en sommige vind ik mooi en andere minder mooi. Ga even kijken of er een winkel in de buurt is die ze verkoopt en anders gewoon bestellen. 

Ja ik vind dat zelf wel t prettigst. Kun je meteen even advies vragen indien nodig.

 

Beetje lingerie zaak verkoopt saphh wel hoor.

 

Succes en keep me posted!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Noelle2612:

He meis,

 

Nou van mn litteken heb ik nooit last gehad dat die beugel erover heen zat. Wel dat de zijkanten van de beugel in mn silicone zat te porren.

 

Heb bij mn eerste bv nooit beugel bh's kunne verdragen. Nu na mn wissel zitten die van saphh echt perfect.

 

Maar als het na die 6 weken nog niet goed voeld om n beugel te dragen nog lekker ff mee wachten. Ik draag mn carefix ava nog heel vaak. Met poetsen bijvoorbeeld snoer ik de boobies lekker in mn sportbh haha

 

Xxx

Hihi! Je hebt groot gelijk! 

Ik ben nu pas 6 dagen po, dus is ook nog niet aan de orde maar nu snap ik je wel. Dat ie aan de zijkant zat te irriteren. 

Ik ga zodra het mag denk ik eerst een sport bh kopen, en eentje zonder beugel. Sport bh heb ik straks toch weer nodig bij het sporten dus die komt sowieso van pas. Mijn po bh gooi ik eigenlijk het liefst zsm weg denk ik. Kreeg em in de kliniek. Hij zit opzich wel fijn maar het is ook zo’n dun stofje dat je alles voelt tegen je tepels.dat ben ik niet gewend. Heb liever ook wat dikke stofje over mn boobies. Al is ie wel stevig hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Iwb:

Hihi! Je hebt groot gelijk! 

Ik ben nu pas 6 dagen po, dus is ook nog niet aan de orde maar nu snap ik je wel. Dat ie aan de zijkant zat te irriteren. 

Ik ga zodra het mag denk ik eerst een sport bh kopen, en eentje zonder beugel. Sport bh heb ik straks toch weer nodig bij het sporten dus die komt sowieso van pas. Mijn po bh gooi ik eigenlijk het liefst zsm weg denk ik. Kreeg em in de kliniek. Hij zit opzich wel fijn maar het is ook zo’n dun stofje dat je alles voelt tegen je tepels.dat ben ik niet gewend. Heb liever ook wat dikke stofje over mn boobies. Al is ie wel stevig hoor. 

Meid, schaf een carefix ava aan! Je moet de sportbh nog wel even aan. En de ava zit zooooo fijn! Dat is een langer model, kun je lekker ver onder de boobies trekken. Zit super stevig, dubbel laags stof. Is t geld meer dan waard geloof me. Had eerst ook zon kliniek bh. Liep er constant aan te sjorren.

 

Kost geloof ik 45 euro, mejaa what the hell, de boobs hebbe nou toch al flink wat euros gekost:D

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

Meid, schaf een carefix ava aan! Je moet de sportbh nog wel even aan. En de ava zit zooooo fijn! Dat is een langer model, kun je lekker ver onder de boobies trekken. Zit super stevig, dubbel laags stof. Is t geld meer dan waard geloof me. Had eerst ook zon kliniek bh. Liep er constant aan te sjorren.

 

Kost geloof ik 45 euro, mejaa what the hell, de boobs hebbe nou toch al flink wat euros gekost:D

 

Xx noelle

Oh, maar is ook wel dubbellaags maar mn tepels zijn gewoon nog gevoelig. Maar er mag toch niks in de buurt komen ;) dus als er iets tegenaankomt doe ik het toch zelf. En hij zit best lekker als ik em aan heb. Geen gesjor. Dus ik laat t lekker zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas bh's gekocht bij de zeeman en die zaten perfect! 

Het zijn grote cups, die mooi hoog sluiten. 

Ik had er heel erg last van met bh's van de hunkemoller dat de bh's te klein leken in t-shirts, dan kwam m'n borst er bovenuit en kreeg ik zo een dubbele borst zegmaar. 

Die van de zeeman zitten wat dat betreft top! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Noelle2612:

Meid, schaf een carefix ava aan! Je moet de sportbh nog wel even aan. En de ava zit zooooo fijn! Dat is een langer model, kun je lekker ver onder de boobies trekken. Zit super stevig, dubbel laags stof. Is t geld meer dan waard geloof me. Had eerst ook zon kliniek bh. Liep er constant aan te sjorren.

 

Kost geloof ik 45 euro, mejaa what the hell, de boobs hebbe nou toch al flink wat euros gekost:D

 

Xx noelle

Novelle, komt de maat overeen ... mijn omtrek is 75 en dan zou ik een M moeten bestellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Noelle2612:

He vlindertje, 

 

Jip ik heb ook maat m, van bh dus omtrek 75. en dan cup d-f die zit als gegoten!

 

Xx

Dankjewel,  ja ik denk dat ik ook de maat d-f aan het bestellen kom

Heb een wissel gehad van 380 naar de 600 ( bloos bloos )  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik heb een bh gevonden eindelijk een die fijn zit! Mijn omvang is niet 75 maar zelfs 70 heb dus altijd, ook op advies van de Hunkemöller, de verkeerde omvang gedragen. Kwam uit op een 70F maar een 70G zou ook nog gaan. Terwijl ze er echt niet zo mega uit zien. Is misschien niet de mooiste bh die er is maar hij zit heel fijn en is onzichtbaar onder kleding. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen1997:

Ja hoor ik heb een bh gevonden eindelijk een die fijn zit! Mijn omvang is niet 75 maar zelfs 70 heb dus altijd, ook op advies van de Hunkemöller, de verkeerde omvang gedragen. Kwam uit op een 70F maar een 70G zou ook nog gaan. Terwijl ze er echt niet zo mega uit zien. Is misschien niet de mooiste bh die er is maar hij zit heel fijn en is onzichtbaar onder kleding. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oww nice toch meid! Ziet er idd heel compfy uit! Fijn om ff mee te beginnen. Ik vond weer super wennen om beugel bh te dragen. Dan gaat t draagcomfort toch echt boven uiterlijk vd bh. Maar past je heel mooi hoor.

 

Ennuh 70f is zeker nie verkeerd:wub:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wowww 70f!! Jeetje dat klinkt flink haha! Ik mag over 2 weken, ben super benieuwd, dacht zelf 75d! Was gister bij zeeman sokken halen en liep langs de bh’s. Zag daar van die t shirt bh’s?! Gewoon simpel met zo’n gladde cup. Maar die cup is dan wel in zijn geheel heel licht gevoerd/gevuld mag dit gewoon? Ze kosten 8,- per 2!!!:D wil ze straks wel eens proberen, ze zagen er comfortabel uit en met werk ofzo! En dan straks ook maar eens naar livera om op te meten! Doen ze dat daar ook eigenlijk? Ben nooit in de winkels geweest ^_^ kocht altijd maximizers bij ter stal hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.