Ga naar inhoud

sophieberry : 30 augustus 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 30-7-2018 om 14:57 zei Jesssi:

Fijn dat je een datum hebt!

Nou wellicht liggen we straks naast elkaar;-)

Ik hoop ook in Oktober terecht te kunnen. Weet jij of haar wachttijd lang is.

Ik ga 20 augustus op consult en hoop dat dat haalbaar is.

Spannend maar vooral nu al zin in.

 groetjes Jesssi 

Je gelooft het niet maar mijn datum staat ook op 8 oktober! Haha

Liggen we misschien echt naast elkaar zo:-)

Ik heb een optie want ik ga nog naar boerhaeve zondag maar wie weet! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2018 om 19:34 zei sophieberry:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hee meid, mooi formaatje! Staat je goed :blush: Ik krijg 425cc rond ook van mentor (cohesive2) ik ben alleen bang dat ik het achter af niet te klein vind.. hoe lang ben je & hoeveel weeg je als ik vragen mag? Ik heb me operatie al gepland staan bij Boerhaave maar heb volgende maand nog 1 consult daar staan bij een andere chirug dan, kijken wat die zegt... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah vandaag jou dag! Laat je weten hoe het is gegaan?

Ik ben geswitcht naar boerhaeve trouwens. Ik ben 2 oktober aan de beurt.

Ik hoop dat je het achter de rugbyend inmiddels en dat je heeeel blij bent. Suc6 met herstellen, knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee! Wat leuk een berichtje van je te lezen! Ik ben net thuis en alles is helemaal goed gegaan, wat een prettige sfeer en Laura was ook zo aardig en meeleven!

Ik voel me best goed, wel erg drukkend gevoel op mijn borst maar zeker geen pijn!

Ik las al ergens dat je geswitcht was ja! Voor welk aantal cc ga je nu? Je moet gewoon gaan naar welke arts jij het beste gevoel hebt!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei sophieberry:

Heee! Wat leuk een berichtje van je te lezen! Ik ben net thuis en alles is helemaal goed gegaan, wat een prettige sfeer en Laura was ook zo aardig en meeleven!

Ik voel me best goed, wel erg drukkend gevoel op mijn borst maar zeker geen pijn!

Ik las al ergens dat je geswitcht was ja! Voor welk aantal cc ga je nu? Je moet gewoon gaan naar welke arts jij het beste gevoel hebt!

 

xoxo

Superfijn! Ik ga nog eens passen de 16e.

Heel ander advies nml: 300/340 voor de spier.

Aftellen is begonnen.

Ja mijn gevoel was beter bij boerhaeve dr van der Weij.

Hij was wat rustiger en zorgvuldiger vond ik.

Maar heerlijk joh! Als je er aan toe bent zie ik graag een foto :-)

Kalm aan en Enjoy!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik zie dat jij een paar dagen geleden geopereerd bent, gefeliciteerd!! Hopelijk herstel je goed. 

Ronde prothesen voor de spier lijken mij heel fijn, aangezien ik rond het mooist vind, maar ze wel liever voor de spier heb. Ik heb echter nog niet zoveel foto's gezien van mensen met ronde voor de spier. Mocht jij een album maken, zou je mij dan willen toevoegen? Ik ben erg benieuwd.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
23 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry Weet jij welke bh je meekrijgt van de Velthuis kliniek? Is het een fijne?

 

Hoi hoi,

ik ben vandaag precies 3 weken PO en het gaat super met me.

ik zal even kijken of ik foto’s kan toevoegen, ik weet niet hoe dat werkt haha

jij bent ook al bijna aan de beurt, leuk zeg! Heb je er zin in?

van de kliniek krijg je een witte Anita Active bh mee, ik vind hem super fijn zitten en heb er zelf 2 bij gekocht. Omdat het echt een sport bh is en geen post operatieve bh, ga ik ze hierna toch dragen met dansen en paardrijden!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei sophieberry:

 

Hoi hoi,

ik ben vandaag precies 3 weken PO en het gaat super met me.

ik zal even kijken of ik foto’s kan toevoegen, ik weet niet hoe dat werkt haha

jij bent ook al bijna aan de beurt, leuk zeg! Heb je er zin in?

van de kliniek krijg je een witte Anita Active bh mee, ik vind hem super fijn zitten en heb er zelf 2 bij gekocht. Omdat het echt een sport bh is en geen post operatieve bh, ga ik ze hierna toch dragen met dansen en paardrijden!

