Ga naar inhoud

Rare vraag maar wel serieus


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...
Gast Reen2018
Op 22-5-2018 om 22:41 zei Jaydee:

@Annefleurx, ja, dat klopt inderdaad. Je moet je houden aan wat je eigen pc zegt. Maar een beetje extra voorzichtigheid kan nooit kwaad. En er zijn méér artsen, die aangeven dat je je ellebogen niet boven de schouders mag heffen, waarvan je niet mag bukken en niet méér mag tillen dan twee kilo en van wie je de eerste zes weken keurig je sportbh aan moet houden, ook tijdens de seks, dan artsen die zeggen dat je na één week al zonder bh rond mag huppelen. 

Maar nogmaals; je hebt gelijk dat je je aan de regels en voorschriften van je eigen pc en kliniek moet houden.  

Maar ik heb al genoeg meegemaakt op het gebied van borsten, dus ik ga gewoon voor safe!

Ja nu ben ik bang haha 10 dagen po en mn benen geschoren,.hang je ook watb voorover.. 2de keer wel zittend op een stoel maar hang je voor je onderbenen toch wat naar beneden.

 

Seks heb ik ook gehad maar zo voorzichtig.dat ze niet echt bewegen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Reen2018:

Ja nu ben ik bang haha 10 dagen po en mn benen geschoren,.hang je ook watb voorover.. 2de keer wel zittend op een stoel maar hang je voor je onderbenen toch wat naar beneden.

 

Seks heb ik ook gehad maar zo voorzichtig.dat ze niet echt bewegen hahah

Ik ga alles een week voor de operatie alles laten harsen, weet ik zeker dat ik een hele tijd safe ben overal.. dan 1 zorg minder hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bloemmetje:

Ik ga alles een week voor de operatie alles laten harsen, weet ik zeker dat ik een hele tijd safe ben overal.. dan 1 zorg minder hahaha

Dat heb ik ook gedaan ja. 6 weken niks hoeven doen!!! alleen mijn flamoesh heb ik de avond tevoren geschoren en als het te erg werd naar mijn zin hielp mijn man me even daarmee. Nou dan leer je elkaar goed kennen :45: laten we zeggen dat hij het zeer opwindend vond :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei gastmama:

Dat heb ik ook gedaan ja. 6 weken niks hoeven doen!!! alleen mijn flamoesh heb ik de avond tevoren geschoren en als het te erg werd naar mijn zin hielp mijn man me even daarmee. Nou dan leer je elkaar goed kennen :45: laten we zeggen dat hij het zeer opwindend vond :125:

Haha @gastmama:45: :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.