Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

na een zwangerschap en heel lange twijfel heb ik dan toch de moed gevonden om mijn afspraak te maken voor een eerst consult. Na heel wat lees- en speurwerk bij ik terecht gekomen bij Dr. Verdonck in zijn kliniek in Diest. Op zaterdag 16/06 zal ik dus mijn eerste afspraak hebben met de dokter. Ben uiteraard benieuwd hoe dit gaat verlopen. Heb ook al een lijstje met vragen voorbereid met onder andere hoelang het volledig herstel zal duren, wat het beste past bij mij, wat ik moet verwachten, ... . Voor mijn zwangerschap ben ik ruim 12kg afgevallen waardoor ook mijn mooie c-cup al snel een b-cup werd. Tijdens mijn zwangerschap had ik terug mijn mooie boezem terug maar na de geboorte van mijn dochtertje alsook na de borstvoeding blijft daar helaas ook niet meer veel van over en zit ik nu met een a-cup. Na lang twijfelen heb ik dan nu toch de stap gezet. Graag zou ik toch terug een mooi C of D cup hebben. Maar vooral me terug goed voelen in lingerie of in een open kleedje en dergelijke. Hoe zijn jullie ervaringen bij Dr. Verdonck? Ik heb al veel lof gelezen hier op het forum over hem. Wat ik me echter wel nog af vraag, is of er veel tijd tussen jullie eerste consult zat en de uiteindelijke operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Doriend:

Hallo,

 

na een zwangerschap en heel lange twijfel heb ik dan toch de moed gevonden om mijn afspraak te maken voor een eerst consult. Na heel wat lees- en speurwerk bij ik terecht gekomen bij Dr. Verdonck in zijn kliniek in Diest. Op zaterdag 16/06 zal ik dus mijn eerste afspraak hebben met de dokter. Ben uiteraard benieuwd hoe dit gaat verlopen. Heb ook al een lijstje met vragen voorbereid met onder andere hoelang het volledig herstel zal duren, wat het beste past bij mij, wat ik moet verwachten, ... . Voor mijn zwangerschap ben ik ruim 12kg afgevallen waardoor ook mijn mooie c-cup al snel een b-cup werd. Tijdens mijn zwangerschap had ik terug mijn mooie boezem terug maar na de geboorte van mijn dochtertje alsook na de borstvoeding blijft daar helaas ook niet meer veel van over en zit ik nu met een a-cup. Na lang twijfelen heb ik dan nu toch de stap gezet. Graag zou ik toch terug een mooi C of D cup hebben. Maar vooral me terug goed voelen in lingerie of in een open kleedje en dergelijke. Hoe zijn jullie ervaringen bij Dr. Verdonck? Ik heb al veel lof gelezen hier op het forum over hem. Wat ik me echter wel nog af vraag, is of er veel tijd tussen jullie eerste consult zat en de uiteindelijke operatie?

Hoi @Doriend,

 

Wat goed dat je de stap genomen hebt! Ergens herken ik jouw verhaal wel, alleen heb ik nooit veel gehad maar naar de zwangerschappen was het helemaal niks meer. 

 

Ik ben anderhalf jaar geleden door dr Verdonck geopereerd. Ben van een kleine a cup naar een e cup gegaan.. echter oogt t als een grote c/ kleine d. Dit was ook wat ik graag wilde.  Ik heb 355cc protheses laten zetten. En ik moet zeggen, t past perfect bij mn lichaam, voel me een stuk vrouwelijker en zelfverzekerder. 

 

Dr Verdonck was de enige pc waar ik op gesprek ben geweest, echter was het gevoel zo goed dat ik geen behoefte had aan een ander consult. Hij neemt echt de tijd voor je, legt alles goed uit! Hele prettige pc. 

 

Tussen mijn eerste consult en de operatie zat 4 weken. Het kon eerder, echter kwam dat ons toen niet goed uit. 

 

Succes met je consult!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Eef.n:

Hoi @Doriend,

 

Wat goed dat je de stap genomen hebt! Ergens herken ik jouw verhaal wel, alleen heb ik nooit veel gehad maar naar de zwangerschappen was het helemaal niks meer. 

 

Ik ben anderhalf jaar geleden door dr Verdonck geopereerd. Ben van een kleine a cup naar een e cup gegaan.. echter oogt t als een grote c/ kleine d. Dit was ook wat ik graag wilde.  Ik heb 355cc protheses laten zetten. En ik moet zeggen, t past perfect bij mn lichaam, voel me een stuk vrouwelijker en zelfverzekerder. 

