Ga naar inhoud

Motiva ergonomix Demi of Full?


Jojojo82

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben 34 jaar en moeder van 3 kids. (7jr, 4jr en 1,5jr) 

Heb na mijn zwangerschappen geen volle borsten meer en heb elke zomer hetzelfde probleem. Onzeker in de bikini. 

Heb ondertussen een.consult gehad en.Ik heb zelfs de afspraak voor de operatie al staan. Nu heb ik heel erg mijn twijfels Demi of Full. Bovenin mijn borst heb ik niet zoveel en ben bang dat wanneer ik toch voor Demi ga hetzelfde ga hebben. Heeft hier iemand ook.zijn twijfels over gehad. Ik wil het namelijk wel heel.graag natuurlijke ogende hebben en niet dat het zo nep uit gaat zien.

Maar het resultaat zal altijd mooier zijn dan ik nu heb denk ik.

Oooh wie heeft hier ervaringen mee en kan mijn twijfels weg nemen om een weg te maken voor mijn definitieve besluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey @Jojojo82! Hier zelfde dilemma! Na mijn zwangerschappen heb ik geen volume meer bovenin en dat wil ik graag weer terug. Naar welke PC ga je? En wanneer mag je?  Ik ben er nu achter dat ik de ergonomix zelf het mooiste en meest natuurlijke resultaat geven, maar ben ook met de ergonomix bang dat ik nog steeds het volume ga missen bovenin. Ik ga over twee weken weer naar de pc en dan wil ik het toch overleggen. 

 

Groetjes, MeMarley

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MeMarley, 

Ik ben bij Faceland geweest. En heb eerst een consult gehad met Quelly en de PC is Lydia. De operatie staat gepland op 10 september. Wel spannend allemaal. Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Maar zoals ze zeggen het is een kwestie van smaak. Met de Demi heb je ook volume maar bij de Full is het net iets meer zichtbaar. Bij twijfel adviseren ze je om nog eens terug te gaan om te passen en kost het 50€. 

Bij welke PC mag jij en heb je ook al een idee voor hoeveel cc je gaat? Heb je ook al een datum voor een operatie? 

Groetjes Josin

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jojojo82:

Hey MeMarley, 

Ik ben bij Faceland geweest. En heb eerst een consult gehad met Quelly en de PC is Lydia. De operatie staat gepland op 10 september. Wel spannend allemaal. Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Maar zoals ze zeggen het is een kwestie van smaak. Met de Demi heb je ook volume maar bij de Full is het net iets meer zichtbaar. Bij twijfel adviseren ze je om nog eens terug te gaan om te passen en kost het 50€. 

Bij welke PC mag jij en heb je ook al een idee voor hoeveel cc je gaat? Heb je ook al een datum voor een operatie? 

Groetjes Josin

Ik denk dat ik uiteindelijk toch naar dr. Verdonck ga. Volgende week nog wel een consult bij Faceland en bauland. Is bij jou wel echt de ergonomix geadviseerd? 

10 september is al snel! Ik ben een maandje later aan de beurt waarschijnlijk. Ik hoop dat 12 oktober gaat lukken.

groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

Ik denk dat ik uiteindelijk toch naar dr. Verdonck ga. Volgende week nog wel een consult bij Faceland en bauland. Is bij jou wel echt de ergonomix geadviseerd? 

10 september is al snel! Ik ben een maandje later aan de beurt waarschijnlijk. Ik hoop dat 12 oktober gaat lukken.

groetjes, MeMarley

Oh ik word 10 oktober door dr. Verdonck geoperdeerd. Spannend hé :) Ik twijfel ook maar vertrouw op het advies van dr. Verdonck. Hij weet intussen wel wat wel en niet bij me past. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MeMarley:

@Rosanne87 wat toevallig! Ik wilde eigenlijk ook wel 10/10 maar dan moet mijn man nog werken dus dan heb ik geen vervoer. Welk implantaat heb je gekozen?

