Ga naar inhoud
Borsten Forum
meisje30

meisje30 : 10 september 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei L**:

Hoi meisje30, 

Fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat.  

Maak jij een album met foto's? Mag ik het dan zien? 

Ga in dec. Bij dr. Fresow de demi laten plaatsen dual plane. Ben benieuwd naar het resultaat.  

Een goed herstel gewenst! 

Dankjewel.

Ja, ik maak binnenkort foto's en dan probeer ik ze erop te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 31-8-2018 om 14:34 zei Koptelefoon:

Ik ben 13 augustus door dr Fresow geopereerd via faceland. 

Heb een grote borstlift met motiva 400 cc full gekregen. 

Foto's heb ik in album, als je die wilt zien dan moet je maar een gil geven, voeg ik je even toe aan mijn album :)

ik zou je foto's wel willen zien ja:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 31-8-2018 om 14:05 zei Juffie85:

Hoi meid! Spannend!

ik ben benieuwd naar je ervaring bij faceland. Ik ga eerst naar dr van der straten en heb faceland als back-Up op m’n lijstje staan. 

Hey Meid.

Ik heb een hele goede ervaring met Faceland. dr. Fresow zou ik je zeker kunnen aanbevelen. Hele kundige arts. Op de recorvery word je ook goed in de gaten gehouden en zijn de verpleegsters erg hulpzaam. Operatie is super gegaan en het herstel valt me tot nu toe mee. 

Jij ook succes verder. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 30-8-2018 om 16:19 zei Yvonne1977:

Ik heb vanochtend gewijzigd van 450 full naar de 380 demi. Ik hoop dat ik achteraf geen spijt krijg, maar ook ik wil zo natuurlijk mogelijk

@Yvonne1977henYvonne1977heYvonne19

Heb je de wijziging gedaan omdat je twijfelde en.heb je een extra consult ggehad? 

Ik ben van demi 380 maar een full 400 gegaan. Maar denk dat ik de 450 ook prima heb kunnen doen. Ben je nog een keer gaan passen dan?

Wat deed je twijfelen om te kiezen voor demi ipv full.

Wat is je achtergrond? Zwangerschap, gewichtsverlies? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

ik ga meelezen. Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met Faceland. Ik heb deze kliniek ook op mijn lijstje staan. 

Misschien een hele rare gedacht, maar ik vond de prijzen heel erg meevallen. Ik begon daarom een beetje te twijfelen:huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei Jojojo82:

@Yvonne1977henYvonne1977heYvonne19

Heb je de wijziging gedaan omdat je twijfelde en.heb je een extra consult ggehad? 

Ik ben van demi 380 maar een full 400 gegaan. Maar denk dat ik de 450 ook prima heb kunnen doen. Ben je nog een keer gaan passen dan?

Wat deed je twijfelen om te kiezen voor demi ipv full.

Wat is je achtergrond? Zwangerschap, gewichtsverlies? 

Nee ik ben niet meer gaan passen. Ik wil gewoon liever niet te groot. Ik ben 41 en vind de demi ook meer bij mijn leeftijd passen. Daarom de ergonomix demi. Ik heb 1 zwangerschap gehad en ben van een volle a cup naar een lege B cup gegaan. Heb het altijd wel jammer gevonden dat ze klein waren mijn borsten maar vond het niet zo erg dat ik daarvoor een borstvergroting zou ondergaan. Nu wil ik enkel wat meer volume hebben, dus vandaar toch de 380 demi. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com