Ga naar inhoud

VanAnaarCtje : 22 mei 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben bijna 40, jaren nagedacht om mijn kleine aa cup te vergroten. Eigenlijk was het meer en meer naar de achtergrond verdwenen en die paar keer per jaar dat ik in bikini moest opdraven, waren te overleven. Nu ben ik afgelopen zomer geëmigreerd naar een zeer zonnige locatie en ben ik dagelijks op het strand, zee of zwembad te vinden. De AA cup speelde weer op en plastische chirurgie is hier maatschappelijk geaccepteerd (de Botox zit er hier ook al in). Op 22/5 ben ik onder het mes gegaan. 350cc motiva ergonomix silksurface zijn er via het tepelhof ingezet. Deze keus is gemaakt doordat een tepel ook meteen gelift is en de littekens dan bij beide “hetzelfde” zijn. De operatie schijnt prima verlopen te zijn. Alleen is er bij de verdoving in mijn oksel waarschijnlijk een zenuw geraakt in mijn arm, en optillen van die arm voelt alsof er een mes doorheen snijdt. Dit zou moeten wegtrekken, ik hoop het van ganse harte.

 

Nu ben ik vijf dagen verder en voel me nog steeds alsof ik ben overreden door een vrachtwagen, opgestaan en geraakt ben door een betonblok. Later op de dag ga ik nog even langs de praktijk, smeken om pijnstilling, daar zijn ze hier heel zuinig mee. 

 

Mijn linkerborst zit bijna op mijn sleutelbeen en de rechter doet het heel netjes, al redelijk laag en niet zo hard.ik heb een derde bobbel gekregen, mijn buik is helemaal opgezet, en dat met mijn atletische figuur, ik lijk wel vijf maanden zwanger.

 

Slapen doe ik twee uurtjes plat in bed, dan vier rechtop op de bank en met geluk weer twee plat in bed. Overdag sleep ik me van tafel naar bank, naar bed en opnieuw. Gisteren bedacht een rondje buiten te lopen. Na 200 meter in 36 graden was ik stuk.

Ondertussen koel ik met bevroren maandverbanden, nooit verwacht zulke grote inleggers te kopen.

Vandaag ook mijn eerste dag alleen thuis. Benieuwd hoe dat gaat zijn, ik voel me echt een vaatdoek en kan geen Netflix meer zien.

 

meer mensen ervaring met een geraakte zenuw in de arm en een dikke buik? Ik vraag me af hoelang het herstel gaat duren, ik heb me ernstig in de ingreep vergist en best al wat spijt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend om te lezen, maar op de zenuw na, hoort dit er wel allemaal een beetje bij moet ik zeggen. Die dikke buik herken ik, maar dat is echt vocht en dat komt goed, geloof me. Ik zag mijn blokjes weer na ongeveer een maand volgens mij. Ik ben nu 7 maanden PO en nu nog hoop ik dat mijn borsten zullen veranderen en dat zullen ze ook doen tot aan 12 maanden. Het is voor mij ook een langer proces dan van te voren gedacht, maar na een maand voelde ik mij wel weer mezelf. Ik hoop dat jij dat ook krijgt, even geduld nog ;) Heel veel succes nog! En gewoon lekker blijven spuien hier, dat vond ik in ieder geval fijn :) Gr Loes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marloes, dankjewel voor de hoop, nooit gedacht mijn buik te misssen.

 

Net bij de arts een spuit lidocaine gekregen in de zenuw. Kon meteen alles en geen pijn, fantastisch. Anderhalf uur later helaas alweer uitgewerkt.

Nu medicatie meegekregen, lyrica, kan ik misschien wat beter slapen.

