Ga naar inhoud

Dvdw : 20 maart 2018 : Dr. Peters : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Borst lift + prothese

 

Ik word dinsdag geopereerd!

Ik ben zo zenuwachtig... ik heb van mezelf al cup F en het is niet zo dat ze echt hangen maar wil het niet natuurlijk vind het gewoon mooi als ze stevig zijn maar ik ben zo bang ook voor de littekens kan iemand mij helpen gerust stellen? Heeft iemand n foto van borstlift littekens? Op internet is het dramatisch 

groetjes dvdw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed gelukkig! Vond het wel allemaal heel erg spannend operatie liep uit 2 uur daar gewacht misschien langer zelfs ... nu heb ik t gevoel alsof er een olifant op me ligt haha!!! Groetjes danielle xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Kevin peeters bij diana gabriels ja dual plane maar verschrikkelijk! Ik ben totaal niet blij wat een onprofesionele kliniek zeg... niet normaal de littekens zijn ook echt lelijk en dit is totaaaal niet waarom ik gevraagd heb en er word niks mee gedaan gewoon helemaal niets niet een een klein beetje begrip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 O jee, ik vind dit heel erg voor je @Dvdw...

Kan me goed voorstellen dat je pissig bent...

Snap ook niet dat er ook totaal geen begrip wordt getoond als een chirurg slecht werk heeft geleverd... Onvoorstelbaar...

Misschien kun je de littekens nog laten bijwerken?.... Heb er ook geen verstand van hoor, helaas....

Heb wel op dit forum gelezen dat Diana Gabriels wordt afgeraden...

Ben zelf op consult geweest bij Wouter Peeters; maar jij dus bij Kevin Peeters...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.