Ga naar inhoud

Twijfel!


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

 

Ik denk al jaren na over een BV maar elke keer durfde ik niet. Mn ex vond het ook helemaal niks.

nu ben ik toch weer op consult geweest en heb een datum gepland bij Veldhoven kliniek. 

Maar nu het definitief is, weet ik toch niet of ik het wel wil/ durf. Lees in de voorwaarden dat ik 30% moet betalen als ik annuleer!

ik ben toch bang dat ik spijt krijg als ik me laat opereren. Ook is het niet zo dat ik plat ben, heb een bescheiden b-cup. Misschien moet ik hier toch gewoon tevreden mee zijn.

herkent iemand dit? En moet ik het nu doorzetten Of toch annuleren??

ik weet het niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Vlinder123:

Hoi hoi

 

Ik denk al jaren na over een BV maar elke keer durfde ik niet. Mn ex vond het ook helemaal niks.

nu ben ik toch weer op consult geweest en heb een datum gepland bij Veldhoven kliniek. 

Maar nu het definitief is, weet ik toch niet of ik het wel wil/ durf. Lees in de voorwaarden dat ik 30% moet betalen als ik annuleer!

ik ben toch bang dat ik spijt krijg als ik me laat opereren. Ook is het niet zo dat ik plat ben, heb een bescheiden b-cup. Misschien moet ik hier toch gewoon tevreden mee zijn.

herkent iemand dit? En moet ik het nu doorzetten Of toch annuleren??

ik weet het niet!

@Vlinder123 volgens mij zijn er maar enkele die nooit twijfels hebben of angst. Het is heel normaal om je af te vragen of je het wel echt 'nodig' hebt en of je je er wel comfortabel bij gaat voelen of het mooi gaat vinden... 

Ik hoor vooral dat diegene die het laten doen hebben meestal zeggen "ik wou dat ik het veel eerder had laten doen" omdat de meeste het eerst wat uitgesteld hadden uit angst. 

 

Heb zelf ook een lege B cup nu dus het is ook niet dat ik geen borsten heb dus ik denk ook vaak of het wel verstandig is om in een gezond lichaam te laten snijden. Maar er zijn zoveel vrouwen die zich beter voelen na de procedure, meer zelfvertrouwen hebben en dus over het algemeen gelukkiger (want als je je goed in je vel voelt voel je je ook gelukkiger) dus ondanks de twijfels die ik af en aan voel doet me dat toch beslissen om ermee door te gaan. 

 

Wat je voelt is heel normaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Mn verhoudingen niet helemaal ‘kloppen’. Heb in verhouding vrij brede heupen en volle kont. En bovenlichaam vrij smal en kleinere borsten. 

En ben altijd jaloers op vrouwen met een mooi decolleté. 

Opzich ben ik redelijk tevreden met Mn borsten opzich. maar het is niet helemaal in verhouding en aan de bovenkant weinig volume. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Kelly_E:

@Vlinder123 volgens mij zijn er maar enkele die nooit twijfels hebben of angst. Het is heel normaal om je af te vragen of je het wel echt 'nodig' hebt en of je je er wel comfortabel bij gaat voelen of het mooi gaat vinden... 

Ik hoor vooral dat diegene die het laten doen hebben meestal zeggen "ik wou dat ik het veel eerder had laten doen" omdat de meeste het eerst wat uitgesteld hadden uit angst. 

 

Heb zelf ook een lege B cup nu dus het is ook niet dat ik geen borsten heb dus ik denk ook vaak of het wel verstandig is om in een gezond lichaam te laten snijden. Maar er zijn zoveel vrouwen die zich beter voelen na de procedure, meer zelfvertrouwen hebben en dus over het algemeen gelukkiger (want als je je goed in je vel voelt voel je je ook gelukkiger) dus ondanks de twijfels die ik af en aan voel doet me dat toch beslissen om ermee door te gaan. 

 

Wat je voelt is heel normaal! 

Bedankt voor je reactie! Stelt me toch wel gerust :)

heb jij al een operatiedatum? 

Ik denk idd ook dat ik meer zelfvertrouwen zal krijgen. Maar ben toch een beetje bang dat ik spijt krijg. Toch ook wel bang wat anderen er van zullen zeggen/ vinden. Speel ook volleybal en lig er dan even uit. En moet het daar natuurlijk ook vertellen. Zie daar echt tegenop. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb net als vele precies hetzelfde gehad. Ik was echt zo zeker van mijn zaak (3 jaar over nagedacht) totdat ik de aanbetaling had gedaan. Toen kreeg ik twijfel en spijt.. Ik dacht ineens ‘lekker boeiend dat ik geen borsten heb’. 

Ik heb hetzelfde als jij gehad, ik was niet plat maar was gewoon niet in verhouding. Best stevige benen en een buikje waar ik helemaal oké mee ben, alleen mijn borsten vielen gewoon weg. 

De twijfels heb ik gehouden totdat ik in het bed van de kliniek lag met een infuus al in mijn hand.

