Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Begrijp het helemaal hoor! Ben alleen ook heel nieuwsgierig. Ik laat het tweede consult maar even op me afkomen en dan vraag ik welke maat de arts bij me vindt passen. Hij heeft er vast veel kijk op en hoor van iedereen dat dr. Verdonck er wel een natuurlijk eindresultaat van maakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Mom1980:

Hey @Doriend, hoe gaat het met je? Nog last van spierpijn? Mag je nu gewoon douchen? Binnen 2 weken ist mijn beurt, ben blij maar ook wel een beetje bang voor wat gaat komen grtjs xx

 

Hey Mom1980! Met mij gaat alles prima. Echt last ergens van heb ik niet zo zeer. Enkel soms aan het litteken dat het wat trekt met de sportbh erop. Douchen mag ik vanaf voorbije maandag ma durf het nog niet goed. Om op zich mag je het litteken niet nat laten weken en ben wel iemand die graag lang onder de douche staat. heb voor mezelf uitgemaakt dat ik deze week nog me gewoon in bad met de sproeier en het washandje me zo was en dan vanaf volgende week echt terug douche. neem liever het zekere voor het ondere en dan zal het zeker wel goed genezen zijn :D spierpijn heb ik op zich niet zo echt gehad. Het enige wat ik nu wel heb, is dat ik schrik heb om te veel te doen. te veel mijn dochtertje op te nemen, te veel in het huishouden, ... omdat ik me goed voel probeer je natuurlijk al iets meer te doen.. en die 2 weekjes gaan omvliegen en dan heb je voor je het weet je nieuwe boobies! :D Had zelf ook schrik ervoor maar ben echt blij dat ik het gedaan heb. voel me veel beter nu ik eindelijk borsten echt heb en ook mijn man vindt het een mooi resultaat :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MeMarley:

hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Begrijp het helemaal hoor! Ben alleen ook heel nieuwsgierig. Ik laat het tweede consult maar even op me afkomen en dan vraag ik welke maat de arts bij me vindt passen. Hij heeft er vast veel kijk op en hoor van iedereen dat dr. Verdonck er wel een natuurlijk eindresultaat van maakt ;)

 

Ik had tijdens het passen ook echt zo iets van mm nee mag iets groter zijn voor mij en mm is echt wel te groot. :D gewoon beetje ook op je eigen gevoel af gaan, zien wat je zelf ook mooi vindt en waar je je goed bij voelt. dat is uiteindelijk het belangrijkste. Zelf had ik ook nog een maat groter gepast dan wat ik nu heb maar vond ik persoonlijk te groot bij mezelf en toen zei de dokter ook dat dat op het randje van 'fake' zou overkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Doriend:

 

Hey Mom1980! Met mij gaat alles prima. Echt last ergens van heb ik niet zo zeer. Enkel soms aan het litteken dat het wat trekt met de sportbh erop. Douchen mag ik vanaf voorbije maandag ma durf het nog niet goed. Om op zich mag je het litteken niet nat laten weken en ben wel iemand die graag lang onder de douche staat. heb voor mezelf uitgemaakt dat ik deze week nog me gewoon in bad met de sproeier en het washandje me zo was en dan vanaf volgende week echt terug douche. neem liever het zekere voor het ondere en dan zal het zeker wel goed genezen zijn :D spierpijn heb ik op zich niet zo echt gehad. Het enige wat ik nu wel heb, is dat ik schrik heb om te veel te doen. te veel mijn dochtertje op te nemen, te veel in het huishouden, ... omdat ik me goed voel probeer je natuurlijk al iets meer te doen.. en die 2 weekjes gaan omvliegen en dan heb je voor je het weet je nieuwe boobies! :D Had zelf ook schrik ervoor maar ben echt blij dat ik het gedaan heb. voel me veel beter nu ik eindelijk borsten echt heb en ook mijn man vindt het een mooi resultaat :D 

Bedankt Doriend, dat stelt me toch weer wat gerust xx. 

