Ga naar inhoud

Jenx : 27 augustus 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,:43:

 

Lees al een tijdje mee op dit forum (wat mij erg heeft geholpen) Maar heb mezelf eigenlijk nog niet eens voorgesteld.

 

Ik ben zelf 21 jaar oud, wil al heel lang grote mooie borsten. Zelf heb ik tubulaire borsten (Bij een tubulaire borst is de onderkant van de borst verstrakt, waardoor deze zich minder ontwikkelt.) Ik schaam mezelf hier heel erg voor, maar heb eigenlijk nooit het geld gehad om hier iets aan te doen..

Na een nieuwe baan te hebben gekregen en goed gespaard te hebben is het me eindelijk gelukt ! Zelf heb ik er geen moment aan getwijfeld om een borstvergroting te ondergaan. Ik woon nog thuis en moet dus nog veel verantwoording aan mijn ouders afleggen. Hier had ik wel wat moeite mee. Door mijn kleine borsten 75B en (misvormd) vind ik ze dan, draag ik altijd Maximizers en dan ook nog cup C, te groot dus. Dus mijn ouders dachten natuurlijk dat het grote onzin was omdat het nu dus lijkt dat ik redelijke grote borsten heb door de bh's. Uiteindelijk heb ik er met ze allebei over gepraat en stonden ze gelukkig achter mijn keuze en zijn ze beide meegegaan naar de PC. Ook mijn vriend heeft mijn blote borsten nog nooit gezien.. (ik weet het, heel stom..)

 

Toch heb ik nog wel eens het gevoel dat een ''borstvergroting'' toch wel een taboe is voor sommige mensen, Vandaar dat ik het eigenlijk tegen niemand wil zeggen, behalve mijn goede vrienden en familie. 

 

Maar na wikken en wegen ben ik er toch 100% voorgegaan en 29 augustus ben ik aan de beurt.

De pc heeft 335CC aangeraden, maar zelf zou ik toch heel graag wat groter willen. Dat is toch wel een angst van mij dat ik dalijk wakker word, en het is niet naar mijn zin. Maar we zullen zien.. Ze zou er 375CC in proberen te doen maar als dat niet gaat passen word het helaas toch 335..

 

Op dit forum ben ik ook ZOVEEL meer te weten gekomen over borstvergrotingen etc.. dat ik er eigenlijk nu al helemaal klaar en voorbereid voor ben ! Ik vind het wel erg spannend ivm de narcose etc, zelf ben ik namelijk nog nooit opgenomen in het ziekenhuis. Maar ben erg benieuwd, ik hoop dat mijn zelfbeeld hierdoor toch heel erg opkrikt, en ik mijn Bh zo uit kan doen voor mijn vriend :blush: En nooit meer een maximizer aan hoef te doen !

 

Ik ga zeker nog verder wat borstvergroting verslagen van iedereen lezen om me toch nog een beetje meer voor te bereiden, weet namelijk totaal niet wat te verwachten..

Graag hoor ik nog wat tips van jullie ivm.. voorbereidingen 1 dag voor de operatie en de ochtend voor de operatie..

 

Veel liefs,

Jenx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Jenx

 

Hoi meid

 

gevonden :-)

spannend hoor maandag!

ik hoop dat 375 cc erin gaat

mijn vriendin is heel smal en had ook 335 cc vanaf niks

prachtige E cup heeft ze nu dus mocht t niet passen wat je hoopt hoeft t niet altijd klein te zijn hoor hihi

 

mijn tip is... ga vrolijk je narcose in.. dan kom je er ook zo weer uit :-)

 

Heel veel succes maandag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Dhc158:

@Jenx

 

Hoi meid

 

gevonden :-)

spannend hoor maandag!

ik hoop dat 375 cc erin gaat

mijn vriendin is heel smal en had ook 335 cc vanaf niks

prachtige E cup heeft ze nu dus mocht t niet passen wat je hoopt hoeft t niet altijd klein te zijn hoor hihi

 

mijn tip is... ga vrolijk je narcose in.. dan kom je er ook zo weer uit :-)

 

Heel veel succes maandag xxx

 

Bedankt !

 

ja vind het toch wel erg spannend hoor ook omdat ik totaal niet weet hoe het eruit komt te zien erna 

ben zelf nog nooit geopereerd dus vind de narcose ook echt heel akelig hahaha maar laat het lekker over me heen komen en hopen dat ik straks mooie borsten heb !

(En stiekem hopen dat ze er wat groter uit zien hihi)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal !

