Ga naar inhoud

Hangborsten en toch anatomisch kiezen. Iemand ervaring?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb nu een b cup over wat altijd een volle C was voor de zwangerschap. Mijn borsten zijn plat  boven de tepel en hangen. Toch denk ik eraan om voor de druppelvorm te kiezen omdat ik het graag natuurlijk hou. Ik wil geen neppers/ballon effect.

 

Iemand aanwezig die ondanks hangborsten toch voor anatomisch koos/kiest? (Met foto's?)

 

Waarom zouden jullie dit wel of niet adviseren?

 

:ph34r:keuzes keuzes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Vinorosso:

Hoi allemaal,

 

Ik heb nu een b cup over wat altijd een volle C was voor de zwangerschap. Mijn borsten zijn plat  boven de tepel en hangen. Toch denk ik eraan om voor de druppelvorm te kiezen omdat ik het graag natuurlijk hou. Ik wil geen neppers/ballon effect.

 

Iemand aanwezig die ondanks hangborsten toch voor anatomisch koos/kiest? (Met foto's?)

 

Waarom zouden jullie dit wel of niet adviseren?

 

:ph34r:keuzes keuzes

 

 

Hoi! Er zijn zoveel keuzes inderdaad! 

Heb je al een gesprek met een arts gehad of zit je nog in de 1e oriëntatie fase?

Ik wil je wel aan mijn album toevoegen, heb 4 weken geleden een buikwandcorrectie en een borstvergroting met anatomische protheses gehad. Ook ik had hangende borsten, dr. Frans Straten adviseerde mij anatomische prothesen met een hoog profiel. Ik ben er tot nu toe echt super blij mee!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Maree:

Hoi! Er zijn zoveel keuzes inderdaad! 

Heb je al een gesprek met een arts gehad of zit je nog in de 1e oriëntatie fase?

Ik wil je wel aan mijn album toevoegen, heb 4 weken geleden een buikwandcorrectie en een borstvergroting met anatomische protheses gehad. Ook ik had hangende borsten, dr. Frans Straten adviseerde mij anatomische prothesen met een hoog profiel. Ik ben er tot nu toe echt super blij mee!! 

Hey, ja graag wil ik kijken in je album. Ik heb mijn eerste consult al gehad en had voor rond gekozen. Ben nu aan het twijfelen. Vrijdag ga ik voor een 2e consult. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel tevreden met het resultaat!

Ik heb mentor high profile 380cc dual plane. Deze hebben meer projectie dan een ronde prothese van mentor in hoog profiel, maar daardoor hebben mijn borsten een soort van optische lift gekregen. 

Ik ga je toevoegen...

 

Succes vrijdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw heeeel mooi resultaat. Zowel borsten als buik!

 

Dank voor het showen. Wat deed het meeste pijn qua herstel?

10 minuten geleden zei Maree:

Ik ben heel tevreden met het resultaat!

Ik heb mentor high profile 380cc dual plane. Deze hebben meer projectie dan een ronde prothese van mentor in hoog profiel, maar daardoor hebben mijn borsten een soort van optische lift gekregen. 

Ik ga je toevoegen...

 

Succes vrijdag!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vinorosso:

Wauw heeeel mooi resultaat. Zowel borsten als buik!

 

Dank voor het showen. Wat deed het meeste pijn qua herstel?

 

 Mijn borsten.... voornamelijk dag 3 en 4 po vond ik erg pijnlijk, combinatie van een gevoel van stuwing (als na de bevalling) en gruwelijke spierpijn in mijn borst. Maar op tijd mijn pijnstillers ingenomen en na de 4e dag ging het echt elke dag beter. 

Mijn buik valt echt heel erg mee qua pijn, het is zelfs wat gevoelloos tussen mijn navel en het horizontale litteken. Dat zijn de zenuwen en dat trekt wel weer bij. 

 

Maar ik zou het zo weer doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Maree:

Ik ben heel tevreden met het resultaat!

Ik heb mentor high profile 380cc dual plane. Deze hebben meer projectie dan een ronde prothese van mentor in hoog profiel, maar daardoor hebben mijn borsten een soort van optische lift gekregen. 

Ik ga je toevoegen...

 

Succes vrijdag!!

 @Maree Zou ik ook in jouw album mogen spieken? Heb namelijk hangborsten en door Straten 390 cc anatomisch HP geadviseerd. Ben heel benieuwd hoe dat ongeveer eruit ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Tiajoa:

 @Maree Zou ik ook in jouw album mogen spieken? Heb namelijk hangborsten en door Straten 390 cc anatomisch HP geadviseerd. Ben heel benieuwd hoe dat ongeveer eruit ziet. 