Zou het douchen precies ook wat uitstellen als je er niet gerust in bent. Zegt dr Verdonck eig wat je wel en niet mag doen na de operatie? Lukt autorijden? 

Ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mom1980:

Bedankt Doriend, dat stelt me toch weer wat gerust xx. 

Zou het douchen precies ook wat uitstellen als je er niet gerust in bent. Zegt dr Verdonck eig wat je wel en niet mag doen na de operatie? Lukt autorijden? 

Ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je boobies! :D

 

jaja ze informeren je heel goed in de kliniek wat wel en niet mag. Zo mag je bijvoorbeeld de eerste 2 weken niets heffen, je armen niet hoger dan je schouders doen, enkel licht huishoudelijk werk, ... ma je krijgt een hele brief mee als je geopereerd bent waar veel info in staat. Qua douchen mag je de eerste 2 weken ook niet. En in bad/sauna/zwemmen mag tot 8 weken erna niet. Autorijden lukt wel goed. Maar als ik bij mijn man zijn auto rij, is het in achteruit zetten wel wat moeilijker maar hangt van de versnellingspook af :D Die moet je echt induwen en naar achterduwen. Maar voor de rest kan ik eigenlijk alles terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Doriend:

 

jaja ze informeren je heel goed in de kliniek wat wel en niet mag. Zo mag je bijvoorbeeld de eerste 2 weken niets heffen, je armen niet hoger dan je schouders doen, enkel licht huishoudelijk werk, ... ma je krijgt een hele brief mee als je geopereerd bent waar veel info in staat. Qua douchen mag je de eerste 2 weken ook niet. En in bad/sauna/zwemmen mag tot 8 weken erna niet. Autorijden lukt wel goed. Maar als ik bij mijn man zijn auto rij, is het in achteruit zetten wel wat moeilijker maar hangt van de versnellingspook af :D Die moet je echt induwen en naar achterduwen. Maar voor de rest kan ik eigenlijk alles terug. 

Tof om te horen dat je alles terug kan. 

Wel goed dat je een hele brief meekrijgt, wat je niet mag, want ken mezelf. 

Mercikes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doriend:

 

Ik had tijdens het passen ook echt zo iets van mm nee mag iets groter zijn voor mij en mm is echt wel te groot. :D gewoon beetje ook op je eigen gevoel af gaan, zien wat je zelf ook mooi vindt en waar je je goed bij voelt. dat is uiteindelijk het belangrijkste. Zelf had ik ook nog een maat groter gepast dan wat ik nu heb maar vond ik persoonlijk te groot bij mezelf en toen zei de dokter ook dat dat op het randje van 'fake' zou overkomen. 

Ja dat wil ik ook gaan vragen. Het gaat er vanaf hangen 325 of 350 progressive plus. Of misschien wel ertussen met 335 of 340 ofzo. Komt goed!! Als ik vrij kan zijn ga ik hem dus 12 oktober plannen. Word al zenuwachtig als ik er aan denk. Herkenbaar?? Hoeveel cc heb jij ook alweer gekozen en op welke maat zit je nu ongeveer? En waar kom je vanaf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Tof om te horen dat je alles terug kan. 

Wel goed dat je een hele brief meekrijgt, wat je niet mag, want ken mezelf. 

Mercikes xx

 

ja is ook want ze vertellen het u op da moment na de operatie ook wel allemaal maar dan is het zoveel wat je moet onthouden en je bent dan misschien nog niet te goei wakker en weet dan niet meer alles als je thuis komt. Vandaar de brief waarschijnlijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

Ja dat wil ik ook gaan vragen. Het gaat er vanaf hangen 325 of 350 progressive plus. Of misschien wel ertussen met 335 of 340 ofzo. Komt goed!! Als ik vrij kan zijn ga ik hem dus 12 oktober plannen. Word al zenuwachtig als ik er aan denk. Herkenbaar?? Hoeveel cc heb jij ook alweer gekozen en op welke maat zit je nu ongeveer? En waar kom je vanaf? 

