Ga naar inhoud

JoyceKn : 20 maart 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Gast JoyceKN

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik hoop dat ik  mijn bericht zo goed plaats ( ben niet zo super goed met internet...)

ik ben Joyce van 37 jaar moeder van 3 prachtige dochters, na 3x borstvoeding zijn mijn borsten wat slapper geworden en draag ik 75c push up. 27 feb ben ik op consult geweest bij dokter Parys van de wellness kliniek hij vertelde mij dat 380cc voor mij het mooiste en natuurlijkste resultaat zou zijn. Ik wil graag een mooie D cup en hoop ook dat ik dit resultaat zal krijgen volgende week staat de operatie gepland nl op 20 maart

zijn er meer dames door Dr Parys geholpen?

groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week heb ik mijn bv maar ik twijfel enorm over de maat de ene dag denk ik 380cc zal wel oke zijn en de andere dag wil ik toch groter omdat ik bamg ben dat ze te klein worden

ik ben1,69 lang en weeg 72 kg ik heb momenteel maat 80b  

Mijn pc adviseerde me niet groter te gaan dan 380cc ivm kans op hangen 

hebben jullie ook zovaak getwijfeld?of ben ik nou echt de enige die gek wordt van zichzelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce,

 

Ik ben 1,67m en weeg 73kg. Een beetje vergelijkbaar dus. Ik heb ongeveer en 75c en neem waarschijnlijk 325/350 cc hp boven de spier. Ik heb sowieso al theezakjes van mezelf en mijn tepel zit wat lager dus mijn pc wilde ook lekker groot voor het hangen, maar hij zei dat hij het met deze maat ook mooi kan liften door mijn plooi ook wat te verlagen. Welke pc heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce, 

 

Ik denk dat iedereen twijfelt hoor. Ik wel in ieder geval. De ene keer denk ik dit gaat super mooi staan bij mijn postuur terwijl ik de andere dag bang ben dat ik het te groot ga vinden.

Ik ben 173 en weeg 65 a 66 kg. 

Ik krijg 400/450cc eurosilicone high profile dp geplaatst. Nu heb ik een grote C/D maar zonder volume.

 

Het is allemaal super spannend. En twijfelen hoort er gewoon bij als je zo een ingreep gaat laten doen. Het is allemaal niet niks natuurlijk.

 

Heel veel succes volgende week. Het gaat vast super mooi worden! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor je bent zeker niet de enige. Ik heb heeel erg getwijfeld tussen de 255 en de 299 CC omdat mijn PC had aangegeven dat ik met de 290 CC kans heb op rimpelvorming vanwege mijn dunne huid.

 

Juist hierom had ik uiteindelijk voor de 255 CC gekozen. 

Echter afgelopen maandag een half uurtje voor mijn operatie ben ik toch geswitcht naar de 290 CC.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2018 om 15:55 zei Jo123:

Hoi Joyce,

 

Ik ben 1,67m en weeg 73kg. Een beetje vergelijkbaar dus. Ik heb ongeveer en 75c en neem waarschijnlijk 325/350 cc hp boven de spier. Ik heb sowieso al theezakjes van mezelf en mijn tepel zit wat lager dus mijn pc wilde ook lekker groot voor het hangen, maar hij zei dat hij het met deze maat ook mooi kan liften door mijn plooi ook wat te verlagen. Welke pc heb je?

Hoi hoi ik heb Dr Jurgen Parys van de wellness kliniek en jij? Ik wil ook echt geen hangende borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Claudiat:

Nee hoor je bent zeker niet de enige. Ik heb heeel erg getwijfeld tussen de 255 en de 299 CC omdat mijn PC had aangegeven dat ik met de 290 CC kans heb op rimpelvorming vanwege mijn dunne huid.

 

Juist hierom had ik uiteindelijk voor de 255 CC gekozen. 

Echter afgelopen maandag een half uurtje voor mijn operatie ben ik toch geswitcht naar de 290 CC.

 

En heb je er nog geen spijt van hihi 

hoe gaat het met je nu je geopereerd bent ik hoop dat je weinig last van pijn hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Nina34:

Hoi Joyce, 

 

Ik denk dat iedereen twijfelt hoor. Ik wel in ieder geval. De ene keer denk ik dit gaat super mooi staan bij mijn postuur terwijl ik de andere dag bang ben dat ik het te groot ga vinden.

Ik ben 173 en weeg 65 a 66 kg. 

Ik krijg 400/450cc eurosilicone high profile dp geplaatst. Nu heb ik een grote C/D maar zonder volume.

 

Het is allemaal super spannend. En twijfelen hoort er gewoon bij als je zo een ingreep gaat laten doen. Het is allemaal niet niks natuurlijk.

