Ga naar inhoud

Hangborsten en toch anatomisch kiezen. Iemand ervaring?


Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei Lilaluutje:

@Maree wow!! Zo mooi geworden. Van wat kwam je welke maat heb je nu?

 

Dank je wel! Ben er ook echt heel blij mee!!

Ik had een lege C, maar voordat ik 24 kilo afgevallen was had ik 80E/F. Ik heb nu nog mijn sport bh aan, over 2 weken eens kijken wat ik voor maat gekregen heb. Ik denk een 75E/F maar vind het ogen als een volle D...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Maree:

Oh, 5 kids en net po!! Ppfff... lukt het allemaal een beetje?

Wat heb je voor protheses en wat/ Hoe lang had je ze ervoor?

 

Ik ga je even toevoegen. Moet dit weekend eens nieuwe foto's maken. 

Jawel, de oudste zijn 10 en 11 en zeker mijn dochter van 10 helpt super. Via facetime de wasmachine aanzetten enz ;-) 

 

ik heb nu Mentor rond 425 cc HP Dusl Plane en had Natrelle 310 (of 315) rond MP Dual Plane. Zaten er in sinds december 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Timbolini:

@Maree mag ik ook kijken?? Ik heb ook een lege C en heb 20 april bv 450 cc voor de spier maar begin echt nerveus te worden over het eindresultaat...

 Spannend, en snap je spanning helemaal! 

Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2018 om 07:39 zei Lilaluutje:

@Vinorosso waarschijnlijk 340cc maar ik mag gelukkig nognn keer komen passen. Het gaat er mij om dat ze niet meer hangen en leeg zijn en volgens de chirurg heb ik dan zoveel nodig.. pff. Hoopte zelf op wat minder eigenlijk. Wil absoluut niet groter dan d krijgen

Wil je in mijn album kijken om ons te vergelijken?

 

ik neem 310 high profile en ik krijg een volle c kleine d. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Lilaluutje:

Heel graag @Vinorosso

En, al gekeken?

 

De chirurg raadde mij in eerste instantie 380 xp aan. Als ideaal om op te vullen maar dat vond ik echt teveel dus kwamen we op 330cc. Uiteindelijk ben ik teruggegaan voor een 2e consult omdat het me niet lekker zat, die extra high profile. Ik wil namelijk echt geen ballen ineens en aangezien ik bovenin nu plat ben was ik daar wel bang voor. Dus nu voor 310 high profile afgesproken. Dat scheelt weer in de begin bolling. Volgens best_boobie kom ik dan op een volle c maar eerder een d uit. Dat vind ik meer dan groot genoeg. 

Ik ben er nu geruster in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te te lezen. Zeer vergelijkbaar. Ik ga donderdag als ik weer ga passen echt vragen om het minimale. Bij 340 was de reactie al vd chirurg dat heel veel kleiner niet mogelijk was gezien het dan niet meer een liftend effect zou hebben. Dus ben benieuwd of hij nu toch iets v ruimte daarin ziet. Je foto’s gezien en het is echt vergelijkbaar met mijn huidige situatie. Wanneer staat je operatie gepland en waar? Spannend hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lilaluutje:

Wat goed om te te lezen. Zeer vergelijkbaar. Ik ga donderdag als ik weer ga passen echt vragen om het minimale. Bij 340 was de reactie al vd chirurg dat heel veel kleiner niet mogelijk was gezien het dan niet meer een liftend effect zou hebben. Dus ben benieuwd of hij nu toch iets v ruimte daarin ziet. Je foto’s gezien en het is echt vergelijkbaar met mijn huidige situatie. Wanneer staat je operatie gepland en waar? Spannend hoor! 

Lastig he als je zoveel ruimte hebt om op te vullen maar je ook weer geen enorme borsten wil. Tenzij je een lift doet maar dat wilde ik ook liever niet. Ik ben benieuwd wat er tijdens het volgende consult uit komt bij jou.

 

Mijn operatie staat op 9 april gepland morgen over een week dus al :rolleyes:

Ik ga naar de welnesskliniek in Genk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.