 

heel herkenbaar het twijfelen! :D is normaal ook eh.. een hele beslissing toch! Ik heb gekozen voor 375cc progressive plus ook. En zit nu op een grote c cup/d cup. En had daarvoor blijkbaar maar een A cup terwijl ik dacht een b :-) 

 

1 uur geleden zei MeMarley:

Weet iemand trouwens of acryl nagels eraf moeten?

 

in principe moet 1 vinger vrij zijn van nagellak of dergelijke dus ook acryl of gel. Maar heb zelf gelnagels en kon die dus niet zelf af doen, maar de anesthesist zei dat het geen probleem was. Op zich prikken ze je niet in je vinger of zo maar is het meer denk ik voor een hartslagmeter te kunnen plaatsen tijdens de operatie. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hey iedereen, 

 

Ik ben Silke en nieuw hier. Ik ben 40 en hoop mijn lichaam wat meer in balans te brengen met een borstvergroting. Smal vanboven, breed beneden...

Ik heb dus net een afspraak gemaakt bij een pc maar lees hier net jullie topics en enthousiasme over Dr. Verdonck! Nu ga ik weer twijfelen. Wat betalen jullie ruwweg bij Dr. Verdonck om een idee te hebben. En wss kunnen jullie de vraag niet meer horen maar hoe zit het na de operatie? Hoelang draag je sportbh, wanneer kan je wat hervatten? En mijn grootste angst... verliezen je borsten/tepels hun gevoeligheid?

Groetjes, 

 

Silke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silke! 

 

Dr. Verdonck heeft drie merken: Sebbin, Mentor en Motiva. Voor sebbin betaal je 2590, voor mentor 2990 en voor Motiva 3490. Verder is het eerste consult 35 euro. Verdere consulten zijn gratis. Dr. Verdonck is echt een vriendelijke man en ik voelde me echt op mijn gemak.

 

Groetjes, MeMarley 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Doriend:

Wat mis ik het hardlopen :( en ben nu pas 4 weken po dus zal nog even geduld moeten hebben. Hoe lossen jullie dit op in tussentijd? 

Hey, je zal idd nog eff geduld moeten hebben eh:rolleyes:. Komt wel goed nog eff doorbijten, je kan mss wat gaan wandelen of fietsen, is wel niet hetzelfde natuurlijk. Ging vroeger ook lopen maar mag dit nietmeer door mijn hernia. Heb thuis een crosstrainer staan, maar is toch niet hetzelfde. 

Hoe gaat het voor de rest met je?

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Silke78:

 

Hey iedereen, 

 

Ik ben Silke en nieuw hier. Ik ben 40 en hoop mijn lichaam wat meer in balans te brengen met een borstvergroting. Smal vanboven, breed beneden...

Ik heb dus net een afspraak gemaakt bij een pc maar lees hier net jullie topics en enthousiasme over Dr. Verdonck! Nu ga ik weer twijfelen. Wat betalen jullie ruwweg bij Dr. Verdonck om een idee te hebben. En wss kunnen jullie de vraag niet meer horen maar hoe zit het na de operatie? Hoelang draag je sportbh, wanneer kan je wat hervatten? En mijn grootste angst... verliezen je borsten/tepels hun gevoeligheid?

Groetjes, 

 

Silke

 

