Ga naar inhoud

arnica - vitamine C - zink


Aanbevolen berichten

Ik! Vitamine C, magnesium en zink. Geen blauwe plek of iets van pijn gehad na de operatie. Begon een maand van tevoren en slik nu nog steeds, omdat ik heb gemerkt dat mijn haar er sneller van is gaan groeien :P

 

maarja geen blauwe plekken en geen pijn hoeft er natuurlijk niet aan te liggen.. al heb ik het vaker gelezen op het forum. Ik slikte het onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet. En ik ben maar wat blij dat ik ze genomen heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik! Vitamine C, magnesium en zink. Geen blauwe plek of iets van pijn gehad na de operatie. Begon een maand van tevoren en slik nu nog steeds, omdat ik heb gemerkt dat mijn haar er sneller van is gaan groeien :P

 

maarja geen blauwe plekken en geen pijn hoeft er natuurlijk niet aan te liggen.. al heb ik het vaker gelezen op het forum. Ik slikte het onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet. En ik ben maar wat blij dat ik ze genomen heb. 

Zo denk ik dus ook; aangezien het geen kwaad kan? waarom niet hé? Bon; dan ga ik dit morgen alvast in huis halen :D En van dat haargroei! ik hoop dat het mij ook helpt; ik moet zo sparen om lange haren te hebben. Thx! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Dhc158:

Ik vond arnica niet veel doen 

 

viramine c en zink zijn natuurlijk altijd goed!

ik slik zelf vitamine c... vitamine b forte en zink

goed voor wondgenezing :-)

Dank u voor uw reactie! :) Ik weet het je te vertellen of het al dan niet geholpen heeft :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyy @Rosanne87,

Ik ben 8 dagen geleden geopereerd..

Ik ben twee weken voor die tijd begonnen met het slikken van;

Arnica tabletjes 2 per dag.. na de operatie 3x 2 per dag

Zink

Magnesium

Vitamine C

Extra tabletje met alle vitamines

 

En ik zeg je eerlijk ik voel me vanaf het moment dat ik wakker werd va de narcose kiplekker!

Geen pijn, heb 0,0 blauwe plekken gehad.. had alleen een.beetje "spierpijn" gevoel en ook dat was na 4 dagen helemaal weg..

Wat ik ook heb genomen een week lang na de operatie is elke dag 1 eiwitshake..

Mijn vriend is fitness instructeur dus dan hebben we dat standaard in huis..

Ik had bij alles zo iets van; tja proberen kan geen kwaad.. 

Ben der in elk geval niet slechter op geworden alleen maar beter.voor mijn gevoel..

Als ik jou was, het is het proberen zekr waard! 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bloemmetje:

Heyy @Rosanne87,

Ik ben 8 dagen geleden geopereerd..

Ik ben twee weken voor die tijd begonnen met het slikken van;

Arnica tabletjes 2 per dag.. na de operatie 3x 2 per dag

Zink

Magnesium

Vitamine C

Extra tabletje met alle vitamines

 

En ik zeg je eerlijk ik voel me vanaf het moment dat ik wakker werd va de narcose kiplekker!

Geen pijn, heb 0,0 blauwe plekken gehad.. had alleen een.beetje "spierpijn" gevoel en ook dat was na 4 dagen helemaal weg..

Wat ik ook heb genomen een week lang na de operatie is elke dag 1 eiwitshake..

Mijn vriend is fitness instructeur dus dan hebben we dat standaard in huis..

Ik had bij alles zo iets van; tja proberen kan geen kwaad.. 

Ben der in elk geval niet slechter op geworden alleen maar beter.voor mijn gevoel..

Als ik jou was, het is het proberen zekr waard! 

 

Liefs xx

Oh fijn dat je iets laat weten :) 

Ik ben nu Zink, magnesium en Vit C aan het nemen. Arnica niet gehaald maar misschien toch de moeite ^_^ Wel fijn dat je goede ervaringen hebt gehad. Ik heb nog 26 dagen te gaan dus nog wel tijd :D 


Bedankt voor je reactie!! :) :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.