 

xoxo

Fijn dat het zo goed gaat! Ben je tot nu toe blij met de keuze van het aantal cc? Zakken ze al? Ja een foto zou leuk zijn, ben ook zo benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jesssi:

Fijn dat het zo goed gaat! Ben je tot nu toe blij met de keuze van het aantal cc? Zakken ze al? Ja een foto zou leuk zijn, ben ook zo benieuwd :) 

 

Ja heel blij, ze hadden van mij nog wel groter gemogen maar dat wilde de chirurg niet omdat het dan niet natuurlijk zou zijn. En ik wilde het wel natuurlijk houden dus ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan!

 

De zwelling is al heel erg minder en volgens mij zijn ze nog niet erg gezakt, al weet ik ook niet goed hoe ik dat kan zien..?

 

Vanmiddag voor het eerst een nieuwe BH gepast in de winkel hihi, dan lijken ze ook alweer een stuk groter dan in een stomme sport bh!

Zelfs zonder push up had ik een prachtig spleetje tussen mijn borsten, dat is nieuw voor mij!

 

De foto’s willen nog niet lukken via mijn telefoon.. dus misschien vanavond even via de computer proberen!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei sophieberry:

 

Ja heel blij, ze hadden van mij nog wel groter gemogen maar dat wilde de chirurg niet omdat het dan niet natuurlijk zou zijn. En ik wilde het wel natuurlijk houden dus ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan!

 

De zwelling is al heel erg minder en volgens mij zijn ze nog niet erg gezakt, al weet ik ook niet goed hoe ik dat kan zien..?

 

Vanmiddag voor het eerst een nieuwe BH gepast in de winkel hihi, dan lijken ze ook alweer een stuk groter dan in een stomme sport bh!

Zelfs zonder push up had ik een prachtig spleetje tussen mijn borsten, dat is nieuw voor mij!

 

De foto’s willen nog niet lukken via mijn telefoon.. dus misschien vanavond even via de computer proberen!

 

xoxo

Wat was het advies ook weer en wat is het geworden? Was het niet 395? Super fijn dat het zo goed gaat! En Bh passen geweldig lijkt mij dat :) Ja leuk foto’s ben erg benieuwd! 

Nu ik nog.. spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Jesssi:

Wat was het advies ook weer en wat is het geworden? Was het niet 395? Super fijn dat het zo goed gaat! En Bh passen geweldig lijkt mij dat :) Ja leuk foto’s ben erg benieuwd! 

Nu ik nog.. spannend! 

 

Ik had eerst een maat praat waarvan ik niet weet hoeveel cc het was. En daarna 400cc en dat is het geworden!

Ja spannend! Wanneer ben je ook alweer aan de beurt? Over 1,5 week als ik het goed heb toch? En hoeveel cc?

 

xoxo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei sophieberry:

 

Ik had eerst een maat praat waarvan ik niet weet hoeveel cc het was. En daarna 400cc en dat is het geworden!

Ja spannend! Wanneer ben je ook alweer aan de beurt? Over 1,5 week als ik het goed heb toch? En hoeveel cc?

 

xoxo

 

 

Ok ik hoop dat je straks helemaal tevreden bent, volgens mij is de vorm pas definitief en voller na een tijdje met dual plane.

Ik ben inderdaad snel aan de beurt, dinsdag 2 oktober.

Laura adviseerdet mij dual plane 340-395 en van der Weij 300-340 voor de spier.

Dat is hem geworden, en na lang twijfelen (en twee keer passen ;) ) toch voor de 340 gegaan.