 

Dr Verdonck was de enige pc waar ik op gesprek ben geweest, echter was het gevoel zo goed dat ik geen behoefte had aan een ander consult. Hij neemt echt de tijd voor je, legt alles goed uit! Hele prettige pc. 

 

Tussen mijn eerste consult en de operatie zat 4 weken. Het kon eerder, echter kwam dat ons toen niet goed uit. 

 

Succes met je consult!! 

 

 

Dag @Eef.n,

 

dank je voor je antwoord! Ik word echt al zenuwachtig als ik aan het eerste consult denk :) Moet je tussen je eerste consultatie en je operatie nog een paar keer langsgaan of hoe gaat dit in zijn werk? Wist niet dat het zo snel zou kunnen gaan! Maar op zich wel goed want ik ken mezelf als ik lang moet wachten, dan word ik ongeduldig :-) Op zich moet ik dus niet kijken naar de uiteindelijk cupmaat maar meer naar hoe ik wil dat het er uit gaat zien? Had je foto's ofzo meegenomen van het resultaat wat je graag wou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
17 minuten geleden zei boobs1986:

Hoi,

Ik ga 12/6 op consult bij dr Verdonck.ik kijk hier enorm naar uit. Het idee speelde al langer in mijn hoofd maar nu ga ik er voor.

Mijn operatiedatum ligt ook al vast, dit omwille van mijn verlof.

Succes!

 

X

 

Ooh dan heb je vandaag je consult? Veel succes en laat maar weten hoe het is gegaan. Ben wel nieuwsgierig! Wanneer staat je operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Doriend:

 

Ooh dan heb je vandaag je consult? Veel succes en laat maar weten hoe het is gegaan. Ben wel nieuwsgierig! Wanneer staat je operatie gepland?

Oei, heel dit boobieverhaal brengt me duidelijk in de war, consultatie is pas 19/6, was het maar al vandaag :rolleyes:. Operatie staat gepland op 11/7. Ik kijk er zo naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :)

 

Ik ga op 19 juli op consult bij dr Verdonck en mijn operatiedatum staat gepland op 3 september :) maar er kon veel minder tijd tussen (kon eigenlijk al 3 weken na de consultatie gaan)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei boobs1986:

Oei, heel dit boobieverhaal brengt me duidelijk in de war, consultatie is pas 19/6, was het maar al vandaag :rolleyes:. Operatie staat gepland op 11/7. Ik kijk er zo naar uit!

maar dat is ook niet meer lang! Laat dan volgende week maar weten hoe het is geweest. Wist wel niet dat je al meteen je operatie kon vastleggen. had ik ook beter gedaan want zou het graag willen in mijn verlof in juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Shahira89:

hallo ik Ben vorige Week op consult geweest bij Dr.verdonck.

super lieve man ik voelde me meteen op mijn gemak. 21juni ga ik voor de tweede keer op consult en 1aug wordt ik geopereerd ..  :) xx

 

Bij je eerste consult stel je de eerste vragen neem ik aan. En bij de 2de opnieuw passen of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odettje:

Hoi :)

 

Ik ga op 19 juli op consult bij dr Verdonck en mijn operatiedatum staat gepland op 3 september :) maar er kon veel minder tijd tussen (kon eigenlijk al 3 weken na de consultatie gaan)!

 

Hoop dat dit bij mij ook zo snel gaat gaan! Heb verlof in juli en zou het dan graag willen laten doen (als dit nog mogelijk is natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat vast! Mijn operatie staat ingepland op 20/07 bij dokter Verdonck. En ik ben nu al zenuwachtig! Maar ik kijk er vooral enorm naar uit. Ben blij dat ik het op deze datum kon inplannen want de week erna heb ik een weekje verlof opstaan. Komt dus mooi uit en dient niemand op mijn werk het echt te weten. Hopelijk ben ik dan genoeg hersteld om de week nadien gewoon terug te gaan werken. Ik kwam uit bij de Motiva 375cc. Maar ga wel nog op 2de consult om nogmaals te passen om ik heb momenteel schrik dat het wat groot gaat uitvallen.

@best_boobie je mag mijn topic aanpassen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Meiklok:

oooh wat fijn!! ik herken mijn verhaal in het jouwe :-D ben benieuwd hoe de operatie gaat verlopen. alvast veel succes!!

 

Ben ook benieuwd! Nu al zenuwachtig ervoor. Straks ga ik de echo laten maken en dan de afspraak maken voor een 2de consult. Staat jouw operatie al vast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Desert-Rose:

@Doriend

 

Hoi hoi, 

 

Aangezien ik een datum zie, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu gebruiken voor alle updates en je verslag, zodat je alles bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen

 

dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doriend:

 

Ben ook benieuwd! Nu al zenuwachtig ervoor. Straks ga ik de echo laten maken en dan de afspraak maken voor een 2de consult. Staat jouw operatie al vast?

