Ga naar inhoud

LLtje : 18 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hellow,

Ik ben een meisje van 23 en zit al jaren in mijn hoofd met een bv. Ik ben redelijk groot (1m78) en ben niet mager en zeker niet dik, normaal gebouwd denk ik en gespierd maar heb nu maat 80A.. past totaaaaal niet bij m'n lichaam en zit er al mee sinds het prille begin..

Een maandje geleden ben ik beginnen lezen op internet en veeeeel op dit forum en hoe meer ik lees, hoe meer ik overtuigd ben dat een bv echt is wat ik moet doen en dat dit mij enorm gelukkig gaat maken..

Enfin, na al mijn moed bij elkaar gesprokkeld te hebben, heb ik gebeld naar de Atlaskliniek in Meise, ik woon zelf in de buurt en ken een aantal mensen die er erg tevreden over zijn. Ik kreeg 2 weken later een afspraak en na bijna 2 weken van slapeloze nachten en dromen over alles wat met een bv te maken heeft, ben ik dan op 23 december naar Dr Lagey gegaan.. Ben er ongeveer een uur binnen geweest en we hebben veel gebabbeld, gemeten en veeeeeel gepast :) Ik loop niet te koop met mijn borsten (met wat zou ik moeten te koop lopen denk ik dan ;) ) en denk ook niet dat ik dat na mijn bv wel zou doen (hoewel je nooit weet natuurlijk). In mijn hoofd denk ik dat een grote B - kleine C ideaal zou zijn voor mij.. Na lang passen en twijfelen en wisselen en met het strakke t shirtje en het losse t shirtje, ... kwamen de pc en ik tot een 255cc rond, laag profiel, voor de spier..

Ik speel volleybal en wil graag dit seizoen afmaken vooraleer ik de bv laat doen.. dat wil zeggen dat ik moet wachten tot half april.. wordt moeilijk want ik denk er nu al bijna 24u op 24 aan.. de exacte datum ligt dus nog niet vast maar zou dan ongeveer vallen..

Nu.. hoe meer ik lees en foto's kijk en vergelijk, hoe meer ik door het bos de bomen niet meer zie (of omgekeerd?!).. Ik lees vooral dat heel wat meisjes achteraf zeggen dat ze eigenlijk wel best een maatje groter hadden gehad enzo en aangezien ik toch geen minieme omtrek heb (80) is 255cc dan wel genoeg voor een volle b, kleine c, of wil eigenlijk een volle C? Twijfel alom dus en hoe meer ik opzoek en lees.. hoe moeilijker het wordt natuurlijk :)

Ik weet ook niet goed ivm het profiel, of ik het bij normaal/laag moet houden, of wat hoger moet gaan..ik denk wel best een brede diameter, aangezien de pc zei dat dit qua breedte geen probleem zou zijn en ik denk dat hoe breder de prothese hoe dichter je borsten uiteindelijk bij elkaar gaan kunnen staan en op dit moment staan ze niet superdicht bij elkaar en wil wel graag dat ze tegen elkaar zouden komen in een mooie bh.. Raar om dit aan een bende onbekende meisjes te vertellen maar goed :)

De pc heeft me ook heel wat foto's getoond van 'haar werk' en daar was ik wel echt tevreden over.. ook ivm het verschil tussen anatomisch en rond.. ik kon het verschil praktisch niet zien dus vind ik ronde protheses prima.. (ze kosten ook toevallig bijna 1000€ minder en om dan toch het verschil niet te merken, is het dus niet de moeite, denk ik)

Volgende week moet ik eens terugbellen naar de kliniek om een definitieve datum vast te leggen. Ik denk ook dat ik nog een tweede consult ga vragen bij de pc om nog eens over de maten te praten enzo en de complicaties en manier van opereren en verdoving enzo.. eind april is nog ver weg, nog veel te ver als je't mij vraagt, dus nog tijd genoeg om nog heeeeel wat te lezen, op te zoeken, te vragen, te testen, ...

Zo, ik denk dat ik het hierbij houd.. Feel free om commentaar te geven.. Misschien zijn er meisjes met een beetje dezelfde bouw als ik die een bv hebben laten doen en er tevreden/juist niet tevreden mee zijn en me wat uitleg willen geven...

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom LL'tje

Leuk dat je hier op het forum zit en je verhaal is heel herkenbaar!!

Zelf ben ik ook redelijk groot (1.76) maar wel slank gebouwd maar net wat je zegt een a klopt niet helemaal niet bij deze lengte voor je gevoel. ^_^

Heel knap van je dat je toch de stap hebt durven maken!

