Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Ik geef les dus ik heb wel wat hersteltijd, alleen hoop ik dat ik met mijn gezin in de mate van het Mogelijke toch nog leuke dingen kan doen. Vandaag laatste dag gaan fitnessen dus nu afwachten. Ik heb heel veel problemen met het behouden van mijn gewicht dus daarvoor heb ik ook wat schrik. Dat nu ik niet kan sporten de kilootjes aankomen. . maar ik ben gemotiveerd dus ik ga ervoor:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-6-2018 om 15:52 zei Doriend:

Het staat vast! Mijn operatie staat ingepland op 20/07 bij dokter Verdonck. En ik ben nu al zenuwachtig! Maar ik kijk er vooral enorm naar uit. Ben blij dat ik het op deze datum kon inplannen want de week erna heb ik een weekje verlof opstaan. Komt dus mooi uit en dient niemand op mijn werk het echt te weten. Hopelijk ben ik dan genoeg hersteld om de week nadien gewoon terug te gaan werken. Ik kwam uit bij de Motiva 375cc. Maar ga wel nog op 2de consult om nogmaals te passen om ik heb momenteel schrik dat het wat groot gaat uitvallen.

@best_boobie je mag mijn topic aanpassen :-)

Hey Dorien, ik ben zelf juist nieuw lid geworden van dit forum en las je verhaal. Dit sluit helemaal aan dat van mij. Ik ben in mei op eerste consult geweest en had meteen een goed gevoel bij Dr. Verdonck. Toch ben ik nog naar 3 anderen geweest om te vergelijken en alle 3 zeiden ze iets anders. Toen begon ik heel erg te twijfelen! Na lang denken en met bepaalde personen hierover te praten, heb ik beslist mijn eerste gevoel te volgen. Ik ga donderdag voor een tweede consult bij Dr. Verdonck. En mijn operatie kan 18 juli plaatsvinden. Ik ben erg zenuwachtig en heb ook nog helemaal geen idee welke maat ik zou moeten nemen. Vind ik erg moeilijk! Heb ook nog geen werk van hen gezien maar iedereen spreekt toch van mooie natuurlijke borsten. Ben benieuwd naar donderdag! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Frizzle:

Hoi, bedankt voor de steun. Ik heb voor motiva gekozen. De appelpeer versie zoals Verdonck het zei. Bij het tweede consultatie kwam ik ook op hetzelfde uit dus in dat opzicht ben ik wel zeker. Alleen het volume twijfel ik. Als ik zo wat rondlees zijn er heel veel meiden die nadien liever groter hadden gewillen ^_^ daarom dat ik dit morgen nog even bekijk... Net nog een bloesje gaan kopen met knopen vooraan zodat ik de hitte toch redelijk kan trotseren..ik hou jullie op de hoogte.

Hoi!

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Donderdag ga ik voor een tweede consult en moet ik een keuze maken. Ik lees ook altijd van anderen dat ze spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan.. dat maakt het nog moeilijker. Ikzelf ben klein e fijn en had liefst zo natuurlijk mogelijk.. enkel het volume is toch nog een twijfelgeval.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mom1980:

Veel succes morgen! Idd niet makkelijk eh maar dr Verdonck zal je twijfel wel wegnemen. 

Ben ook bang voor het herstel maar als ik aan de voordelen denk is het dat idd waard! Komt goed xx

Daar ben ik ook erg bang voor. Hoe het nadien allemaal gaat verlopen. Ik geef ook les en heb wel vakantie dus wat meer tijd om te herstellen maar heb ook een kleintje van 8 maanden en heb bang dat ik er niet genoeg kan zijn voor haar.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er hier klaar voor. Vanaf eind mei ben ik alles al wat aan het inplannen. Klas tussendoor opgeruimd,strijk aan de kant, voorbije vier dagen grote opkuis... Volgende week zijne de kindjes in de voormiddag op sportkamp dus dat is al oké. Morgen en donderdag naar een vriendinnetje. Wanneer ik zo lees is het herstel bij iedereen anders. Bij mij is het achter de spier, wat het wat pijnlijker maakt nadien. Ik denk dat ik voor de 375cc ga gaan, afhankelijk van wat de dokter zegt. 400kon ook maar vond ik sowieso te groot.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Frizzle:

Hoi, bedankt voor de steun. Ik heb voor motiva gekozen. De appelpeer versie zoals Verdonck het zei. Bij het tweede consultatie kwam ik ook op hetzelfde uit dus in dat opzicht ben ik wel zeker. Alleen het volume twijfel ik. Als ik zo wat rondlees zijn er heel veel meiden die nadien liever groter hadden gewillen ^_^ daarom dat ik dit morgen nog even bekijk... Net nog een bloesje gaan kopen met knopen vooraan zodat ik de hitte toch redelijk kan trotseren..ik hou jullie op de hoogte.

