Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Doriend:

 

Had ik ook een verschil qua grootte. Maar geen enkele borsten zijn perfect gelijk. Dat je tepels nu zo laag staan, is denk ik eerlijk gezegd gewoon met dat je implantaten nog zo hoog zitten hoor. Zou het eventjes tijd geven en anders zeker contact opnemen met de dokter. 

Ik wacht nog op reactie van de dokter maar vind dat mn borsten er al wat beter uitzien. Het verband spande heel erg waardoor de vorm van mn borsten erg vreemd was. Nu is het al wat beter. Tepels staan nog verschillend en laag maar zal wrs idd wel goedkomen. Heel erg bedankt voor je geruststelling! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb die borstband van het ziekenhuis gekocht voor 40 euro. Deze heb je in verschillende maten maar ik heb de indruk dat ik beter een maatje groter had gehad. De eerste 3 dagen hield ik het nooit lang vol om hem aan te houden. Nu is het nog steeds enorm vervelend. Het snijdt echt in mn oksels terwijl hij echt niet teveel spant. Heb gisteren ook maar een andere besteld. En nu je het zegt, die zal wrs idd minder opvallen onder kledij! Ik vroeg me al af hoe dat moest als ik weer ga werken. Die sportband valt echt op onder een bloesje. En kan nu natuurlijk niet met een dikke trui gaan rondlopen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Doriend:

 

Hey! Leuk te horen dat je zo een goed gesprek hebt gehad en dat je ook meteen je operatie hebt laten inplannen. Nu kan je beginnen af te tellen! :D leuk he! 

 

Ik benzelf op 20 juli geopereerd door dr Verdonck. Natuurlijk is het nu al enige tijd echt warm weer waardoor ik me na een week met het verband aan echt vies begon te voelen. heb dan naar de kliniek gebeld en mocht de dag nadien langs gaan om te kijken of het verband vernieuwd moest worden en of ik al een sportbh mocht aan doen. Na het verwijderen van het verband zei de verpleegster dat ik gerust al een sportbh mocht aandoen en heb toen eentje van bij hun genomen. Is eentje van het merk Anita en qua maat heeft de verpleegster gewoon gekeken wat ik nodig had. Ben wel erna nog een extra sportbh gaan kopen in de hunkemoller en daar had ik eerst dezelfde maat genomen als die van de kliniek 80c maar die passte niet en heb dus daar een maatje groter 80d genomen. ook aan de verkoopster gevraagd of dit ok was en zij zei dat ik zeker geen c mocht nemen dat die te klein zou zijn. Denk dat je best echt past voor zeker te zijn van de maat. Mijn borstband heb ik gewoon online gekocht bij Biodermis en is van het merk VOE. Deze kostte met verzending naar België € 30. Bij de kliniek kan je ook eentje kopen en die kost € 40. Voor mij was het niet voor het prijsverschil dat ik het gedaan heb maar meer om het type borstband. Heb nu eigenlijk een 'plattere' zodat die iets minder opvalt onder mijn kleren terwijl die van de kliniek volgens de dames hier op het forum redelijk dik was. Wil het zo goed mogelijk verbergen onder mijn kleren omdat ik het bv niet op mijn werk verteld heb dat ik een borstvergroting heb laten doen. 

De sportbh en borstband moet ik nu nog 6 weken aan doen, dus in totaal 8 weken na de operatie. daarna mag ik een gewone bh aan doen. Maar de dokter zei ook wel dat als ik eens een feest of iets dergelijks heb, dat ik dan wel even al een gewone bh mag aan doen. Push up bh mag je wel pas aan doen na 6 maanden. 

 

Moest je nog vragen hebben, stel ze maar. Zal proberen je te helpen ;-) 

Ben blij dat je reageerde! Ik wist niet dat een borstband zo kon verschillen! 

Hoe is het nu met jou? Ziet alles er goed uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

44 minuten geleden zei jayke:

Ik wacht nog op reactie van de dokter maar vind dat mn borsten er al wat beter uitzien. Het verband spande heel erg waardoor de vorm van mn borsten erg vreemd was. Nu is het al wat beter. Tepels staan nog verschillend en laag maar zal wrs idd wel goedkomen. Heel erg bedankt voor je geruststelling! :)

 

ik weet gewoon hoe ik was toen ik zag dat ze bij mij niet meteen op gelijke hoogte zaten. Is idd ff schrikken en dan denk je echt van oh nee waarom heb ik dit laten doen? maar het heeft gewoon wat tijd nodig allemaal :) 

 

en zeker terug contact opnemen als je vragen hebt met de dokter. je hebt immers genoeg centjes ervoor betaald! 

