Ga naar inhoud

sophieberry : 30 augustus 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry Wauw! Mooie borsten, echt een mooie maat en je litteken ziet er zo mooi rustig uit! 

Als je het leuk vind kan ik je ook toevoegen aan mijn album, ik ga straks ook foto’s plaatsen na mijn BV. 

Ja ik heb er enorm zin in, ben mijn huis al aan het voorbereiden, mijn magnetron lager gezet. Eten in de vriezer. Kan niet wachten! 

Fijn dat het zo’n goede bh is, maar jij hebt toch ook nog een carefix gekocht, hoe vind je die? De moeite waard om die ook nog te kopen?

 

Dankjewel! Ja ik vind het leuk om jouw foto’s zometeen ook te zien!

hahaha goed aan het voorbereiden! Hoeveel cc krijg je ook alweer?

 

De carefix heb ik geleend van een vriendin, ik vind hem heel fijn zitten maar een stuk minder stevig en strak. Vooral de eerste dagen wilde ik alleen de Anita aan. Nu ook met fietsen en wandelen liever de Anita. Voelt een stuk veiliger. Maar met sommige shirtjes is de carefix mooier omdat deze lager zit. Ook als ik heel erg afrukken heb of als de Anita even knelt dan doe ik wel de carefix aan voor wat verlichting.

 

Het is dus opzich wel de moeite om er 1 te kopen voor na 2 weken ofzo. Maar ik draag de Anita toch het meest!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sophieberry:

 

Dankjewel! Ja ik vind het leuk om jouw foto’s zometeen ook te zien!

hahaha goed aan het voorbereiden! Hoeveel cc krijg je ook alweer?

 

De carefix heb ik geleend van een vriendin, ik vind hem heel fijn zitten maar een stuk minder stevig en strak. Vooral de eerste dagen wilde ik alleen de Anita aan. Nu ook met fietsen en wandelen liever de Anita. Voelt een stuk veiliger. Maar met sommige shirtjes is de carefix mooier omdat deze lager zit. Ook als ik heel erg afrukken heb of als de Anita even knelt dan doe ik wel de carefix aan voor wat verlichting.

 

Het is dus opzich wel de moeite om er 1 te kopen voor na 2 weken ofzo. Maar ik draag de Anita toch het meest!

 

xoxo

@sophieberry Ik heb je toegevoegd! 

Ik krijg 445cc. Heb je geen problemen gehad met de rugsluiting? Ik denk dat ik ook voor een extra sportbh ga, ik sport veel, dus dan heb ik er inderdaad later nog wat aan. Hahaha we moeten straks allemaal nog genoeg geld uitgeven aan bh's enzo!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry Ik heb je toegevoegd! 

Ik krijg 445cc. Heb je geen problemen gehad met de rugsluiting? Ik denk dat ik ook voor een extra sportbh ga, ik sport veel, dus dan heb ik er inderdaad later nog wat aan. Hahaha we moeten straks allemaal nog genoeg geld uitgeven aan bh's enzo!

 

 

Leuk!

Nou de rugsluiting heeft mijn vriend de eerste 5 dagen voor mij open en dicht moeten doen. Daarna ging dat wel, het aandoen doe ik altijd achterstevoren en dan omdraaien zegmaar.

Ja ik heb gelukkig een spaarpotje met geld voor nieuwe bh's!

En ik was jarig in augustus, toen heb ik van mijn beste vriend een Marlies Dekkers bon gehad hahaha, altijd welkom!

bij welke kliniek en chirurg ga je?

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei sophieberry:

Ja natuurlijk, ik heb je toegevoegd!

Bij welke kliniek en chirurg ga je?

Top dankje! Ziet er goed uit en vind de maat echt mooi bij je vallen. Ik ben namelijk bang dat ik t te klein ga vinden bij mezelf, het pakt echt bij iedereen anders uit terwijl t dezelfde aantal cc's zijn :o mag ik vragen hoelang je bent & weegt? (Hoeft niet persee!)  ik laat mijn operatie uitvoeren door xander bakker bij Boerhaave  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2018 om 23:40 zei Flowersh:

Top dankje! Ziet er goed uit en vind de maat echt mooi bij je vallen. Ik ben namelijk bang dat ik t te klein ga vinden bij mezelf, het pakt echt bij iedereen anders uit terwijl t dezelfde aantal cc's zijn :o mag ik vragen hoelang je bent & weegt? (Hoeft niet persee!)  ik laat mijn operatie uitvoeren door xander bakker bij Boerhaave  xx

Dankje!

ik vond het eerst ook wat klein maar met een normale beugel bh heb ik een fantastisch decolleté!

het went gewoon zo snel vind ik!

ik ben 1.66 klein en weeg ongeveer 65 kilo.

 

xoxo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2018 om 23:12 zei sophieberry:

Leuk!

Nou de rugsluiting heeft mijn vriend de eerste 5 dagen voor mij open en dicht moeten doen. Daarna ging dat wel, het aandoen doe ik altijd achterstevoren en dan omdraaien zegmaar.