Verder vond hij de borsten al goed eruit zien. Moet nu het implantaat bovenop induwen en dan een beetje omduwen aan de onderkant...eng

de borstvergroting zelf heb ik dus eigenlijk weinig pijn aan. Het is die stomme zenuw die het feestje verpest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 8 dagen PO. Rechts gaat alles super. Links zit nog steeds in mijn nek en mijn arm doet erg zeer. De arts heeft op de plek van de verdoving in mijn oksel de zenuw gelokaliseerd die de pijn veroorzaakt. Na een injectie daar met lidocaine heb ik 1,5 uur geen pijn gehad. 

Aangezien deze zijde nog steeds erg opgezet is, vraag ik me af of het slim is om een echo te vragen om te kijken wat er aan de hand is. Iemand hier ideeen over?

 

tevens moet ik mijn implantaten naar onder de duwen en als ik ze aan de onderkant voel even bovenop naar achter duwen. Kan ik ze niet beter met rust laten? Ik ben ontzettend bang dat de inkapseling niet goed gaat.

 

ik heb motiva implantaten onder de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen de eerste 14 dagen overleefd. En zo voelt het ook echt. Ik heb ze liever vandaag er nog uit dan gisteren. Grote lelijke borsten. En de pijn stopt gewoon niet. 

Ondertussen een spuit cortisonen in een zenuw en dat leek een dag te helpen, maar nu is het dubbel zo hard terug. 

Van de PC moet ik mijn borsten masseren en nu voelen ze blauw. Volgens mij sta ik nu ook vooraan voor inkapselingscontractie. 

Echt wat een spijt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je hier zon last van hebt! En dat het herstel zo vervelend voor jou is! 

 

Ik zou zeker een echo laten doen, en niet opgeven! Blijf vooral aan de bel trekken, en zoeken naar oplossingen. Ik hoop dat iemand op dit forum je kunt helpen, wens je heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei VanAnaarCtje:

Dankjulliewel. Voel me nu gewoon zo stom. Ik heb alles goed voor elkaar, sport veel, goed lijf en nu heb ik zo verpest. Stomweg doordat ik dacht dat borsten de kers op de taart zouden zijn.

Hey meid,

 

Ik wil je even zeggen dat je niks verpest hebt. Ik heb ook een vrij lastig herstel, weliswaar geen zenuw die niet meewerkt, maar heeft het niet gewoon wat meer tijd nodig? Hoeveel dagen ben je nu po? Ik sta op dit moment ook niet te juichen van blijdschap, maar houd mezelf voor dat ik hier even doorheen moet. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VanAnaarCtje Wat vervelend dat je nog zo’n pijn hebt :( Ik mocht naast de voorgeschreven medicatie 4 x per dag ook 1000mg paracetamol nemen. Misschien toch nog een x aan de bel trekken bij de pc voor medicatieadvies? Ik weet niet wat voor medicatie je nu slikt en of dit eventueel wel mag icm paracetamol. 

 

Ik wens je heel veel sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VanAnaarCtje

 

Wat naar dat je de hele bv zo ervaart! Zeker niet wat je je ervan voor had gesteld, dat kan ik me heel goed indenken!

 

Wat betreft medicatie kan ik je niet helpen, ik kreeg alles mee vd kliniek. Ben afgelopen woensdag geopereerd aan n wissel.

 

Wat betreft je boobs kan ik wel zeggen, je bent echt nog zo kort po, je boobs gaan nog zoveel veranderen. Hoop echt voor je dat ze je meer gaan bevallen. Dan is de pijn ook beter te handelen als je weet dat je het doet voor iets waar je gelukkig van wordt.

 

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en beterschap!

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edva, ik woon in het buitenland, vandaar dat ik het hier ook heb laten uitvoeren. De medische zorg is hier in de Emiraten, misschien zelfs beter dan in Nederland. Ik heb een van de beste klinieken uitgekozen en heb niet geschroomd om daar meer voor te betalen, ik denk zo’n 8500,- euro.