 

31 minuten geleden zei jayke:

Ik heb die borstband van het ziekenhuis gekocht voor 40 euro. Deze heb je in verschillende maten maar ik heb de indruk dat ik beter een maatje groter had gehad. De eerste 3 dagen hield ik het nooit lang vol om hem aan te houden. Nu is het nog steeds enorm vervelend. Het snijdt echt in mn oksels terwijl hij echt niet teveel spant. Heb gisteren ook maar een andere besteld. En nu je het zegt, die zal wrs idd minder opvallen onder kledij! Ik vroeg me al af hoe dat moest als ik weer ga werken. Die sportband valt echt op onder een bloesje. En kan nu natuurlijk niet met een dikke trui gaan rondlopen. :P

 

Ja dat heb ik ook wel dat het fel spant onder mijn oksels. De dokter gaf hier als tip ofwel een soort van watje er onder te steken of wel een kousje rond de band doen. heb het wel nog niet geprobeerd of het helpt. Inderdaad die borstband valt wel op. zit nu met allemaal toe t-shirts en gesloten kleedjes aan (nog donker van kleur zelfs zucht!) om het toch maar zo goed mogelijk te verbergen maar is niet altijd even makkelijk! op dat vlak is het jammer dat het net nu zo mooi weer is. Maar we klagen niet ;-) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Pipo1:

Ben blij dat je reageerde! Ik wist niet dat een borstband zo kon verschillen! 

Hoe is het nu met jou? Ziet alles er goed uit? 

 

Met mij gaat alles prima. Ben erg blij dat ik de beslissing heb genomen om dit te laten doen. Had enorm schrik voor de pijn achteraf, maar moet zeggen dat dit voor mij best wel goed mee viel. Zelf kon ik het het beste vergelijken met stuwing na mijn bevalling. De dag van mijn operatie heb ik al een wandeling kunnen gaan maken, heb me wel gerust uiteraard ook maar op zich kon ik alles wel blijven doen. Enkel de eerste nacht was geen aanrader, niet zo zeer van de pijn maar omdat ik het niet gewoon ben om te moeten slapen op mijn rug :) En ben gewoon na 1 weekje herstel terug aan het werk gegaan zonder pijnstillers. ik ben ook heel blij hoe ze er uit zien nu. kan niet wachten om ze te showen :D hihi! Heb eentje die wel nog iets hoger zit als de andere maar heeft gewoon ng een beetje tijd nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei jayke:

Ja je hebt gelijk. Ik heb je even toegevoegd aan mijn album. Hopelijk is het gelukt. Dan kun je eens kijken wat jij ervan vindt als je wil. :)

Dag jayke,

 

mijn operatie staat gepland op 20 augustus bij dokter verdonck.zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Josy:

Dag jayke,

 

mijn operatie staat gepland op 20 augustus bij dokter verdonck.zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

groetjes

 

Ok, ik zal je toevoegen. Ik ben wel nog niet tevreden en hoop dat het nog voldoende zal veranderen. Maar de operatie was pas vorige week dus sowieso moet alles nog ontzwellen en dalen. Deze foto's zullen dus nog niet zoveel zeggen (hoop ik :p)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Josy:

Dag jayke,

 

mijn operatie staat gepland op 20 augustus bij dokter verdonck.zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

groetjes

 

Normaal ben je nu toegevoegd en kun je mijn album zien.

20 augustus is ook niet meer veraf. Je kan al lekker gaan aftellen :) Voor welke implantaten kies jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei jayke:

 

Normaal ben je nu toegevoegd en kun je mijn album zien.

20 augustus is ook niet meer veraf. Je kan al lekker gaan aftellen :) Voor welke implantaten kies jij?

