Ga naar inhoud

LLtje : 18 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Heeeee meis,

Zie dat je morgen aan de beurt bent!! Ikke ook!! Whaaa het is morgen ONZE dag!!

Ik ben ook 23!! En zit er ook al zolang mee in m`n hoofd!! En dan is het nu bijna EINDELIJK zover!!!!

Geniet er nog van meid, je laatste keer op je buik/rug slapen!!

Heel veel succes morgen! Denk aan je! En voor je het weet meid, hebben we ze!!!!

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisjes,

Dank je wel voor de liever reacties en succes berichtjes!

Gisteren was mijn dag dan eindelijk aangebroken... Na een derde slapeloze nacht was ik ooo zoo blij dat ik al om 6u 'mocht' opstaan :)

Half uurtje om me aan te kleden en nog eens goed te douchen en dan de auto in op weg naar Overijse.. 20minuutjes later kwamen we (mama en ik) aan en werd ik onmiddellijk door Dr Plovier himself naar mijn kamer begeleid.. waar een prachtig opgemaakt zalig bedje me opwachtte. Hij vroeg me mijn kleren uit te doen en de badjas die voor me klaarlag aan te doen, hij en de anesthesist en de verpleegster zouden even later nog eens terugkomen voor wat gesprekjes :)

Enkele minuten later stond hij daar met zijn canon in de hand.. even wat foto's nemen in vooraanzicht, zijaanzicht, andere zijkant (ik voelde me net alsof ik werd gefotografeerd voor van die gevangenisfoto's :) Dan wat streepjes tekenen op mijn borsten en klaar was ie. Of ik nog vragen had? Ik wist het niet meer.. ik had nog wel wat vragen maar door de zenuwen kon ik er geen enkele meer bedenken.. We praatten nog wat over de maat die ik wou en hij bekeek mijn tientallen foto's nog eens en zei dat hij er iets moois van zou maken.. tijdens mijn eerste consult bij hem waren we op ongeveer 300cc uitgekomen, dat zou het ongeveer worden en hij zou dat op de dag van de operatie nog eens bekijken...

Even later kwamen de anesthesiste en de verpleegster nog eens en om 7,30 mocht ik al naar de operatiekamer wandelen. Of ik dat erg vond om een half uurtje vroeger te beginnen?? Hell nee :) zo snel als maar kan als het aan mij lag.

Ik mocht me neerleggen op de operatietafel en kreeg een dekentje over me heen en een of andere koude pleister op mijn been.. na wat gezever over koetjes en kalfjes (oa de porsche van de anesthesiste <_< ) mocht ik denken aan een prachtig strand ergens in the middle of nowhere.. en even later was ik weg..

1u en 10minuutjes later werd ik wakker op mijn kamer.. Ik herinner me niet hoe ik van de operatiezaal naar mijn kamer of in mijn bed ben geraakt maar het was schijnt redelijk grappig.. ondersteund door 2mensen waggelde ik naar mijn kamer en eens in mijn bed wou ik blijkbaar steeds op mijn zij draaien maar dat mocht duidelijk niet.. dat besef ik wel nog, dat ik wilde draaien maar dat iedereen me tegenhield.. :) blijkbaar brabbelde ik ook nog iets van 'het is zo raaaaar, ik voel me zo gek, echt heeeeeel raar' enfin, dat vertelde men mama dus want dat weet ik allemaal niet meer..

Om het kwartier kwamen ofwel de verpleegster, ofwel de anesthesiste of dr plovier langs om te vragen of alles in orde was en of ik niets nodig had.. Ik weet niet waarom, maar ik was heel de tijd aan het beven, wschlijk door de sedatie, want koud had ik het niet.. Ik kreeg onmiddellijk een kersenpitkussentje aan mijn voetjes.. zaligg

Toen kwam dr plovier binnen en wilde ik eigenlijk meteen vragen hoeveel hoeveel hoeveel is het geworden?? :) Maar ik hield me rustig en beleefd en zei dat alles in orde was en ik me redelijk goed voelde.. alleen een drukkend gevoel op en rond mijn borstkas.. Toen vroeg hij opnieuw: Heb je nog vragen? En toen kon ik me niet meer houden: Euhm.. hoeveel is het uiteindelijk geworden qua cc's? :blush: En hij antwoordde: ik heb 360cc bij je geplaatst, het zal heeel mooi worden... Woeeeehoeeeeeeeeeeeeew dacht ik in mezelf, maar bedwong mezelf en had gewoon een breeeede glimlach op mijn gezicht :) haha

Enfin, uiteinlijk ben ik rond 11,30u naar huis vertrokken. Het rechtkomen uit het bed was het moeilijkste.. ik stond op en kreeg ineens een hitte aanval, ik begon enorm te zweten in m'n gezicht en begon te draaien... ben dan maar terug gaan zitten en 5minuutjes later nog eens geprobeerd. tweede keer goeie keer :) Als een klein kindje me laten aankleden door mijn mama en dan als een bomma naar beneden, naar de secretaresse en de auto in.. Elke bocht, elke boebel voelde ik in heel mijn lijf.. mama moest echt als een slak rijden zodat ik het zou uithouden.. Ik was wel absoluuuut niet misselijk van de sedatie, daar was ik wel blij om..

