Ga naar inhoud

Lot24 : 19 mei 2009 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis


Aanbevolen berichten

Hey Merel,

Haha nee al stik je, absoluut niet hoesten :unsure: En ik heb nog steeds geen pijn...echt heerlijk! Alleen als ik buk of loop, staat er een soort druk op. Had wel iets verhoging maar dat is gedaald! Heb nog naar het ziekenhuis gebeld en als ik 38,5 heb, moet ik naar de EHBO.

Dat meisje naast me, ik weet niet waarom ze zoveel pijn had...ik schrok er ook wel van. Maar heb je wel hulp geregeld in de huishouding? Lijkt me wel zwaar met twee kids!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Merel78

Hoi Lot!

Echt super joh, dat je geen pijn hebt!!! Slaap je ook al weer op je buik? (of ben je geen buikslaper, kan ook nog ;) )

Bij jou op de spier zie ik, wellicht dat het daar mee te maken heeft? Ik heb teweinig weefsel ofzo voor op de spier maar ik ga het toch nog even vragen voordat ik geopereerd word of ze tijdens de operatie ook even kunnen kijken of het toch niet voor de spier kan.

Ik heb wel hulp, heb een heel rooster in elkaar getimmert.

week 1:

Donderdag operatie: man vrij

Vrijdag: jongste extra dag kinderdagverblijf, oudeste ochtend naar school, middag man vrij

weekend: man en schoonmoeder, oudste op scoutingkamp

maandag: mijn moeder komt, oudste komt terug van kamp

dinsdag: mijn moeder is er nog, kinderen naar kdv en BSO.

Woensdag: 2 kids thuis, mijn moeder is er nog tot de avond

week2:

donderdag: 1 week na operatie, hopelijk voel ik me een stuk beter. Kinderen naar school, kdv. Man werkt en brengt/haalt kinderen

Vrijdag: schoonmoeder helpt

Weekend: man thuis

maandag: jongste kdv, oudste school. wel uit school moeten halen (kan lopend, moet lukken denk ik)

Dinsdag: kinderen naar school/bso en kinderdagverblijf

woensdag: jongste thuis, oudste ochtend naar school. op deze dag nog hulp nodig

week 3:

Donderdag: Kinderen naar school kdv

Vrijdag: schoonmoeder helpt

weekend: man thuis

maandag: wel eigenlijk wel weer werken, hoop dat ik auto kan rijden. Ik breng de oudste naar school die hoef je niet te tillen en man brengt jongste (normaal gesproken andersom)

Tja... en zo gaan we nog een paar weken door, hihi

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Ow wat een heerlijke nacht heb ik gehad, was ook zo moe!! Nee ben absoluut geen rugslaper, ik haat het!! Ben vannacht 4 keer wakker geworden van de pijn in mijn rug...weet alleen niet wanneer ik weer op mijn zij mag slapen, snak er echt naar haha! Als ik mijn vriend naast me op zijn zij zie slapen, ben ik echt jaloers :rolleyes:

De koorts is ook helemaal weg, gelukkig want koorts kan duiden op een ontsteking! En jeetje Merel, wat een rooster haha!! Wel perfect dat je dat in elkaar hebt kunnen zetten zeg!

Morgen gaat de tape eraf, ben zo blij, dan kan ik ze zien! Nu is het nog één vierkante voorgevel! En dan eindelijk weer douche...ben helemaal vies en vettig....ook mijn haar weer wassen! Maar weet iemand na hoe lang je weer op je zij mocht slapen...ik las ergens 6 weken :107: haha dat zou echt drama zijn!