Hey,

 

heb net in je album gekeken.vind dat ze er echt al goed uit zien hoor! Heb je de fotos al doorgestuurd naar verdonck?? Zou me nog geen zorgen maken maar zou het voor de zekerheid toch eens aan hem tonen.ik heb gekozen voor de motiva ergonomix. Zijn het ook de ergonomix van jou? Zou ook voor de 295cc gaan.enig idee welke maat je nu hebt?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Josy:

Hey,

 

heb net in je album gekeken.vind dat ze er echt al goed uit zien hoor! Heb je de fotos al doorgestuurd naar verdonck?? Zou me nog geen zorgen maken maar zou het voor de zekerheid toch eens aan hem tonen.ik heb gekozen voor de motiva ergonomix. Zijn het ook de ergonomix van jou? Zou ook voor de 295cc gaan.enig idee welke maat je nu hebt?

 

groetjes

 

ik ben ook voor de ergonomix gegaan :) ik had een AA en nu een C of D. 

Ik heb de foto's doorgemaild maar de enige reactie is dat het vroeg is en dat het onmogelijk is om al iets te zeggen over het resultaat. de hele vorm kan nog veranderen en het genezingsproces duurt 6 maanden dus ik moet geduld hebben. Had graag gehad dat ze zeiden dat mijn tepels sowieso meer in de midden gaan uitkomen :p Ik zal niet anders kunnen dan afwachten he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doriend:

 

Met mij gaat alles prima. Ben erg blij dat ik de beslissing heb genomen om dit te laten doen. Had enorm schrik voor de pijn achteraf, maar moet zeggen dat dit voor mij best wel goed mee viel. Zelf kon ik het het beste vergelijken met stuwing na mijn bevalling. De dag van mijn operatie heb ik al een wandeling kunnen gaan maken, heb me wel gerust uiteraard ook maar op zich kon ik alles wel blijven doen. Enkel de eerste nacht was geen aanrader, niet zo zeer van de pijn maar omdat ik het niet gewoon ben om te moeten slapen op mijn rug :) En ben gewoon na 1 weekje herstel terug aan het werk gegaan zonder pijnstillers. ik ben ook heel blij hoe ze er uit zien nu. kan niet wachten om ze te showen :D hihi! Heb eentje die wel nog iets hoger zit als de andere maar heeft gewoon ng een beetje tijd nodig. 

Ben blij dat te horen! Ik heb bij een aantal mensen gelezen dat het voelde alsof een vrachwagen over hen heen is gereden en ze een aantal weken niets konden doen en dat schrikte me toch wel wat af! Ik heb 10 dagen vakantie na mijn operatie en hoop dat ik dan meteen weer aan de slag kan gaan! Hoe gaat het in het verkeer? Ik moet namelijk veel weg met een bus en heb schrik dat dit toch nog lastig gaat zijn.. zeker als er geen zitplaats is

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jayke:

 

ik ben ook voor de ergonomix gegaan :) ik had een AA en nu een C of D. 

Ik heb de foto's doorgemaild maar de enige reactie is dat het vroeg is en dat het onmogelijk is om al iets te zeggen over het resultaat. de hele vorm kan nog veranderen en het genezingsproces duurt 6 maanden dus ik moet geduld hebben. Had graag gehad dat ze zeiden dat mijn tepels sowieso meer in de midden gaan uitkomen :p Ik zal niet anders kunnen dan afwachten he..

Ik had ook gevraagd naar de plaats van de tepels na de BV en hij zei dat die uiteindelijk gewoon op dezelfde plaats als ervoor zouden uitkomen! Dus normaal zou het goed moeten komen! Ik duim voor je mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Pipo1:

Ik had ook gevraagd naar de plaats van de tepels na de BV en hij zei dat die uiteindelijk gewoon op dezelfde plaats als ervoor zouden uitkomen! Dus normaal zou het goed moeten komen! Ik duim voor je mee!!

 

Dankjewel! :) dat is een goeie geruststelling.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2018 om 10:18 zei Doriend:

 

Ikzelf heb de motiva progressive plus laten zetten. en is idd de appel-peer. Ik zat met de twijfel tussen de gewone en de plus maar wou toch  bovenkant iets meer volume vandaar de progressive plus. en ben heel blij dat ik voor dit gekozen heb. 

Hallo,

 

heb jij fotos die ik eens zou mogen zien?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Doriend:

 

Hey! Leuk te horen dat je zo een goed gesprek hebt gehad en dat je ook meteen je operatie hebt laten inplannen. Nu kan je beginnen af te tellen! :D leuk he! 

