Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
Seen87

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen maandag 270cc laten plaatsen bij Boerhaave kom af van 75amag ik mee kijken bij jou ben zo benieuwd na het lezen van alle berichten hier boven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@smizebra ik heb je toegevoegd. Er staan niet zo heel veel foto's op.

Binnenkort zet ik er nog een paar foto's op. Hoe gaat het nu met je? 

Herstel je goed of valt het je tegen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Seen87:

@smizebra ik heb je toegevoegd. Er staan niet zo heel veel foto's op.

Binnenkort zet ik er nog een paar foto's op. Hoe gaat het nu met je? 

Herstel je goed of valt het je tegen?

Ziet er goed uit hoor. Mooi klein litteken dat vast nog verder mooi wegtrekt. 

Het gaat best aardig met me. Kan wat meer doen, maar kost veel energie. Vooral nu de kindjes er weer wat meer zijn. Maar nu dag 2 na OK dus zou alleen maar beter moeten gaan toch. Ofis dit al dag 3 als je de OK dag mee telt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@smizebra ik vond het uiteindelijk ook mee vallen. Ik heb het meest last gehad van rugpijn.

Misschien door dat OK bed en in combinatie met op je rug slapen. En op dag 3 voelde ik me

zo goed dat ik een halve dag ben gaan winkelen. Daar heb ik wel 2 dagen last van gehad. 

Dus al voel je je goed, blijf het rustig aan doen! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei Seen87:

@smizebra ik vond het uiteindelijk ook mee vallen. Ik heb het meest last gehad van rugpijn.

Misschien door dat OK bed en in combinatie met op je rug slapen. En op dag 3 voelde ik me

zo goed dat ik een halve dag ben gaan winkelen. Daar heb ik wel 2 dagen last van gehad. 

Dus al voel je je goed, blijf het rustig aan doen! :)

Heb je ook dual plane geplaatst? Ik zou echt niet aan winkelen moeten denken. Blokje om was al een uitdaging! Haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Seen87 mag ik even in je album zien? Ik word 11 juli geopereerd en krijg 295cc motiva. Maar ik twijfel over de cc's. Nog een verder spoedig herstel gewenst

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 7-6-2018 om 18:40 zei Seen87:

Dag 27:

Alles verloopt goed. Ik kan ook op mijn zij slapen. Ik sport 3 dagen in de week. Dan wel cardio

en benen. Ik fiets naar mijn werk. Het lijkt erop alsof ik alles weer kan. Ook mijn rugpijn waar ik

dus eigenlijk het meest last van heb gehad na de operatie heb ik niet meer.

Ik heb alleen nog last van harde borsten. Vooral als ik te veel gedaan heb. Maar ik heb ook dat het

gevoelloos is of juist veel te gevoelig. Het voelt allebei niet zo lekker! Het zal nog wel weg trekken.

Ook had ik met sporten het gevoel alsof er een beetje lucht in mijn borst zat aan de zijkant van 

mijn borst. Na een dag was het weer verdwenen.

Morgen zit ik precies op 4 weken. Het grootste deel zit er op

Hi @Seen87 hoe gaat het nu met je...? Volledig hetsteld...? Hopelijk loopt alles goed... grtjss

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com