Ga naar inhoud

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie
On 5/21/2018 at 8:43 PM, Linaxxx said:

Hi @Seen87 hoe gaat het met je nu...? Deze week ook tr werken..? Ik morgen :( dubbelgevoel... :) ma idd de verveling was echt op zot te worden... hihi ik ben stiekem al eens lingerie gaan passen in de winkel :) kon ni wachten hahahaha nu ik eindelijk kan..:) 

 

@Linaxxx op welke bh maat ben je uitgekomen? Ben ik wel benieuwd naar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ik ben benieuwd waar jij op uit gaat komen ^_^

Ik hou het ook nog maar even op 1 bh. Geduld is een schone zaak.

Zijn jou borsten ook nog hard? Zijn ze al aan het zakken?

 

Bij mij nog niet ieder geval. Ik vraag me af wanneer dat gaat gebeuren.

 

@Linaxxx hoe was het om weer te werken? Ik moet maandag weer aan de slag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Hi! Eerste dagje al vrbij

ging goed... voelde me ook goed :) :) hahha... terug wa zelfvertrouwen!

 

Btw mijn borsten voelen precies al wat zachter... of ik beeld het me in hahae staan al veel mindr “bol” bovenaan.. morgen draadjes eruit... beetje bang voor precies..?

@Annefleurx doet dat pijn...??

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx geeeeen idee waar ik uit op ben gekomen! Mag over 2 weken overdag normale bh’s dragen dus ga volgende week even opmeten en 1 kopen! Maar dat blijft sowieso niet mijn maat omdat ze nog wel gaan veranderen! Knoopjes hechting uitknippen voelde ik alleen even bij de rechterborst, was eventjes wat gevoelig maar zelfde als je even met je vinger op een helend wondje legt.. gewoon echt even gevoelig. 

 

@Seen87 die van mij zijn allebei al een beetje gezakt! Ene iets meer dan de andere maar ze moeten nog wel wat meer zakken. Heb vooral gewoon nog wat veel vocht overal. Mijn borsten zijn zeker wel al wat zachter. Links meer dan rechts. De rechter is vaak nog wat pijnlijk maar ik kan er zeg maar in allebei nu al wat knijpen Haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 12:

Vanmorgen had ik moeite met opstaan. Ook heb ik wat meer last van steken vandaag.

Misschien heb ik gisteren toch iets te veel gedaan. Ik ben naar de stad geweest, ik ben

bh's gaan shoppen en ik heb nog boodschappen gehaald en nog wat in het huishouden. 

Of het komt door dat ik gister avond mijn sport bh uit heb gedaan. Ik had gewoon

helemaal niets aan de hele avond. Het voelde als een bevrijding! Geen strakke bh aan!

Vandaag doe ik het dan maar even iets rustiger aan. 

 

Mijn borsten zijn nog steeds hard. Van mij mogen ze wel eens wat zachter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Seen87 said:

Dag 12:

Vanmorgen had ik moeite met opstaan. Ook heb ik wat meer last van steken vandaag.

Misschien heb ik gisteren toch iets te veel gedaan. Ik ben naar de stad geweest, ik ben

bh's gaan shoppen en ik heb nog boodschappen gehaald en nog wat in het huishouden. 

Of het komt door dat ik gister avond mijn sport bh uit heb gedaan. Ik had gewoon

helemaal niets aan de hele avond. Het voelde als een bevrijding! Geen strakke bh aan!

Vandaag doe ik het dan maar even iets rustiger aan. 

 

Mijn borsten zijn nog steeds hard. Van mij mogen ze wel eens wat zachter worden.

@Seen87 mij is door mijn arts sterk afgeraden om je bh uit te laten, behalve uurtje voor douchen etc..! Er komt dan nl veel te veel druk erop. Heb nl ernaar gevraagd gisteren bij mijn tweede check maar ze zeiden mag echt niet! 

Misschien dat ze daarom wat pijnlijker aanvoelen vandaag? Even wat meer rust pakken!

oh bh’s shoppen wat leuk!! Heb je je op laten meten? Hoeveel bh’s heb je gekocht Haha! Denk dat je maat nog wel beetje veranderd of niet als het vocht eruit gaat trekken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ik heb het maar bij 1 bh gehouden :36:

Wie weet veranderen ze nog iets inderdaad. Ik heb ze niet op laten meten.

Ik had eerst een c gepakt maar die zat een beetje raar. Toen ik een d aan had zat het veel beter.

Precies goed eigenlijk. Zodra ik iets verder ben in het herstel ga ik me er eens goed de tijd ervoor

nemen. Een leuke bikini kopen en nog meer bh's. Ik kan niet wachten!! 

 

Misschien was het toch niet zo een goed idee om mijn sport bh uit te doen ook al voelde het op dat moment zo fijn. Gewoon geduld hebben! Nog 4 weken en 2 dagen, dan ben ik 6 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 13:

Ik werd wakker van de pijn in mijn linker oksel. Ik dacht dat wordt me een dag!

Maar een uur na het opstaan voelde ik me weer goed. Deze ochtend heb ik het rustig

aan gedaan en vanmiddag ga ik naar de verjaardag van mijn vader. Er komt niet zoveel

visite gezien het een doordeweekse dag is maar ik ben wel weer even onder de mensen

om het zo maar te zeggen want ik verveel me thuis.

 

Aan de ene kant heb ik weinig zin om maandag weer te werken maar aan de andere kant

is het ook wel weer lekker om wat te doen. Het is alleen een beetje jammer dat de eerste

week een hele drukke week gaat worden terwijl ik nu het gevoel heb de eerste week nodig

te hebben om weer te landen op aarde om het zo maar te zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 ben je ondertussen ng op controle geweest? Lijkt me zo ver weg eind aug?

ik bennna de operatie al 2x op controle geweest en nu pas over 6weekjes ng eens -begin juli

 

rust ng maar goed deze dagen voor maandag...

ma valt reuze mee hoor

alle bij mij toch... 