Ja ik heb gelukkig een spaarpotje met geld voor nieuwe bh's!

En ik was jarig in augustus, toen heb ik van mijn beste vriend een Marlies Dekkers bon gehad hahaha, altijd welkom!

bij welke kliniek en chirurg ga je?

 

xoxo

@sophieberry Dat is wel handig zo'n vriendje, ik heb de mijne net de deur uit gezet. Hahaha misschien had ik beter nog even kunnen wachten dan :4: Ik ga bij de Velthuis kliniek bij Laura Zaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei sophieberry:

Dankje!

ik vond het eerst ook wat klein maar met een normale beugel bh heb ik een fantastisch decolleté!

het went gewoon zo snel vind ik!

ik ben 1.66 klein en weeg ongeveer 65 kilo.

 

xoxo

Ok top dat is goed om te horen! Ik ben namelijk 1.68 en weeg 59kg dus t pakt hoop ik iets groter uit :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry Dat is wel handig zo'n vriendje, ik heb de mijne net de deur uit gezet. Hahaha misschien had ik beter nog even kunnen wachten dan :4: Ik ga bij de Velthuis kliniek bij Laura Zaal

 

Hahahhaa oepsss, ach je red jezelf wel! Komt vast goed!

Oh ik ben ook bij Laura geweest! Ik lees niet veel mensen die bij haar geweest zijn. 

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎9‎-‎2018 om 22:59 zei sophieberry:

 

Klopt ik wil die sport bh zo snel mogelijk uit doen haha, ik heb je toegevoegd aan mijn album!

De tweede bh heb ik gekocht bij de ruitersportzaak! epplejeck heet de winkel. maar ze zijn ook te bestellen via meerdere sites, schrik niet van de prijs!

 

xoxo

 

Bedankt voor het toevoegen! Mooi resultaat! Komt het een beetje overeen met het passen voor je gevoel?

En bedankt voor je tips. Jammer dat je bij de kliniek een witte meekrijgt, ga toch ook maar op zoek naar een zwarte. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei me-39:

 

Bedankt voor het toevoegen! Mooi resultaat! Komt het een beetje overeen met het passen voor je gevoel?

En bedankt voor je tips. Jammer dat je bij de kliniek een witte meekrijgt, ga toch ook maar op zoek naar een zwarte. :)

 

Dankje!

Voor mijn gevoel was het bij passen nog wel wat groter maar dat komt ook zeker door het licht roze shirt wat ik aan had, ik draag zelf altijd zwart.

De arts zei dat het een D/E cup zou worden en dat klopt, het is 75E nu!

 

Ja jammer van de witte bh inderdaad, die ga ik in de toekomst wel dragen naar de paarden, dan heb ik toch een jas aan Haha!

Ik heb vanmiddag trouwens toch maar de carefix Ava besteld omdat de Anita bh’s nu erg op de wonden drukken. De wondjes leken even open te staan maar zijn nu weer dicht. Ik verlies een klein beetje gele achtige wondvocht (?) 

Denk dat een bh met lagere band helpt. Ik bel morgen toch de kliniek even voor alle zekerheid!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MelissaP:

@sophieberry zou ik misschien ook in je album mogen spieken? Ik ben afgelopen donderdag geopereerd 425cc rond HP voor de spier. Is het bij jou mentor cohesie 1 of 2? 

Bij mij nog erg gezwollen en heb weinig foto’s tot nu toe gezien van rond de 400 voor de spier.

 

Liefs Melissa

 

Hoi hoi, ik zal je toevoegen, hoe is je operatie gegaan en welke kliniek en arts ben je geweest?

Voel je je goed? 

Volgens mij heb ik Cohesie 2 maar ik zal nog even in mijn papieren kijken voor je. 

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei sophieberry:

 

Hoi hoi, ik zal je toevoegen, hoe is je operatie gegaan en welke kliniek en arts ben je geweest?

Voel je je goed? 

Volgens mij heb ik Cohesie 2 maar ik zal nog even in mijn papieren kijken voor je. 

 

xoxo

Bedankt zal je foto’s eens kijken als ik toegevoegd ben ;-) Ik ben door Grabietz geopereerd via Diana Gabriels. Arts is echt super ben alleen zo benieuwd naar wat ik nognkan verwachten hoe het eruit komt te zien ;-) 

 

Jij heb er al een tijd herstel tijd opzitten toch? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Flowersh:

@MelissaP mag ik met je mee kijken in je album? Ik krijg ook 425cc, rond hp. Hoe verloopt je herstel? :43:

Ik heb nog geen album zal eens kijken of me dat lukt om te maken en dan mag je zeker mee kijken ;-). Spannend wanneer oranje operatie? En door wie wordt je geopereerd?