 

Ik denk dat ik ook voor de appelpeer versie ga gaan. Sprak mij toen ook het meeste aan dus hopelijk heb ik net als jij dat ik daar ook terug op uit kom zaterdag :D Qua volume ben ik wel zeker vond de 400 echt te groot voor mij en de 350 wat aan de kleine kant, vandaar de gulden middenweg. hihi! Wel een goed idee om zo nog een bloesje te gaan kopen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Frizzle:

Ik geef les dus ik heb wel wat hersteltijd, alleen hoop ik dat ik met mijn gezin in de mate van het Mogelijke toch nog leuke dingen kan doen. Vandaag laatste dag gaan fitnessen dus nu afwachten. Ik heb heel veel problemen met het behouden van mijn gewicht dus daarvoor heb ik ook wat schrik. Dat nu ik niet kan sporten de kilootjes aankomen. . maar ik ben gemotiveerd dus ik ga ervoor:43:

 

dat is nu iets waar ik ook echt schrik voor heb! ik ga 3x in de week lopen om op gewicht te blijven en wil echt niet terug bijkomen met dat ik nu dit een tijdje niet mag gaan doen. Dat we maar snel herstellen en terug kunnen sporten gaan dan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ashke:

Hey Dorien, ik ben zelf juist nieuw lid geworden van dit forum en las je verhaal. Dit sluit helemaal aan dat van mij. Ik ben in mei op eerste consult geweest en had meteen een goed gevoel bij Dr. Verdonck. Toch ben ik nog naar 3 anderen geweest om te vergelijken en alle 3 zeiden ze iets anders. Toen begon ik heel erg te twijfelen! Na lang denken en met bepaalde personen hierover te praten, heb ik beslist mijn eerste gevoel te volgen. Ik ga donderdag voor een tweede consult bij Dr. Verdonck. En mijn operatie kan 18 juli plaatsvinden. Ik ben erg zenuwachtig en heb ook nog helemaal geen idee welke maat ik zou moeten nemen. Vind ik erg moeilijk! Heb ook nog geen werk van hen gezien maar iedereen spreekt toch van mooie natuurlijke borsten. Ben benieuwd naar donderdag! 

Groetjes

 

Wel goed dat je de vergelijking hebt gemaakt. Heb ik nu eigenlijk wel niet gedaan. Had me hier goed ingelezen op het forum en was er wel vrij zeker van dat ik bij Dr. Verdonck wou gaan na het lezen van de ervaringen hier. En ook het eerste consult gaf hij heel goed uitleg van hoe en wat en dat heeft me toch wel over de lijn getrokken. Ooh wat leuk dat je 2 dagen voor mij geopereerd wordt. Is niet meer lang! 

 

 

13 uur geleden zei Ashke:

Daar ben ik ook erg bang voor. Hoe het nadien allemaal gaat verlopen. Ik geef ook les en heb wel vakantie dus wat meer tijd om te herstellen maar heb ook een kleintje van 8 maanden en heb bang dat ik er niet genoeg kan zijn voor haar.. 

 

Daar heb ik ook wel bang van. Mijn dochtertje is 2jaar nu wat wilt zeggen dat ze graag wilt spelen en doen met mij. En ook heel graag opgepakt wordt. Dat gaat het grootste probleem zijn vrees ik. Haar niet te veel mogen heffen. Laten we hopen dat alles goed verloopt en dat we snel hersteld zijn ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Frizzle:

Ik ben er hier klaar voor. Vanaf eind mei ben ik alles al wat aan het inplannen. Klas tussendoor opgeruimd,strijk aan de kant, voorbije vier dagen grote opkuis... Volgende week zijne de kindjes in de voormiddag op sportkamp dus dat is al oké. Morgen en donderdag naar een vriendinnetje. Wanneer ik zo lees is het herstel bij iedereen anders. Bij mij is het achter de spier, wat het wat pijnlijker maakt nadien. Ik denk dat ik voor de 375cc ga gaan, afhankelijk van wat de dokter zegt. 400kon ook maar vond ik sowieso te groot.  

