Ga naar inhoud

Litteken brand en trekt


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben maandag geopereerd en sinds vanmiddag zijn mijn borsten zooo hard, opgeblazen en gespannen. Heb het gevoel dat ze ieder moment kunnen ontploffen :blink: het is ook veel meer dan de afgelopen dagen.. is dit normaal? Ik heb vanmiddag wel mijn carefix bh wat strakker gedaan, omdat ik het gevoel had dat ie te los zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wil je vast niet horen, maar ja helaas dit is normaal. Ook het zwellen en dat je borsten keihard worden vol met vocht.
Enige wat ik je kan adviseren is om er inderdaad een gaasje of iets zachts tussen te stoppen en misschien toch de band om je middel iets minder strak zetten. 
Als het goed is (als ik goed reken) moet het vanaf vandaag/morgen allemaal minder strak en vervelend gaan aanvoelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Rocker:

Dit wil je vast niet horen, maar ja helaas dit is normaal. Ook het zwellen en dat je borsten keihard worden vol met vocht.
Enige wat ik je kan adviseren is om er inderdaad een gaasje of iets zachts tussen te stoppen en misschien toch de band om je middel iets minder strak zetten. 
Als het goed is (als ik goed reken) moet het vanaf vandaag/morgen allemaal minder strak en vervelend gaan aanvoelen. 

Dankje voor je reactie! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.