 

@Annefleurx haha hier ook “paniek” over dat indalen haha hoop ook niet te fel

want vind ze ook perfect nu :) 

fijn dat bij jou ook alles goed verloopt al...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx die van mij moeten ook nog indalen. Ze mogen wel ietsje lager

maar niet te veel. Ik heb er ook vrijwel geen last meer van tenzij ik te veel gedaan heb

dan merk ik het wel. En die rugpijn! Gelukkig kan ik over 29 dagen weer op mijn zij slapen

 

@Linaxxx ik ben wel al een keer op controle geweest en alles was goed. Mijn volgende

controle is 3 maanden na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 14:

Gisteren middag ben ik naar een verjaardag geweest en het ging prima! Nergens last van!

's avond merk ik dan wel dat is moe ben. Het enige waar ik nog last van heb ik rugpijn.

Vooral in de ochtend met opstaan. Vandaag ga ik alleen naar de stad en als het goed

weer blijft ga ik vanavond kijken of ik al een stukje kan fietsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx het begint wel een beetje te wennen maar als ik voor een spiegel sta kan ik niet stoppen met kijken :wub: en met douchen denk ik: ow ja ander gezicht als ik naar beneden kijk. Ze moeten alleen nog wat zachter worden dan voelt het misschien meer echt maar dat komt nog wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 18:

 

Ik heb er al weer twee werkdagen op zitten. Het was wel even vermoeiend.

Wat dan vermoeiend was is van niks doen weer naar hard werken. Pfff... maar ik heb

weinig pijn gehad. Alleen 's avonds thuis last van hele harde borsten. 's avonds doe ik

het dus heel rustig aan! Morgen ben ik een dagje vrij. Of nou ja... de kinderen naar

school en daarna naar een clubje brengen en boodschappen halen en eten koken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat tof om mee te kunnen lezen! Ik heb zaterdag 14 juli een consult met dr Schuringa bij Boerhaave kliniek (en ook nog bij Faceland en Diana Gabriels).

Ik ben zo ontzettend benieuwd naar wat ze van mijn treurige theezakjes kunnen maken!

Heel fijn ook om jouw ervaring (en die van de anderen) vast mee te lezen, zodat ik me vast kan voorbereiden..

Ik hoop eind van dit jaar/begin 2019 geopereerd te kunnen worden.

Hoe werkt dat met de foto's? Ben zoooo nieuwsgierig naar wat het kan worden!

Ik ben 176cm en weeg 61kg, draag nu een 70C met voorgevormde cups maar die zijn inmiddels ook halfleeg, mn borst hangt als een puddinkje in de cup. Moet eens kijken of een 70B niet beter zal passen inmiddels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Selma88 ik ben tot nu toe dik tevreden over boerhaave kliniek en ook over de arts.

Bij mij was het ook een trieste bedoeling. Ik had vrijwel niets meer. Ik zal je toevoegen aan

mijn album. Ik heb niet echt een duidelijke foto van voor de operatie. Alleen een foto met

passen en daar had ik ook nog een bh aan dus ook niet echt goed te zien wat nou mijn voor

situatie was. Nu denk ik wel: ik had dit veel eerder moeten doen! Ik ben benieuwd hoe je

je consult ervaart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 23:

 

Vandaag ben ik een uurtje wezen sporten. Dan wel alleen cardio en benen.

Mijn conditie is duidelijk 0%! Aankomende week probeer ik 3 dagen te sporten.

Het voelt wel weer goed. Van mijn borsten heb ik geen last meer. Alleen wel harde

borsten als ik te veel gedaan heb en ik heb er nog weinig gevoel in. Mijn armen krijg ik

ook al redelijk hoog. Het gaat eigenlijk prima. Het enige waar ik nog last van heb is rugpijn.

Vooral in de ochtend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Hi! Wat leuk om je verhaal te lezen! En fijn om te horen dat je nu al een beetje kan sporten na 3 weken PO. Wat doe je in de sportschool? Ik zie er ook onwijs tegen op om 6 weken niet te sporten, dus wordt blij van jouw update! :D 

Zou ik evt jou album mogen bekijken? Ik zat er te twijfelen tussen 245cc of 295cc, maar denkt dat ik toch voor de 295cc ga. Ik kom ook van 75A(A) en wil een grote B / een kleine C. Dus zou super fijn zijn om ff jou album te bekijken! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maaike1 ik heb alleen cardio gedaan en dan niet hardlopen dat leek me nog iets te veel

van het goede! en ik heb mijn benen nog wat getraind. Fietsen doe ik ook al een week naar

mijn werk. Dat gaat ook heel goed! Wanneer word je geopereerd? Ik twijfelde ook heel erg

maar ik ben blij dat ik voor de 295 ben gegaan. Groter dan dat zou niet mooi zijn omdat ik

best mager ben. Ik ga je toevoegen aan mijn album. Er taan alleen niet zo heel veel foto's

op. Misschien moet ik vanavond nog een paar foto's erop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Dit is inderdaad een hele mooie maat! Zoiets lijkt mij ook perfect ik ben ook aan de tengere kant). Het lijkt wel alsof je vooraf ook wel wat borstweefsel had? 

En voelen de borsten niet heel zwaar? Of valt dat mee?

Ik wordt over een paar dagen geopereerd, a.s. donderdag! Dus moet nog even de knoop doorhakken van de maat!^_^

Ben benieuwd hoe het er nu bij je uitziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.