Ga naar inhoud

sophieberry : 30 augustus 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Al heel wat jaren loop ik met het idee van een borstvergroting. Maar omdat ik mijzelf nog wat jong vond heb ik het steeds aan de kant geschoven, nu ben ik 20 (volgende maand 21) en ik denk er steeds vaker aan om het toch te gaan doen! Toen een vriendin van mij me op dit forum wees ben ik me meteen helemaal in gaan lezen en toen was mijn besluit zeker: ik wil het echt gaan doen!!  Na lang zoeken naar een geschikte kliniek ben ik uitgekomen bij de veldhuiskliniek en dan specifiek dokter Laura zaal. Gisteren avond ben ik op consult geweest en hebben we afgesproken om voor ronde protheses 400cc voor de borstspier te gaan. Omdat ik genoeg weefsel van mijzelf heb en tussen de spier niet mooi gaat worden bij mij volgens de dokter. Ik vond haar zo aardig en ik vertrouw haar helemaal, dus ik ga dit advies gewoon opvolgen.

 

Nu is mijn vraag of er hier meer dames zijn die bij deze dokter zijn geweest en of er meer mensen zijn die ronde protheses voor de borstspier hebben gekregen?

 

Ik mag trouwens al over 5 weken geopereerd worden omdat er toevallig een uitvaller was!

Het gaat opeens super snel allemaal en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, foto's van resultaten en tips voor voor en na de operatie!

 

xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, spannend en super snel al!

Ik heb op 20 augustus een consult bij haar.

En wat ik lees en hoor over haar voelt het nu al goed.

Ik ben benieuwd wat haar advies zal zijn bij mij.

Wat voor een maat draag je nu en waar kom je op uit?

Sterkte met aftellen:-)

Groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

 

Wat spannend en zo snel al! Ik heb 8 oktober de operatie gepland bij dr. Zaal. 395 anatomisch voor de spier ook, omdat ik ook genoeg weefsel van mezelf heb. Ik heb nu een slappe 75DD. Ben ook heel erg benieuwd hoe het er straks gaat uitzien. Wat ik tot nu toe van dr. Zaal heb gezien is heel erg mooi en natuurlijk.

Ik had ook direct een fijn gevoel bij haar.

Er zijn best wel een paar mensen met openbare foto albums die geopereerd zijn door haar.

Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Peanut82:

Heyyy

 

Wat spannend en zo snel al! Ik heb 8 oktober de operatie gepland bij dr. Zaal. 395 anatomisch voor de spier ook, omdat ik ook genoeg weefsel van mezelf heb. Ik heb nu een slappe 75DD. Ben ook heel erg benieuwd hoe het er straks gaat uitzien. Wat ik tot nu toe van dr. Zaal heb gezien is heel erg mooi en natuurlijk.

Ik had ook direct een fijn gevoel bij haar.

Er zijn best wel een paar mensen met openbare foto albums die geopereerd zijn door haar.

Ik ga je volgen!

Fijn dat je een datum hebt!

Nou wellicht liggen we straks naast elkaar;-)

Ik hoop ook in Oktober terecht te kunnen. Weet jij of haar wachttijd lang is.

Ik ga 20 augustus op consult en hoop dat dat haalbaar is.

Spannend maar vooral nu al zin in.

 groetjes Jesssi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jesssi:

Fijn dat je een datum hebt!

Nou wellicht liggen we straks naast elkaar;-)

Ik hoop ook in Oktober terecht te kunnen. Weet jij of haar wachttijd lang is.

Ik ga 20 augustus op consult en hoop dat dat haalbaar is.

Spannend maar vooral nu al zin in.

 groetjes Jesssi 

Haha ja dat zou leuk zijn! Ik weet eigenlijk niet of ze een lange wachttijd heeft, ik wou zelf pas na de zomerdrukte, dat is wat beter voor mijn werkgever en ik had ook niet zo'n zin om in de hitte thuis te moeten liggen. Dus vandaar oktober :) Ze had wel meerdere data in oktober beschikbaar. Ik heb er ook al super zin in! Kan me gewoon geen voorstelling maken van hoe mijn borsten eruit komen te zien :lol: Laat je weten hoe je consult is gegaan?

 

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peanut82:

Haha ja dat zou leuk zijn! Ik weet eigenlijk niet of ze een lange wachttijd heeft, ik wou zelf pas na de zomerdrukte, dat is wat beter voor mijn werkgever en ik had ook niet zo'n zin om in de hitte thuis te moeten liggen. Dus vandaar oktober :) Ze had wel meerdere data in oktober beschikbaar. Ik heb er ook al super zin in! Kan me gewoon geen voorstelling maken van hoe mijn borsten eruit komen te zien :lol: Laat je weten hoe je consult is gegaan?

