Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag 7 po t gaat top, ben nog lekker thuis en vermaak me prima, vandaag weer ff foto geplaatst. Pijn is bijna weg af en toe nog de wonden aan de binnenkant zeg maar, en er is natuurlijk nog veel bewegingsbeperking maar dat is natuurlijk logisch, ik leef echt als God in Frankrijk, zo’n gezin is  toch wel verrekkus handig merk ik... ze leggen me echt in de watten Ben ze dankbaar!

ik zie eigenlijk geen veranderingen in mijn borsten ik lees dat hier overal maar de mijne zijn gewoon hetzelfde als op dag 2. Ik vind het fijn want ik vind ze super hoop dat ze zo blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, boobiebabe zei:

Dankjewel @Mona wat zijn ze mooi en ook aan het veranderen he?!

 

Vind jij dat ja? Dat ze veranderen ik van juist van niet zie maar weinig verschil, maar vind ik niet erg want vind ze nu wel heel mooi eigenlijk @boobiebabe wat en wanneer krijg jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mona zei:

 

Vind jij dat ja? Dat ze veranderen ik van juist van niet zie maar weinig verschil, maar vind ik niet erg want vind ze nu wel heel mooi eigenlijk @boobiebabe wat en wanneer krijg jij ook alweer?

Jaa ik zie wel een beetje verschil. Ze zijn ook heel mooi, kun je trots op zijn!! 

 

Ik word 8 januari geopereerd door dr Verdonck en ik krijg 355 cc motiva ergonomix. Ik ben echt zoo benieuwd, kan niet meer wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mona, hoe gaat het met je? Hoe verloopt het herstel? Vraagje, met kleding aan, zie je heel veel verschil met hiervoor, zie je het sowieso duidelijk met kleding aan? Is het mensen al opgevallen? De zenuwen beginnen toe te slaan en ben zoo bang dat het te groot gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry nou het is ook wel tijd om nerveus te worden, tis bijna zover! oooooo zo spannend! maar vooral leuk spannend.

ik lig echt nog elke avond in mijn bed te bedenken wat een geluk ik toch wel niet heb dat ik de mogelijkheid heb gehad om dit voor mezelf te doen! 

Ik ben nog door niemand gesnapt:45: maar kom ook nog niet veel uit huis. af en toe ff naar de winkel en naar mijn ouders en die hebben niets door, maar dat had ik ook niet verwacht mamslief is zowieso altijd veel met haarzelf bezig, dat zal de leeftijd wel doen :rolleyes: 

Ik draag nu wel steeds wijde truien merk ik, als ik iets straks aan doe vind ik ze zelf echt gigantisch ( mooi wel vind het echt mooi) en ben ik ook nerveus voor reacties wat ik dus ook belachelijk van mezelf vind! heb mezelf dus ook opgelegd dat ik morgen naar een receptie ga in een strak truitje met een openhangende blouse erover heen. Daar zijn wel alleen mensen die ietsje verder weg staan is een zakelijke receptie dus daar zal niemand iets durven zeggen schat ik zo in. 

Ik vind dit ook wel een spannend gedeelte het naar buiten treden met die jetsetters! 

Ik heb ook mijn bikini's al gepast duhhhhhh dat past dus never nooit meer! daar gaat iedereen het echt zien is niet te voorkomen, wij gaan altijd met vele bekende op vakantie echt groep van wel 16 bekende uit het dorp die naar dezelfde camping gaan :44: dus jaaaaa ik blijf denk ik tot die tijd nerveus aiiiiii.

maar wat echt een verschil is met voor de BV, ik was van te voren echt bang voor negatieve reacties en dan bedacht ik niet hoe het voor mezelf zou zijn om grote borsten te hebben, en nu ik ze heb ben ik nog steeds bang voor negatieve reacties alleen het verschil is dat ik zo vol zit met euforie en ze zelf zo mooi vind dat dat belangrijker is als de reacties van anderen! en dat is wel een heel lekker gevoel moet ik zeggen, ik voel me elke dag gewoon sterker en verwacht dat ik tegen de tijd dat het zomer is mijn jetsetters iedereen om de oren slinger omdat ik dan helemaal over de onzekerheid heen ben, ik voel het gewoon groeien elke dag. te maf! 

degene die ik wel verteld heb een handjevol mensen die dichtbij staan zijn allemaal zeer lovend! maar dat was te verwachten ik weet natuurlijk wel tegen wie ik het zeg!!! 

 

zo hoezo lang antwoord, zevertas die ik ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, heerlijk juist zulke antwoorden! Ja nu het dichtbij komt begint de paniek echt wel een beetje toe te slaan, maar komt dus ook wel omdat ik het vrijwel niemand heb verteld, en nu denk ik toch telkens, shit iedereen gaat het straks zeker merken en moet ik het alsnog uit gaan leggen, we hebben deze maanden ook veel verjaardagen en feestjes, dus ga de komende weken ook echt iedereen zien en wat als mensen er dan iets over zeggen? Snap zelf ook niet echt waarom ik me er zo druk over maak, als ik er zelf maar blij mee ben, maar kan er gewoon niets aan doen..

Maar goed, als ik de eerste tijd wat wijdere truitjes draag hoeft het dus niet echt op te vallen, dan bouw ik het gewoon geleidelijk op, hahaha. 