De arts staat goed aangeschreven en is een zeer ervaren man. Hij heeft zelfs een tijd in Nederland gewerkt in een ziekenhuis en doet ook veel borstreconstructies. De geraakte zenuw is waarschijnlijk het werk van de anesthesist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je eventueel geen andere medicatie aan je arts kunnen vragen? Aangezien je arts in Nederland heeft gewerkt, zou hij er vast mee bekend zijn dat je hier in Nederland toch best n hoop medicatie mee krijgt na een borstvergroting. Ik heb zelf naproxen 250mg gekregen met daarnaast een maagbeschermend middel (pantoprazol 20mg). En voor als het nodig mocht zijn oxycodon 50mg. En ik mocht 4x per dag 1000mg paracetamol innemen. Misschien dat als je dit aan je arts voorlegt hij iets voor je wilt voorschrijven. Ik hoop op het beste voor je! Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @VanAnaarCtje: wat naar dat dit je overkomt en dan zit je ook nog eens in het buitenland. Heb je daar wel een netwerk dat je kan ondersteunen?

Ik weet niet of wat ik je ga vertellen je gaat helpen of eerder ontmoedigen maar ik waag het er op. Ik heb ooit een injectie gekregen waarbij ook een zenuw werd geraakt. Weliswaar op een andere plaats dan bij jou namelijk in mijn achterwerk. In het begin had ik erg veel pijn en daarna een hele tijd het gevoel dat er een draad langs mijn been hing. 

De zenuw heeft zich hersteld na 6 maanden. Ik hoop dat je snel de juiste pijnstilling krijgt en dat je verder goed herstelt.

Veel sterkte en ik wens je ook wat meer slaap en minder pijn.

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu heel happy!

Gisteren weer een bezoekje aan mijn plastisch chirurg en ik moet veel meer bewegen en mijn borstspieren gaan gebruiken. Alles is verkrampt. Armen mogen boven mijn hoofd, mag me “opdrukken” tegen muren, bed en ‘s nachts zonder bh slapen in welke houding ik wil. Mijn borstspieren zitten op slot en moet ik ze gebruiken om te laten weten dat ze kunnen aan- en ontspannen. 

Dus gisteren wasjes opgehangen, opgevouwen, alles binnen de pijngrens en man, wat een opluchting. Vanochtend is de borst met de pijnlijke zenuw een stuk gedaald en de pijn veel beter te doen.

verder wat oefeningen meegekregen om alles los te maken en mijn borstspieren wat te laten wennen aan de nieuwe omvang.

ik doe een voorzichtig sprongetje in de lucht want voor het eerst kan ik aan iets anders denken dan aan pijn.

 

oja, ook leuk, hij adviseerde zwemmen, aangezien hier een overschot is aan zwemmogelijkheden ga ik straks even voor een nieuwe bikini kijken. Alhoewel twee meloenen op verschillende hoogten vast heel apart staat, kan ik niet wachten om het water in te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay,

 

Dat dikke buik verhaal ken ik, ik ben van mezelf echt super slank en leek ook net zwanger!! Nu 3 weken verder is het wel afgezakt.. Komt echt van de narcose hoor! Veel drinken en veel naar de wc gaan om die rommel eruit te krijgen zou ik zeggen! Zenuw verhaal heb ik geen ervaring mee, wel een vriendin van een vriendin waarbij haar arm verkeerd was neergelegd toen ze onder narcose was! Toen ze wakker was merkte ze dat haar hand deels en een paar vingers verlamd waren. Dit heeft 4 jaar geduurd maar is uiteindelijk wel goedgekomen! Ik ben natuurlijk geen arts maar geef het de tijd en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken of misschien een dokter? Heel veel succes in iedergeval ik hoop dat je ondanks alles over een tijdje dol gelukkig bent met het resultaat! En natuurlijk volledig pijnloos door het leven kunt gaan.

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei VanAnaarCtje:

Ik ben nu heel happy!

