Ga naar inhoud

Jenny1981 : 21 november 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

@jenny1981,

 Spannend hoor 18 augustus, ben ja al bij een consultente op consult geweest. Bij het meten tussen je borsten bepalen ze het aantal cc's. De maten waartussen je twijfelt staan niet in hetzelfde tabel van Motiva. Wat is je borst breedte precies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben alvast wat informatie aan het verzamelen, duurt nog wel een paar maanden maar beter ben ik goed voorbereid.

ik zou graag wat foto’s willen zien van vrouwen die ongeveer dezelfde prothese hebben gekregen, ik krijg 375 cc rond van Motiva full plus. Zijn er nog mensen die tips hebben waar ik van te voren mee kan starten? Ik bijv gehoord dar magnesium slikken help bij de wondgenezing klopt dit? Nou ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-8-2018 om 23:10 zei Jenny1981:

Hoi, ik ben alvast wat informatie aan het verzamelen, duurt nog wel een paar maanden maar beter ben ik goed voorbereid.

ik zou graag wat foto’s willen zien van vrouwen die ongeveer dezelfde prothese hebben gekregen, ik krijg 375 cc rond van Motiva full plus. Zijn er nog mensen die tips hebben waar ik van te voren mee kan starten? Ik bijv gehoord dar magnesium slikken help bij de wondgenezing klopt dit? Nou ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen...

Hoi, 

Ik ben sinds een week begonnen met vitamine C, magnesium en zink in te nemen. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan? Ik word binnen 4 weken geopereerd. Ik weet het je achteraf te zeggen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosanne87:

Hoi, 

Ik ben sinds een week begonnen met vitamine C, magnesium en zink in te nemen. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan? Ik word binnen 4 weken geopereerd. Ik weet het je achteraf te zeggen ;) 

Ik heb ook al een potje met magnesium en zink van de Hema, en vita,ine c heb ik ook liggen, ik zal er in oktober mee beginnen, dan is het 6 weken van te voren... hoop dat het een goede invloed zal hebben op de genezing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.