Ga naar inhoud

Lot24 : 19 mei 2009 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis


Aanbevolen berichten

Hai Meer!!

Ja was idd ff online, even spieken ^_^ Maar jeetje, was lees ik nou???? Toch een hersteloperatie!!! Wat een ontwikkelingen ineens....en dan kan je inderdaad gelijk een C-cub nemen, als je dan toch onder het mes gaat! Jammer dat die ander niet is bijgetrokken, aan de andere kant, je kan nu wel gelijk voor een goeie C gaan :D Heb je al een datum geprikt voor de operatie? September las ik geloof ik ergens...zou wel mooi zijn, na de zomer! En je weet nu natuurlijk ook wat je te wachten staat....en zoals je schrijft, de spier is ook al opgetrokken dus met de pijn zal het reuze meevallen, al had je natuurlijk al geen last! Maar top wijffie, dat je die stap gaat nemen :35:

Ja met mij eigenlijk alles goed, zo goed dat ik niet echt veel te melden heb. Heb alleen een beetje problemen met de BH maat, heb nu een 65E en die is echt nergens te krijgen. Ik mag eigenlijk niet klagen maar ze zijn wel iets groter geworden dan gedacht.

Ik was laatst op een feest, toen heb ik twee keer de vraag gekregen of ze 'echt' zijn. Ik echt verbaasd natuurlijk haha. Maar die mannen zeiden dat ze het niet vaak zien, zo'n dun meisje met zulke tieten! Ik natuurlijk zeggen dat ze echt zijn!!! Krijg sowieso heel veel opmerkingen van mannen en ze komen zelfs naar mijn vriend toe om tegen hem te zeggen dat ie maar geluk heeft met zulke tieten :wacko: Ja dit had ik dus ook niet verwacht. En zelf vind ik ze 'naakt' niet overdreven groot ofzo...ben er misschien wel te veel aan gewend. Maar ze zullen wel te groot zijn want krijg echt veel opmerkingen en sjans, wat natuurlijk nooit erg is haha!! Maar ben absoluut geen Pamela Anderson ofzo...heb er maar 300cc bijgekregen en het was een A cubje...Maar goed, te groot of te klein, het is nooit goed. Maar ben er wel zo super blij mee!!!!! Alleen BH's kopen en vinden is ook een hele opgave in die maat. Whatever, ik ben blij met ze :wub:

Ik zal weer is wat vaker op het forum komen, heb te veel gemist zie ik!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Smoothie

Heeej Lot!!

Wel lastig zeg dat je moeilijk bhs kan vinden in die maat, maar het is wel een hele mooie maat idd ;)

Ben erg benieuwt na hoe je borsten er nu uit zien, ga je nog nieuwe foto's maken?

Idd wel leuk die sjans, had ik ook met Ground Zero al die gasten na je tieten kijken enzo :rolleyes: Haha.

Doet je ego ook wel goed ofnie dat ze dat tegen je vriend zeggen whaha ;)

Hopelijk zie ik je bij decibel nog, zal je daar nog wel even voor de tijd een berichtje over sturen lijkt me wel leuk om even te meeten :D

Liefs Rianne

Oja heb net ook nog even een update in mn album gezet van woensdag, ik zie aan de foto's dat ze nu wel wat meer gaan zakken.

Ook merk ik dat aan mn bhs, zitten me niet zo lekker, misschien moet ik een maatje groter???

Ga morgen even na de stad een 70E passen, maar wat ik dus van jou lees is dat wel een moeilijke maat om te vinden...

Nouja hoop dat ik er een kan vinden om even te passen hoe die zit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Lot!!

Nou mijn vermoeden was juist, had idd te kleine bhs aan heb een 70E nu!! :D

Heb even een verhaaltje geschreven in mn topic moet je maar even lezen ;)

Liefs Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Wat fijn allemaal dat het zo goed met je boobies.

Maar zijn je boobies uit eindelijk kleiner geworden dan...?

Je hebt nu maat 65 E zeg je eerst had je 70 E toch.

Als je 65 E om rekent kom je op 70 D uit... :blush:

Hmm dat is raar ze worden juist groter na indalen.

Maar dat is bij iedereen weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meloentje,

Nee ze zijn niet kleiner geworden en ook niet groter. Dat omrekenen gaat bij mij niet echt op. Bij mij past mijn borst echt niet in de D cub. Ik heb altijd 70 gehad (dacht ik, nooit laten opmeten) maar heb dus altijd de verkeerde gedragen, had 65 moeten nemen. Als ik een D cub aanheb (of het nou 65 of 70 D is) past mijn borst niet in de cub, hij peilt er dan uit en het zit strak. Snap dat omrekenen sowieso niet heel erg. Het lijkt mij vrij simpel 65 is de omvang om je middel, en E de grote van de borst. Bij de hunkemüller, de bijenkorf en bij dat lingeriezaakje waar ik laatst was, zeiden ze dat dat omrekenen ook nergens op slaat; het is niet zo dat als de omtrek onder je borst groter is (bijv 70 ipv 65) je cubmaat dan kleiner wordt, de grote van je borst blijft toch gewoon hetzelfde! 70E pas ik ook gewoon nog en draag ik ook want 65E is niet te krijgen en 70D past dus niet...dan maar de 'verkeerde' maat.