Ben zo benieuwd maandag, mag me pas om 13.00u melden, had zo gehoopt in de ochtend, maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Yvie zei:

@Mona zo herkenbaar wat je schrijft, over dat je nerveus bent voor reacties en dat je dat eigenlijk belachelijk vind van je zelf:lol:

Hebben er potdorie een hoop geld aan uitgegeven en dan zou niemand het mogen zien! Maar ik heb dat dus ook haha!

Ja las het bij jou pas ook dat je daar ook wel last van hebt, ja zo gek he, waarom maken we ons daar toch druk om?! Hebben mensen er tot nu toe bij jou al iets over gezegd? Is het ze al opgevallen? Het gekke is dat het mij wss niet eens echt op zou vallen bij andere, misschien een twijfel van he, lijken ze nou groter? Maar ik zou niet gelijk denken wow die heeft echt een bv gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Corry zei:

Hahaha, heerlijk juist zulke antwoorden! Ja nu het dichtbij komt begint de paniek echt wel een beetje toe te slaan, maar komt dus ook wel omdat ik het vrijwel niemand heb verteld, en nu denk ik toch telkens, shit iedereen gaat het straks zeker merken en moet ik het alsnog uit gaan leggen, we hebben deze maanden ook veel verjaardagen en feestjes, dus ga de komende weken ook echt iedereen zien en wat als mensen er dan iets over zeggen? Snap zelf ook niet echt waarom ik me er zo druk over maak, als ik er zelf maar blij mee ben, maar kan er gewoon niets aan doen..

Maar goed, als ik de eerste tijd wat wijdere truitjes draag hoeft het dus niet echt op te vallen, dan bouw ik het gewoon geleidelijk op, hahaha. 

Ben zo benieuwd maandag, mag me pas om 13.00u melden, had zo gehoopt in de ochtend, maar helaas.

Ik heb maandag om 13.30 een afspraak voor de nacontrole!!!! ik ben benieuwd of dr schreinemacher dan zelf naar mijn borsten komt kijken? of is ze dan jou aan het opereren??? o das echt een gek idee. of wordt jij door een andere arts daar geopereerd?

andere kant je moet om 13.00 melden, ik moest me om 10.15 melden en ging om 11.30 onder narcose, denk dat jij nog in de voorbereiding boven hangt als ze bij mij komt! 

nou dan ga ik tegen haar zeggen dat ze heel goed voor je moet zorgen, heet je echt corry? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mona zei:

Ik heb maandag om 13.30 een afspraak voor de nacontrole!!!! ik ben benieuwd of dr schreinemacher dan zelf naar mijn borsten komt kijken? of is ze dan jou aan het opereren??? o das echt een gek idee. of wordt jij door een andere arts daar geopereerd?

andere kant je moet om 13.00 melden, ik moest me om 10.15 melden en ging om 11.30 onder narcose, denk dat jij nog in de voorbereiding boven hangt als ze bij mij komt! 

nou dan ga ik tegen haar zeggen dat ze heel goed voor je moet zorgen, heet je echt corry? 

Huh dat is gek?! Mag toch hopen dat zij mij staat te opereren, haha. Maar neem aan dat de nacontrole ook wel echt bij de arts zelf is..oh jee..stress!! Hahaha.

Nee heet in het echt geen corry :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat jij dan aan het infuus en zo wordt gehangen en dat ze dan ff bij mij komt

of ik krijg een andere arts??? kan ook nog natuurlijk

nou maandag zullen we het weten 

doe mar niet stressen komt echt goed, nog paar daagjes.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Mona zei:

denk dat jij dan aan het infuus en zo wordt gehangen en dat ze dan ff bij mij komt

of ik krijg een andere arts??? kan ook nog natuurlijk

nou maandag zullen we het weten 

doe mar niet stressen komt echt goed, nog paar daagjes.... 

Ja het zal wel goed zijn, hoop iig niet dat ik door een andere arts geopereerd word. Of zou ik nog even voor de zekerheid moeten bellen? Vind ik ook weer zo wat. 

 

Haha, blij als ik van deze stress af ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat herkenbaar!!! Ik heb het ook nog tegen niemand gezegd, op mijn (beste)vriendin met haar gezin na, mijn zus en mijn moeder. Ik denk ook, wat zullen "ze" denken, hoewel ik verwacht dat ze blij voor me zijn. Maar toch he, verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen. Ik ben er al zo mee bezig en mag pas 12 febr. Kon al in januari, maar februari kwam qua tijd ons beter uit. Wat ik ook zo stom vind van mezelf, als ik nu van te voren weet dat ik vrienden of fam zie die het niet weten dat ik een maximiser beha aantrek. Alsof het verschil dan straks niet te zien is:45: Maar toch doe ik het, hahaha.  En ook waarom niks zeggen, ze kosten ons een aardige cent. En toch niet doen. Heb er zelfs over gedroomd. Vertelde het en kreeg alleen maar reacties van waarom en je bent niet wijs:rolleyes: Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. En normaal ben ik echt een flapuit, heb nooit geheimen. Maar dit.......:44:  Denk dat ik het net zoals Mona ook maar ga opbouwen, ben er tenslotte al mee begonnen met de maximisers:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.