Ga naar inhoud

Lot24 : 19 mei 2009 : Dr. Timmenga : Diaconessehuis


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Tanx voor de reacties...ben echt zo blij met ze! En ja Smoothie, je ziet het beter op de foto's dan in het echt, dat mijn ene borst iets meer hangt! Sterker nog; ik zag het pas toen ik de foto's bekeek...mijn vriend ziet het ook niet in het echt, wel op de foto's. Maar het maakt niet uit, ze zijn groter en daar gaat het om!

Vandaag ook nog ff op het strand gelegen...verlang zo naar het moment dat ik mijn bikini aankan! Moet wel oppassen met teveel doen, ik kan namelijk echt al alles en ben morgen pas 2 weken po! En met dit warme weer loop je al snel met zware strandtassen te sjouwen <_< Mijn arts is vrij 'makkelijk' als het over inkapselen gaat...van hem mag ik doen wat ik kan...toch durf ik het niet! Beter TE rustig doen dan straks met de gebakken peren zitten!

Merel, succes morgen met het ziekenhuis bellen...laat ff weten hoe het gesprek gegaan is!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Lot, meid, wat zien je borsten er prachtig uit!!!

Kijk dat is dan ook weer goed om te eens te lezen dat het ook gelijk goed kan gaan. Het resultaat is nu al zo mooi!

Wel uitkijken dat je niet al te veel gaat doen he!

Want je arts kan dan wel makkelijk zijn maar het gaat om jouw lichaam. Dus inderdaad gewoon nog even rustig aan hoor. Die zes weken die er over het algemeen voor staan, zijn echt niet voor niks.

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj!

Tanx voor je lieve compliment! Ben er ook blij mee...ben ze nog steeds harnekkig naar binnen aan het masseren zodat ze minder scheef gaan staan...maar al met al, ik klaag niet :rolleyes:

En ik doe ook rustig aan...alleen wel moeilijk! Vandaag ook weer 'even' de vuilniszak wegzetten! Probeer er echt heel bewust op te letten maar best lastig!

Vandaag voor het eerst gewerkt en ging wel goed! Moet wel wennen aan het ritme; eerst 2 weken niks doen, dan ineens vol aan de bak :wacko: Wilde om 14:00 uur eigenlijk al wel de zon in! Maar wel lekker om weer wat om handen te hebben!

Morgen moet ik voor mijn werk de zowat hele dag autorijden! Ik moet voor een bespreking naar de andere kant van het land...2,5 uur heen en weer 2,5 uur terug...als ik geen file heb! Hoop dat het goed gaat. Heb wel de auto van werk kunnen regelen want die heeft stuurbekrachtiging. Ik heb al wel even in mijn eigen auto gereden, maar dat was 20 minuutjes ofzo...

Heeft iemand hier ervaring met autorijden na de borstvergroting??

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot,

Je vraagt om ervaringen met autorijden...ik heb een eigen autootje zonder stuurbekrachtiging en met een lastige achteruit! Daar heb ik nu (4 weken PO) nog steeds niet in gereden maar heb ze dan ook achter de spier gekregen en dat maakt een wereld van verschil lees ik overal. Ik heb wel vanaf ca 10 dagen na mn BV in onze andere auto gereden maar dan moest ik nog geen rare en snelle draaibewegingen aan het stuur moeten maken, dus makkelijk parkeren enz hahahha

Wat wel pijnlijk was, was de gordel die dwars over je borsten heenloopt en aangezien mijn tepels overgevoelig zijn momenteel was dat niet echt prettig.

Waarschijnlijk valt het bij jou wel mee omdat je sowieso al veel zelf kunt doen, is te hopen in ieder geval als je morgen 2x zo lang in de auto moet zitten...

Succes in ieder geval!

groetjes van mj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Lot,

Jee, meteen al zo lang autorijden! Gelukkig hopelijk meeste tijd op de snelweg rechtdoor? Dan valt het qua belasting wel mee denk ik? Ik heb begrepen dat je na 2 weken weer auto mag rijden, ik hoop eind volgende week dat dit lukt voor mij. Wel fijn dat ze op jou werk meedenken en dat je een auto met stuurbekrachtiging via het werk kan lenen toch?