 

Veel succes vandaag! :43: Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen voor je maar komt goed ;-) het eindresultaat is wat telt! Bij mij wordt het ook achter de spier. Naar het schijnt zou magnesium nemen helpen tegen de spierpijn. (las ik hier op het forum) kan je misschien nog halen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames. Ondertussen een dikke vier dagen geleden geopereerd. Bij de BBB superleuke mensen en heel behulpzaam ook dokter Verdonck was heel begripvol. Uiteindelijk de 350ccgekozen. Heel veel drukkende pijn op borstkas maar de pijnstillers helpen:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Frizzle:

Dag dames. Ondertussen een dikke vier dagen geleden geopereerd. Bij de BBB superleuke mensen en heel behulpzaam ook dokter Verdonck was heel begripvol. Uiteindelijk de 350ccgekozen. Heel veel drukkende pijn op borstkas maar de pijnstillers helpen:mellow:

Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Is het verder wel te doen met de pijn? Heb je een schema voor je pijnstillers? Zelf ben ik woensdag aan de beurt. Zenuwen beginnen nu wel te komen. Twijfel nog wel tussen 315c en 335cc. Heel veel beterschap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Frizzle:

Dag dames. Ondertussen een dikke vier dagen geleden geopereerd. Bij de BBB superleuke mensen en heel behulpzaam ook dokter Verdonck was heel begripvol. Uiteindelijk de 350ccgekozen. Heel veel drukkende pijn op borstkas maar de pijnstillers helpen:mellow:

Blij te horen dat het goed verlopen is, hopelijk is de pijn te verdragen. 

Is het te doen met het drukverband? En de warmte? :huh:

Heb jij de motiva genomen? 22 aug is het mijn beurt :D

spoedig herstel

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Frizzle:

Dag dames. Ondertussen een dikke vier dagen geleden geopereerd. Bij de BBB superleuke mensen en heel behulpzaam ook dokter Verdonck was heel begripvol. Uiteindelijk de 350ccgekozen. Heel veel drukkende pijn op borstkas maar de pijnstillers helpen:mellow:

 

Ooh blij te horen dat alles goed is gegaan. Gaat het nu al wat beter met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Doriend:

Zaterdag op 2de consult geweest bij Dr. Verdonck en nu staat vast, het worden de Motiva Progressive plus 375cc. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Maar volgende week is het eindelijk zo ver! 

Spannend!! Op wat zou je uitkomen met 375cc en mag ik vragen Hoelang je bent en hoeveel je weegt? Wat voor cup maat heb je nu? Wat een vragen allemaal

haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanderella:

Spannend!! Op wat zou je uitkomen met 375cc en mag ik vragen Hoelang je bent en hoeveel je weegt? Wat voor cup maat heb je nu? Wat een vragen allemaal

haha 

 

Geen probleem hoor je vragen! Ik zou op een grote C of D gaan zitten zei de dokter. Was ook wat ik graag wou. Ik ben 1m68 en weeg 60kg. Momenteel heb ik maar een A-cup terwijl ik zelf dacht dat ik nog een klein B had.. was even een teleurstelling toen de dokter dit zei maar er komt toch iets beters in te plaats :D haha! heb jij al beslist wat je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Hier stilaan beter maar het is toch wel wennen. En zo ambetant dat ik niet Mag douchen. Mar ik ga dan half onder douche staan om toch wat opgefrist te zijn;) drukverband valt op zich goed mee. Ik heb vandaag enkel last gehad bij het veranderen van liggen naar zitten en omgekeerd. Op die momenten is er een enorme druk op de borsten en op het borstbeen. Eens ik dan lag of recht was ging de pijn stilaan over. De meeste dingen laat ik hier wel aan manlief over. Zelfs de kraan openkrijgen lukt niet omdat ik die kracht niet kan zetten. Vandaag ook de eerste rit in de auto's. Zelf rijden zie ik sowieso nog niet zitten maar ik dacht een kleine rit naar de winkel kan ik mee ...niet dus, elke hobbel in de baan en elke bocht voelde ik doorheen mijn lijf. Hier wacht ik dus weer eventjes mee:rolleyes:succes aan jullie ook he. Het begint te korten:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doriend:

 

Geen probleem hoor je vragen! Ik zou op een grote C of D gaan zitten zei de dokter. Was ook wat ik graag wou. Ik ben 1m68 en weeg 60kg. Momenteel heb ik maar een A-cup terwijl ik zelf dacht dat ik nog een klein B had.. was even een teleurstelling toen de dokter dit zei maar er komt toch iets beters in te plaats :D haha! heb jij al beslist wat je wilt? 

