Ga naar inhoud

Plaatsing voor de spier of dual plane


Aanbevolen berichten

Hi even een vraagje. Ik wordt aankomende dinsdag al geopereerd. 400 cc monobloc voor de spier. Omdat ik twijfelde aan de maat en ik iets las over dat ze minder snel hangen bij dual plane plaatsing ( hangen ze dan snel als je ze voor plaatst) heb ik dr Nio geappt met de deze vraag. Nu was zijn antwoord beetje vaag. Hij zei dat onder de 500 cc niet snel gaat hangen en of ik ze dan liever dual plane heb.

 

Euhhh nu twijfel ik dus niet meer alleen aan de maat maar ook hoe ik ze moet plaatsen.  Ik heb al klein beetje hangborsten en kwam bij nio ondat ik geen lift wil. Maar wil niet over 5 jaar door de prothesen zo een hang krijgen dat ik deze wel nodig heb. Dus mijn vraagjes?

 

Gaan ze sneller hangen als ze voor geplaatst worden? 

Hoort bij dual plane plaatsing een langere herstel periode?

Is er een verschil in het aanzicht van hoe ze eruit gaan zien

Of nog andere verschillen.

 

Zijn er hier meiden met vior de spier plaatsing en er tevreden over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja Nio is wel kort van stof dat klopt haha... misschien bedoelt hij door ze zwaarder te nemen je juist kans op meer hang hebt. Bedoel meer ccs dus. 

Dual plane is ook vaak als je weinig weefsel hebt dan bedekt de spier de bovenkant zodat je daar geen randen ziet. Maar voor de spier heb ik geen ervaring mee. En weet ook niet hoe het precies zit met dual plane in combinatie met als je al best veel hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Krissieke:

Hi even een vraagje. Ik wordt aankomende dinsdag al geopereerd. 400 cc monobloc voor de spier. Omdat ik twijfelde aan de maat en ik iets las over dat ze minder snel hangen bij dual plane plaatsing ( hangen ze dan snel als je ze voor plaatst) heb ik dr Nio geappt met de deze vraag. Nu was zijn antwoord beetje vaag. Hij zei dat onder de 500 cc niet snel gaat hangen en of ik ze dan liever dual plane heb.

 

Euhhh nu twijfel ik dus niet meer alleen aan de maat maar ook hoe ik ze moet plaatsen.  Ik heb al klein beetje hangborsten en kwam bij nio ondat ik geen lift wil. Maar wil niet over 5 jaar door de prothesen zo een hang krijgen dat ik deze wel nodig heb. Dus mijn vraagjes?

 

Gaan ze sneller hangen als ze voor geplaatst worden? 

Hoort bij dual plane plaatsing een langere herstel periode?

Is er een verschil in het aanzicht van hoe ze eruit gaan zien

Of nog andere verschillen.

 

Zijn er hier meiden met vior de spier plaatsing en er tevreden over?

Uiteraard is het zo, dat hoe zwaarder de borsten zijn, hoe sneller ze gaan hangen.. MAAR!! Ik heb zelf 450 cc voor de spier, en bij mij hangt er niks. Ik ben ondertussen 5,5 jaar po en heb nog foto's van 4,5 po. Moet binnenkort weer eens nieuwe foto's maken. 
Ik ga jou ff toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe het eruit kan zien ;)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd een bh draag, ook 's avonds op de bank. Ga je een halve ochtend rondrennen zonder bh, consequent, dan gaat het uiteraard hangen. Maar bij dual plane gaat je eigen weefsel uiteraard ook hangen, maar dan gaat het over de prothese hangen en ziet het er minder fraai uit.. 
Advies: altijd bh dragen, dan komt het vast wel goed ;) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei best_boobie:

Uiteraard is het zo, dat hoe zwaarder de borsten zijn, hoe sneller ze gaan hangen.. MAAR!! Ik heb zelf 450 cc voor de spier, en bij mij hangt er niks. Ik ben ondertussen 5,5 jaar po en heb nog foto's van 4,5 po. Moet binnenkort weer eens nieuwe foto's maken. 
Ik ga jou ff toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe het eruit kan zien ;)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd een bh draag, ook 's avonds op de bank. Ga je een halve ochtend rondrennen zonder bh, consequent, dan gaat het uiteraard hangen. Maar bij dual plane gaat je eigen weefsel uiteraard ook hangen, maar dan gaat het over de prothese hangen en ziet het er minder fraai uit.. 
Advies: altijd bh dragen, dan komt het vast wel goed ;) 

