Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh en welke po bh heb je meegekregen van de kliniek? Was ik vorige keer vergeten te vragen..sorry voor al mn vragen maar er zijn zo weinig mensen die ik hier kan spreken over kliniek Veldhoven, laat staan over onze pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry je mag alles vragen geen probleem! 

Pijn is er wel maar gaat idd goed met medicatie

ik ben 2 weken voor de operatie begonnen met arnica D6 pilletjes is homeopatisch en is ook advies van Veldhoven, denk dat dat wat scheelt in de zwelling maar t lost niet alles op hoor want ik voel vooral aan de zijkant nog veel vocht au 

 

en je krijgt 1 bh zo’n ava ding kweet niet precies ik heb er gewoon op de dag zelf daar 1 bij gekocht dus heb er nu 2, kan ik straks toch doordragen als sportbh 

ding zit heerlijk 

 

verder werd ik vanmorgen keurig door de kliniek gebeld ze wilde weten hoe ik geslapen had en hoe het ging, ik kreeg nog eens de bevestiging dat ik met al mijn vragen bij ze terecht kan, fijn gevoel vind ik! 

 

Maar ik heb geen vragen ben gewoon intens gelukkig, dit had ik van te voren niet kunnen inschatten dat ik me zo zou voelen heerlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee welke Cup zal wel d of e worden lijkt mij zelf zo 

miin bovenwijdte was 92 nu 96 

maar denk dat het nog iets naar voren komt zit nu nog vrij breed heb ik het idee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja ja wat een heerlijke nacht heb ik gehad, 23.00 naar bed en werd om 07.00 wakker, heerlijk vast geslapen! Nu ook geen pijn dus ik ga de medicatie lekker afbouwen. En dadelijk douchen dat is ook lekker denk ik zo! Nieuw fotootje toegevoegd ze zien er al weer wat meer ontspannen uit als gister.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat fijn mona zon goede nacht, nu al!! En dat je je zo goed voelt, heerlijk zeg. En heb je nieuwe foto gezien, wow ze zijn echt heel erg mooi zeg, kan me zo goed voorstellen dat je hier zo blij mee bent!! Het ziet er nu al zo natuurlijk uit, heb je aan de bovenkant van de borst ook wel wat meer volume gekregen? Ik kan door jou foto's en verhalen bijna niet meer wachten, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry ja ze zijn mooi vol ook bovenin op een natuurlijke manier de hang is eruit, ze zijn alleen nog wel hard en strak maar dat komt mettertijd vast wel goed lees ik hier tenminste altijd 

net onder de douche ben ik even wat rechtop gaan staan, door de pijn zat ik toch steeds in elkaar gekrompen letterlijk en zo rechtop en uitgestrekt zijn ze wel echt groot, ze zijn prachtig maar het is raar dat ze in mij zitten! Mmmm Naja kan het niet uitleggen maar geeft ook nie komt goed want ik ben vooral blij dat ze in mij zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mona zei:

@Corry ja ze zijn mooi vol ook bovenin op een natuurlijke manier de hang is eruit, ze zijn alleen nog wel hard en strak maar dat komt mettertijd vast wel goed lees ik hier tenminste altijd 

net onder de douche ben ik even wat rechtop gaan staan, door de pijn zat ik toch steeds in elkaar gekrompen letterlijk en zo rechtop en uitgestrekt zijn ze wel echt groot, ze zijn prachtig maar het is raar dat ze in mij zitten! Mmmm Naja kan het niet uitleggen maar geeft ook nie komt goed want ik ben vooral blij dat ze in mij zitten 

Ja kan ik op zich best goed begrijpen, jaren lang heb je niet zoveel en dan opeens van de een op andere dag wel flinke borsten die ook nog eens strak staan door het vocht en operatie, denk dat het al snel groot voelt en gek, maar dat zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik. Ze zijn iig prachtig en ik persoonlijk vind ze heel mooi bij de rest van je lichaam passen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa dag 5 alweer en het gaat top! Heb net ook weer fotootje toegevoegd. Medicatie helemaal gestopt ik slaap inmiddels prima op mijn rug. Ik kom mijn dagen door met vriend Netflix , vriendin albelli en natuurlijk de afleiding van mijn door testosteronen en oestrogenen geleide gezin, 13 16 en 18 jaar zijn de kuikens alweer vandaar! 

Vandaag ga ik wat administratie doen denk een klein half uurtje, en eerst douchen en haren wassen jeuhhhhhhhhhhh dat zal lekker zijn. 

Vanmiddag mag ik mee kerstboom uitzoeken dus voor het eerst ff lekker ( in de regen) mee naar buiten ook al zin in. 

