Ga naar inhoud

Lot24 : 19 mei 2009 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Lot,

haha,ik was gister in Alkmaar,daar hingen ze met tientallen,als ik dat had geweten,had ik er eentje in je maat mee genomen en opgestuurd,hihi.

Ik zat nog te twijfelen om er 1 mee te nemen,omdat ik er eentje heb in 85c,maar die is iets te groot,toen paste ik hem perfect,

maar ze zijn toch zachter geworden,dus pas ik hem niet zo meer,maar ja toch maar niet gedaan,omdat ik al zoveel bh's heb hangen,haha.

maar dat van dat vervellen is doodnormaal hoor,had ik ook,de boel is zo strak geweest natuurlijk,en dat het jeukt is nog beter,dat betekend

dat de boel goed geneest,dat had ik dus ook bij die wond en de rest,toen dacht ik"YES"het is aan genezen.

dus no worry's hoor meid.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Tanx voor het compliment...ben er ook echt helemaal blij mee, al staan ze naar mijn idee nog wel beetje ver uit elkaar (ach, je moet toch wat te klagen hebben :rolleyes: ). Voor de BH wederom niet geslaagd!!! Ga volgende week maar weer op jacht! Wil 'm echt hebben!!

Ben blij dat het vervellen 'normaal' is...maakte me al beetje zorgen, tis wel erg veel namelijk. Smeer er wel bodylotion op, dan zal de huid ook wat soepeler/zachter worden.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Zoek je de grijze of de witte? En welke maat?

Dan kijk ik morgen even hier in de buurt, ik moet toch even naar de hema, dan geef ik aan je door dat ze 'm daar

hebben of ik stuur 'm even naar je toe. Ook geen probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

He Lot! Nina is me voor maar ik wilde je het ook voorstellen! Als je het daar niet kan vinden kan ik ook hier in Brabant kijken!

Heb je de Leijweg in Den Haag al geprobeert? Op KJ-plein natuurlijk al geweest, heb je nog Leidschenhage, stad Den Haag, Rijswijk Bogaard... wel opties genoeg eigenlijk.... Als je het echt niet vind laat je het maar weten!

Groetjes,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Ik zat het het topic mee te lezen; ik heb dus ook last gehad van vervellen. Is inmiddels over, maar heeft best even geduurd en was ook best veel. Gek he?! Hahaha... Maar hoort er dus allemaal bij. Ja, ik heb me ook goed ingesmeerd. Ik had er ook nog niet eerder over gelezen.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel & Nina!

Lief dat jullie het naar me op willen sturen ;) Maar zoals Merel zegt, de Leyweg, leidschehage, de boogaard...nog opties genoeg! Waar ik naar toe gebeld had, zouden ze 'm apart hangen in mijn maat, maar ze hadden de verkeerde maat gepakt en mijn maat hadden ze niet meer. Maar het komt goed, in ieder geval super lief van jullie!

@ Pat, okee, gelukkig dat het normaal is...ik jeuk me echt een ongeluk! Schrok ook wel dat ik 2 weken po ineens onwijs begon te vervellen...nu maar goed smeren!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Lot!

Ik vind je borsten er heel mooi uit zien!! Ze zijn wel iets dichter bij elkaar gekomen hoor! En de maat dan.... geweldig toch? Een goede bh zal de boel toch ook wl bij elkaar drukken? En wie weet wat er nog allemaal gaat veranderen! Ik vind ze iig erg mooi!

Liefs, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey!

Ik wilde even zeggen ik mijn bv bij de belastindienst heb ingediend, dacht 'misschien is het fiscaal aftrekbaar', nee heb je ja kun je krijgen.

Maar goed, ik heb dus 1200,- terug gehad!!!!! In totaal 2150,- waarvan 1200,- van mijn borstvergroting is.

Nou is het wel zo dat ik betaald heb voor 1 januari 2009, in 2008 dus...ik weet niet of het in 2009 ook nog kan. Maar goed, dan weten jullie dat!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey!

Ik wilde even zeggen ik mijn bv bij de belastindienst heb ingediend, dacht 'misschien is het fiscaal aftrekbaar', nee heb je ja kun je krijgen.

Maar goed, ik heb dus 1200,- terug gehad!!!!! In totaal 2150,- waarvan 1200,- van mijn borstvergroting is.

Nou is het wel zo dat ik betaald heb voor 1 januari 2009, in 2008 dus...ik weet niet of het in 2009 ook nog kan. Maar goed, dan weten jullie dat!

Liefs Lot

Daar had ik het vandaag met manlief over!

Bij mij kwam de teruggaaf ook binnen.

Ik heb een deel van mijn BV betaald van het geld dat ik dit jaar terugkreeg en zei al; "Zouden we een BV niet op kunnen geven?".

Als ik binnenkort mijn belastingman nog spreek zal ik het eens navragen.