 

Heel veel succes volgende week. Het gaat vast super mooi worden! :35:

Hoi Nina, wanneer ga jij voor je bv? Ik hoop ook echt dat ik op een D ga uitkomen  dat vind ik prachtig

bij welke kliniek ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

6 minuten geleden zei JoyceKN:

Spannend meid! Die arts schijnt heel fijn te zijn

Ja hele eerlijke en aardige man. Ik lees alleen maar succes verhalen dus ik heb er alle vertrouwen in.

Behalve mijn eigen twijfels dus soms :blush:

 

Jij mag al bijna! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Nina34:

 

Ja hele eerlijke en aardige man. Ik lees alleen maar succes verhalen dus ik heb er alle vertrouwen in.

Behalve mijn eigen twijfels dus soms :blush:

 

Jij mag al bijna! :43:

Ja die twijfels daar wordt je toch simpel van hihi waar twijfel jij aan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei JoyceKN:

Ja die twijfels daar wordt je toch simpel van hihi waar twijfel jij aan dan?

Eerst wist ik het niet zeker omdat iedereen zei 'je heb toch hele mooie borsten van jezelf' 

En zelf twijfel ik of ik ze niet te groot ga vinden. Maar Nio heeft mij gezegd dat hij ze weer mooi gaat opvullen zoals hoe ze waren voor mijn zwangerschappen en afvallen. Dus de twijfels probeer ik allemaal van me af te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan hangen? Dat ligt er echt aan of je netjes een bh draagt enzo, gaan hangen kan namelijk ook met een kleinere prothese gaan gebeuren.

Ben zelf 1.68 en weeg 74kg, voor de operatie 72kg. Had als bhmaat 80A of 75B, er is bij mij 500cc dual plane geplaatst, minder had ik niet moeten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Nina34:

Eerst wist ik het niet zeker omdat iedereen zei 'je heb toch hele mooie borsten van jezelf' 

En zelf twijfel ik of ik ze niet te groot ga vinden. Maar Nio heeft mij gezegd dat hij ze weer mooi gaat opvullen zoals hoe ze waren voor mijn zwangerschappen en afvallen. Dus de twijfels probeer ik allemaal van me af te zetten. 

Dan heb je straks een prachtige voorgevel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rocker:

Gaan hangen? Dat ligt er echt aan of je netjes een bh draagt enzo, gaan hangen kan namelijk ook met een kleinere prothese gaan gebeuren.

Ben zelf 1.68 en weeg 74kg, voor de operatie 72kg. Had als bhmaat 80A of 75B, er is bij mij 500cc dual plane geplaatst, minder had ik niet moeten nemen.

Ik draag altijd netjes een bh 

ik weet niet waar hij het op gebaseerd heeft 

op welke maat ben je uiteindelijk uitgekomen na je bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

@JoyceKN Afhankelijk van het type bh een 80F of 75F, maar pas ook 75G. Klinkt groot, maar ziet er uit als een kleine E. 

Wauw dat zijn ook mooie boobs! Ik wil een D cup en hoop zo dat t dat ook wordt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Timbolini:

Hoi! Ik ben 1,66 en 76 kg en ik zit nu tussen 75 C/D , ik ga zelf 450 cc nemen voor de spier!

Hoi hoi

waar hoop je op uit te komen? Wanneer ga jij?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Timbolini:

Ik hoop uit te komen op een mooie grote D voor het zicht! In BH zal dkt waarschijnlijk groter zijn. Ik heb best boobie een pb gestuurd met al de info en voorsituatie en ze zei dat ik mn uiteindelijke resultaat in deze richting mag verwachten:

 

https://www.borstenforum.com/profile/14314-revaso/

Dat ziet er mooi uit! Wanneer heb je je afspraak en bij welke kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JoyceKN:

Hoi hoi ik heb Dr Jurgen Parys van de wellness kliniek en jij? Ik wil ook echt geen hangende borsten

Oke hem zegt me niks eigenlijk! Ik ga bij dokter Nio. Uiteindelijk weet je toch pas achteraf of je de goede keus hebt gemaakt. Gewoon je gevoel volgen en op advies uitgaan van je pc! Dan kan je bijna geen spijt krijgen van je keuze denk ik. Dan weet je van jezelf dat dat je nr 1 keuze was. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jo123:

Oke hem zegt me niks eigenlijk! Ik ga bij dokter Nio. Uiteindelijk weet je toch pas achteraf of je de goede keus hebt gemaakt. Gewoon je gevoel volgen en op advies uitgaan van je pc! Dan kan je bijna geen spijt krijgen van je keuze denk ik. Dan weet je van jezelf dat dat je nr 1 keuze was. :D

Ik heb heb gegoogled en hij schijnt een toparts te zijn in borstreconstructie enz dus t komt vast goed 

nog maar 5 dagen voor mij het wordtnu echt aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.