Ik twijfel nog steeds tussen 315cc en 335cc. Zelf ben ik 1,65 en weeg ik 58 kilo. Ik heb ook jog maar een a cupje en ik dacht ook echt dat ik nog een slappe b had. Dus ik kan mijzelf wel een beetje met jou vergelijken. Tegen mij zei de arts dat ik met 315xc ook zou uitkomen op een volle c kleine d. Vreemd hè. Dat jij daar dan mee uitkomt met 375cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sanderella:

Ik twijfel nog steeds tussen 315cc en 335cc. Zelf ben ik 1,65 en weeg ik 58 kilo. Ik heb ook jog maar een a cupje en ik dacht ook echt dat ik nog een slappe b had. Dus ik kan mijzelf wel een beetje met jou vergelijken. Tegen mij zei de arts dat ik met 315xc ook zou uitkomen op een volle c kleine d. Vreemd hè. Dat jij daar dan mee uitkomt met 375cc 

Hey, ik heb nu ook 70b en zou met 295cc ook uitkomen op een volle C kleine D. Maar ga toch voor 315cc gaan, niet dat het een groot verschil gaat maken hoor :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Sanderella:

Ik twijfel nog steeds tussen 315cc en 335cc. Zelf ben ik 1,65 en weeg ik 58 kilo. Ik heb ook jog maar een a cupje en ik dacht ook echt dat ik nog een slappe b had. Dus ik kan mijzelf wel een beetje met jou vergelijken. Tegen mij zei de arts dat ik met 315xc ook zou uitkomen op een volle c kleine d. Vreemd hè. Dat jij daar dan mee uitkomt met 375cc 

 

ja ik snap dat ook niet altijd even goed. Denk echt dat dan te maken heeft de lichaamsbouw. Moet nu wel zeggen ik heb redelijk brede schouders door het zwemmen vroeger. Misschien dat dat de oorzaak is dat ik met 375cc uit kom? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doriend:

 

Echt gek dat ik dan aan 375cc zit :huh:

Idd raar, maar dr Verdonck weet wel wat hij doet, zal mss met lichaamsbouw te maken hebben. 

Ik ben 1m70 en weeg 64kg.

Vond bij mezelf de 335cc te groot. Daarom ga ik voor de 315cc, wat ook het meest natuurlijk zou zijn bij mij. Heb nu maar zoals ze zeggen een handje vol :67:.

Jij nog een paar keer slapen en het is zover eh :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mom1980:

Idd raar, maar dr Verdonck weet wel wat hij doet, zal mss met lichaamsbouw te maken hebben. 

Ik ben 1m70 en weeg 64kg.

Vond bij mezelf de 335cc te groot. Daarom ga ik voor de 315cc, wat ook het meest natuurlijk zou zijn bij mij. Heb nu maar zoals ze zeggen een handje vol :67:.

Jij nog een paar keer slapen en het is zover eh :43:

 

Ja hij weet inderdaad wat hij doet. Heb hier op het forum toch alleen maar goede dingen gelezen tot nu toe. Laat ons hopen dat dat ook bij ons zo gaat zijn! Je moet natuurlijk goed zien wat je zelf het mooiste vindt. Maar vond het belangrijk voor mij dat het natuurlijk bleef. Jaaaa inderdaad nu begint het echt af te korten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag het uur van de operatie ontvangen.  :43: (nog nooit zo blij geweest om geopereerd te worden. lol!) Vrijdag word ik om 7u45 in Diest verwacht. Zo spannend! Kijk er enorm naar uit! Natuurlijk gaat nu de week lang duren nog waarschijnlijk. Ben wel blij dat ik zo vroeg ingepland sta. Dan ben ik er hopelijk ook 's middags vanaf en heb ik niet de tijd om enorm zenuwachtig te worden. Ook het nuchter blijven is iets makkelijker als je 's morgens al binnen moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.