Persoonlijk denk ik dat een volle B kleine C voor je bouw en lengt misschien aan de kleine kant word want meestal vallen nep borsten toch echt kleiner uit.

Persoonlijk zou ik voor de volle C gaan.

Ik heb gevraagt om een normale C (wilde echt niet groter!!) en het is een volle D kleine E geworden (omvang was toch kleiner dan ik dacht hihi) en ik vind de groote echt perfect! Kleiner had niet gemoeten maar zeker ook niet groter.

Persoonlijk zou ik dus zeker voor de C gaan ^_^

Over het prolfiel dat klopt wel hoor high is minder breed en medium tussen in , low is nog breder.

Mijn borsten staan ook best uitelkaar en ik heb medium voor mijn gevoel staan ze minder ver uitelkaar maar dat komt ook omdat ze groter zijn. Ik kan nog steeds geen spleetje krijgen of mijn borsten dicht bij elkaar omdat dit nou eenmaal mijn borstbouw is (is dit een woord :P )

Als je zou willen dat je borsten meer protectie naar voren hebben zou ik voor high gaan maar als je wil dat ze iets breder worden zou ik voor low gaan. Ik ben lekker voor medium gegaan omdat ik het allebei wel wilde. Achteraf spreek je echt maar in mm.

Fijn dat het voor de spier kan! Scheelt een hoop pijn zoals ik verhalen lees ^_^

Over anatomische en ronde, anatomische hebben een natuurlijke vorm en daarmee krijg je niet snel een bolling bovenaan omdat het een druppelvorm heeft. Maar ronde zijn vaak ook heel natuurlijk hoor!

Ik zou ook voor ronde gaan dit had ook mijn voorkeur :D

Ik hoop dat je een beslissing kunt maken en natuurlijk dat je een datum vast kunt leggen :D

Spannend!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LLtje,

Welkom! :D

We spraken elkaar al uitgebreid via pb, fijn dat je een topic hebt geopend, zal misschien een hulp zijn in je beslissingsproces!

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben 1.79 en wel vrij slank maar heb 255 cc anatomisch voor de spier gekregen. Ik vind ze echt mega groot, want van niks naar ineens borsten is al heel wat. Ik ben de uitzondering hier op het forum denk ik, want ik vind ze echt groot genoeg. Denk dat ik van AA naar een kleine C ben gegaan!

Ik ben eigenlijk ook maar gewoon van het advies van de arts uitgegaan hoor, heb het geheel aan hem overgelaten!

Succes met voorbereiden en inlezen op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch niet uniek uitzonderlijk Puck :rolleyes:

Ik heb ook sinds het begin mijn borsten nogal groot gevonden maar het went .

En neen , je gaat je niet echt anders gedragen eens je wél borsten hebt LL'tje :) , je voelt je wél beter in je vel .

Je mag niet enkel je omtrek 'bekijken' maar de héle verhouding van je lichaam : heb je brede heupen/schouders ...

Zelf ben ik met 335cc/rond/laag profiel van een kleine 80B naar een volle 80C gegaan , ik heb ze dual plane (dus tussen de spier) . In de galerij staat een voor/na foto :1: Maar vergis je niet in die cc's , 't valt toch voor iedereen anders uit (een vriendin heeft met 275cc hetzelfde cup-rezultaat als ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B cupje,

Ik vind dat ik brede schouders en brede heupen heb (niet gigantisch maar zeker niet smal..) dus ik denk wel dat een c niet te groot zou zijn.. misschien moet ik tijdens mijn tweede consultatie bij de pc eens vragen hoeveel cc ik zou moeten hebben om een volle c te hebben.. eens zien of me dat 'staat' :)

Ik weet nog tijdens die eerste consultatie dat ik de maten groter en kleiner dan 255 heb geprobeerd en groter precies wat groot vond voor mij.. Maar misschien was dat omdat ik al verschoten was om van bijna niets naar 255 te gaan.. :) waarschijnlijk..

De pc zei me ook dat het zonder problemen voor de spier kon.. en dat wil ik ook eigenlijk het liefste.. maar toch dacht ik in mezelf toen ze dat zei? Huh? is dít genoeg om het voor de spier te kunnen doen? :) Ik zal maar vertrouwen in haar expertise zeker ;)

Kus

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow,

Mijn tweede consultatie is gepland!! 17 februari ga ik nog wat vraagjes stellen en grotere maten passen met in mijn hoofd dat het snel went, dat het meestal kleiner uitvalt dan je tijdens je pasbeurt denkt en dat zoveel meisjes hier op het forum lijken te vertellen dat ze gerust nog een maatje groter hadden gewild ;)

Passen kan geen kwaad e..