En jij ook alweer aan het werk! Hoe lang ben je thuis gebleven? Tja, je moet er dan meteen weer vol tegen aan he? Ik ben zo benieuwd hoe dat zal zijn weer werken. Nu ben ik vooral nog erg moe overdag omdat ik snachts zo slecht slaap, hopelijk komt hier snel verbetering in.

Toen jou hechtingen eruit gingen, had je toen ook meteen minder last ervan? Ik heb nu het gevoel dat de hechtingen zo trekken en ik denk dat dit betekend dat het aan het genezen is. Voor mijn gevoel moeten de hechtingen wel lang blijven zitten.

Veel sterkte vandaag met autorijden en werken en hopelijk gaat het allemaal goed!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden deed ik na een week (inderdaad wel met stuurbekrachtiging) en dat ging goed, de riem inderdaad niet over je tepels... is bij mij nog steeds gevoelig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Vandaag in totaal 6,5 uur in de auto gezeten (lang leve het fileprobleem!)...maar is allemaal goed gegaan...alleen inderdaad, zoals je al zei Suffie, de autogordel! Gelukkig niet heel veel last van gehad maar het schuurt wel een beetje.

Het verbaasd met echt hoeveel ik eigenlijk al weer kan doen...bijna alles :D

Maar het is echt zo dat ik me elke dag wel wat beter voel...maak me nog steeds wel behoorlijk veel zorgen over inkapseling...ben de hele dag aan het prikken en duwen om te kijken of ze harder worden...maar ze zijn al behoorlijk zacht. Elke dag worden ze mooier en natuurlijker.

Heb ook mijn Defqon truitje al binnen, echt super sexy!!! :36: Alleen die sportBH eronder...geen gezicht! Weet iemand waar je wat lager uitgesneden sportBH's kan kopen of bestaan die niet? Ik heb al wel gezocht maar niks gevonden...of hebben anderen hier een oplossing voor?

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Nee, moet ze van mijn pc alleen af en toe naar binnen duwen, maar masseren mag niet met ruwe prothesen, dat bevorderd juist inkapseling...Bij ruwe protheses moet je ze de eerste 4 weken met rust laten...daarna pas masseren (google maar is). Heb jij zeker gladde? Maar op zich zijn ze erg zacht hoor...

XxX Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

zie je nou wel dat het niet klopte hihi,

op hema.nl heb ik gemeten en daar kom ik uit op 75E

Op elke site kom je op ander maten uit.

hey pat,

Ik heb 365cc high profile geruwd rond erin als dual plane.

Ja heb foto maar niet hier op mijn laptop.zal ze ff van de andere pc naar hierheen uploaden.

Als het me lukt.

Met de arts hadden we afgesproken Cup E, maar toen ik wakker werd

zei de arts dat ze toch groter zijn uitgevallen,

Ik blij natuurlijk hihi.

dus nu maar afwachten wat het wordt.

Pas 10 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Meloentje

Heb jij een linkje van die maten opmeten op Hema.nl? Ik kan het op de site niet zo 1, 2, 3 vinden. Thx alvast!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Ah thx, had verkeerde zoekfunctie ingetypt (bh maattabel, bh maat, bh... lukte allemaal niet. hihi) maar zie nu ook dat het gewoon bij advies staat... pff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook mijn Defqon truitje al binnen, echt super sexy!!! :36: Alleen die sportBH eronder...geen gezicht! Weet iemand waar je wat lager uitgesneden sportBH's kan kopen of bestaan die niet? Ik heb al wel gezocht maar niks gevonden...of hebben anderen hier een oplossing voor?