Kus Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot,

Mij hebben ze gezegd dat je op je zij mag slapen als het gaat. Op je buik mag pas na 6 weken. Ben jij ook zo strak ingetaped? Het geeft wel een veilig gevoel vind ik. Ben je zeker dat alles op zijn plaats blijft zitten hahaha. Maar ik kan me voorstellen dat het heerlijk is als hij eraf gaat. Succes morgen en geniet van die douche ^_^

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeehhhh, de tape is eraf gehaald!! Kan nu eindelijk ook mijn bh maat bepalen...75D! Ik had een C verwacht maar vind ze echt mooi nu! Ben helemaal happy :D Ze staan nog wel wat raar uit elkaar maar van de pc moet ik ze naar binnen masseren...

Wel vaag om ineens mooie, ronde, grote borsten te hebben, als je normaal van die lege, platte, zakjes gewend bent...kan er maar moeilijk vanaf blijven...Kan nu ook eindelijk douche! Dat ga ik dus maar is doen!

Kussie Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot,

Viel het mee om die tape eraf te halen? Wauw, een D!!! Fijn dat je er zo blij mee bent. Geniet van die douche. Voelt het niet zwaar aan als ze zo plots niet meer ondersteund worden?

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Ja is wel raar zonder tape! Heb ze onder de douche de hele tijd vastgehouden...mijn vriend zei 'ben je bang dat ze wegspoelen ofzo' haha! En een D...misschien slinken ze nog, weet eigenlijk niet hoe dat gaat? Soms lees je dat ze groter worden na verloop van tijd, soms kleiner. Hoop dat ze bij mij zo blijven!

Kus Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Mooi hoor een D!! :D

Ik vraag me dat dus ook af hoe lang het duurt met dat ontzwellen, oftewel hoeveel kleiner gaan ze nog worden??

Hoop ook dat de mijne echt niet kleiner worden als dit ben zo blij met hoe ze nu zijn vind ze echt al zo mooi, heb ook een D volgens mij, hoop ik ;)

Als mn hechtingen er volgende week uit gaan ga ik is een bh passen, kijken wat voor cup ik dan heb ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Smooth!

Ook een D...hopen dat het zo blijft! Buiten dat ze bij mij scheef staan, zijn ze wel mooi! Dat scheve trekt weg (hoop ik) zei de pc. Maar heb je nu dan nog geen sportBH aan? Dan weet je toch ook al een beetje welke cub je hebt...van sportBH zit ik op 75D...Wanneer gaat bij jou het tape er eigenlijk af?

Ik ga ook ff foto's maken en een album aanmaken (als het lukt)...

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie
Hey Smooth!

Ook een D...hopen dat het zo blijft! Buiten dat ze bij mij scheef staan, zijn ze wel mooi! Dat scheve trekt weg (hoop ik) zei de pc. Maar heb je nu dan nog geen sportBH aan? Dan weet je toch ook al een beetje welke cub je hebt...van sportBH zit ik op 75D...Wanneer gaat bij jou het tape er eigenlijk af?

Ik ga ook ff foto's maken en een album aanmaken (als het lukt)...

Kuss

Ja heb wel een sport bh aan maar staat alleen S in, dus word ik ook nie veel wijzer van ;)

Tape doen ze niet aan bij de Arenborghoeve volgens mij, want heb ik niet gehad en ook niet bij anderen gelezen die daar geholpen zijn...

Ben heel erg benieuwt na je foto's :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot, ik kom net op jouw topic en herkende je verhaal van BF NL!

Je moest toen toch ook naar de longarts? Hoe is dat afgelopen....

Ondertussen heb je dus je nieuwe borsten wauw zo zie je maar in een paar weekjes tijd dat nl uit de lucht is, zijn er gewoon een aantal operaties al voorbij.

Ik heb mijn nieuwe implantaten ook en ben nu precies 3 weken po.

Ik ga zo ff je hele topic lezen want ik begrijp dat je tot 3x toe hebt moeten uitstellen???!!

Jeetje meid ... maar .... volgens mij was het het wachten waard of niet soms hahahah.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj!

