Jenny1981 Posted August 8, 2018 Share Posted August 8, 2018 Hallo allemaal, ik ben Jenny 37 jaar en heb een operatie gepland in November, ik twijfel tussen high of medium prothese n tussen 250/350cc ik heb donderdag 16 aug consult bij chigurg Fresouw van Faceland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvonne1977 Posted August 19, 2018 Share Posted August 19, 2018 @jenny1981, Spannend hoor 18 augustus, ben ja al bij een consultente op consult geweest. Bij het meten tussen je borsten bepalen ze het aantal cc's. De maten waartussen je twijfelt staan niet in hetzelfde tabel van Motiva. Wat is je borst breedte precies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Posted August 19, 2018 Author Share Posted August 19, 2018 Ja klopt, breedte is 12cm dus zou ook nog groter kunnen, maar ik ben bang dat ik ze dan te groot ga vinden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Posted August 22, 2018 Author Share Posted August 22, 2018 Hoi, ik ben alvast wat informatie aan het verzamelen, duurt nog wel een paar maanden maar beter ben ik goed voorbereid. ik zou graag wat foto’s willen zien van vrouwen die ongeveer dezelfde prothese hebben gekregen, ik krijg 375 cc rond van Motiva full plus. Zijn er nog mensen die tips hebben waar ik van te voren mee kan starten? Ik bijv gehoord dar magnesium slikken help bij de wondgenezing klopt dit? Nou ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne87 Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Op 22-8-2018 om 23:10 zei Jenny1981: Hoi, ik ben alvast wat informatie aan het verzamelen, duurt nog wel een paar maanden maar beter ben ik goed voorbereid. ik zou graag wat foto’s willen zien van vrouwen die ongeveer dezelfde prothese hebben gekregen, ik krijg 375 cc rond van Motiva full plus. Zijn er nog mensen die tips hebben waar ik van te voren mee kan starten? Ik bijv gehoord dar magnesium slikken help bij de wondgenezing klopt dit? Nou ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen... Hoi, Ik ben sinds een week begonnen met vitamine C, magnesium en zink in te nemen. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan? Ik word binnen 4 weken geopereerd. Ik weet het je achteraf te zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Posted September 11, 2018 Author Share Posted September 11, 2018 1 uur geleden zei Rosanne87: Hoi, Ik ben sinds een week begonnen met vitamine C, magnesium en zink in te nemen. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan? Ik word binnen 4 weken geopereerd. Ik weet het je achteraf te zeggen Ik heb ook al een potje met magnesium en zink van de Hema, en vita,ine c heb ik ook liggen, ik zal er in oktober mee beginnen, dan is het 6 weken van te voren... hoop dat het een goede invloed zal hebben op de genezing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L** Posted September 13, 2018 Share Posted September 13, 2018 Hallo, Wanneer word je gebeld dat je operatie wordt ingepland bij Faceland? Sta nu op de wachtlijst voor december. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Posted September 24, 2018 Author Share Posted September 24, 2018 Op 13-9-2018 om 11:52 zei L**: Hallo, Wanneer word je gebeld dat je operatie wordt ingepland bij Faceland? Sta nu op de wachtlijst voor december. Hoi ik ben onlangs gebeld, en mijn datum is 19Nov dus 6 a 7 weken voor de operatie denk ik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Posted September 24, 2018 Author Share Posted September 24, 2018 @Desert-Rose hoi mijn operatie datum is veranderd in 19 Nov hoe moet ik dit aanpassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts