Ga naar inhoud

Zelf bh aantrekken na borstvergroting?!


Aanbevolen berichten

@Theezakje34 Het handigst is een bh met voorsluiting. Die kun je makkelijk aantrekken en dicht krijgen. Ik weet niet of je een

n bh van je kliniek krijgt maar anders is de Carefix Ava een echte aanrader. Zit echt fijn, geeft echt stevigheid die je nodig hebt en deze heeft een langer onderkantje waardoor de band niet op je littekens drukt. Vooral dat laatste is echt heel fijn. Wel een aanschaf maar je kunt m ook later tijdens sporten gebruiken (hardlopen niet) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

ik kan bij de kliniek een bh bestellen, dacht een Triumph?! 

 

Maar een sluiting achter kun je op de buik vastmaken en dan omdraaien toch? 

Lijkt me gewoon zo lastig überhaupt, eerste arm zal wel lukken maar om je tweede arm erin te krijgen moet ie toch wat omhoog denk ik?!

 

heb bij wish een sport bh besteld met Rits voor. Of het past en wat is weet ik niet maar dacht altijd handig voor erbij of voor later :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 11 dagen Po en ik heb de carefix ava (sluiting voor) en deTriumph sportbh (sluiting achter). Beide lukt me vrij goed om zelf aan te doen, ook met je armen die je maar tot schouderhoogte mag liften. Die sluiting achter inderdaad voor op je buik vastmaken en dan draaien. Carefix ava zit inderdaad erg lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had zelf ook eerst in m'n hoofd om een bh met voorsluiting aan te doen, maar vond dat zo vervelend zitten (voelde alsof m'n boobs naar het midden werden geduwd) en een grotere maat zat veel te los.

Daarom had ik een bh met achtersluiting, lukt prima hoor.

 

Bh aan de voorkant vastmaken, omdraaien, armen tot je ellebogen door de bandjes, je boobies in de bh hangen en je bandjes met tegenovergestelde omhoog doen naar je schouders. 

Je kan uiteraard ook vragen aan je vriend/man/vriendin om je bh vast te maken, zorgt voor een hoop hilariteit. 

 

Kleding aantrekken lukt op zich wel hoor, maar je moet wel rekening ermee houden dat je je armen dus niet boven je schouders doet. Had zelf veel oversized t-shirts, hemdjes, truien en jurkjes aan. 

Wat dus echt slecht lukte waren spijkerbroeken vastmaken, dan moest ik tegen de muur gaan staan en m'n armen tegen m'n zij drukken dan lukte het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op een of andere manier waren bewegingen waarbij ik moest duwen niet te doen haha, daarom is denk ik bij veel meiden schakelen in de auto ook gewoon heel vervelend in het begin.

Op m'n werk kreeg ik flesjes medicijnen niet normaal open gedraaid (je weet wel die leuke sluiting met induwen en dan draaien). 
Uiteindelijk verzin je wel trucjes hoor, maar zijn echt van die dingen dat je denkt "huh gebruik ik hier m'n borstspieren nou ook al voor?!". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 hoi!! Ik ben 24 juli geopereerd en trok in het begin overdag veel hempjes aan die aan de voorkant open en dicht konden. En als ik ging slapen van die topjes die ik over mn heupen naar boven kon trekken en ook weer uit. Ik kon sinds afgelopen dinsdag zelfs tshirt aan trekken. Eerst een arm dan mn hoofd en dan andere arm. Dat ging goed. Kon toen ook zelf mijn haren wassen en kammen. Dus ging best snel vond ik zelf... Ik had 1e week ook geen spijkerbroeken aan. Die kreeg ik niet dicht 1 door dat mijn buik wat boller was ivm vocht en 2 door de druk die ik moest gebruiken om die knopen dicht te krijgen. Voelde het echt bij die spier  bij mn oksel. Dus maar broeken met elastiek aan getrokken. Ik bleef toch 1e week alleen maar binnen. Ik heb afgelopen woensdag ook sport van noodgedwongen auto moeten rijden. Dat ging redelijk... reed wel als een oma hahahah of iemand die net haar rijbewijs heeft gehaald hahahaha... schakelde met 2 handen. Auto in achteruit geschakeld krijgen ging wat moeizaam. Omdat ik die pook moest indrukken. Ik ben nu bijna 2 weken PO en heb nu totaal geen pijn meer. Kan nu ook plat liggen en zelf op staan. Maar heb nog wel t gevoel dat als ik plat lig mn borsten in de ochtend gespannen zijn. 

 

Vwb de bh... Ik heb ook 2 bh's met voor sluiting. Eerst een arm er doorheen...band over je schouder met je tegenovergestelde arm. En dan t zelfde doen met je andere arm... Ik heb verder geen problemen gehad met die bh's. Heb zelf ook carefix Ava en een Carefix bonnie. Zitten beide lekker. Die ava kan je de bandjes verstellen... dat was wel fijn want in de kliniek hadden ze het heel strak gezet. Kreeg daar onwijs veel spanning op mn schouders. Toen ik ze wat losser maakte na een Paar dagen voelde het als een opluchting hahahaha... Die bonnie heeft geen verstelbare bandjes... Voelde in het begin heel strak toen ik nog gespannen schouders had... maar nu zit die lekkerder dan die Ava! Kan je nagaan... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.