Aftellen dus! 

Goed herstel verder en enjoy!

liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jesssi:

Ok ik hoop dat je straks helemaal tevreden bent, volgens mij is de vorm pas definitief en voller na een tijdje met dual plane.

Ik ben inderdaad snel aan de beurt, dinsdag 2 oktober.

Laura adviseerdet mij dual plane 340-395 en van der Weij 300-340 voor de spier.

Dat is hem geworden, en na lang twijfelen (en twee keer passen ;) ) toch voor de 340 gegaan.

Aftellen dus! 

Goed herstel verder en enjoy!

liefs 

 

 

Ja met gewone BH aan lijkt het al een stuk meer op wat het moet worden! En ik moet natuurlijk niet vergeten waar ik vandaan kwam. De BH die ik vanmiddag heb gepast was een 75 E dus denk dat ik niets te klagen heb haha

 

Spannend zeg, bijna al! Als ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel!

 

Hoera ik heb eindelijk foto's in mijn album gezet! als het goed is kunnen jullie kijken! @Jesssi @Peanut82 @rtx

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei sophieberry:

 

Ja met gewone BH aan lijkt het al een stuk meer op wat het moet worden! En ik moet natuurlijk niet vergeten waar ik vandaan kwam. De BH die ik vanmiddag heb gepast was een 75 E dus denk dat ik niets te klagen heb haha

 

Spannend zeg, bijna al! Als ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel!

 

Hoera ik heb eindelijk foto's in mijn album gezet! als het goed is kunnen jullie kijken! @Jesssi @Peanut82 @rtx

 

xoxo

Ja net gekeken echt prachtig! En 75e is toch fantastisch :)

Het schijnt snel te wennen, misschien is dat het Haha 

Lief van je, als ik vragen heb hoor je het! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ja net gekeken echt prachtig! En 75e is toch fantastisch :)

Het schijnt snel te wennen, misschien is dat het Haha 

Lief van je, als ik vragen heb hoor je het! 

 

Lief van je, thanks! Ja het went zeker snel, ik heb ook geen seconde gedacht 'wat zit er nou weer op mijn borstkas'

haha

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophieberry, wat fijn dat jij het inmiddels allemaal achter de rug hebt en het herstel zo goed gaat bij je. Leuk om al stiekem een beetje bh's te gaan passen! Je kan vast niet wachten tot over 3 weken! ;) 

Mag ik misschien ook meekijken in je album?

en waar heb jij de extra bh's gekocht? Als die bh van de kliniek bevalt dan wil ik er ook sowieso nog wel 1 bijkopen. Zeker handig voor sporten! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei me-39:

@sophieberry, wat fijn dat jij het inmiddels allemaal achter de rug hebt en het herstel zo goed gaat bij je. Leuk om al stiekem een beetje bh's te gaan passen! Je kan vast niet wachten tot over 3 weken! ;) 

Mag ik misschien ook meekijken in je album?

en waar heb jij de extra bh's gekocht? Als die bh van de kliniek bevalt dan wil ik er ook sowieso nog wel 1 bijkopen. Zeker handig voor sporten! :)

 

Klopt ik wil die sport bh zo snel mogelijk uit doen haha, ik heb je toegevoegd aan mijn album!

De tweede bh heb ik gekocht bij de ruitersportzaak! epplejeck heet de winkel. maar ze zijn ook te bestellen via meerdere sites, schrik niet van de prijs!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophieberry Wauw! Mooie borsten, echt een mooie maat en je litteken ziet er zo mooi rustig uit! 

Als je het leuk vind kan ik je ook toevoegen aan mijn album, ik ga straks ook foto’s plaatsen na mijn BV. 

Ja ik heb er enorm zin in, ben mijn huis al aan het voorbereiden, mijn magnetron lager gezet. Eten in de vriezer. Kan niet wachten! 

Fijn dat het zo’n goede bh is, maar jij hebt toch ook nog een carefix gekocht, hoe vind je die? De moeite waard om die ook nog te kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.