Ga naar inhoud

Help! Welk merk bh ?!


Ellen1997

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei Ellen1997:

Ja hoor ik heb een bh gevonden eindelijk een die fijn zit! Mijn omvang is niet 75 maar zelfs 70 heb dus altijd, ook op advies van de Hunkemöller, de verkeerde omvang gedragen. Kwam uit op een 70F maar een 70G zou ook nog gaan. Terwijl ze er echt niet zo mega uit zien. Is misschien niet de mooiste bh die er is maar hij zit heel fijn en is onzichtbaar onder kleding. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heeee Ellen,

 

Hoe is het met je?

 

Ik vind je borsten echt nog steeds ontzettend mooi, ook in een BH! Absoluut.

En wauw wat een cupmaat, 70F of 70G. Mag je trots op zijn!

Al wat meer de maat/vorm/hoe zeg je dat, van je borst geaccepteerd?

Of vind je ze nog te klein?

 

Liefs !xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noelle2612 Eerste bh waar ik niet continu aan loop te trekken zit egt super fijn en was niet super duur, ook fijn voor het geval ze nog zouden veranderen.

@Theezakje34 Kreeg als opmerking nou u heeft een flinke boezem vergeleken uw rug. Vond het wel grappig, het klinkt heel groot maar oogt ongeveer als een Dtje denk ik. 

@Denca Denk dat er al zo erg aan gewend ben dat er zelf anders tegen aan kijk als de rest. In de winkel zeiden ze meteen welke maat heb je nodig een D E zoiets ongeveer? Toen dacht ik oh wel ogen ze als die maat? Toen deed ik wel even een vreugdesdansje van binnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Ellen1997:

 

@Denca Denk dat er al zo erg aan gewend ben dat er zelf anders tegen aan kijk als de rest. In de winkel zeiden ze meteen welke maat heb je nodig een D E zoiets ongeveer? Toen dacht ik oh wel ogen ze als die maat? Toen deed ik wel even een vreugdesdansje van binnen. 

Vind dit wel heel fijn om te horen lieve meid !

 

Ik kan niet wachten tot dat ik bh´s mag gaan shoppen.

Al ben ik nu ook al wel getrouwd met m´n sport bh + borstband :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Ellen1997:

@Denca Ik slaap nu zelfs al zonder bh snachts dacht dat doe ik echt niet maar vind echt heerlijk. Borstband heb ik met volle trots weg gegooid maar soms mis ik dat ding ook wel. 

 

Daar zie ik zo naar uit, het niet meer met BH aan slapen.. Lijkt me echt heerlijk inderdaad. 

Zijn jouw borsten al helemaal ´gezakt´? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denca Denk dat ze nog niet volledig helemaal gezakt zijn maar ze zijn al een heel eind. Ben net toch naar Hunkemöller geweest met de bh’s die niet fijn zaten daar met de vraag hoe dat komt. Heb die bh’s gehaald toen iets meer als 3 weken po was en die zijn nu dus te klein. Daarom zaten die voor geen meter. 

Eindelijk nu fijne bh’s en voel me nu echt zelfverzekerd. Heb nu echt borsten waar ik trots op ben :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen1997:

@Denca Denk dat ze nog niet volledig helemaal gezakt zijn maar ze zijn al een heel eind. Ben net toch naar Hunkemöller geweest met de bh’s die niet fijn zaten daar met de vraag hoe dat komt. Heb die bh’s gehaald toen iets meer als 3 weken po was en die zijn nu dus te klein. Daarom zaten die voor geen meter. 

Eindelijk nu fijne bh’s en voel me nu echt zelfverzekerd. Heb nu echt borsten waar ik trots op ben :wub:

Ik ben precies vandaag 3 weken.. Ze zullen nog groeien dus, begrijp ik uit jouw bericht. Vind ik niet heel erg! 

 

Weet je lieverd, ik vind dat echt super fijn om te horen :116:!!

Heb echt ontzettend met je meegeleefd, dan wel niet achter de schermen ;)

 

Je schermplaatje zijn je eigen borsten, denk ik? Super mooie BH ook.. 

IK. WIL. OOK. !!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.