Yep, deze zal op 29/10 gebeuren! eerst nog een 2e consult half oktober om zeker te zijn van de maat :P zo jammer dat ik nog zo lang moet wachten want kijk er nu al enorm naar uit!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Meiklok:

Yep, deze zal op 29/10 gebeuren! eerst nog een 2e consult half oktober om zeker te zijn van de maat :P zo jammer dat ik nog zo lang moet wachten want kijk er nu al enorm naar uit!! :43:

 

voor je het weet zijn we eind oktober ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een kleine update, nu zaterdag 07/07 heb ik mijn 2de pasconsult bij dr. Verdonck. Ben momenteel aan het twijfelen tussen het type van Motiva wat ik graag wil nemen. Vorige keer kwam ik uit op 375cc wat mij wel mooi leek, maar Dr. Verdonck liet me toen kiezen tussen 2 types van Motiva. Wil toch graag een mooie 'ronding' langs de bovenkant omdat ik daar toch wel wat volume mis, maar wil ook niet dat het echt "ballen" worden. Iemand ervaring met de Motiva Progressive? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb ook heel lang getwijfeld of ik al dan niet een operatie zou laten doen. Ondertussen staat ze gepland voor 4 juli. Het begint dus echt af te korten en ik kijk er echt naar uit. Zelf twijfel ik nog tussen 350cc en de 375 cc (die ik niet heb kunnen passen). De dag zelf ga ik dit nog even bespreken met dr. Verdonck.

Ik moet toegeven dat ik heel zenuwachtig ben en dat ik bang ben voor het herstel.  Maar ik denk dat het het allemaal waard is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Frizzle:

hoi, ik heb ook heel lang getwijfeld of ik al dan niet een operatie zou laten doen. Ondertussen staat ze gepland voor 4 juli. Het begint dus echt af te korten en ik kijk er echt naar uit. Zelf twijfel ik nog tussen 350cc en de 375 cc (die ik niet heb kunnen passen). De dag zelf ga ik dit nog even bespreken met dr. Verdonck.

Ik moet toegeven dat ik heel zenuwachtig ben en dat ik bang ben voor het herstel.  Maar ik denk dat het het allemaal waard is. 

Veel succes morgen! Idd niet makkelijk eh maar dr Verdonck zal je twijfel wel wegnemen. 

Ben ook bang voor het herstel maar als ik aan de voordelen denk is het dat idd waard! Komt goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Frizzle:

hoi, ik heb ook heel lang getwijfeld of ik al dan niet een operatie zou laten doen. Ondertussen staat ze gepland voor 4 juli. Het begint dus echt af te korten en ik kijk er echt naar uit. Zelf twijfel ik nog tussen 350cc en de 375 cc (die ik niet heb kunnen passen). De dag zelf ga ik dit nog even bespreken met dr. Verdonck.

Ik moet toegeven dat ik heel zenuwachtig ben en dat ik bang ben voor het herstel.  Maar ik denk dat het het allemaal waard is. 

 

voor welk type heb jij gekozen? Ook Motiva? Wel erg spannend want morgen is je dag!! Ik duim mee voor je! voor het herstel heb ik ook wel schrik. Heb nu 1 weekje verlof in gepland staan na de operatie. Hoop dat dit voldoende is en dat ik gewoon kan gaan werken erna terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Veel succes morgen! Idd niet makkelijk eh maar dr Verdonck zal je twijfel wel wegnemen. 

Ben ook bang voor het herstel maar als ik aan de voordelen denk is het dat idd waard! Komt goed xx

 

Denk dat we allemaal wel een beetje bang zijn voor het herstel en beetje schrik voor eventuele complicaties. gewoon het feit dat je niet op voorhand weet hoe het precies eruit gaat zien, maakt mij vooral zenuwachtig :D Maar het komt allemaal wel goed ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor de steun. Ik heb voor motiva gekozen. De appelpeer versie zoals Verdonck het zei. Bij het tweede consultatie kwam ik ook op hetzelfde uit dus in dat opzicht ben ik wel zeker. Alleen het volume twijfel ik. Als ik zo wat rondlees zijn er heel veel meiden die nadien liever groter hadden gewillen ^_^ daarom dat ik dit morgen nog even bekijk... Net nog een bloesje gaan kopen met knopen vooraan zodat ik de hitte toch redelijk kan trotseren..ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.