Haha leuk dat je dat nog herinnerd! Ja moest inderdaad nog naar de longarts...had een lichte longonsteking <_< Maar het was het wachten meer dan waard! Heb ze nu een week en ben er echt super blij mee!! Gaat ook verder helemaal goed, geen pijntjes enzo alleen het slapen is een drama...mag al wel op mijn zij slapen maar dat gaat trekken dus dan maar weer op mijn rug...

kan niet wachten op de zomer! Heb al nieuwe bikini's besteld, hopen dat ik 75D hou, wil echt niet dat ze kleiner worden haha! Ga ook ff jou topic lezen...

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lot, fijn dat het zo goed met je gaat!!

Maar weet niet welke boobs jij voor de mijne hebt gehouden....maar ik heb nog helemaal geen foto's geplaatst omdat mijn camera kapot is hahahaha. Maar bedankt voor het compliment hoor hihi

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ff een update! Ben nu eindelijk in love met mijn boobies!!! Ben nu een week PO en de eerste dagen erg veel zorgen gehad, had ook koorts en mijn vriend moest wel 30X per dag kijken of ik geen ontsteking had...durfde er ook op de één of andere manier niet héél blij mee te zijn omdat ik bang was dat het mis zou gaan...

Maar goed, ze stonden scheef, erg dik en naar buiten. Nu zijn ze nog steeds erg dik maar ze zijn gezakt! Eindelijk haha, dacht dat het niet meer goed zou komen! Als ze in dit tempo doorzakken heb ik straks een borstlift nodig :wacko: haha! Ik ben op zoek naar een snoertje om de foto's van mijn telefoon te halen en op mijn pc te zetten, maar die moet ik dus bestellen, ze hadden niet in de winkel.

Slapen gaat beter, ik slaap al wel weer helemaal op mijn zij :D wissel het wel goed af met rug en zij slapen want alletwee gaat na een tijdje pijn doen. Maar ben blij dat ik kan afwisselen!

Kan verder ook eigenlijk wel weer alles...op zware dingen na dan, die heb ik nog niet geprobeerd. Dat maakt het wel lastig omdat je rustig aan moet doen...En mijn littekens jeuken als de pest, soms steken dan weer jeuken...herkent iemand dit? Vrijdag gaan de hechtingen er uit...ben benieuwd of het een beetje dicht zit.

Ben ook errug moe! Kan echt niet langer dan 2 uur bezoek verdragen...dan wil ik rusten! Mijn borsten worden dan ook harder en gaan meer steken en jeuken...maar ben pas een week PO! Ik zie ook een beetje op tegen werken volgende week...zoals ik me nu voel wil ik dat echt niet! En 3 juni is mijn eerste werkdag!

En ben blij met mijn cub van nu: 75D!!! Echt super happy mee...bij sommige worden ze kleiner na een tijdje, bij andere groter...ben dus benieuwd maar hoop groter :blush:

Vind het wel echt super fijn om al jullie verhalen te lezen, zeker toen ik beetje koorts had en ze nog zo scheef stonden...geeft toch moed :116:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Lot!!

Mooi om te lezen dat je nu helemaal tevreden bent met je boobies ;)

Ik hoop ook dat die van mij niet kleiner worden als dat ze nu zijn, zijn nu wel genoeg ontzwelt Haha.

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Hechtingen zijn eruit gehaald...zit gelijk een stuk beter! Staat minder strak ofzo...maar pc zei dat het er helemaal goed uitzag...geen onsteking en de wonden zijn mooi dicht. Littekens zijn nog rood en vallen niet precies in de borstplooi...wat ik wel jammer vind!

Verder ook gekeken voor nieuwe bikini's...heb mijn maat op laten meten en het is 75E!!!! Ik dacht het al omdat een vriendin van mij 70D heeft en de mijne leken toen al groter...maar jeetje! Big :D Nou trekt waarschijnlijk de zwelling nog wel weg dus zal wel eindigen op een D...mooi resultaat...geb zin in de zomer! Bikini niet meer gekocht...ben echt zo snel moe joh! Niet normaal...als ik een uur door de stad loop wil ik echt zitten...hoop dat dat snel overgaat...