Hey Silke, leuk dat je de stap gezet hebt om een afspraak te maken. Is al de moeilijkste stap vond ik! Bij Dr. Verdonck krijg je meteen na de operatie een verband om dat je 2 weken moet dragen. Na die 2 weken moet je dan nog 6 tot 8 weken de sportbh dragen. Hierna mag je gewoon een normale bh terug dragen maar wel zonder push up. Dit mag pas na 6 maanden. Goh in begin had ik wel een doof gevoel onder mijn tepels maar dat begint nu terug te komen. Mijn tepels zijn eigenlijk super gevoelig nu maar blijkt normaal te zijn. Wat Dr. Verdonck aanraadde was zo veel mogelijk de borsten masseren na de operatie. Dit zorgt ervoor dat lichaam de protheses gaat zien als iets van zichzelf en daardoor komt het gevoel ook terug. Echter zijn er idd wel dames bij wie het gevoel weg blijft. Hangt dus van persoon tot persoon af en hoe je herstelt neem ik aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Hey, je zal idd nog eff geduld moeten hebben eh:rolleyes:. Komt wel goed nog eff doorbijten, je kan mss wat gaan wandelen of fietsen, is wel niet hetzelfde natuurlijk. Ging vroeger ook lopen maar mag dit nietmeer door mijn hernia. Heb thuis een crosstrainer staan, maar is toch niet hetzelfde. 

Hoe gaat het voor de rest met je?

Grtjs xx

 

Ja ik zal inderdaad nog even geduld moeten hebben. Maar heb toch liever een goed herstel dan dat ik achteraf moet zeggen had ik maar niet zo vroeg begonnen met terug te sporten :-) Nu wandel ik op de loopband thuis en idd kleine verplaatsingen doe ik nu zeker met de fiets. Voor de rest is alles prima hier. Kan eigenlijk alles terug. Ook mijn haar fatsoenlijk wassen onder de douche. Zalig! :D voor jou begint het ook zeker af te korten eh? Goed gevoel er bij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Doriend:

 

Ja ik zal inderdaad nog even geduld moeten hebben. Maar heb toch liever een goed herstel dan dat ik achteraf moet zeggen had ik maar niet zo vroeg begonnen met terug te sporten :-) Nu wandel ik op de loopband thuis en idd kleine verplaatsingen doe ik nu zeker met de fiets. Voor de rest is alles prima hier. Kan eigenlijk alles terug. Ook mijn haar fatsoenlijk wassen onder de douche. Zalig! :D voor jou begint het ook zeker af te korten eh? Goed gevoel er bij? 

Ja idd, liever iets langer wachten dan spijt te hebben achteraf.

Heel goed dat je alles terug kan eh!

Woensdag is het zover, probeer er niet teveel aan te denken, wat niet echt lukt! :D Probeer alleen positief te denken, niet teveel aan de pijn achteraf. Lees op het forum soms ook negatieve dingen, waardoor ik mij soms ongerust maak. Komt wel goed! Jij hebt mij ook al goed geholpen hoor! :Dgrtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-8-2018 om 09:01 zei Mom1980:

Hey @Doriend, hoe gaat het met je? Al iets kunnen doen van sport?

Bij mij is alles goed gegaan, alleen pijnlijke steken in mijn linkse borst maar zal wel normaal zijn zeker:rolleyes:

volgende week mag het verband er al af! Kan niet wachten om ze te zien:P

grtjs xxx

 

Hey! bij mij alles goed en bij jou nog? hopelijk niet te veel pijn gehad? Ooh is zo spannend als het verband af mag! Ik weet nog hoe schrik ik hiervoor had. Maar was zo blij met het resultaat toen. goh ja je moet zien dat je niet te veel doet natuurlijk. Misschien daarmee dat je zo die steken hebt? neen van sport doe ik nu eigenlijk nog niets echt. Ben nog steeds maar aan het wandelen en aan het fietsen. Deze week ben ik 6 weken po en dan volgende week gaan we een weekje met vakantie dus dacht terug te starten hierna. Dan zou ik ook 8 weken PO zijn en is eigenlijk ook wat de dokter aanraadde om pas terug te starten met te sporten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 16:43 zei Doriend:

 

Hey! bij mij alles goed en bij jou nog? hopelijk niet te veel pijn gehad? Ooh is zo spannend als het verband af mag! Ik weet nog hoe schrik ik hiervoor had. Maar was zo blij met het resultaat toen. goh ja je moet zien dat je niet te veel doet natuurlijk. Misschien daarmee dat je zo die steken hebt? neen van sport doe ik nu eigenlijk nog niets echt. Ben nog steeds maar aan het wandelen en aan het fietsen. Deze week ben ik 6 weken po en dan volgende week gaan we een weekje met vakantie dus dacht terug te starten hierna. Dan zou ik ook 8 weken PO zijn en is eigenlijk ook wat de dokter aanraadde om pas terug te starten met te sporten.. 

