Ga naar inhoud

Rare vraag maar wel serieus


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

 

7 minuten geleden zei SandraHu:

:45::viannen_81:....

OMG.....wat een toepasselijk plaatje :45:. En dan zeggen ze dat mannen erg zijn :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

@Bloemmetje, ja hoor, dat komt helemaal goed. Alleen de eerst zes weken écht wel je strakke sportbh aanhouden tijdens de seks!!! Maar het gaat ook niet zozeer om eventuele pijn, maar het gaat erom dat je kapselvorming niet verstoord wordt. Want ook al heb je helemaal geen pijn na de operatie  (zoals ik) dan moet je je toch aan de regels houden van niet te zwaar tillen, ellebogen niet boven de schouders, niet voorover bukken etc. En dat is natuurlijk ook allemaal van invloed bij seksuele standjes, dus daar moet je goed rekening mee houden. Maar op zo'n moment ben je vaak creatief genoeg om te kijken wat wél kan :38:.

Oepssss ik had na een week al seks zonder bh, en trouwens heb meestal tijdens de seks mijn bh uit ben nu 4 weken po. Toch beter niet doen dan :44: was ik iets te fanatiek? Begin wel een beetje te stresse nu hooor :16: vooral omdat ik al teveel doe op het werk etc, en  wat denk je van elke dag op de scooter hobbel de bobbel :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Demiiii:

Oepssss ik had na een week al seks zonder bh, en trouwens heb meestal tijdens de seks mijn bh uit ben nu 4 weken po. Toch beter niet doen dan :44: was ik iets te fanatiek? Begin wel een beetje te stresse nu hooor :16: vooral omdat ik al teveel doe op het werk etc, en  wat denk je van elke dag op de scooter hobbel de bobbel :ph34r:

Ja, je had de eerste zes weken beter je bh gewoon aan kunnen houden. Je hebt 2 weken om het nog " goed te maken" :38:. Nee meis, ik meen het hoor; de eerste zes weken écht de regels in acht nemen, ook al heb je geen pijn. Want door je niet aan de regels te houden kan de kapselvorming verstoord worden, waardoor er overmatige kapselvorming kan ontstaan...en daar word je echt niet blij van. Dus vanaf nu je netjes gedragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, je had de eerste zes weken beter je bh gewoon aan kunnen houden. Je hebt 2 weken om het nog " goed te maken" :38:. Nee meis, ik meen het hoor; de eerste zes weken écht de regels in acht nemen, ook al heb je geen pijn. Want door je niet aan de regels te houden kan de kapselvorming verstoord worden, waardoor er overmatige kapselvorming kan ontstaan...en daar word je echt niet blij van. Dus vanaf nu je netjes gedragen :P

Nouuu dan hoop ik dat ik niet te laaaat ben en dat ik het nu nog goed kan maken de laatste twee weekjes :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Jaydee said:

@Bloemmetje, ja hoor, dat komt helemaal goed. Alleen de eerst zes weken écht wel je strakke sportbh aanhouden tijdens de seks!!! Maar het gaat ook niet zozeer om eventuele pijn, maar het gaat erom dat je kapselvorming niet verstoord wordt. Want ook al heb je helemaal geen pijn na de operatie  (zoals ik) dan moet je je toch aan de regels houden van niet te zwaar tillen, ellebogen niet boven de schouders, niet voorover bukken etc. En dat is natuurlijk ook allemaal van invloed bij seksuele standjes, dus daar moet je goed rekening mee houden. Maar op zo'n moment ben je vaak creatief genoeg om te kijken wat wél kan :38:.