 

vandaag 1 dag po, maar pff wat een ellende heb het echt onderschat!

gister om 12.45 moest ik melden in het ziekenhuis. Om half 3 meegenomen en heeft de chirurg mij afgetekend, rond 3 uur naar de ok en weg was ik hahaha wat een heerlijk gevoel was dat. Om 10 over 4 wakker geworden en totaal niet misselijk geweest gelukkig !!

wel moest ik heel nodig naar de wc toen ik wakker werd.. 

 

tot half 6 lag ik op de uitslaapkamer waar ik toch al 1,5u klaar wakker lag.. en toen werd ik terug gereden naar de gewone kamer en om half 8 mocht ik naar huis. 

 

‘s Avonds begon de hell.. ik werd moe begon erg wit te zien dus samen met mijn vriend naar bed gegaan.. daar ging de eerste nacht in.

 

had een voedingskussen van een vriendin gekregen maar deze nacht nog niet gebruikt. Heb 3 kussens onder mijn rug gelegd wat wel lekker lag. Maar toen begon het. Een half uur nadat ik in bed lag kon ik weer opstaan om te gaan plassen en zo de HELE nacht door. Dus eigenlijk geen oog dicht gedaan.. opstaan is echt echt VRESELIJK het doet echt heel veel pijn. Maar gelukkig was mijn vriend er die mij voorover kon drukken maarja die wou ik natuurlijk ook niet elk half uur wakker maken. Dus ik wil niet weten hoe ik elke keer uit bed gekomen ben hahahaha. Niet op een normale manier iniedergeval. 

Om 07.00 mocht ik weer mijn eerste pillen innemen, waar ik heel erg naar uit keek. 

Ik heb wel het idee dat ik meer met mijn armen beweeg dan goed is.. zonder dat ik het in de gaten heb.

 

nu lekker op de bank liggen en zo weinig mogelijk bewegen.. maar dat gaat moeilijk als je zelf een heel druk persoon bent die moeilijk stil zit haha.

 

Maargoed al met al (buiten het geklaag om) ben ik er nu al erg blij mee hihi. 

Oh nog even een klein klaag momentje ze hadden van mij ook wel een maatje groter gemogen. Maar dat laten we even achterwegen. Ik hoop dat het slecht slapen binnenkort snel over is en ik me weer mens kan voelen. Nu ga ik lekker weer rusten en binnenkort komt er een beter verslag aangezien deze snel snel is getypt omdat ik er eigenlijk helemaal geen puf voor heb hihi.

 

 Xxxxx

veel lees plezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey, proficiat met je boobies! Hoe gaat het met je? 

Hopelijk niet teveel pijn?

Ik ben nu 7 dagen po, nu begint het beter te gaan. Veel last gehad van pijnlijke steken in Mn linkerborst, rechts niks last, alleen veel druk. 

Zelf kom ik van 75b en nu motiva plus 315cc. Heb ze nog niet kunnen bewonderen, heb nog een drukverband :rolleyes:

Spoedig herstel! Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mom1980:

Hey Hey, proficiat met je boobies! Hoe gaat het met je? 

Hopelijk niet teveel pijn?

Ik ben nu 7 dagen po, nu begint het beter te gaan. Veel last gehad van pijnlijke steken in Mn linkerborst, rechts niks last, alleen veel druk. 

Zelf kom ik van 75b en nu motiva plus 315cc. Heb ze nog niet kunnen bewonderen, heb nog een drukverband :rolleyes:

Spoedig herstel! Grtjs xxx

 

Heey, dankjewel!

 

ik heb redelijk veel pijn haha, misschien iets te onderschat! Ben nu ook pas 2 dagen po, zaterdag heb ik eigenlijk een feestje waar ik heel graag heen zou willen.. maar als de pijn niet snel weg is dan ga ik nergens heen. Zelfs een rondje wandelen is nog te veel gevraagd van mijn lichaam. Vannacht wel heel de nacht doorgeslapen dus dat was wel heel fijn !

ik kom zelf ook van 75B en heb er nu 375cc van mentor erbij. 

 

Maargoed even de pijn uitzitten en hopen op een mooi en goed resultaat hihi !

 

jij ook een spoedig herstel en succes ermee je zult ze vast mooi vinden!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jenx:

 

Heey, dankjewel!