 

Groetjes Sandra

Ja precies daarom wil ik ook graag in oktober.

Ik kan mij er ook geen voorstelling van maken.

Ik heb vooral heel erg zin om lingerie te kopen zonder vulling en halter dingen.:-)

Yes ik hou je op de hoogte!

groetjes Jesssi

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi wat een leuke reacties!

ik heb nu ongeveer een 75 B denk ik.. verschilt heel erg per merk BH bij mij!

Ik mis vooral veel volume bovenin mijn borst dus ik ben niet mega plat maar mijn borsten zijn gewoon niet mooi, natuurlijk rond.

ik ben benieuwd naar jullie verhalen over het consult en de behandeling!

dn indd ik heb nu al zooooo veel zin om nieuwe lingerie te kopen!!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei sophieberry:

Hoi wat een leuke reacties!

ik heb nu ongeveer een 75 B denk ik.. verschilt heel erg per merk BH bij mij!

Ik mis vooral veel volume bovenin mijn borst dus ik ben niet mega plat maar mijn borsten zijn gewoon niet mooi, natuurlijk rond.

ik ben benieuwd naar jullie verhalen over het consult en de behandeling!

dn indd ik heb nu al zooooo veel zin om nieuwe lingerie te kopen!!

 

xoxo

Morning, ja fijn om mensen te vinden je je begrijpen he!

Wanneer wordt je geopereerd? Schiet nu wel op volgens mij?

Zullen we elkaar op de hoogte houden?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is al snel! Zin in?

 

Ik wil vooral een natuurlijk resultaat met meer volume en minder puntig zeg maar.

Ik kwam erachter dat ik tubulaire borsten heb en vooral dus te klein en puntig zeg maar.

Erg zin in de consulten:-)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophieberry Spannend dat je de keus gemaakt hebt en al een datum hebt. Wanneer wordt je precies geopereerd?

Ik ben ook bij dr Zaal geweest en wordt op 25 oktober geholpen. Ik krijg 375 cc rond hp dual plane. Spannend! Leuk om wat verhalen te lezen van anderen die ook bij dr Zaal geholpen worden, want daar lees ik hier niet heel veel over. 

 

Ik ga je volgen, benieuwd naar je evaringen!

 

Lieve groetjes me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei me-39:

@sophieberry Spannend dat je de keus gemaakt hebt en al een datum hebt. Wanneer wordt je precies geopereerd?

Ik ben ook bij dr Zaal geweest en wordt op 25 oktober geholpen. Ik krijg 375 cc rond hp dual plane. Spannend! Leuk om wat verhalen te lezen van anderen die ook bij dr Zaal geholpen worden, want daar lees ik hier niet heel veel over. 

 

Ik ga je volgen, benieuwd naar je evaringen!

 

Lieve groetjes me. 

Hoi, spannend hoor!

Ik hoop ook in oktober te kunnen.

Morgen om 15:30 mijn eerste consult bij Laura:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei me-39:

Hi @Jesssi!

 

Ook spannend voor jou! Laat je wat weten als je geweest bent? Ga je ook nog ergens anders heen?

Benieuwd hoe jij het vind!

Hi, ja doe ik!

Ik heb er drie gepland.

Laura Zaal dus morgen.

Zondag Boerhaave (van der Weij)

En volgende week woensdag Dr luijendijk (Diaconessenhuis/Bergman)

Ik hou jullie op de hoogte, merk dat ik toch een tikkie nerveus ben voor morgen, het is allemaal wat Haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2018 om 11:24 zei me-39:

@sophieberry Spannend dat je de keus gemaakt hebt en al een datum hebt. Wanneer wordt je precies geopereerd?

Ik ben ook bij dr Zaal geweest en wordt op 25 oktober geholpen. Ik krijg 375 cc rond hp dual plane. Spannend! Leuk om wat verhalen te lezen van anderen die ook bij dr Zaal geholpen worden, want daar lees ik hier niet heel veel over. 

 

Ik ga je volgen, benieuwd naar je evaringen!

 

Lieve groetjes me. 

 

Hoi hoi! Ik word 30 augustus geopereerd, over 1,5 week al!

merk echt dat ik al zenuwachtig aan het worden ben.. ik droom al een paar nachten achter elkaar over mijn nieuwe borsten!

wat leuk dat je ook door Laura geholpen word! Ik lees hier ook niet veel over haar, best jammer ..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jesssi:

Hi, ja doe ik!