 

Maar vanaf het moment dat ik wakker was ben ik alleen maar blij geweest. Ik zeg niet dat ik het eerder had moeten doen want ik ben nog niet zo oud. Maar ik ben blij dat ik niet nog langer heb gewacht en gewoon voor mijzelf heb gekozen.

 

Heel veel succes meid en als je vragen hebt of dingen wil weten kun je me altijd een berichtje sturen!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Vlinder123:

Bedankt voor je reactie! Stelt me toch wel gerust :)

heb jij al een operatiedatum? 

Ik denk idd ook dat ik meer zelfvertrouwen zal krijgen. Maar ben toch een beetje bang dat ik spijt krijg. Toch ook wel bang wat anderen er van zullen zeggen/ vinden. Speel ook volleybal en lig er dan even uit. En moet het daar natuurlijk ook vertellen. Zie daar echt tegenop. 

 

@Vlinder123 heb nog geen operatie datum maar ga hem in november vast leggen. Heb deze week mijn eerste consultaties (donderdags eentje en vrijdag eentje). Dus ik voel exact wat jij voelt. Ergens nog een stemmetje in mijn achterhoofd van "ga ik dit nu echt doen??!" En als ik dan weer even nuchter nadenk dan zeg ik "ja je bent er nu al WEKEN over aan het opzoeken" en dan denk ik aan hoe blij ik zal zijn als ik terug vollere borsten heb (ben vermagerd) en dan denk ik weer: ik ga ervoor!

en ik weet dat dit stemmetje nog wel een paar keer de kop zal opsteken maar ik ga er gewoon voor. We doen het! 

 

Net als jou was ik totaal niet in proportie vroeger. Iets bredere heupen en iets zwaardere benen (wel nog altijd slank) en heel mager vanboven maar wel een hele mooie B cup. 

 

Dan besloot ik streng te gaan sporten en mijn voeding aan te passen om mijn bovenlichaam en onderlichaam in proportie te brengen (en dat is gelukt!) maar daardoor ben ik ook mijn mooie B-cup kwijt (want plaatselijk vermageren kan je niet). 

Dus ik wil gewoon terug wat ik vroeger had en wat gepimpt ;) dus denk zelfs dat het de meeste niet zo heel erg zal opvallen. 

 

Als je het trouwens niet wil vertellen dan doe je dat toch gewoon niet? Zeg op volleybal gewoon dat je een spierverrekking hebt ofzo (of iets anders waardoor je zogezegd niet kan sporten). ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Vlinder123:

Bedankt voor je reactie! Stelt me toch wel gerust :)

heb jij al een operatiedatum? 

Ik denk idd ook dat ik meer zelfvertrouwen zal krijgen. Maar ben toch een beetje bang dat ik spijt krijg. Toch ook wel bang wat anderen er van zullen zeggen/ vinden. Speel ook volleybal en lig er dan even uit. En moet het daar natuurlijk ook vertellen. Zie daar echt tegenop. 

 

Heee Vlinder,

 

Ik snap helemaal wat je zegt. Dat zelfvertrouwen ga je inderdaad krijgen. Natuurlijk komt het houden van jezelf voornamelijk van binnenuit. Maar ook je uiterlijk is een belangrijk stuk. Wanneer je nu onzeker ben/ ontevreden ben over je borsten zal een borstvergroting helpen om je zekerder te voelen. 

Ik lees in je berichten veel over 'anderen'. Je doet het voor jezelf he meis.

Ik ben nu 28 en heb ongeveer 2 weken geleden een borstvergroting laten doen, na 12 jaar op en af mezelf afvragen of het wel écht nodig is, want met kleine borsten leven had ook zo z'n voordelen. Maar toen ik mezelf zag ná de operatie was ik meteen helemaal verliefd op mijn borsten. Ze zijn zeker nog niet mooi hoor, zitten hoog, zijn puntig en borst kan je het niet noemen. Maar de vorm van mijn lichaam vind ik nu al mooi. Ik voel me er ook zekerder door. Ik voel me vrouw... 

 

Lees op dit forum eens wat operatieverslagen van anderen, of eigenlijk, neem een keer een avond en lees er heel veel. Je zal zien dat vrijwel ie-de-reen heeft getwijfeld en achteraf zegt dat ze er super blij mee is. Je bent zeker niet de enige. 

 

En wat de rest van de wereld denkt daar moet je je niet druk om maken. Ze zullen het soms niet eens zien. Als je nu al push up bh's draagt, wijde kleding , etc etc, dan valt het straks echt niet heel erg op. Je hebt mensen die je zullen begrijpen, je hebt mensen die het niet snappen. Alle soorten en maten, maar laat je daar hen niet beïnvloeden. Jij doet het omdat jij het wil.

 

Wanneer je vragen hebt, of twijfelt, of je rot voelt, of juist super gelukkig, deel het op dit forum. Er zijn altijd wel meiden/vrouwen die reageren en je willen helpen !

 

Liefs.x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.