 

ik heb redelijk veel pijn haha, misschien iets te onderschat! Ben nu ook pas 2 dagen po, zaterdag heb ik eigenlijk een feestje waar ik heel graag heen zou willen.. maar als de pijn niet snel weg is dan ga ik nergens heen. Zelfs een rondje wandelen is nog te veel gevraagd van mijn lichaam. Vannacht wel heel de nacht doorgeslapen dus dat was wel heel fijn !

ik kom zelf ook van 75B en heb er nu 375cc van mentor erbij. 

 

Maargoed even de pijn uitzitten en hopen op een mooi en goed resultaat hihi !

 

jij ook een spoedig herstel en succes ermee je zult ze vast mooi vinden!

 

xxx

Mercikes, 

Mijn goede raad is veel rusten, hopelijk kan je naar het feestje maar luister naar je lichaam. Heb je ook dual plane?

Meegaan naar de winkel is voor mij al teveel. 

Maar we hebben het ervoor over eh:D

grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mom1980:

Mercikes, 

Mijn goede raad is veel rusten, hopelijk kan je naar het feestje maar luister naar je lichaam. Heb je ook dual plane?

Meegaan naar de winkel is voor mij al teveel. 

Maar we hebben het ervoor over eh:D

grtjs 

 

Ja heb ook dual plane, eigenlijk was de bedoeling voor de spier maar dat was last minute nog veranderd, net als mijn pc......

maar goed we doen t voor een goed doel hahaha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenx! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.  Ja die pijn is echt niet iets waar je je op kan voorbereiden als je het nog nooit eerder hebt gedaan. Toen ik uit de narcose kwam was t 1e wat ik zei ik voel druk op mn borst. Op mm borstbeen. En had toen nog niet echt pijn. Dat kwam later toen de pijnstillers uitgewerkt waren. Idd opstaan was een ramp. De pijn duurde bij mij precies een week en was daarna ook klaar met de pijnstillers. Neem veel rust en laat zoveel mogelijk voor je doen. Dan komt t wel goed. 

 

Succes met het herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Zorg voor voldoende rust, beweeg ook regelmatig even (voor je rug en bloedsomloop), neem op vaste tijden je pijnstillers en dan voel je je elke dag een beetje beter. Na een week heb je echt het ergste achter de rug en kan je steeds meer genieten. Goed herstel gewenst!! :71::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chel1977 @Zomerwens

 

Ja het slapen gaat nog iets minder slaap wel al bijna hele nachten, maar als ik dan wakker word heb ik wel hele erge druk op mijn borst en luchtwegen. Eigenlijk heb ik nu het meeste last van mijn nek en rug.. die zijn echt heel erg stijf, mijn buik is ook best opgezwollen. Ik denk dat mijn rug en nek komt doordat ik verkrompen loop, ivm dat ik niet recht durf te lopen.. sinds vandaag (3 dagen po) ben ik samen met mijn vriend een rondje gaan wandelen en dat lukt wel, als ik het maar heel langzaam doe.

 

mijn pc zei dat ik dinsdag eigenlijk al zou mogen douchen.. dat vind ik toch nog wel eng omdat ik hier op het borstenforum lees dat iedereen dat pas na 10 dagen po of langer mag. Zou het wel heeeel graag al willen maar dat durf ik nog niet.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jenx:

@Chel1977 @Zomerwens

 

Ja het slapen gaat nog iets minder slaap wel al bijna hele nachten, maar als ik dan wakker word heb ik wel hele erge druk op mijn borst en luchtwegen. Eigenlijk heb ik nu het meeste last van mijn nek en rug.. die zijn echt heel erg stijf, mijn buik is ook best opgezwollen. Ik denk dat mijn rug en nek komt doordat ik verkrompen loop, ivm dat ik niet recht durf te lopen.. sinds vandaag (3 dagen po) ben ik samen met mijn vriend een rondje gaan wandelen en dat lukt wel, als ik het maar heel langzaam doe.

 

mijn pc zei dat ik dinsdag eigenlijk al zou mogen douchen.. dat vind ik toch nog wel eng omdat ik hier op het borstenforum lees dat iedereen dat pas na 10 dagen po of langer mag. Zou het wel heeeel graag al willen maar dat durf ik nog niet.

 

xxx

Hoi, welke kliniek ben je geweest?

ik mocht ook de volgende dag al douchen, had de eerste week waterdichte pleisters. Na een week pleisters eraf en vanaf dan ook gewoon elke dag gedouched.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Zomerwens:

Hoi, welke kliniek ben je geweest?

ik mocht ook de volgende dag al douchen, had de eerste week waterdichte pleisters. Na een week pleisters eraf en vanaf dan ook gewoon elke dag gedouched.