Ik weet dat je extra medische kosten kunt opgeven, maar of dat in 2009 nog is weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de BH!!! :43: Helemaal blij mee! Zit ook mooi en zit ook goed! Verder echt weer hard aan het werk, vergeet soms gewoon dat ik een bv heb gehad.

Ik lijk misschien een zeurpiet maar ik heb echt helemaal geen pijn gehad, vanaf de eerste minuut niet! Ook geen steken, rare luchtbubbels, helemaal niets! Ik kan ook echt alles weer? Is dat wel normaal? Haha nou ga ik twijfelen omdat ik GEEN pijn heb. Heb ook nooit pijnstillers gehad ofzo...Meer mensen die dat hebben?

Morgen naar pc voor controle, ben echt benieuwd wat hij er van vind! En...zaterdag Defqon....ga nog wel ff vragen of ik daar heen kan. Al mensen met festival/feest ervaring na een bv???? Aub ervaringen!!!

Liefs Lot :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Wat fijn dat je je bh hebt, haha! En ik snap het heel goed hoor, dat je twijfelt omdat je juist geen pijn hebt gehad! Bijna iedereen heeft wel iets van pijn ervaren en als je dat dan niet hebt. maar, ik denk echt dat dat gewoon alleen maar heel fijn is! Je hebt gewoon keurig je rust genomen, ze hebben je tijdens de operatie waarschijnlijk ook erg netjes opengemaakt (dat klinkt luguber!) en weer netjes dicht... hihi en omdat het voor de spier is zal het ook wel een hoop schelen denk ik!

Ik ben nog niet naar een feestje geweest maar waarom zou dat niet kunnen? Als je niet moe bent en niet te druk (i.v.m. botsen tegen je borsten aan?) dan zou het toch moeten kunnen?

Succes bij de pc en zoals ik al in mijn topic schreef: ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen van jou pc!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot!

Hoe was het bij je pc? Toch fijn, dat je helemaal nergens last van heb gehad ! :101:

Defqon zal wel kunnen denk ik, als je maar zo af en toe met je kont in t zand duikt en niet constant op de main tussen ongeveer, wat zal t zijn? 10.000 man staat, hahaha! Welke tent sta je t liefst? Ik ben in '05 '06 en '07 geweest, vorig jaar was het een gevecht om aan kaarten te komen en dit jaar wist ik al dat mn boobies ongeveer rond deze tijd aan de beurt zouden zijn, dus kaartjes over laten gaan!

Ben wel benieuwd hoe het zal zijn en of het weer meewerkt! ;)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Lot!!

Hier nog een die vanaf het begin af aan geen pijn heeft gehad ;)

Sommigen kijken me dan verbaasd aan als ze vragen of ik veel pijn heb gehad en mijn antwoord '' nee, helemaal niet!'' is.

Defqon ga ik dit jaar niet heen, Ground zero word mn eerste festival weer na mn bv.

Alhoewel ik volgende week waarschijnlijk wel na een hardcore feestje ga, dus moet dan ook ff afwachten hoe dat gaat.

Hoop dat mn wondje dan eindelijk dicht is en ik een normale bh aan kan,, kan ik tenminste een leuk (bloot) truitje aan ^_^ Haha.

Jij morgen iig heel veel plezier daar!! :D

Vriendin van me gaat er ook heen.

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Bij de pc was alles goed :D Ik hoef pas in december weer terug te komen!! Op mijn vragen:

Vraag: Wanneer mag ik weer alles doen?

Antwoord: Na zes weken. Morgen mag ik wel naar een festival, dat is geen enkel probleem. Hij zei wel dat ik de sport BH

Die het meest steun geeft, maar dat was ik al van plan.

Vraag: Gaan mijn borsten nog wat meer naar binnen staan?

Antwoord: Als je dagelijks de oefeningen doet, komt het helemaal goed (ze tegen elkaar duwen, loslaten, tegen elkaar

duwen, enz. Dat je een spleetje krijgt zeg maar

Vraag: Is het okee dat ik geen pijn heb gehad?

Antwoord: eeeuuuhhh....JA tuurlijk is dat helemaal okee :)

Vraag: Wanneer mag ik gewone BH's dragen

Antwoord: Na twee weken (in totaal dus 6 weken)

Ik ben vergeten te vragen wanneer ik littekencreme erop mag doen...ga ik nog ff over bellen. Vorige keer zei hij dat de korstjes helemaal weg moesten zijn...die zijn nu weg maar wil het toch zeker weten.