 

Ik benzelf op 20 juli geopereerd door dr Verdonck. Natuurlijk is het nu al enige tijd echt warm weer waardoor ik me na een week met het verband aan echt vies begon te voelen. heb dan naar de kliniek gebeld en mocht de dag nadien langs gaan om te kijken of het verband vernieuwd moest worden en of ik al een sportbh mocht aan doen. Na het verwijderen van het verband zei de verpleegster dat ik gerust al een sportbh mocht aandoen en heb toen eentje van bij hun genomen. Is eentje van het merk Anita en qua maat heeft de verpleegster gewoon gekeken wat ik nodig had. Ben wel erna nog een extra sportbh gaan kopen in de hunkemoller en daar had ik eerst dezelfde maat genomen als die van de kliniek 80c maar die passte niet en heb dus daar een maatje groter 80d genomen. ook aan de verkoopster gevraagd of dit ok was en zij zei dat ik zeker geen c mocht nemen dat die te klein zou zijn. Denk dat je best echt past voor zeker te zijn van de maat. Mijn borstband heb ik gewoon online gekocht bij Biodermis en is van het merk VOE. Deze kostte met verzending naar België € 30. Bij de kliniek kan je ook eentje kopen en die kost € 40. Voor mij was het niet voor het prijsverschil dat ik het gedaan heb maar meer om het type borstband. Heb nu eigenlijk een 'plattere' zodat die iets minder opvalt onder mijn kleren terwijl die van de kliniek volgens de dames hier op het forum redelijk dik was. Wil het zo goed mogelijk verbergen onder mijn kleren omdat ik het bv niet op mijn werk verteld heb dat ik een borstvergroting heb laten doen. 

De sportbh en borstband moet ik nu nog 6 weken aan doen, dus in totaal 8 weken na de operatie. daarna mag ik een gewone bh aan doen. Maar de dokter zei ook wel dat als ik eens een feest of iets dergelijks heb, dat ik dan wel even al een gewone bh mag aan doen. Push up bh mag je wel pas aan doen na 6 maanden. 

 

Moest je nog vragen hebben, stel ze maar. Zal proberen je te helpen ;-) 

Heb je deze borstband gekocht? 

Borstband met klittenband sluiting, 20,29 euro zonder verzendingskosten.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jayke:

Ja je hebt gelijk. Ik heb je even toegevoegd aan mijn album. Hopelijk is het gelukt. Dan kun je eens kijken wat jij ervan vindt als je wil. :)

 

 

ziet er toch goed uit! Zo abnormaal vind ik het er niet uit zien hoor. Gewoon nog een beetje tijd geven en komt goed. Het is immers nog niet zo lang geleden eh.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pipo1:

Ben blij dat te horen! Ik heb bij een aantal mensen gelezen dat het voelde alsof een vrachwagen over hen heen is gereden en ze een aantal weken niets konden doen en dat schrikte me toch wel wat af! Ik heb 10 dagen vakantie na mijn operatie en hoop dat ik dan meteen weer aan de slag kan gaan! Hoe gaat het in het verkeer? Ik moet namelijk veel weg met een bus en heb schrik dat dit toch nog lastig gaat zijn.. zeker als er geen zitplaats is

 

ja idd ik had ook schrik op voorhand voor de pijn na het lezen van sommige verslagen hier op het forum. Maar moet zeggen had het echt erger verwacht. Ik ben wel pas deze week begonnen met de auto te rijden en dat gaat wel. De auto in achteruit zetten gaat nog niet zo vlot omdat dit iets moeilijker gaat met onze auto ma al de rest prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Doriend:

 

 

ja inderdaad deze band heb ik :-) 

DANK U!!!

Ik vroeg me trouwens nog iets af en hoop dat je me kan helpen! 

Soms zie je bij vrouwen met een BV dat als ze liggen, de borsten bol blijven staan. Is dit ook zo bij Motiva of gaan deze wel eerder plat komen zoals een natuurlijke borst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik de laatste pleisters die dokter Verdonck over mijn wonden/littekens heeft geplakt afgedaan. Het lijkt me al mooi genezen maar heb nog geen korstjes of iets dergelijks dat ik zie. Durfde me dus nog niet te douchen alsook niet in te smeren daar. Maar vond het ook gek om dit zo 'bloot' te laten. Hoe doen jullie dit? Toch afplakken of met iets beschermen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.