Hey, het gaat al veel beter! Bijna zonder pijnstillers. Gisteren een klein wandeling gedaan, maar ging niet zo goed! Weer veel last gehad van mijn linkse borst. Maar hier is ook een huidcyste weggehaald, mss daarom gevoeliger. 

Mag ik vragen welke bh maat je nu hebt? Tof dat je zo tevreden bent met het resultaat! 

Had een sport bh besteld bij Hunkemöller een 75D, nu is hij toch wel te klein zeker! :12: Dacht 2 cups groter dan ik had zal wel ok zijn! :rolleyes:

Wandelen en fietsen is ook een goede beweging eh, natuurlijk lopen is een ander gevoel. Komt goed! 

Mooie vooruitzichten heb je! Geniet van je vakantie! 

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thaliaramaakers
Op 19-6-2018 om 15:52 zei Doriend:

Het staat vast! Mijn operatie staat ingepland op 20/07 bij dokter Verdonck. En ik ben nu al zenuwachtig! Maar ik kijk er vooral enorm naar uit. Ben blij dat ik het op deze datum kon inplannen want de week erna heb ik een weekje verlof opstaan. Komt dus mooi uit en dient niemand op mijn werk het echt te weten. Hopelijk ben ik dan genoeg hersteld om de week nadien gewoon terug te gaan werken. Ik kwam uit bij de Motiva 375cc. Maar ga wel nog op 2de consult om nogmaals te passen om ik heb momenteel schrik dat het wat groot gaat uitvallen.

@best_boobie je mag mijn topic aanpassen :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Thaliaramaakers

Hey Doriend, 

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en ben ook van plan om motiva te nemen. Hoe is de operatie verlopen en ben vooral benieuwd naar het resultaat!

Groetjes Thalia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 1-9-2018 om 08:19 zei Mom1980:

Hey, het gaat al veel beter! Bijna zonder pijnstillers. Gisteren een klein wandeling gedaan, maar ging niet zo goed! Weer veel last gehad van mijn linkse borst. Maar hier is ook een huidcyste weggehaald, mss daarom gevoeliger. 

Mag ik vragen welke bh maat je nu hebt? Tof dat je zo tevreden bent met het resultaat! 

Had een sport bh besteld bij Hunkemöller een 75D, nu is hij toch wel te klein zeker! :12: Dacht 2 cups groter dan ik had zal wel ok zijn! :rolleyes:

Wandelen en fietsen is ook een goede beweging eh, natuurlijk lopen is een ander gevoel. Komt goed! 

Mooie vooruitzichten heb je! Geniet van je vakantie! 

Grtjs xxx

 

Sorry voor mijn vertraagd antwoord! Op vakantie niet echt online geweest vandaar.. sorry! Al wat beter met je? Hopelijk niet meer te veel last gehad van je linkerborst. 

Momenteel draag ik nog steeds mijn sportbh eigenlijk het meeste. Heb wel ene gewone bh gekocht maar dat was zo in de hm om snel eentje te hebben voor onder een witte t-shirt en daar heb ik maat l moeten nemen. is blijkbaar niet meer met cup maten enzo daar.. Maar ga wel komend weekend een mooie goede bh kopen. Bij de sportbh heb ik ook 80D nu. 

en afgelopen weekend mijn eerste loopje gedaan! Eindelijk! voelde wel wat gek net zoals het zwemmen op vakantie. Maar zal wel meer in mijn hoofd zijn want had eigenlijk nergens echt last van maar gewoon beetje schrik. hihi! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.