@ JinXx en Smoothie....Defqon doe ik wel gewoon rsutig aan...maar heb er zo'n zin in! Het wordt ook 21 graden en geen regen, dus zal wel helemaal goed komen! Omdat wij altijd via ticketsbox kaarten halen, mochten wij al kaarten in de voorverkoop halen..waren dus verzekerd van kaarten! Ik sta het liefst bij hardcore, en main op het eind natuurlijk (vuurwerk!!!). Maar mijn vriend is erg bezorgd en van hem MOET ik rustig aan doen. Hij is helemaal gek op mijn tieten haha!!! Wil er de hele dag aan zitten en kan niet eens rustig douche :blush: Hij is er voorzichtiger mee dan ik, dus dat komt wel goed!

Ik zal ff laten weten hoe het geweest is, ook wat betreft de boobies!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Lot!!

Had je net een pb terug gestuurd maar lees hier al het antwoord over die bh ;)

Fijn dat je pas in december weer hoeft te komen, dan ziet het er dus allemaal goed uit nu.

Wel beter dat je die kaarten al eerder kon halen, vriendin van mij kreeg ook voor de tijd een mail dat ze eerder kaarten kon bestellen omdat ze vlak daarvoor 4 kaarten van Qdance had besteld (voor in Qontrol).

Ging je trouwens ook na Ground Zero??

Nou lees wel hoe het vandaag was!

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot!

Leuk dat je jou vragen en antwoorden ook hier neerzet! Helemaal gerust gesteld denk ik? Ook over dat je geen pijn had?

Wat betreft de littekens: ik gebruik dus die silliconenmatjes en die zijn heel fijn. Gebruik ik vanaf 13 dagen. Wellicht ook iets voor jou?

Veel plezier op het festival in ieder geval!

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

Nou Defqon was echt helemaal te gek!! Ben goed los gegaan (wel meer rustpauzes gehad) maar geen last! Alles doet pijn, van mijn tenen tot mijn hoofd, maar mijn borsten niet :rolleyes: En heb toch echt veel en hard gedanst!! Heb wel een hele strakke sportBH aangedaan...Nu ook geen pijn, ze zijn zelfs iets zachter!

Ik ga morgen ff bellen naar mijn pc voor litteken creme/matjes...Kijken wat hij zegt over welke ik het best kan gebruiken en wanneer ik daarmee mag beginnen.

Nu nog maar even terug mijn bed in! Ben er veel te vroeg uitgegaan....Gaap!

Liefs lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Jeetje man, ik zit alweer bijna op de 6 weken...a.s. dinsdag om precies te zijn!! Wat is dat snel gegaan zeg!! De eerste twee weken nog helemaal euforisch over mijn nieuwe boobs...was niet van het forum af te slaan! Maar sinds ik weer begonnen ben met werken, is het al snel back to the real life! Heb echt een hele drukke baan en als ik s'avonds rond 21:00 uur thuis kom, spiek ik nog wel is even op het forum om te kijken hoe het met iedereen gaat, maar zelf schrijven...te moe :wacko:

Eigenlijk is er niet heel veel veranderd aan de vorm van mijn boobs met de tweede week (zie foto's), ze zijn alleen iets zachter geworden en ietsjepietsje meer gezakt. Zijn trouwens wel meer naar binnen gaan staan :rolleyes: Komt denk ik door de oefeningen. Heb er uiteindelijk een 70E aan overgehouden. De littekens zijn bijna weg...je ziet ze nog maar nauwelijks. Komt waarschijnlijk ook omdat ze precies in de borstplooi liggen. Ik zet er nog wel een paar foto's op van nu.

Gewone BH's heb ik verder nog niet echt gekocht. Eerlijk gezegd geen tijd voor gehad en de sportBH's zitten wel veilig. Buiten dat heb ik nogal moeite met het vinden van een goede BH....moet er echt ff de tijd voor nemen denk ik.

Ben wel héél blij met ze, één van de beste beslissingen die ik genomen heb. Ze voelen al zo echt van mij, kan me nauwelijks voorstellen dat er iets van plastic in zit haha! Laatst deed ik mijn BH uit, toen heb ik echt een tijdje in de spiegel gekeken...ze zijn wel echt mooi geworden zeg :blush:

Al schrijf ik zelf niet meer zo veel, hou jullie blogs wel bij hoor!!

En Merel; als je dit leest...zou ik dan je ww mogen? Kon ineens niet meer meekijken in je album :blink: Ben benieuwd hoe het er nu uitziet!!!!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Vandaag ben jij ook 6 weken PO :101:

En je hebt nu een mooie maat over gehouden, ben benieuwt na je nieuwe foto's.

Dat heb ik nou ook, kan me ook niet echt voorstellen dat er iets van ''plastic'' in zit, ze zijn al zo eigen net of ze er altijd al zijn geweest.

Ik lees nu ook meer dan ik schrijf, is denk ik meer in het begin dat je dat doet ;)

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Lot! Ik zag dat je online bent hier! Tijd neits van je gehoord, gaat het allemaal oke? Waars. is het gewone leven voor jou ook weer helemaal begonnen!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.