@Jaydee van mijn arts mocht ik de sportbh al een week na de operatie elke dag een uurtje uit! Nee niet gelijk dan mee sexen natuurlijk want dan bewegen ze teveel natuurlijk Haha.. ik had ze overigens gewoon tijdens sex af en toe eventjes laten zien door het ritsje en dat was voor Mn man genoeg hoor hahahaha 

overigens geeft elke arts / kliniek ander advies want ik mag nl vanaf een week alles alweer doen alleen niet zwaarder tillen dan 2kg. Dus voorover bukken en ellebogen omhoog etc. Heb juist met de fysio van de kliniek ook oefeningen gedaan met armen omhoog etc en geloof dat het ligt aan de soepelheid van je borstspier etc. Anyway iedereen moet zich houden aan de gestelde regels van je eigen arts maar wou even duidelijk maken dat er dus wel verschillen zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx, ja, dat klopt inderdaad. Je moet je houden aan wat je eigen pc zegt. Maar een beetje extra voorzichtigheid kan nooit kwaad. En er zijn méér artsen, die aangeven dat je je ellebogen niet boven de schouders mag heffen, waarvan je niet mag bukken en niet méér mag tillen dan twee kilo en van wie je de eerste zes weken keurig je sportbh aan moet houden, ook tijdens de seks, dan artsen die zeggen dat je na één week al zonder bh rond mag huppelen. 

Maar nogmaals; je hebt gelijk dat je je aan de regels en voorschriften van je eigen pc en kliniek moet houden.  

Maar ik heb al genoeg meegemaakt op het gebied van borsten, dus ik ga gewoon voor safe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei MissAnissa:

Haha thanks voor deze topic ladies! Ik lees lekker mee jullie zijn hilarisch :5: ben al erg benieuwd! Ik hoop dat ik in oktober geopereerd kan worden! Lijkt me wel fijn dat ik me eindelijk zelfzeker kan voelen over men boobs! :43:

Je zult zien dat je seksleven ook een boost krijgt door je nieuwe boobs. Je voelt je zelfverzekerder, lekker in je vel en dat komt je seksleven alleen maar ten goede. :35:

Bij wie word je geopereerd en voor hoeveel cc ga je?

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Je zult zien dat je seksleven ook een boost krijgt door je nieuwe boobs. Je voelt je zelfverzekerder, lekker in je vel en dat komt je seksleven alleen maar ten goede. :35:

Bij wie word je geopereerd en voor hoeveel cc ga je?

 

Xxx Jaydee 

Ik heb mijn beslissing denk ik gemaakt ik ga nog naar 1 consult bij Wellnesskliniek wat ik al lang geleden gepland heb maar ben bijna zeker dat ik voor Dr Verdonck ga (Belgian Breast Clinic) voelde mij echt super op men gemak! Ik ga voor 250-275cc, hij gaat op de operatietafel zien of er 275cc inpast anders gaat hij dat doen. Maar ben heel erg smal dus er gaat jammergenoeg niet veel in!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MissAnissa:

Ik heb mijn beslissing denk ik gemaakt ik ga nog naar 1 consult bij Wellnesskliniek wat ik al lang geleden gepland heb maar ben bijna zeker dat ik voor Dr Verdonck ga (Belgian Breast Clinic) voelde mij echt super op men gemak! Ik ga voor 250-275cc, hij gaat op de operatietafel zien of er 275cc inpast anders gaat hij dat doen. Maar ben heel erg smal dus er gaat jammergenoeg niet veel in!

 

xxx

Komt vast goed. Maar het is idd nooit verkeerd om verschillende consulten in te plannen. Had ik dat ook maar gedaan bij mijn prothesewissel. Maar ja....uiteindelijk is het bij mij ook (bijna) goed. Succes ermee, meis. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei MissAnissa:

Haha thanks voor deze topic ladies! Ik lees lekker mee jullie zijn hilarisch :5: ben al erg benieuwd! Ik hoop dat ik in oktober geopereerd kan worden! Lijkt me wel fijn dat ik me eindelijk zelfzeker kan voelen over men boobs! :43:

Spannend! Ik wacht ook tot begin sept :126: wou dat het eerder kon, helaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎5‎-‎2018 om 11:04 zei SandraHu:

Dan blijft er niks over...ja op je rug haha. Het is wel heel veel tijd wat je op je rug doorbrengt na een BV. 