 Ja hoor, ik zal je toevoegen. 

Zie je ook mijn voor-situatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Stroopwafel:

@Maree hoi maree! Ik krijg in mei een bw correctie en 380cc high prof voor de spier en andere kant medium 330. Mag ik bij jou kijken?? Liefs 

Dat mag,  ik zal je toevoegen. 

Spannend, het begint op te schieten voor je. Ik zou het zo weer doen! Hopelijk roep jij dat ook over 2 maanden!

Waar en door wie ga je geholpen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Maree:

Dat mag,  ik zal je toevoegen. 

Spannend, het begint op te schieten voor je. Ik zou het zo weer doen! Hopelijk roep jij dat ook over 2 maanden!

Waar en door wie ga je geholpen worden?

@Maree jeetje dat ziet er goed uit zeg! Als ik het goed zie hing jou linker borst ook wat lager dan de ander. Ik heb dat ook daardoor twijfel ik zo erg over de hele operatie.  in de “hangborst” komt mentor medium 330 en in m’n kleinere hogere borst 380 high. Ben bang dat t zon raar gezicht wordt maar de dokter zal t wel beter weten dan ik:-) m’n buik hangt, 30 kilo afgevallen helaas niet mooi geworden. door dokter smit s bij Velthuis 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Stroopwafel:

@Maree jeetje dat ziet er goed uit zeg! Als ik het goed zie hing jou linker borst ook wat lager dan de ander. Ik heb dat ook daardoor twijfel ik zo erg over de hele operatie.  in de “hangborst” komt mentor medium 330 en in m’n kleinere hogere borst 380 high. Ben bang dat t zon raar gezicht wordt maar de dokter zal t wel beter weten dan ik:-) m’n buik hangt, 30 kilo afgevallen helaas niet mooi geworden. door do

1 minuut geleden zei Stroopwafel:

@Maree jeetje dat ziet er goed uit zeg! Als ik het goed zie hing jou linker borst ook wat lager dan de ander. Ik heb dat ook daardoor twijfel ik zo erg over de hele operatie.  in de “hangborst” komt mentor medium 330 en in m’n kleinere hogere borst 380 high. Ben bang dat t zon raar gezicht wordt maar de dokter zal t wel beter weten dan ik:-) m’n buik hangt, 30 kilo afgevallen helaas niet mooi geworden. door dokter smit s bij Velthuis 

Dank je wel! Ik ben ook echt heel blij met het resultaat, en het wordt nog elke dag mooier!

Apart dat je dan zo 2 verschillende krijgt en juist in de hangende borst een medium profile? Maar de arts zal wel weten wat nodig is, maar je kunt het hem nog altijd even vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Stroopwafel:

@Maree ja ik had al een beetje over en Weer gemaild. Ik ga nog een keer mailen, waarom ook niet. Had jij niet dat het ineens zwaar was van die twee boobies op je borst?

 Haha, 2 van die boobies die blijven staan, dat is echt tof! Ik vond het de eerste week wel zwaar, als ik dan de bh uit had had ik het gevoel dat ik ze vast moest houden. Het voelde ook zwaar aan, maar vooral omdat de spier dan ook nog zo gespannen is. 

Maar nu voelt het echt niet zwaar meer, ze beginnen steeds meer 'eigen' te worden. 

 

Ik zou je twijfels zeker door geven en bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Lilaluutje:

Hi @Maree, ik ga voor ongeveer dezelfde vergroting qua cc en anatomisch (ook na 2 kids), maar ben bang dat t te groot wordt. Zou ik jouw foto’s mogen zien? 

Hoi, jij mag zeker mijn foto's zien. 

Ik heb tegelijkertijd een buikwandcorrectie laten doen dus niet schrikken van de buik foto's...

Heb je al een ok datum?

 

Ik ga je aan mijn album toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Lilaluutje:

Thnx @maree! Ik kan de foto’s helaas nog niet zien. Denk omdat ik nieuw ben en nog te weinig heb gepost. Dus hopelijk later wel toegang. Ben benieuwd :) 

Volgends mij moet je ze nu kunnen zien....

Ik heb je in elk geval toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DidyS:

@Maree mag ik jouw foto’s ook zien? Bw staat bij mij nog op mijn lijstje.

 

dinsdag prothese wissel laten doen en 5 kids rondlopen ;-). 

Oh, 5 kids en net po!! Ppfff... lukt het allemaal een beetje?

Wat heb je voor protheses en wat/ Hoe lang had je ze ervoor?

 

Ik ga je even toevoegen. Moet dit weekend eens nieuwe foto's maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.