Ga naar inhoud

LLtje : 18 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja die bh is blijkbaar wel belangrijk, maar dan vraag ik me af waarom sommige meisjes (bij andere pc's) geen martelband hoeven aan te doen? :) En enkel een sportbh gedurende een paar weken :)

Ik ben ook zooo benieuwd naar mijn uiteindelijke maat..

Zit nu op onderwijdte 79 en bovenwijdte 96.. en daarmee kom ik net op een C volgens de berekeningen ;) en dat is ook wat ik graag wilde :) maar of het nu ook zo gaat zijn in bh's, dat is de vraag natuurlijk :)

Ik ben nu 10dagen po en het vocht is al zo goed als weggetrokken.. denken jullie dat ze nu nog enkele weken wat gaan groeien of juist verkleinen? :) Weet het niet goed maar hoooooop groeien ;)

Nu begrijp ik wat alle meisjes hier achteraf zeiden dat het eigenlijk nog wel een maatje meer had gemogen ;)

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid,je hebt zeker een D die maten kloppen niet want ik zit op 92 ongeveer en mijn vriendin zegt da ze groter zijn dan die van haar en ze heeft een d,mag ik ook eens piepen naar je foto's,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's gezien LL, wauw! Het ziet er helemaal geen 360cc uit! Ik denk dat ze nog een pak groter zullen worden de komende 4 weken.

Ik had mezelf al voorgenomen om toch niet meer dan 350cc te nemen maar nu ik die van jou heb gezien :P Het is zo afhankelijk bij iedereen hé, maar ik zal toch aan Plovier zeggen dat hij toch tot 375cc mag proberen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellooww,

@Scarlite: Bedoel je dan dat ze er kleiner uitzien als 360? :) Dat heeft misschien te maken met het feit dat ik geen omtrek 70 maar eerder 80 heb ... is echt superafhankelijk van je bouw he..

Mijn raad: neem gerust een stukje groter.. je wordt er suuuupersnel gewend aan en ik heb hier nog niemand gezien die ze te groot vindt.. soms de eerste dagen, omdat je gewoon verschiet omdat je ervoor niets hebt :) Maar een paar weken later zegt 99.9999999% ben er suuuuperblij mee, had gerust nog een maatje groter gemogen.. en dan heb ik het niet over 15cc meer ;)

Kuss en veeeeeeel succes over drie dagen!!!

Ik reed daarnet terug naar de be clinic om mijn controle en ik had echt een soort van melancholisch/heimwee gevoel naar mijn operatiedatum nu 14dagen geleden... maanden heb ik ernaar uitgekeken en nu is het gewoonweg al 14dagen achter de rug! Echt een raar gevoel daarnet.. Niet dat ik terug naar de pijn wil van week 1, maar gewoon het uitkijken naar JOUW dag! Toen ik me parkeerde dacht ik aan mezelf en de andere meisjes die nu op hun kamers aan het bekomen waren.. en wou ik precies dat ik er trug lag :) Heel gek.. Maar ik ben suuuperblij!

Heb daarnet dus voor de eerste keer mijn littekentjes gezien en het ziet er echt al super uit! Heel mooi genezen al, en gaat met die speciale pleisters alleen maar nog beter worden vanaf nu!

Nog een weekje van mijn vakantie genieten en dan trug beginnen werken spijtig genoeg...

Kuss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ll,

Wat lekker dat je hechtingen er uit zijn. heb jij speciale pleisters gehad van Plovier?

Of heb je die zelf aangeschaft?

Ik ben ook zeer tevreden over mijn littekens. De tijd gaat snel he!

Nog even en dan kunnen we lekker shoppen meid.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik heb een voorschrift gekregen voor de pleister gisteren en ben ze dan gisteren gaan bestellen bij de apotheek en vandaag gaan halen en aangebracht.. ziet er wel goed materiaal uit, mag ook wel voor die prijs ;)

Ik kon ze ook kopen in de kliniek (ze hebben ze vanaf nu ook daar liggen), maar ik moest toch nog om iets anders bij de apotheek dus ben ik ze bij mij gaan halen.. in de apotheek waren ze een paar euro goedkoper..

Inderdaad binnekort shoppen! Woehoew! Ik weet niet waarom, maar ik had in mijn hoofd dat we pas na 6weken mochten gaan.. maar valerie zei me dat 4 weken al goed is :) Dusss nog 1,5 weken te gaan! ;) En eind mei naar de lingerie outlet in Antwerpen!!!

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah, is dat dat voorschrift met BapScarCare op? Ik heb het gevraagd toen ik nog volledig suf was dus weet niet meer voor wat dat diende :P

Zijn dat pleisters die je erop moet doen nadat je draadjes eruit zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Scarlite,

Jep dat is ter vervanging van de creme, maar het is net hetzelfde hoor. Dat merk (bapscarecare) heeft ook een gel met hetzelfde middel in.. dus je kan kiezen.. smeren of plakken. Ik vind persoonlijk plakken handiger..Je kan de pleisters (volledig doorschijnend trouwens) opplakken en ze blijven gewoon zitten gedurende minstens 7dagen (en zelfs langer). Ik vind het ook goed dat er dan nog een extra beschermingslaagje over mijn littekentjes zit nu de draadjes en de andere pleister eraf is.. zo bloot, denk dat het lastig zou zijn..

Maar je mag dus evengoed gel smeren he.. of iets anders natuurlijk, sommigen smeren een soort olie.. Ik weet alleen dat dit er speciaal voor gemaakt is voor dit soort littekens.. hier nog wat info: http://www.huidarts.com/cgi-bin/behandl.pl?cgifunction=form&fid=1227127211

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello

heb nu ook de pleisters en ze zitten er nu ook al vanaf zaterdag op. Met douchen blijven ze gewoon zitten en wat je ook al zei, vind het wel prettig zitten met de kliniekbh. Nu komt het niet direct op het litteken.

heb 20 stuks meegekregen, dus kan voorlopig even vooruit.

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.