 

 

 

Ik ben in het ziekenhuis geopereerd ! Heb net proberen te douchen maar durf het echt nog niet  

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

 

ben ik ff in jou topic:)

die nek en rug zijn erg he, ik heb afgelopen nacht ook wat uurtjes achter elkaar geslapen maar als ik dan wakker wordt pfff meteen super pijn aan de rug..

 

ik mag ook gewoon douchen en dan heb ik ook nog de buik.. maar vind het ook een beetje eng. En ook een heel gedoe, denk dat alleen het aan en uitkleden al een half uur duurtB)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Theezakje34:

Heyy

 

ben ik ff in jou topic:)

die nek en rug zijn erg he, ik heb afgelopen nacht ook wat uurtjes achter elkaar geslapen maar als ik dan wakker wordt pfff meteen super pijn aan de rug..

 

ik mag ook gewoon douchen en dan heb ik ook nog de buik.. maar vind het ook een beetje eng. En ook een heel gedoe, denk dat alleen het aan en uitkleden al een half uur duurtB)

 

 

 

Hahaha soms vraag ik me ook echt af waar ik aan begonnen ben.. en heb ik meer last van mijn nek en rug dan van mijn borsten zelf..

 

Zat toevallig net ook jouw topic te lezen, mag ik ook in jou album kijken?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 7 po

 

Sinds 2 dagen slik ik geen pijnstillers meer, heb wel nog gewoon pijn maar het is uit te houden zonder pijnstillers dus vandaar dat ik ze niet gebruik. Heb sinds vandaag wel weer wat meer last aan mijn hechtingen/littekens.. weet niet of dit normaal is maar het lijkt me juist dat het naar mate je langer po bent dat je dan ook minder pijn aan de hechtingen krijgt.. 

 

ook heb ik alleen in mijn linkerborst afentoe een heeeele pijnlijke steek als ik mijn arm beweeg of er iets tegenaan komt..

 

wil me nog niet te veel zorgen maken omdat het pas 7 dagen po is, maar ging er een beetje vanuit dat het nu al wel bijna geen pijn meer zou doen haha..

 

volgende week maandag gaan mijn hechtingen eruit.. vind dat ook best spannend ivm verhalen die ik hier hoor over open wondjes etc..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenx

 

niet gek laten maken door de verhalen he...

Sommige hebben pech maar gaat ook vaak genoeg perfect , alleen de slechte verhalen blijven vaak bij helaas :-)

 

en ik heb nog vaak steken hoor... Mn ene borst is 10 weken en daar doet het litteken ook vaak nog pijn en af en toe een steek 

schijnt heel normaal te zijn dus maak je niet druk!!!

 

straks als je hechtingen eruit zijn zal het een stuk fijner voelen

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Dhc158:

@Jenx

 

niet gek laten maken door de verhalen he...

Sommige hebben pech maar gaat ook vaak genoeg perfect , alleen de slechte verhalen blijven vaak bij helaas :-)

 

en ik heb nog vaak steken hoor... Mn ene borst is 10 weken en daar doet het litteken ook vaak nog pijn en af en toe een steek 

schijnt heel normaal te zijn dus maak je niet druk!!!

 

straks als je hechtingen eruit zijn zal het een stuk fijner voelen

 

xxx

 

Thanks !

je maakt jezelf nog al vaak gek hier op het forum door dingen te lezen haha.. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Dhc158:

@Jenx

 

Ja zeker waar

heb t ook nog steeds

wat zullen we blij zijn als we 2 maanden verder zijn Haha xx

 

Jaa inderdaad ! Kijk daar echt heel erg naar uit, heb al geprobeerd om oude bikini’s te passen voor het “gevoel” hahaha. Maar daar had ik beter nog even mee kunnen wachten  hahaha

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Theezakje34:

Haha stonden ze niet mooi dan jenx??

snap je onzekerheid, ik vind het ook spannend. We zullen moeten afwachten..

 

ik voel mijn hechtingen eigenlijk helemaal niet?!

 

Haha jaa ze staan wel gewoon mooi, maar elke keer als ik tegen mijn linkerborst aankom of met mijn arm een rare beweging maak dan krijg ik een hele pijnlijke steek in mijn borst dus vandaar dat ik dat beter niet kon doen en nog lekker ff mee moest wachten..

 

maar ik had tot vandaag ook geen last van de littekens, maar nu heb ik daad echt een zeurende pijn. Dus dat is minder helaas.

ben nu ook echt ongeduldig aan het worden, had verwacht dat de pijn wat korter zou duren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.