 

Herstel gaat super. Weinig tot geen pijn wel wat ontwenning omdat Ernie enz 2 borsten zitten waar je niet mee overweg kan. Slapen is wat lastig maar het valt me alles mee. Eerste dagen flinke zwelling en dat het strak staat dat is nu wel aan het weg trekken

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei MelissaP:

Ik heb nog geen album zal eens kijken of me dat lukt om te maken en dan mag je zeker mee kijken ;-). Spannend wanneer oranje operatie? En door wie wordt je geopereerd?

 

Herstel gaat super. Weinig tot geen pijn wel wat ontwenning omdat Ernie enz 2 borsten zitten waar je niet mee overweg kan. Slapen is wat lastig maar het valt me alles mee. Eerste dagen flinke zwelling en dat het strak staat dat is nu wel aan het weg trekken

 

liefs 

Ok nice ik zal t wel zien mocht je een album maken! Dat klinkt goed zeg & bij welke chirurg/kliniek ben jij geweest? Ik ga bij xander bakker van Boerhaave. Hij wilt dualplane plaatsen maar ga toch over 2 weekjes vragen of het niet op de spier kan, dat wou ik juist zo graag. En bij de pinchtest had ik genoeg weefsel dus i hope so... pff ja slapen lijkt me zo moeilijk, ik ben zelf een buikslaper.. ik heb mijn operatie in december! Dus nog eventjes geduld. Hoe lang en hoeveel weeg je als ik vragen mag? Ik ben 1.68 en 59 kg, wou meer als 425cc omdat ik bang ben dat ik t te klein vind maar t past niet... en wil aan de ene kant niet dan alsnog forceren om meer te nemen als het onverantwoord is. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei sophieberry:

 

Dankje!

Voor mijn gevoel was het bij passen nog wel wat groter maar dat komt ook zeker door het licht roze shirt wat ik aan had, ik draag zelf altijd zwart.

De arts zei dat het een D/E cup zou worden en dat klopt, het is 75E nu!

 

Ja jammer van de witte bh inderdaad, die ga ik in de toekomst wel dragen naar de paarden, dan heb ik toch een jas aan Haha!

Ik heb vanmiddag trouwens toch maar de carefix Ava besteld omdat de Anita bh’s nu erg op de wonden drukken. De wondjes leken even open te staan maar zijn nu weer dicht. Ik verlies een klein beetje gele achtige wondvocht (?) 

Denk dat een bh met lagere band helpt. Ik bel morgen toch de kliniek even voor alle zekerheid!

 

xoxo

@sophieberry Balen dat er vocht uit je wondjes komt. Laat even weten wat de kliniek zegt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik heb zojuist de kliniek gebeld over de wondjes. Omdat er gister ochtend wat gele opdegroogde wondvocht in mijn BH zat. 

Mij moest even foto’s maken en doormailen zodat de verpleegkundige het konden beoordelen. 

Ze belde me terug en zei dat het waarschijnlijk een onderhuidse hechting is die naar buiten wil komen. Dat geeft wat irritatie. Het kan zijn dat die hechting komende dagen oplost en de klachten dan weg zijn. 

Wel nog even wachten tot 6 weken met smeren van de vitamine E crème.

 

Ben wel blij dat ze mij zo serieus namen en ik foto’s mocht sturen. Geeft wel opluchting nu!

 

Ik zal de foto er even bij zetten

 

xoxo

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sophieberry:

Hallo!

Ik heb zojuist de kliniek gebeld over de wondjes. Omdat er gister ochtend wat gele opdegroogde wondvocht in mijn BH zat. 

Mij moest even foto’s maken en doormailen zodat de verpleegkundige het konden beoordelen. 

Ze belde me terug en zei dat het waarschijnlijk een onderhuidse hechting is die naar buiten wil komen. Dat geeft wat irritatie. Het kan zijn dat die hechting komende dagen oplost en de klachten dan weg zijn. 

Wel nog even wachten tot 6 weken met smeren van de vitamine E crème.

 

Ben wel blij dat ze mij zo serieus namen en ik foto’s mocht sturen. Geeft wel opluchting nu!

 

Ik zal de foto er even bij zetten

 

xoxo

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goed dat je gebeld hebt! Hopelijk snel opgelost en snel weer dicht. Is toch prettiger. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei sophieberry:

 

Ja ben blij dat ik gebeld heb!

Ik zal het proces hier laten weten haha! Ben jij er al helemaal klaar voor?

 

xoxo

Ja doe maar!

Nou ja klaar voor.. vind het nu opeens zo snel gaan.

En twijfels en virusjes dus niet echt nog haha

Maar ik kijk er ook aan de andere kant enorm naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Sophie,

 

Wat fijn dat alles goed is gegaan,

ik word aanstaande maandag (15-10 ) geopereerd door Dokter Gabrietz in het Worldeye center. Heb heel lang getwijfeld tussen op de spier of dual plane, volgens de arts kan ik beide hebben. Ben er nu voor 90% over uit dat ik voor de spier wil laten zetten en ben daarom reuze benieuwd naar jou foto's, mag ik ze ook zien? Ik krijg ook 400 cc daarom! 

 

Alvast super bedankt,

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.