Ik zal je komen uithalen :lol: Ik ga voor Motiva full ergonomix 375cc en corsé 410cc aangezien mijn borstbeen aan de ene kant 6 mm meer naar voren uitsteekt dan aan de andere kant. Ik heb nu een A en zou dan een mooie D hebben. Jij? Van waar ben je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MeMarley:

Ik denk dat ik uiteindelijk toch naar dr. Verdonck ga. Volgende week nog wel een consult bij Faceland en bauland. Is bij jou wel echt de ergonomix geadviseerd? 

10 september is al snel! Ik ben een maandje later aan de beurt waarschijnlijk. Ik hoop dat 12 oktober gaat lukken.

groetjes, MeMarley

Jazeker, zij adviseerde idd de ergonomix.  De ergonomix is ook wat ik zelf wil. Deze gaat echt mee met je lichaam. Vind het allemaal wel heel erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanne87 haha ja dat zou gezellig zijn!! Ik wil eigenlijk ook voor de ergonomix gaan. Ik denk ook full maar wil dat over anderhalve week op het tweede consult graag bespreken. Is de ergonomix de zogenoemde peer? Ik heb nu 70C en wil voor het zicht op een goede D uitkomen. Ik heb alleen door mijn zwangerschappen geen volume meer bovenin mijn borsten en voor het zicht lijkt het nu een A ongeveer. Zit er bij Verdonck prijsverschil tussen de Motiva progressive of ergonomix? Dit is bij Faceland namelijk wel het geval.

 

@Jojojo82 ik vind het ook spannend! Het ene moment kan ik niet wachten tot het zo ver is en het andere moment ben ik toch wel bang hoor!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Dr. Verdonck alleen maar de ergonomix plaatst. Ik heb namelijk een optie genomen op die datum en zie de verschillende merken en prijzen erbij. Bij de Motiva staat Ergonomix met Qid. Ik denk dat hij met de peer de demi bedoelt, met de appel/peer de full en met de appel de Corse.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh daar heb ik eigenlijk geen idee van i.v.m. peer-appel model ... . Ik heb altijd al kleine borsten gehad en zeg al van mijn 16e dat ik een borstvergroting zou laten ondergaan als ik al mijn kindjes zou gekregen hebben/borstvoeding gegeven zou hebben. Ik ben pas nog op vakantie geweest en toen ik een bikini ging kopen wist ik weer 100% waarom ik een borstvergroting wil. Ik heb foto's gemaakt toen ik mijn borsten het mooiste vond tijdens de borstvoeding en daar een beetje op gebaseerd en op wat ik gepast heb en mijn afmetingen hebben we de protheses gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de zomers vind ik het ergst. Mooie en vooral dure lingerie koop ik niet :lol: zonde van het geld vind ik met mijn mini borsten haha. MAAR dat gaat veranderen; ik kijk daar zo naar uit om mooie lingerie te kunnen kopen. En ook om mooie kleding te kopen waar je borsten voor nodig hebt :D Kost nogal geld zo'n nieuwe borsten hé. Niet alleen de operatie maar hoogstwaarschijnlijk ook een nieuwe garderobe... . Maar dat moet dan maar hihi. Als ik kon liet ik me morgen al opereren maar ik moest rekening houden met een wachttijd van 6 maanden na de borstvoeding. Maar wat zijn 8 weken als je al 15 jaar wacht hé. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 10 dagen geleden via faceland geopereerd door Gabriel Jansen. Ik was ook via cosmed bij Lydia op consult geweest. Zij adviseerde ook mij de Demi. Fresow adviseerde mij juist weer de full. Ik ben uiteindelijk voor de full gegaan omdat ik toch wel wat ‘bolling’ wilde en niet teveel ‘hang’. Om het neppe van de bolling een beetje te compenseren ben ik voor de ergonomix gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe de full ergonomix 355 cc dual plane op mijn lichaam staat. 