Gisteren weer een bezoekje aan mijn plastisch chirurg en ik moet veel meer bewegen en mijn borstspieren gaan gebruiken. Alles is verkrampt. Armen mogen boven mijn hoofd, mag me “opdrukken” tegen muren, bed en ‘s nachts zonder bh slapen in welke houding ik wil. Mijn borstspieren zitten op slot en moet ik ze gebruiken om te laten weten dat ze kunnen aan- en ontspannen. 

Dus gisteren wasjes opgehangen, opgevouwen, alles binnen de pijngrens en man, wat een opluchting. Vanochtend is de borst met de pijnlijke zenuw een stuk gedaald en de pijn veel beter te doen.

verder wat oefeningen meegekregen om alles los te maken en mijn borstspieren wat te laten wennen aan de nieuwe omvang.

ik doe een voorzichtig sprongetje in de lucht want voor het eerst kan ik aan iets anders denken dan aan pijn.

 

oja, ook leuk, hij adviseerde zwemmen, aangezien hier een overschot is aan zwemmogelijkheden ga ik straks even voor een nieuwe bikini kijken. Alhoewel twee meloenen op verschillende hoogten vast heel apart staat, kan ik niet wachten om het water in te gaan.

Helemaal top! Hier ook meegelezen en vond zo rot voor je!

 

Genieten geblazen, super fijn voor je!:)

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuw lijkt bedaard. Twee cortisonen injecties en het voelt en stuk meer ontspannen.

Ik zit nog wel met zijn advies in mijn maag. Armen ook oefenen boven het hoofd en masseren van de borst, terwijl ik een texture implant heb. Ze zijn nog steeds heel bol en de tepels wijzen naar beneden.

 

Gisteren op zoek geweest naar een bikini, maar helaas niets waar ik normaal voor de dag kan komen. Ik ga wel in het donker met een hemdje aan. Bij het meten van mijn borsten kwam ik op een op een 75D uit, ik had gehoopt op een grote B, kleine C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen drie weken PO. En helaas weer tegenslag. Gisteren werd ik wakker door vloeistof die uit mijn pleisters kwam. Pleisters verwijderd en de wond was open. Dus weer naar de PC, schoongemaakt, speciale crème mee en tweemaal daags verschonen met crème en gazen. 

Vanochtend was de wond nog groter geworden, dus weer terug. Arts schrok behoorlijk. Wederom schoongemaakt, de opening zit wel volledig door mijn huid, maar nog niet door het vetweefsel. Dus nieuwe hechtingen erin en opnieuw een antibioticakuur. 

Nu moet ik morgenochtend het verband eraf halen en als het schoon is, hoef ik pas overmorgen terug, anders morgen weer.

ik hoop echt dat het hele mooie tieten worden en het allemaal waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat naar voor je! En dat na 3 weken nog. Je zou verwachten dat het gevaar dan geweken is. 

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat dit je laatste hobbel is op je reis naar de mooiste tieten van alle Emiraten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen zes weken PO en even weer op Nederlandse bodem! Helaas met lelijke borsten. De rechter is nog open, het geneest wel, maar heel erg traag en het is veel werk. De linker zit nog steeds erg hoog en blijft pijnlijk. Ik moet deze naar beneden masseren, maar sinds ik dat probeer heb ik veel pijn onder mijn borst. 

Wat mij betreft mogen ze er nog steeds uit. Volgens mijn arts en man ben ik er over een paar maanden heel erg blij mee. Ik geloof er niets van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eindelijk is de wond dicht, maar de borsten zitten nog steeds behoorlijk hoog en ik vind ze echt te groot.

blijkbaar heb ik een enorm hoog profiel gekregen 5,1 bij een doorsnede van 10,5. Wel met een ergonomix vulling, maar het zijn echt twee koplampen.

Begin september weer op consult en ik wil ze echt eruit hebben. Kleding past niet meer, bikini’s staan niet, ik voel me echt mismaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.