Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, M&M&m zei:

Wat herkenbaar!!! Ik heb het ook nog tegen niemand gezegd, op mijn (beste)vriendin met haar gezin na, mijn zus en mijn moeder. Ik denk ook, wat zullen "ze" denken, hoewel ik verwacht dat ze blij voor me zijn. Maar toch he, verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen. Ik ben er al zo mee bezig en mag pas 12 febr. Kon al in januari, maar februari kwam qua tijd ons beter uit. Wat ik ook zo stom vind van mezelf, als ik nu van te voren weet dat ik vrienden of fam zie die het niet weten dat ik een maximiser beha aantrek. Alsof het verschil dan straks niet te zien is:45: Maar toch doe ik het, hahaha.  En ook waarom niks zeggen, ze kosten ons een aardige cent. En toch niet doen. Heb er zelfs over gedroomd. Vertelde het en kreeg alleen maar reacties van waarom en je bent niet wijs:rolleyes: Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. En normaal ben ik echt een flapuit, heb nooit geheimen. Maar dit.......:44:  Denk dat ik het net zoals Mona ook maar ga opbouwen, ben er tenslotte al mee begonnen met de maximisers:P

Zo herkenbaar! Ik ben normaal ook echt een open boek, maar inderdaad dit...ik werk in een ziekenhuis en weet hoe artsen en mijn collega's over dit soort cosmetische ingrepen denken..en dat is niet best..haha..ik ben gewoon bang dat ze me hierdoor anders gaan zien ofzo. Het is zo gek allemaal, dat je nu in eerste instantie de neiging hebt om het een beetje te gaan verbergen, hoe stom is dat?! Maar ja gevoel en verstand ligt soms ver uit elkaar helaas. We gaan het wel ervaren. Maar merk nu wel nu de grote dag nadert ik me er nog meer druk om maak..zucht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, Mona zei:

Ik heb maandag om 13.30 een afspraak voor de nacontrole!!!! ik ben benieuwd of dr schreinemacher dan zelf naar mijn borsten komt kijken? of is ze dan jou aan het opereren??? o das echt een gek idee. of wordt jij door een andere arts daar geopereerd?

andere kant je moet om 13.00 melden, ik moest me om 10.15 melden en ging om 11.30 onder narcose, denk dat jij nog in de voorbereiding boven hangt als ze bij mij komt! 

nou dan ga ik tegen haar zeggen dat ze heel goed voor je moet zorgen, heet je echt corry? 

Bij mij was de controle na 1 en na 2 weken en beide keren bij de verpleegkundige.  Heb mn arts voor het laatst gezien voor ik onder narcose ging, daarna ook niet meer. Geen idee of ik haar ga zien als ik in mei voor de eindcontrole mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Corry zei:

Ja las het bij jou pas ook dat je daar ook wel last van hebt, ja zo gek he, waarom maken we ons daar toch druk om?! Hebben mensen er tot nu toe bij jou al iets over gezegd? Is het ze al opgevallen? Het gekke is dat het mij wss niet eens echt op zou vallen bij andere, misschien een twijfel van he, lijken ze nou groter? Maar ik zou niet gelijk denken wow die heeft echt een bv gehad!!

Ja precies! Dit weekend waren er vrienden op bezoek die het niet wisten. Heb ze het verteld. Haar was niks opgevallen, hij dacht iets te zien voor ik het vertelde, maar dacht dat ik misschien een nieuwe beha had ofzo :lol: !

En zag net voor het eerst weer een vriendin sinds de operatie en die vond het ook niet heel opvallend anders ofzo. Hangt er natuuelijk ook weer vanaf wat je aan hebt. Het valt echt niet heel op, maar voor jezelf is het een wereld van verschil! 

 

Even een gekke vergelijking, maar als je een puistje hebt zie je die zelf ook enorm en een ander ziet het waarschijnlijk niet! Heb 4 jaar geleden ook een slotjesbeugel gehad, vond ik zelf ook echt een ding,  sommige zagen het pas na maanden (witte slotjes). En ook toen ie er uit was viel dat sommige mensen ook niet direct op.

We maken ons er zelf gewoon drukker over of men het ziet.  

 

En we hoeven ons er ook  niet voor te schamen. Hebben deze keuze niet voor niets gemaakt en men mag het best wel een beetje zien! Heb tot nu toe 0 negatieve reacties gehad dat ik dit heb laten doen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mona zou jij mij even willen laten weten welke 330 je gekregen hebt? Ik moet namelijk even weten hoeveel projectie jij hebt om iemand anders gerust te stellen ;)
Het staat op je prothesepaspoortje dat je gekregen hebt, het zou moeten zijn de CPG 333 of CPG 322
(het verschil is dat de ene high profile is en de ander moderate plus profile)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, best_boobie zei:

@Mona zou jij mij even willen laten weten welke 330 je gekregen hebt? Ik moet namelijk even weten hoeveel projectie jij hebt om iemand anders gerust te stellen ;)
Het staat op je prothesepaspoortje dat je gekregen hebt, het zou moeten zijn de CPG 333 of CPG 322
(het verschil is dat de ene high profile is en de ander moderate plus profile)

xx BB

hi 

het is CPG 312 Gel Breast implant choesive III Low Height, Moderate Plus Profile

mentor 330 cc inderdaad

 

suc6 ermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, best_boobie zei:

Oh low height!

Die zie ik niet zo vaak voorbij komen, vandaar dat ik er niet naar gekeken heb, maar thanks!!