Maar ik ben gelukkig :wub:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Zo! 75E dat is een mooie maat ofniet, wou je dat ook graag?

Ik vraag me af hoeveel de borsten nog gaan ''verkleinen''.. weet jij hoelang dat duurt?

Hoop eigenlijk dat die van mij niet nog kleiner worden ;)

Vind een 70D wel mooi, wou ik ook graag ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Smooth!

Bij de één worden ze groter, bij de ander kleiner...ben dus benieuwd waar ik op zal eindigen. Maar bij mij zit er nog wel een zwellig in, dus zal wel kleiner worden en eindigen op D ofzo...mooie cub! Ik had een grote C, kleine D willen hebben...maar de E nu vind ik ook wel errug mooi :blush: Ik ga trouwens ook naar Ground Zero...zijn twee jaar geleden geweest, toen was het echt SUPER!! Vorig jaar was minder en daarom twijfelde we een beetje...maar gaan nu toch! Ben benieuwd hoe het met die andere meiden gaat op free your mind festival...

Ik kan eigenlijk alles wel weer. Mag ook autorijden dus dat heb ik gister maar gedaan...zonder stuurbekrachtiging! Maar pc zei dat als het ging, het gewoon mocht! Maar het ging wel op zich...alleen parkeren was minder :wacko: Heb ook helemaal geen pijn, alleen gevoelige tepels...maar dat heeft iedereen geloof ik wel. Met jou ook alles goed verder?

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Lot!!

Ja een D is ook mooi toch, maar snap best dat je ook graag die E houd ;)

Bij mij zijn ze na mijn idee niet echt meer gezwollen dus hoop dat ze dan niet kleiner meer worden.

Heb net nieuwe foto's erop gezet van mn nieuwe bhs en een van borsten van vandaag, daar kun je heel goed zien dat de linker anders is dan de rechter terwijl je dat in het echt (gelukkig!!!) niet zo ziet.

Verder gaat alles eigenlijk wel goed met mij.

Leuk dat je ook na GZ gaat :D

Ik ben elk jaar nog na GZ geweest en vond elk jaar nog vet! :63:

Dat wat jij zegt over je tepels heb ik ook heel erg, vooral mn rechter is zo gevoelig...

Wel beter dat je weet gewoon auto kan rijden, ben ook blij dat ik weer lekker op mn scootertje kan ;)

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Foto's staan erop! De link onderaan bericht....

Smooth, mijn rechterborst hangt ook wat meer dan mijn linker...tenminste, de tepel zit wat lager...weet niet of je het ziet op de foto's...ik zie het in ieder geval wel :rolleyes:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lot!

Ziet er al goed uit hoor! Mooie boobs!

Het lijkt alsof je ene borst al iets meer aan het zakken is dan de andere, dus daardoor zou je verschil kunnen zien. Maar geen zorgen, dit trekt allemaal nog heel erg bij. Je boobs worden nu met de dag NOG mooier, zul je zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Lot!

Mooie borsten hoor! Echt onwijs goed gelukt! Ze zijn bij jou voor de spier geplaatst, wellicht daarom al zo snel zo'n mooi resultaat? Op dit moment is mijn ene borst ook lager dan de andere, denk inderdaad dat dit komt door het indalen. De ene voelt ook al minder hoog aan.

maare, heel hartelijk dank voor het plaatsen van je foto's! Ik vind het een super mooi resultaat waar je echt heel blij mee kan zijn!

Lefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Lot!!

Heb je foto's bekeken en ze zijn al heel mooi hoor!

Wees er maar trots op :D

Ik zie ook idd wat verschil maar dat trekt vast wel weg.

Zie je dat bij jou ook beter op de foto's dan in het echt? Bij mij wel.

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.