 

Het is me opgevallen dat veel meiden de Demi van Lydia geadviseerd krijgen en dan nog vaker icm de ergonomix. Ik denk dat haar voorkeur toch echt uitgaat naar een zo natuurlijk mogelijke borst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik ben 10 dagen geleden via faceland geopereerd door Gabriel Jansen. Ik was ook via cosmed bij Lydia op consult geweest. Zij adviseerde ook mij de Demi. Fresow adviseerde mij juist weer de full. Ik ben uiteindelijk voor de full gegaan omdat ik toch wel wat ‘bolling’ wilde en niet teveel ‘hang’. Om het neppe van de bolling een beetje te compenseren ben ik voor de ergonomix gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe de full ergonomix 355 cc dual plane op mijn lichaam staat. 

 

Het is me opgevallen dat veel meiden de Demi van Lydia geadviseerd krijgen en dan nog vaker icm de ergonomix. Ik denk dat haar voorkeur toch echt uitgaat naar een zo natuurlijk mogelijke borst...

Wat maakt de ergonomix dan natuurlijker? Ben je tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridgett de ergonomix heeft een andere gel die natuurlijker meebeweegt zoals de eigen borst ook beweegt. Daardoor valt ie automatisch meer in de peervorm. 

 

@fitgirlkim wat fijn dat ze nu meer als je eigen borsten beginnen te voelen. En lekker snel ook. Ook weer bijna werken? Of heb je nog eventjes vrij? Ik heb vandaag mijn mammografie gehad (wil Verdonck altijd voor hij je opereert) en gelukkig waren er geen bijzonderheden te zien. Ik heb inmiddels ook besloten dat ik echt door versonck geopereerd wil worden en daarom de afspraken bij Faceland en bauland geannuleerd. Wat een twijfelaar ben ik toch.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei MeMarley:

@Bridgett de ergonomix heeft een andere gel die natuurlijker meebeweegt zoals de eigen borst ook beweegt. Daardoor valt ie automatisch meer in de peervorm. 

 

@fitgirlkim wat fijn dat ze nu meer als je eigen borsten beginnen te voelen. En lekker snel ook. Ook weer bijna werken? Of heb je nog eventjes vrij? Ik heb vandaag mijn mammografie gehad (wil Verdonck altijd voor hij je opereert) en gelukkig waren er geen bijzonderheden te zien. Ik heb inmiddels ook besloten dat ik echt door versonck geopereerd wil worden en daarom de afspraken bij Faceland en bauland geannuleerd. Wat een twijfelaar ben ik toch.

 

Ik studeer zelf nog en werk als bijbaan in de kinderopvang. Mijn werk is dus erg fysiek en te zwaar om binnen 6 weken op te pakken. Ik krijg doorbetaald ziekteverlof tot ik weer terug mag werken. Dat is wel heel lekker! Ik heb na dit weekend nog 2 weken vakantie en dan begint mijn collegejaar weer. Als ik een kantoorbaan had gehad dan kon ik met 1 week makkelijk weer terugkomen!

 

wat lekker dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt! Ik denk dat je er heel goed aan doet om je door Verdonck te laten opereren, zie veel mooie en erg natuurlijke resultaten. En is toch fijn dat er geen bijzonderheden zijn. Kun je dat weer uitsluiten :)

spannend hoor. En wanneer ging je ook alweer terug op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik ben 10 dagen geleden via faceland geopereerd door Gabriel Jansen. Ik was ook via cosmed bij Lydia op consult geweest. Zij adviseerde ook mij de Demi. Fresow adviseerde mij juist weer de full. Ik ben uiteindelijk voor de full gegaan omdat ik toch wel wat ‘bolling’ wilde en niet teveel ‘hang’. Om het neppe van de bolling een beetje te compenseren ben ik voor de ergonomix gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe de full ergonomix 355 cc dual plane op mijn lichaam staat. 

 

Het is me opgevallen dat veel meiden de Demi van Lydia geadviseerd krijgen en dan nog vaker icm de ergonomix. Ik denk dat haar voorkeur toch echt uitgaat naar een zo natuurlijk mogelijke borst...