Maar goed, mijn borsten zijn niet groter en niet kleiner geworden :rolleyes: Ben ik wel blij mee! Welke cub heb jij nu dan?

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai Lot,

Ja dat begreep ik dus ook niet omrekenen meeste meisjes rekenen om.

Ik vond het al raar dat je dikker/dunner bent en je cup maat kleiner/groter wordt.

Maar goed ik heb 70 G, maar omdat ik nergens, heeel moeilijk kan vinden :107::ph34r:

draag ik maar 75 F in alle merken pas ik, t zit wel losjes in me omvang op laatste haakje.

Die Sapphs vallen inderdaad klein uit Cup 75 F komt net over me tepels heen.

Ach ja beetje sexy bij lopen thuis kan ook geen kwaad :rolleyes:

Heb eindelijk wel 1 bhtje kunnen vinden van Triumpf (typ verkeerd volgens mij) maat 70 G mooi kanten.

Liefs Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Meloentje, dacht ik een moeilijke maat te hebben :blink: Die van jou is pas echt lastig!! 70E is al moeilijk te krijgen...70F en LAAT STAAN 70G! Wel mooi hoor, zo'n maat! Die van mij zijn op zich ook wel groot, al zie je dat niet zo...echte borsten lijken groter omdat ze wat vleziger zijn...je bent al wel snel gewend aan de maat! Je hebt er geen foto's op staan toch? Of ben jij de foto op je profiel? Die zien er ook echt mooi uit ;)

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lot,

We moeten gewoon wat geduld hebben ze gaan echter indalen en gaan ogen als echte ware cup,

dus ik maak me niet zo druk nu ze nog klein ogen.

maar ben wat afgevallen jemig 70 zit nu ook beetje te ruim zelfs op laatste haakje..... :wacko:

Het is echt moeilijk grote maten met kleine omvang, en ze zijn ook zo lelijk net als tenten iieeuwwwwww :ph34r:

en de slipjes/stringetjes wat zijn ze groot beginnen pas vanaf 36/38 echt geen 32/34 wist niet dat het zo

moeilijk zou worden, enne van internet bestellen is ook niet de oplossing je kan niet hele rek bestellen en passen :107::blush:

Maar ik stuur je zo nog pbtje

Liefs meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey!

@Meloentje...ik zal ook echt ff snel nieuwe foto's erop zetten (ook met Bh's aan en mijn Bikini natuurlijk :rolleyes: )

Maar!!!! Echt even persoonlijk drama!!!! Heb ik aanstaande zaterdag een festival, eerste festval dat ik in bikini ga zeg maar (Defqon liep ik nog met sportBH). Dus ook echt een mega dure bikini gekocht....ben al dagen elke dag de bikini aan aant doen om te kijken 'of ie nog mooi zit'. Mijn vriend wordt er gek van!

Maar goed; sta ik vanmorgen op 4 GROTE BULTEN OP EN TUSSEN MIJN TIETEN!!!!!!! What the fuck echt!!! Klote muggen....en ik heb ze dus in mijn slaap open gekrabbeld en het ziet er nu dus uit alsof er 4 grote, uitgeknepen pukkels zitten.... :107:

Iemand tips/ervaring over het 'supersnel' genezen van wondjes :wacko:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Lotje,

Yep klopt erg moeilijk daarom heb ik meeste lingerie`s 75 F die kan ik nog vinden.

En heb ook gelijk nieeuwe lingerie gekocht in Apeldoorn Bij Change best sexy.

Ok zie je foto`s wel verschijnen..... :rolleyes:

Vandaag op controle geweest alles was goed,paspoort ook eindelijk in bezit.

Maar andere dingetjes die ik te horen kreeg was niet zo n succes..... ik hou mijn hart vast...... :ph34r::139::107:

:139::ph34r::wacko::unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotje,

Yep klopt erg moeilijk daarom heb ik meeste lingerie`s 75 F die kan ik nog vinden.

En heb ook gelijk nieeuwe lingerie gekocht in Apeldoorn Bij Change best sexy.

Ok zie je foto`s wel verschijnen..... :rolleyes:

Vandaag op controle geweest alles was goed,paspoort ook eindelijk in bezit.

Maar andere dingetjes die ik te horen kreeg was niet zo n succes..... ik hou mijn hart vast...... :ph34r::139::107:

:139::ph34r::wacko::unsure:

Hoi Meloentje,

Wat kreeg je dan te horen als ik vragen mag? Iets wat niet goed was wat betreft je borsten of bedoel je dat niet?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.