Ook de effectieve datum is gepland.. 25 april wordt mijn dag! (is nog even onder voorbehoud omdat dat ook paasmaandag is en er dan mss niet geopereerd wordt..) In ieder geval tel ik vanaf nu de dagen af tot 25 april.. Lijkt oneindig ver weg..

Kus

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lltje,

Goeie beslissing nog eens gaan passen, rekening houdend met wat je nu weer allemaal bij weet! :35: Hoop dat je datum zeker kan doorgaan, heb je anders al een reservedatum ook gekregen?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hellow,

Aangezien ik zoveel mooie resultaten lees en zie over Dr Plovier's werk, heb ik bij hem inmiddels ook een consultatie vastgelegd.. nog voor mijn tweede consultatie bij Dr Lagey. Op 8februari ga ik eens naar hem om te horen wat hij voorstelt.. Wel een beetje bang dat hij het te groot wil maken :)

Ik wou dat het al half april was.. kan niet meer wachten..

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LLtje,

Succes met je consult bij dr. Plovier, ben ook benieuwd naar zijn voorstel hihi, hoop dat het niet moeilijk kiezen wordt straks, of ben je al 100% zeker dat je bij dr. Lagey gaat?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ben helemaal nog niet zeker..

Ze gaf me een goed gevoel en is een vriendelijke vrouw, maar hier op het forum vind je veel meer info over dr plovier's resultaten (en foto's) dan over haar..

Plus.. hoewel ik vind dat het bij een bv niet om het geld mag gaan, is het bij dr plovier wel meer dan 1000€!! goedkoper.. toch wel een heel groot verschil en als ik dan nog eens hele mooie resultaten zie van hem..

Dus als mijn consult meevalt, en hij niet van plan is om me een f cup te bezorgen.. denk ik dat ik voor hem ga en niet meer in de atlaskliniek..

We'll see.. spannend allemaal..

xx!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Helloww..

Change of plans...

Vandaag op consult geweest bij Dr Plovier na superveel positieve verhalen over hem te hebben gelezen..

Supervriendelijk, heel rustig, alles goed uitgelegd en dedees is overtuigd :)

Heb meteen een operatiedatum gepland bij hem, HIPHOI!! en mijn andere data bij de Atlaskliniek afgezegd natuurlijk (had er nog een tweede consultatie gepland en een operatiedatum, but that is all goneee!)

B-day verandert van 25april naar 18april DUBBEL HIPHOI!!

Ik ben suuuupertevreden.. was echt helemaal opgelaten toen ik daar buiten stapte!

Het wordt trouwens ongeveer 300cc rond, dual plane!

Nog iets meer dan 2 maand aftellen...

Kus!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai LLtje,

Super dat je consult zo goed is gegaan bij dr. Plovier :35: En ook dat je al direct een datum hebt geprikt. Het wordt nu echt een drukte van jewelste in April in de Be Clinic haha! :6:

Maar dat is voor iedereen die door hem geholpen gaat worden alleen maar goed om te weten natuurlijk! Niets meer dan positieve verhalen. Fijn he?

Nou aftellen dan maar! En...we houden elkaar op de hoogte toch!

Liefs, Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Had je in mijn topic gevraagd hoe je consult geweest was maar heb het ondertussen hier allemaal al gelezen

Super dus hé!!

Goede keuze Plovier, ik en een heel aantal andere meiden zijn er super tevreden van!!

Is echt een sympathieke vent (en nog knap ook :159: ) maar vooral hij doet zijn werk goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :)

Hij is persoonlijk niet mijn type, iets te wilde haren.. voor de rest wel nice :) en supervriendelijk en dat doet ook veel e. Voelde mij gewoon in (letterlijk) goeie handen bij hem, en dat is het allerbelangrijkste e!

Kus en aftellleeeeeeeen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Oke, nu begint het echte aftelwerk... Nog 4 keer slapen en het is eiiindelijk zover..

Ik heb gelezen dat ik best een vestje met een rits en een losse broek meeneem, pijnstillers voor de terugweg naar huis, iets om te eten, ...

Zijn er nog dingen die jullie me aanraden om mee te nemen op de dag van de operatie??

Alvast bedankt!!

Een lichtjes nerveus wordend meisje...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.