Vraagje... ik lees dat jij ook door pc Jansen bent geopereerd.  Ik ook namelijk 12 dagen geleden. Bij mij heeft hij ze alleen 5 cm hoger gezet dan dat mijn borst zit. Ik vind het echt super lelijk. Ik weet dat ze nog wel moeten zakken maar 5 cm lijkt mij wat veel. Hoe is dat bij jou?

Liefst Ciska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ciska:

Vraagje... ik lees dat jij ook door pc Jansen bent geopereerd.  Ik ook namelijk 12 dagen geleden. Bij mij heeft hij ze alleen 5 cm hoger gezet dan dat mijn borst zit. Ik vind het echt super lelijk. Ik weet dat ze nog wel moeten zakken maar 5 cm lijkt mij wat veel. Hoe is dat bij jou?

Liefst Ciska

Zie mijn post. Ik zal je even toevoegen aan mijn album meid. En mijn profielfoto, dat ben ik 8 dagen po :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik studeer zelf nog en werk als bijbaan in de kinderopvang. Mijn werk is dus erg fysiek en te zwaar om binnen 6 weken op te pakken. Ik krijg doorbetaald ziekteverlof tot ik weer terug mag werken. Dat is wel heel lekker! Ik heb na dit weekend nog 2 weken vakantie en dan begint mijn collegejaar weer. Als ik een kantoorbaan had gehad dan kon ik met 1 week makkelijk weer terugkomen!

 

wat lekker dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt! Ik denk dat je er heel goed aan doet om je door Verdonck te laten opereren, zie veel mooie en erg natuurlijke resultaten. En is toch fijn dat er geen bijzonderheden zijn. Kun je dat weer uitsluiten :)

spannend hoor. En wanneer ging je ook alweer terug op consult?

 

Ja super fijn om te weten dat alles in orde is! Ik ga 28/8 op tweede consult. Vrij geregeld op het werk en zojuist toevallig vitamine C, zink en magnesium gehaald dus ben meteen keurig begonnen met innemen. Over twee weken lekker even op vakantie en daarna aftellen naar B-day. 

 

Kinderopvang is inderdaad een pittige baan! Ik heb zelf de opleiding gedaan maar ben ermee gestopt. Ben wel benieuwd hoe ik het die 6 weken ga doen met die twee boefjes van mij. Ze zijn nu 2 en 4. Vooral die jongste is nog wel een uitdaging. 

 

Fijn dat je nu nog twee weken vakantie hebt van school. Hier begint mijn dochter maandag weer met school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei fitgirlkim:

@MeMarley oh dat is al bijna! Spannend. Heb voor jezelf goed duidelijk wat je doel is. En je foto’s en woorden moeten niet tegenspreken natuurlijk haha.. en wat goed dat je ook begonnen bent met de vitamines! Baat het niet dan schaadt het niet toch :)

ik slik ze nu tot ze op zijn. 

Ja dat dacht ik dus ook, daarom maar vast begonnen. Verder lekker gezond eten en lekker sporten, zodat ik lekker fit de operatie in ga. Ik denk eerlijk gezegd dat je sowieso sneller hersteld als je goed voor jezelf zorgt. 

 

Had jij wat foto’s laten zien wat je mooi vindt? Ik weet, mede dankzij dit forum, steeds beter wat ik wil. En ik denk daarom dat ik uit ga komen op de Motiva ergonomix full. Voor het zicht wil ik graag uitkomen op een 70-D cup. Geen idee hoeveel cc dat ik dan het beste kan nemen, maar dat vraag ik de volgende keer aan dr. Verdonck. Ik denk dat ik daar met die 325 tot 350 cc een eind in de buurt kom, maar zeker weten doe ik het niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei MeMarley:

Hey @Rosanne87 Herkenbaar!! Ik heb nu al zin om mooie lingerie te kopen. En om er niet perse rekening te hoeven houden met een push up bh bijvoorbeeld. Inderdaad, 8 weken zijn zo voorbij. Heb eigenlijk vooral zin om 14 weken verder te zijn. 

Jaaa, spannend!!! Heb je nog een afspraak bij Dr. Verdonck? Ik ga misschien eind september nog een keer maar eigenlijk ben ik er volledig uit. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.