Doriend

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo,

na een zwangerschap en heel lange twijfel heb ik dan toch de moed gevonden om mijn afspraak te maken voor een eerst consult. Na heel wat lees- en speurwerk bij ik terecht gekomen bij Dr. Verdonck in zijn kliniek in Diest. Op zaterdag 16/06 zal ik dus mijn eerste afspraak hebben met de dokter. Ben uiteraard benieuwd hoe dit gaat verlopen. Heb ook al een lijstje met vragen voorbereid met onder andere hoelang het volledig herstel zal duren, wat het beste past bij mij, wat ik moet verwachten, ... . Voor mijn zwangerschap ben ik ruim 12kg afgevallen waardoor ook mijn mooie c-cup al snel een b-cup werd. Tijdens mijn zwangerschap had ik terug mijn mooie boezem terug maar na de geboorte van mijn dochtertje alsook na de borstvoeding blijft daar helaas ook niet meer veel van over en zit ik nu met een a-cup. Na lang twijfelen heb ik dan nu toch de stap gezet. Graag zou ik toch terug een mooi C of D cup hebben. Maar vooral me terug goed voelen in lingerie of in een open kleedje en dergelijke. Hoe zijn jullie ervaringen bij Dr. Verdonck? Ik heb al veel lof gelezen hier op het forum over hem. Wat ik me echter wel nog af vraag, is of er veel tijd tussen jullie eerste consult zat en de uiteindelijke operatie?

Hoi @Doriend,

Wat goed dat je de stap genomen hebt! Ergens herken ik jouw verhaal wel, alleen heb ik nooit veel gehad maar naar de zwangerschappen was het helemaal niks meer. 

Ik ben anderhalf jaar geleden door dr Verdonck geopereerd. Ben van een kleine a cup naar een e cup gegaan.. echter oogt t als een grote c/ kleine d. Dit was ook wat ik graag wilde.  Ik heb 355cc protheses laten zetten. En ik moet zeggen, t past perfect bij mn lichaam, voel me een stuk vrouwelijker en zelfverzekerder. 

Dr Verdonck was de enige pc waar ik op gesprek ben geweest, echter was het gevoel zo goed dat ik geen behoefte had aan een ander consult. Hij neemt echt de tijd voor je, legt alles goed uit! Hele prettige pc. 

Tussen mijn eerste consult en de operatie zat 4 weken. Het kon eerder, echter kwam dat ons toen niet goed uit. 

Succes met je consult!! 

Dag @Eef.n,

dank je voor je antwoord! Ik word echt al zenuwachtig als ik aan het eerste consult denk :) Moet je tussen je eerste consultatie en je operatie nog een paar keer langsgaan of hoe gaat dit in zijn werk? Wist niet dat het zo snel zou kunnen gaan! Maar op zich wel goed want ik ken mezelf als ik lang moet wachten, dan word ik ongeduldig :-) Op zich moet ik dus niet kijken naar de uiteindelijk cupmaat maar meer naar hoe ik wil dat het er uit gaat zien? Had je foto's ofzo meegenomen van het resultaat wat je graag wou? 

Hoi,

Ik ga 12/6 op consult bij dr Verdonck.ik kijk hier enorm naar uit. Het idee speelde al langer in mijn hoofd maar nu ga ik er voor.

Mijn operatiedatum ligt ook al vast, dit omwille van mijn verlof.

Succes!

X

Ooh dan heb je vandaag je consult? Veel succes en laat maar weten hoe het is gegaan. Ben wel nieuwsgierig! Wanneer staat je operatie gepland?

Oei, heel dit boobieverhaal brengt me duidelijk in de war, consultatie is pas 19/6, was het maar al vandaag :rolleyes:. Operatie staat gepland op 11/7. Ik kijk er zo naar uit!

Hoi :)

Ik ga op 19 juli op consult bij dr Verdonck en mijn operatiedatum staat gepland op 3 september :) maar er kon veel minder tijd tussen (kon eigenlijk al 3 weken na de consultatie gaan)!

hallo ik Ben vorige Week op consult geweest bij Dr.verdonck.

super lieve man ik voelde me meteen op mijn gemak. 21juni ga ik voor de tweede keer op consult en 1aug wordt ik geopereerd ..  :) xx

maar dat is ook niet meer lang! Laat dan volgende week maar weten hoe het is geweest. Wist wel niet dat je al meteen je operatie kon vastleggen. had ik ook beter gedaan want zou het graag willen in mijn verlof in juli.

Bij je eerste consult stel je de eerste vragen neem ik aan. En bij de 2de opnieuw passen of?

Hoop dat dit bij mij ook zo snel gaat gaan! Heb verlof in juli en zou het dan graag willen laten doen (als dit nog mogelijk is natuurlijk)

Het staat vast! Mijn operatie staat ingepland op 20/07 bij dokter Verdonck. En ik ben nu al zenuwachtig! Maar ik kijk er vooral enorm naar uit. Ben blij dat ik het op deze datum kon inplannen want de week erna heb ik een weekje verlof opstaan. Komt dus mooi uit en dient niemand op mijn werk het echt te weten. Hopelijk ben ik dan genoeg hersteld om de week nadien gewoon terug te gaan werken. Ik kwam uit bij de Motiva 375cc. Maar ga wel nog op 2de consult om nogmaals te passen om ik heb momenteel schrik dat het wat groot gaat uitvallen.

@best_boobie je mag mijn topic aanpassen :-)

oooh wat fijn!! ik herken mijn verhaal in het jouwe :-D ben benieuwd hoe de operatie gaat verlopen. alvast veel succes!!

@Doriend

Hoi hoi, 

Aangezien ik een datum zie, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu gebruiken voor alle updates en je verslag, zodat je alles bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen