Ga naar inhoud

Heyendael kliniek


mannalinna

Aanbevolen berichten

Hallo :) 

Heeft iemand ervaring met Heyendael Kliniek in Nijmegen? 

Ik wil in de zomer een borstvergroting, maar misschien ben ik al te laat met afspraak maken voor een consultatie. Weet iemand hoeveel is de wachttijd daar? 

Ik heb wel ergen gelezen dat het kan tot 6maanden duren. Is dat zo?? Hoop ik niet. Dan krijg ik deze zomer geen mooie borsten meer. 

 

Fijne avond :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @mannalinna...er zijn hier vele dr Straten fans op dit forum hoor! Via de zoekfunctie (op “alle bijdragen”) zetten kun je diverse topics met ervaringen teruglezen.

Zelfs een topic “alle Frans Straten boobs verzamelen” oid haha! 

 

Overigens kon ik na mijn consult al vrij snel de operatie inplannen. 5/6 weken ofzoiets. Maar misschien is het voor de zomer wel iets drukker. Gewoon even bellen en alvast informeren!

 

Welkom en succes met lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendelijke mensen en ik had er een goed gevoel. Afgelopen dinsdag ben ik door Frans Straten geopereerd. Ik belde na een negatieve ervaring bij een andere kliniek op maandagochtend en dezelfde middag kon ik op gesprek ( er was een uitvaller) en kon ook al snel geopereerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wendje:

Vriendelijke mensen en ik had er een goed gevoel. Afgelopen dinsdag ben ik door Frans Straten geopereerd. Ik belde na een negatieve ervaring bij een andere kliniek op maandagochtend en dezelfde middag kon ik op gesprek ( er was een uitvaller) en kon ook al snel geopereerd worden.

Lees dat je dinsdag ook geoppereerd bent. Ik ook! Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Cassidy:

Zeker goed geregeld! Ik ben dinsdag ook geoppereerd daar. En heel tevreden! Frans Straten heeft er een paar mooie borsten van gemaakt!

Ik heb zelf nog niet gekeken, ben je er nu al blij mee? Top zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cassidy:

Lees dat je dinsdag ook geoppereerd bent. Ik ook! Hoe voel je je?

Ik zie dat mijn reactie hierop niet geplaatst is, foutje van mij denk ik.

Maar gaat best goed alleen de nachten zijn wel echt heftig. Weet me geen houding te geven en slaap weinig. Die bh verafschuw ik ook al, wat zitdat ding strak. Heb ook een hele opgeblazen buik van het vocht waarschijnlijk, doet geen pijn maar ik denk wel dat die bh daardoor extra  strak zit.

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2018 om 22:26 zei mannalinna:

Hallo :) 

Heeft iemand ervaring met Heyendael Kliniek in Nijmegen? 

Ik wil in de zomer een borstvergroting, maar misschien ben ik al te laat met afspraak maken voor een consultatie. Weet iemand hoeveel is de wachttijd daar? 

Ik heb wel ergen gelezen dat het kan tot 6maanden duren. Is dat zo?? Hoop ik niet. Dan krijg ik deze zomer geen mooie borsten meer. 

 

Fijne avond :)

 

Weet dat ze bijv 22 mei nog wel plek hebben:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor jullie :D

 

Maar heb een beslissing genomen en ik laat de operatie eerst volgende zomer doen. :( ik ben heel teleurgesteld en ik ik haat dat ik nog een jaar moet wachten. Maar ik heb het te druk met studie, werk en stage samen. ( nahjaa en het kost ook een beetje.. :) )
Dus ja, nog een hele jaar wachten OMG!!! :(

 

Hoe lang moesten jullie na de operatie thuis blijven? Of na hoe veel weken mochten jullie weer gaan werken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.