Ik zie dat mijn boobs weinig veranderen terwijl dat bij andere juist wel vaak zo is die eerste week, denk dat dat komt omdat ik nog wel de ruimte voor een grotere cup had alleen de vulling niet meer, anyway ik ben blij dat ze niet veel veranderen want ik vind ze zooooo mooi! Hoop dat het zo blijft. 

Ik heb overal zin in en ben kei happy! Living the good life en dames nu ben ik toch echt niet meer stoned! Nieuwe bobo’s doen gewoon iets met je humeur het lijkt wel 2 x 330 cc hapinessss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Moet elke x zo lachen om jouw updates, je schrijft ze zo heerlijk!

 

Ik zag de 1e week ook weinig verandering. Zie het nu meer terug op de foto's dan in het echt haha!

 

Veel plezier met de boom uitzoeken vanmiddag! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Mona....wat fijn dat alles zo goed gaat.....

Ik ben ook zo'n blij ei, sinds de BV. Ik ben er zo gelukkig mee! Elke dag voelen ze meer ontspannen aan. En vanaf dag 1, zijn ze echt van mij. Het voelt heel vertrouwd, gek hè?

Mijn man vindt ze ook prachtig en moet elke dag ff uitgebreid spieken.... haha.

 

Geniet er lekker van ze zien er heel mooi uit. Daar mag je trots op zijn:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat goed dat alles zo goed gaat!! Jou enthousiasme heeft bij mij alle angst weggenomen, haha, dank je daarvoor! Ik kan helaas je laatste foto nog niet zien, krijg een foutmelding :(.

en vriendin albelli, wat een goed idee, denk dat ik me daar de komende weken ook eens mee bezig ga houden, nog zoveel fotos met name van de kids waar we nooit aan toekomen om iets mee te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 heb jij eigenlijk ook een album? mag ik meekijken? 

@Corry mmm das gek? maja aan de andere kant er veranderd niet veel dus je mist nog niet zoveel, albellig is idd een prima bezigheid ipadje op de bank en leuk om te doen wel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry ik zie het al, in had het op prive gezet, staat nu weer openbaar.

ik wil het zowieso binnenkort weer op prive zetten maarrrrrr ik kan geen leden meer toevoegen?? dat werkt op de een of andere manier niet meer??? @best_boobie heb jij enig idee waarom dit sinds de betaling niet meer werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mona zei:

@Alice 0509 heb jij eigenlijk ook een album? mag ik meekijken? 

@Corry mmm das gek? maja aan de andere kant er veranderd niet veel dus je mist nog niet zoveel, albellig is idd een prima bezigheid ipadje op de bank en leuk om te doen wel... 

@Mona....ik heb ook een album. Ik heb je toegevoegd! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mona zei:

@Corry ik zie het al, in had het op prive gezet, staat nu weer openbaar.

ik wil het zowieso binnenkort weer op prive zetten maarrrrrr ik kan geen leden meer toevoegen?? dat werkt op de een of andere manier niet meer??? @best_boobie heb jij enig idee waarom dit sinds de betaling niet meer werkt?

 

40 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Mona....ik heb ook een album. Ik heb je toegevoegd! 

 

 

Hoe bedoel je dat het niet werkt, Mona? Heb je je album extra van privé af gezet omdat je niemand kon toevoegen? 

Maar bij jou lukt het wel Alice?

 

Even kijken of we dit probleem duidelijk krijgen, want eigenlijk zou het bij jullie beide moeten werken (maar uiteraard alleen als je album op privé staat) :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie idd ik had oude album verwijderd dus ook de leden die ik toegang had gegeven, daarna ben ik een nieuw album gestart en deze op openbaar gezet, nu denk ik , ik zet het weer naar privé en dat lukt prima maar ik kan niemand meer toegang geven . De balk waar je normaal de namen intikt van de leden die je toegang wilt geven vult niet aan. Dus als ik @co doe dan zou het systeem eigenlijk de naam al moeten herkennen en mij keuze geven tussen alle leden die beginnen met @co bv, dat doet ie dus niet. Als ik de naam af typ in dit geval @Corry dan geeft hij niets. ( hier wel zoals je ziet, maar in het toegang verlenen niet) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Mona zei:

@best_boobie idd ik had oude album verwijderd dus ook de leden die ik toegang had gegeven, daarna ben ik een nieuw album gestart en deze op openbaar gezet, nu denk ik , ik zet het weer naar privé en dat lukt prima maar ik kan niemand meer toegang geven . De balk waar je normaal de namen intikt van de leden die je toegang wilt geven vult niet aan. Dus als ik @co doe dan zou het systeem eigenlijk de naam al moeten herkennen en mij keuze geven tussen alle leden die beginnen met @co bv, dat doet ie dus niet. Als ik de naam af typ in dit geval @Corry dan geeft hij niets. ( hier wel zoals je ziet, maar in het toegang verlenen niet) 

Probeer eens zonder @ ervoor?

Bij albums is het volgens mij zonder @ namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.