Sign in to follow this  
Vinorosso

Hangborsten en toch anatomisch kiezen. Iemand ervaring?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb nu een b cup over wat altijd een volle C was voor de zwangerschap. Mijn borsten zijn plat  boven de tepel en hangen. Toch denk ik eraan om voor de druppelvorm te kiezen omdat ik het graag natuurlijk hou. Ik wil geen neppers/ballon effect.

Iemand aanwezig die ondanks hangborsten toch voor anatomisch koos/kiest? (Met foto's?)

Waarom zouden jullie dit wel of niet adviseren?

:ph34r:keuzes keuzes

Guest Maree

Hoi! Er zijn zoveel keuzes inderdaad! 

Heb je al een gesprek met een arts gehad of zit je nog in de 1e oriëntatie fase?

Ik wil je wel aan mijn album toevoegen, heb 4 weken geleden een buikwandcorrectie en een borstvergroting met anatomische protheses gehad. Ook ik had hangende borsten, dr. Frans Straten adviseerde mij anatomische prothesen met een hoog profiel. Ik ben er tot nu toe echt super blij mee!! 

Hey, ja graag wil ik kijken in je album. Ik heb mijn eerste consult al gehad en had voor rond gekozen. Ben nu aan het twijfelen. Vrijdag ga ik voor een 2e consult. 

Guest Maree

Ik ben heel tevreden met het resultaat!

Ik heb mentor high profile 380cc dual plane. Deze hebben meer projectie dan een ronde prothese van mentor in hoog profiel, maar daardoor hebben mijn borsten een soort van optische lift gekregen. 

Ik ga je toevoegen...

Succes vrijdag!!

Wauw heeeel mooi resultaat. Zowel borsten als buik!

Dank voor het showen. Wat deed het meeste pijn qua herstel?

Guest Maree

Mijn borsten.... voornamelijk dag 3 en 4 po vond ik erg pijnlijk, combinatie van een gevoel van stuwing (als na de bevalling) en gruwelijke spierpijn in mijn borst. Maar op tijd mijn pijnstillers ingenomen en na de 4e dag ging het echt elke dag beter. 

Mijn buik valt echt heel erg mee qua pijn, het is zelfs wat gevoelloos tussen mijn navel en het horizontale litteken. Dat zijn de zenuwen en dat trekt wel weer bij. 

Maar ik zou het zo weer doen!!

@Maree Zou ik ook in jouw album mogen spieken? Heb namelijk hangborsten en door Straten 390 cc anatomisch HP geadviseerd. Ben heel benieuwd hoe dat ongeveer eruit ziet. 

Guest Maree

Ja hoor, ik zal je toevoegen. 

Zie je ook mijn voor-situatie...

Guest Maree

Dat mag! Ik heb 2 kinderen, ze zijn nu 6 en 8 jaar. 

Guest Maree

Dat mag,  ik zal je toevoegen. 

Spannend, het begint op te schieten voor je. Ik zou het zo weer doen! Hopelijk roep jij dat ook over 2 maanden!

Waar en door wie ga je geholpen worden?

@Maree jeetje dat ziet er goed uit zeg! Als ik het goed zie hing jou linker borst ook wat lager dan de ander. Ik heb dat ook daardoor twijfel ik zo erg over de hele operatie.  in de “hangborst” komt mentor medium 330 en in m’n kleinere hogere borst 380 high. Ben bang dat t zon raar gezicht wordt maar de dokter zal t wel beter weten dan ik:-) m’n buik hangt, 30 kilo afgevallen helaas niet mooi geworden. door dokter smit s bij Velthuis 

Sign in to follow this