Ik heb er drie gepland.

Laura Zaal dus morgen.

Zondag Boerhaave (van der Weij)

En volgende week woensdag Dr luijendijk (Diaconessenhuis/Bergman)

Ik hou jullie op de hoogte, merk dat ik toch een tikkie nerveus ben voor morgen, het is allemaal wat Haha

Liefs

 

Heee wat goed dat je bij meerdere langs gaat! Ben heel benieuwd voor wie je gaat en wat de verschillende adviezen zijn!

laat je weten hoe het vanmiddag was? Komt helemaal goed! Ze zijn super lief! En je krijgt als het goed is een 3D scan.. vond ik super gaaf om te zien en daarna heb ik de knoop doorgehakt!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei sophieberry:

 

Heee wat goed dat je bij meerdere langs gaat! Ben heel benieuwd voor wie je gaat en wat de verschillende adviezen zijn!

laat je weten hoe het vanmiddag was? Komt helemaal goed! Ze zijn super lief! En je krijgt als het goed is een 3D scan.. vond ik super gaaf om te zien en daarna heb ik de knoop doorgehakt!

 

liefs

Thanks, doe ik:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi hoi, ik heb een fijn consult gehad met Laura.

Ze adviseerde 340/390 dual plane anatomisch.

Erg lastig die maten pff

In zo een licht gekleurd shirt lijkt alles snel groot..

Zondag naar boerhaave, ben benieuwd of de adviezen ongeveer gelijk zijn. Foto’s hieronder, bovenste  390 onderste 340.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:
 

Hoi hoi, ik heb een fijn consult gehad met Laura.

Ze adviseerde 340/390 dual plane anatomisch.

Erg lastig die maten pff

In zo een licht gekleurd shirt lijkt alles snel groot..

Zondag naar boerhaave, ben benieuwd of de adviezen ongeveer gelijk zijn. Foto’s hieronder, bovenste  390 onderste 340.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoi hoi!

ja jeetje als ik de foto van mezelf zie met dat licht roze shirt lijkt het ook mega groot.. maar vind het op de 3D scan wel heel mooi!

hoe vond je de sfeer in de kliniek?

ben benieuwd wat het advies van de andere arts is zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei sophieberry:

 

Hoi hoi!

ja jeetje als ik de foto van mezelf zie met dat licht roze shirt lijkt het ook mega groot.. maar vind het op de 3D scan wel heel mooi!

hoe vond je de sfeer in de kliniek?

ben benieuwd wat het advies van de andere arts is zondag!

Ik bedenk mij nu pas dat ik helemaal

geen 3D scan heb gehad:-( raar..

Sfeer voelde echt goed, heel proffesioneel en toch ook informeel.

Jij krijgt 375 toch? Is dat ook van mentor?

Ik heb twijfel tussen de 340

en 390 dus als er ook 375 bestaat is dat opgelost;-)

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei sophieberry:

 

Hoi hoi! Ik word 30 augustus geopereerd, over 1,5 week al!

merk echt dat ik al zenuwachtig aan het worden ben.. ik droom al een paar nachten achter elkaar over mijn nieuwe borsten!

wat leuk dat je ook door Laura geholpen word! Ik lees hier ook niet veel over haar, best jammer ..

 

xxx

 

Oh spannend al zo snel! Leuk hoor! Kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik heb er ook onwijs veel zin, maar idd soms ook ineens zenuwachtig. Helaas moet ik nog even wachten. :D

Wat kreeg jij nou ook alweer voor protheses en welke volume? Heb je ook een foto gemaakt met de pasprotheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi wat leuk dat het zo’n fijn consult was! Ik vind persoonlijk die 390 wel mooi bij je passen. Hoe lang ben je en wat weeg?

Ik krijg 375 cc rond, die zijn ook van Mentor. Geloof dat ze die alleen gebruiken bij Velthuis. Volgens mij liggen de maten in anatomisch weer anders. Dus weet niet of er nog een tussenmaat voor je is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei me-39:

@Jesssi wat leuk dat het zo’n fijn consult was! Ik vind persoonlijk die 390 wel mooi bij je passen. Hoe lang ben je en wat weeg?

Ik krijg 375 cc rond, die zijn ook van Mentor. Geloof dat ze die alleen gebruiken bij Velthuis. Volgens mij liggen de maten in anatomisch weer anders. Dus weet niet of er nog een tussenmaat voor je is. 

Ik ben 1.69 en weeg 62 kilo.

Ik ga er nog even over denken:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.