 

Op ‎22‎-‎5‎-‎2018 om 11:12 zei Jaydee:

Wel hoor....beetje creatief zijn. Staand tegen het aanrecht.....zittend op een stoel.....jij op hem, en dan vooral je onderlichaam het werk laten doen, vanuit je heupen werken terwijl je je in de sportbh verpakte boobs stevig vasthoudt. Echt, er zijn genoeg dingen, die wel kunnen. En klaarkomen kan ook gewoon....het zijn toch vaak meer de spieren in het onderlichaam, die aanspannen.

Ik voel me op het moment net Goedele Liekens  :45:

@SandraHu Hoe EXPLICIET wil je het hebben :45::45: 

@Jaydee
 :125:  :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei SandraHu:

Des te explicieter des te beter. Niemand wil voor onduidelijkheid komen te staan...Jaydee begrijpt dat:45:

Eeeeeehhhhhh, ik ben altijd een heel open persoon :blush:.... heb ik dingen gezegd die niet kunnen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Eeeeeehhhhhh, ik ben altijd een heel open persoon :blush:.... heb ik dingen gezegd die niet kunnen? 

Absoluut niet, je hebt vast mensen een hoop ideeën gegeven :45: beter te open als gelogen zeg ik altijd! Meiden/vrouwen onder elkaar toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bloemmetje:

Absoluut niet, je hebt vast mensen een hoop ideeën gegeven :45: beter te open als gelogen zeg ik altijd! Meiden/vrouwen onder elkaar toch

Wij zijn hier thuis ook altijd heel open over seks. Daar moest de aanhang (2 schoonzoons en een schoondochter) wel even aan wennen toen ze hier net thuis kwamen :45:. Maar inmiddels zijn ze eraan gewend en kletsen net zo hard mee over seks :38:.

Ja, weet je..... we praten over eten, over kleding, over werk, over sport etc, allemaal dingen die bij het leven horen.....maar seks is ook een belangrijk onderdeel van het leven, dus waarom zou je daar dan zo raar en bekrompen over doen? Nee hoor.....daar praten we net zo gemakkelijk over :35:. Ik zie het probleem niet :45:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SandraHu:

Des te explicieter des te beter. Niemand wil voor onduidelijkheid komen te staan...Jaydee begrijpt dat:45:

 

1 uur geleden zei Jaydee:

Eeeeeehhhhhh, ik ben altijd een heel open persoon :blush:.... heb ik dingen gezegd die niet kunnen? 

haha nee @Jaydee
Had het eerder met @SandraHu over iets expliciet zeggen, dus vond het wel toepasselijk om er hier even op in te haken ;) 
Helemaal niet raar Jaydee, ik ben groot voorstander van open praten over dit soort onderwerpen, behalve als mensen in de chatbox gaan roepen dat ze een vibrator gekocht hebben en hem gaan uitproberen, nu.. 
Om een voorbeeld te noemen..... :P 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

 

haha nee @Jaydee
Had het eerder met @SandraHu over iets expliciet zeggen, dus vond het wel toepasselijk om er hier even op in te haken ;) 
Helemaal niet raar Jaydee, ik ben groot voorstander van open praten over dit soort onderwerpen, behalve als mensen in de chatbox gaan roepen dat ze een vibrator gekocht hebben en hem gaan uitproberen, nu.. 
Om een voorbeeld te noemen..... :P 

 

xxxx

Ik ben nu wel benieuwd. Is dat van de chatbox echt gebeurd? :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei SandraHu:

Ik ben nu wel benieuwd. Is dat van de chatbox echt gebeurd? :44:

En ik ben nu wel benieuwd wat er in de chatbox gebeurd is :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.