Thuisgekomen ben ik meteen begonnen aan mijn pijnstillermarathon volgens strak schem adat we gekregen hadden in de kliniek.. Rechtop stilzitten was het minst pijnlijk.. gewoon een erg drukkend gevoel op mijn borst. Elke beweging daarentegen was wel hels.. maar daar leer je blijkbaar toch ook wel mee omgaan.. ik had schrik om mijn eerste nacht door te komen aangezien ik al eens geprobeerd had om plat te liggen op mijn rug en dit absoluut onmogelijk en superpijnlijk was.. Ik heb dus in een bed geslapen waar het hoofdeinde van rechtkan en heb eigenlijk 2x 4u kunnen doorslapen (met daartussen een pijnstiller volgens het schema ;) )

Vandaag dan dag 1, drukkend gevoel al iets minder en steken enzo bij bewegingen ook.. het gaat dus de goeie kant op.. ik neem wel nog steeds flink om de 4u mijn medicatie..

Morgen mag ik dan douchen normaal gezien (als ik mijn harnas/bh mag/kanb/wil/durf uitnemen.. Ik ben zoooooooo benieuwd naar het resultaat.. want in dat harnas kan je niet veel zien natuurlijk. Ik was al wel verschoten toen ik in de spiegel keek, maar gewoon omdat er 'iets' te zien was van volume... terwijl ik daarvoor zo goed als niks had :) maar morgennnn ga ik het dan eindelijk zien. Ik weet wel dat het in het begin misschien nog niet zo mooi is, en dat ik wat geduld moet hebben maar ik ben zooo benieuwd :)

Zo, dat was het ongeveer denk ik.. Ik ga zowiezo foto's maken morgen of overmorgen.

Dikke kus en groetjes van een dolgelukkig meisje!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LLtje,

Proficiat!!! :64: Je hebt ze! :1boobs: Was inderdaad een superleuk verslagje om te lezen hihi, ben blij dat het toch vrij goed met je gaat, hou maar mooi je pijnstillerschema aan! :viannen_76: Wens je een voorspoedig herstel, laat je maar lekker verwennen en geniet morgen van je mooie nieuwe boobies!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

's Nachts lukt het eigenlijk heel goed! Ik slaap in een 1persoonsbed waar het hoofdeinde rechtop kan gezet worden.. Ik slaap tot nu toe telkens 2x 4uurtjes met daartussen een pijnstillertje :) voor de rest doe ik overdag hier en daar nog eens een dutje in de tuin, zaaaalige week heb ik gekozen voor m'n ingreep :)

Heb daarnet voor de eerste keer gedoucht en ook ik had het gevoel alsof ze er gingen afvallen als ik ze niet ondersteunde :)

Ik vind het resultaat voorlopig echt al heel mooi, zeker om nog maar 2dagen po te zijn. Tussen beide borsten zit wel nog wat vocht, dus dat is wel een grappig zicht, maar dat trekt wel weg, evenals het extra vocht dat ik blijkbaar thv mijn buik ophoudt ;)

Ik zal morgen proberen de foto's erop te zetten!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, al 9 dagen po.. het gaat suuupersnel! Na 5dagen afzien is de pijn dan toch uiteindelijk verminderd.. vanaf het weekend begon het echt beter en beter te gaan en ben nu al een paar dagen van de pijnstillers vanaf!

Die rotbh, daar ben ik spijtig genoeg nog niet vanaf! De zeldzame douchemomenten, verlost van mijn harnas, zijn zaaalig!

Ik heb nog weinig pijn, behalve als ik me probeer te draaien in bed.. als ik probeer of ik toch al niet op mijn zij kan liggen.. maar neen hoor! Too much pain, no can do :)

Voor de rest heb ik een constant drukkend gevoel rond mijn borsten, maar dat is goed verdraagbaar, gewoon lastig..

Maandag ga ik terug nr dr plovier om mijn draadjes te laten verwijderen.. stiekem hoop ik dat hij zehgt: wauw perfect resultaat, laat die bh maar achterwege ;) maar ik vrees ervoor!

kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk he die bh, NOT !! Maar het is voor een goed doel he.. je wilt tenslotte wel dat je prothesen goed inkapselen.. is wel heeeel erg belangrijk! Ooh maandag terug? woon je dichtbij? Ben benieuwd op welke maat je zult komen.. wat denk je zelf?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi wijffie,

Je foto's/boobies zien er geweldig uit.

Gaat snel he, dus nog even volhouden ook met dat marteltuig. Ben hem ook zoooo zat.

nog 4 weken te gaan lol.

Ben blij te lezen dat je pijn nu minder is. de eerste 4 dagen zijn even doorbijten en daarna gaat het alleen maar beter.

Geniet lekker van je :1bouncingboobs:

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.