Hoi Lot, ik had hetzelfde probleem en ben voor de light impact van de Hema gegaan, die is heeeeel licht voorgevormd en heeft een laag middenstukje. Mijn PC zei bij de controle trouwens dat die stevig genoeg was. Hij heeft dunne kruisbandjes over de rug, dus weet niet of dat gaat met je truitje... Ze hebben 'm in het wit en donkergrijs.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik die ook heb nina in het grijs,echt een top ding.

zit mega lekker,en eigenlijk vind ik hem wel mooi,niet zo'n lelijk ding in elk geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hij is inderdaad best wel mooi hè?

Die draag ik nu ook gewoon met sport, is echt stevig genoeg (voor tennis in ieder geval)! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Nee hoor ik heb ook geruwde (had ik bij de vorige bv ook) maar toen, en ook nu weer na de derde week beginnen met masseren.

En dan komen we weer uit op............iedere pc zijn eigen methoden en wensen.

ESJxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nina en Lynnbeertje, Top! Gan gelijk ff kijken vandaag, tanx voor de tip! Heb me echt al wezeloos gegoogled...maar dan kom je weer gewoon uit bij de hema hè! Vind het wel jammer dat er echt alleen sportieve sportBH's van...maar goed, daarom heet het ook SPORT-BH :rolleyes:

@ Esj, ja iedere PC zegt iets anders, de mijne zegt na 4 weken beginnen...Daar hou ik me dan maar aan.

Ben weer helemaal hard aan het werk deze week, morgen gelukkig weer weekend! Kan alles weer wat rust krijgen! Toch wel zwaar, van niets doen weer gelijk full-time aan de slag. Ook veel werk inhalen :wacko: Maar ga vandaag ook even kijken voor m'n eerste mooie BH!!! Ben zo benieuwd!!! Probeer er vanavond ook nog wat nieuwe foto's op te zetten, ze zijn al wel echt iets veranderd. Zit nog wel op 70E of 75D trouwens (ook als ik het zelf opmeet). Wel héél blij mee! Had gevraagd om een 75C maar ben blij dat ze iets groter zijn uitgevallen!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,nee he,mijn vriend had hem gehaald voor me,ik beetje boos tegen hem ïk moest een sportbh hoor

dat is het ook zei hij,hahha.

zelfs mijn chirurg zei"wow wat een mooi bh heb jij,waar heb je die vandaan...ik zo hema voor 10 euro.

dus voor het geld hoef je het niet te laten in elk geval(naja ik had met 30% korting,dus hij zal nu wel iets duurder wezen)

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb me vandaag echt een ongeluk gelopen, van Hema naar Hema, maar ze hadden 'm niet meer. Ik baalde natuurlijk als een stekker maar nou ga ik morgen weer naar een andere Hema, daar zouden ze de sportBH voor mij apart hangen (ik heb gebeld). Als ik jullie verhalen lees word ik erg enthousiast!!! Een sexy sportBh die ook nog steun geeft, het is mogelijk :43:

Ben nu helemaal gesloopt van het winkelen, ook nog voor andere dingen gekeken natuurlijk...sexy truitjes enzo... :blush: Mijn vriend gaat me zelfs oppervlakkig vinden, praat al maanden over tieten, boobies, borsten, het borstenforum, bikini's, truitjes, bh's...owja, ik heb ook nog een leven! Maar mijn leven draait daat nu gewoon om :rolleyes:

Begin nu ook lekker te vervellen (mijn borsten)...heb het wel is eerder gelezen dacht ik maar is dat normaal?? Het jeukt enorm...onder mijn oksel en mijn borsten! Dat gaat natuurlijk lekker jeuken onder die sportbh...Maar hebben jullie dat ook? Ik ga maar beginnen met smeren, dan blijft de huid ook wat zachter.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

He Lot!

Ook hier krijg ik de reactie van manlief dat ik alleen nog maar met borsten bezig ben. Letterlijk de vraag gekregen: bestaat jou leven alleen maar uit borsten nu? Eh, ja was mijn antwoord.... Gelukkig is dit forum er om je hart te luchten en het lekker over boobies te kunnen hebben, hihi!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.