 

xxx

miss lagen ze al lang in de kast en moesten ze er voort vanaf, hebben ze gedacht doe haar maar die weet er toch niks van ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2018 om 12:12, Mona zei:

Dag 7 po t gaat top, ben nog lekker thuis en vermaak me prima, vandaag weer ff foto geplaatst. Pijn is bijna weg af en toe nog de wonden aan de binnenkant zeg maar, en er is natuurlijk nog veel bewegingsbeperking maar dat is natuurlijk logisch, ik leef echt als God in Frankrijk, zo’n gezin is  toch wel verrekkus handig merk ik... ze leggen me echt in de watten Ben ze dankbaar!

ik zie eigenlijk geen veranderingen in mijn borsten ik lees dat hier overal maar de mijne zijn gewoon hetzelfde als op dag 2. Ik vind het fijn want ik vind ze super hoop dat ze zo blijven!

Mona hoe kan ik bij jou foto's zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Muisje-g zei:

Mona hoe kan ik bij jou foto's zien ?

als ik je toevoeg zal ik gelijk ff doen!

moet jij vandaag ook op contrlole"? 

ik om 13.30..

heb jij ook een album? zo ja dan voeg me maar toe altijd leuk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vandaag al 2 weken PO,

vanmiddag op controle maar alles voelt prima dus ik verwacht daar niks geks meer van.

 

Ik voel me kei goed, enige wat ik voel is sterke tintelingen van de huid op de borsten denk dat dit de herstellende zenuwuiteinden zijn. Spierpijn heb ik helemaal geen last van maar dat is ook wel logisch gezien de spier natuurlijk gewoon intact is gebleven. Bewegingsbeperking valt ook erg mee.

verder zijn krachtinspanningen nog niet aan de orde natuurlijk, die laten we achterwege,.

ik slaap nog op mijn rug, wat ik volledig beu ben maar ja schijnt beter te zijn.... 

Ik kan alles weer maar laat zware en repeterende bewegingen achterwege, in de praktijk betekent dit geen was tillen, of boodschappen niet vegen stofzuigen dweilen, geen poetsdingen dus de badkamer wc en ramen worden voor me gedaan. 

wat doe ik dan wel... vraag ik me nu eik ook wel af uhhhhh tv kijken pc zitten, naaien, lezen, rommelen in huis heel veel rommelen in huis kleine dingen opruimen, iedereen zijn natje en droogje brengen hiero. koken zonder de zware pannen te tillen, veel delegeren lees werk  uit handen geven waar ik te beroerd voor ben. was opvouwen lukt ook goed. Ik merk dat ik doordat ik niet werk, ik ook gewoon alles op mijn gemak kan doen en dat scheelt al enorm, heb toch ineens 30 uur per week meer tijd heerlijk! 

nou en dan ben ik ook nog eens super blij met het resultaat dat is echt boven mijn verwachting, ik kan eik maar 1 angst bedenken en dat is dat ze niet zo blijven, ik wil dit echt nu al nooit meer missen! 

 

aankomend weekend heb ik het eerste feestje, zin in! heb mezelf beloofd dat ik het bij 2 wijntjes hou om te voorkomen dat ik toch weer in die lampen ga hangen ( denk zelf namelijk dat ik dat best kan maar snap ook wel dat dat niet zo verstandig is) en dan komt de kerst heerlijk ook een en al gezelligheid! 

 

lekker die decembermaand! I love It

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk bericht om te lezen, fijn dat alles zo voorspoedig verloopt en dat jij je zo goed voelt! :). In de lampen hangen lijkt mij idd geen goed idee, je zal maar met lamp en al naar beneden komen door het extra                     "boob gewicht"....  ;). Rustige dag en geniet van het rommelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met he controle, maar gelukkig alleen maar positoeve berichten van jou en maak je je niet druk. Behalve dan dat ze nog veranderen, haha. Je heb mij nieuwsgierig gemaakt hoe je borsten geworden zijn, zou ik ook mogen kijken in je album? Ik zeg erbij dat ik geen album eb en niet weet of ik er een ga maken.... dus ik snap het hoor als je me niet toevoegd. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, M&M&m zei:

Succes met he controle, maar gelukkig alleen maar positoeve berichten van jou en maak je je niet druk. Behalve dan dat ze nog veranderen, haha. Je heb mij nieuwsgierig gemaakt hoe je borsten geworden zijn, zou ik ook mogen kijken in je album? Ik zeg erbij dat ik geen album eb en niet weet of ik er een ga maken.... dus ik snap het hoor als je me niet toevoegd. X

Geen probleem ik voeg je toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mona zei:

Geen probleem ik voeg je toe 

Lief van je. Waar kan ik dan kijken? Blond:rolleyes: Ik probeerde bij je afbeeldingen, maar dat lukt niet... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb @best_boobie geantwoord :-). Ik weet niet wat er vanmiddag was, deed nu hetzelfde en het is gelukt:-) Misschien was ik te snel?

 

@Mona Ziet er super mooi uit Mona! Daar kan je trots op zijn. Ik hoop ook echt zulke mooie borsten te krijgen. Nu 8 weken en 1 dag....:43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2018 om 19:58, M&M&m zei:

Ik heb @best_boobie geantwoord :-). Ik weet niet wat er vanmiddag was, deed nu hetzelfde en het is gelukt:-) Misschien was ik te snel?

 

@Mona Ziet er super mooi uit Mona! Daar kan je trots op zijn. Ik hoop ook echt zulke mooie borsten te krijgen. Nu 8 weken en 1 dag....:43: 

Heb je ook album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhh 3 weken PO

EN HET GAAT SUPER, ze worden zachter en ik ben al helemaal gewend aan het formaat. 

Kan de hele dag lekker vooruit als het maar lichte bewegingen zijn.

ik geniet enorm van het gevoel dat ik weer borsten heb,zo fijn!

ik denk dat ik ze mooi hou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.