 

xx BB

Thx voor je reactie. Ik ging ineens twijfelen omdat sommige zeiden dat voor de spier sneller gaat hangen en bijna iedereen hier (zo lijkt het) dual plane doet. Dus toen vroeg ik de dokter en zei gewoon je kan ook dual. Maar dat was niet perse wat ik bedoelde of wilde. Maar als zi gemakkelijk ook dual kan waarom adviseerde hij me dan in eerste instantie voor de spier. Wat was coor mij het voordeel hiervan dan zeg maar.  Maar blij dat ik iemand gevinden heb waar het goed bij zit.  Heb je toevallig ook de hydrogel of siliconen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Krissieke:

@ellen001 hij zei wel tijdens consult van dien voor de spier want je hebt genoeg borstweefsel. Misschien dan toch gewoon viir de spier laten doen zoals zijn eerste advies. Wil wel nog 4 kilo afvallen. Hopelijk zal dit geen verschil maken

 

Heb je aan dr Nio aangegeven dat je nog vier kilo wil afvallen? Dat kan namelijk wel van belang zijn bij een plaatsing voor de spier. Ik heb ze ook voor de spier, maar ik mocht echt niet afvallen van hem (dat is ook zeker niet mijn bedoeling).

 

Senorita heeft ze ook voor de spier en zij wilde nog wat afvallen na haar consult. Toen heeft dr Nio aangegeven dat ze beter eerst kon afvallen en opnieuw op consult kon komen om te bepalen of een plaatsing voor de spier nog mogelijk is (Dat was uiteindelijk nog steeds mogelijk). 

 

Misschien dat het afvallen van vier kilo in jouw situatie geen probleem is hoor, omdat jij dan alsnog genoeg borstweefsel hebt, maar ik zou dat voor de zekerheid wel met hem bespreken. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke De enige reden dat ik dual plane heb gekregen i.p.v. voor de borstspier is dat mijn huid al eens opgerekt is door een forse gewichtstoename en na een aantal jaar een forse gewichtsafname.

Mijn huid zou daarom het gewicht van de prothese niet kunnen houden, maar was dit niet zo dan had ik 500cc voor de borstspier gekregen.
Uiteraard wel met het verhaal van Best Boobie erbij, dat je toch wat meer rekening moet houden met het goed en correct ondersteunen van je borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker thanks. Ja er werd dus voor de spier voorgesteld omdat er genoeg weefsel is. Maar ik ben wel 26 kilo aangekomen door zwangerschap en weer 20 afgevallen. Lijkt me ook wel een forse toe en afname. Maar ja als hij voor de borstspier voorstelde dan zal mijn huidkwaliteit toch nog voldoende moeten zijn toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Krissieke:

Thx voor je reactie. Ik ging ineens twijfelen omdat sommige zeiden dat voor de spier sneller gaat hangen en bijna iedereen hier (zo lijkt het) dual plane doet. Dus toen vroeg ik de dokter en zei gewoon je kan ook dual. Maar dat was niet perse wat ik bedoelde of wilde. Maar als zi gemakkelijk ook dual kan waarom adviseerde hij me dan in eerste instantie voor de spier. Wat was coor mij het voordeel hiervan dan zeg maar.  Maar blij dat ik iemand gevinden heb waar het goed bij zit.  Heb je toevallig ook de hydrogel of siliconen?

 

Nou.. dual plane is gewoon uitermate populair en als ik heel eerlijk ben, dan zijn er maar een paar pc's die echt kijken naar je situatie en dan pas beslissen wat een goede optie voor jou is (voor de spier of dual plane)
De meeste pc's opereren in 99% van de gevallen dual plane.. Het lijkt echt een soort trend...

Als het echter voor de spier mogelijk is, dan hoef je niet in je spier te laten snijden.. Ik zie alleen maar voordelen ;)

Ik heb zelf siliconen :) 

Bij hydrogel is het zo, dat Nio deze meestal dual plane plaatst, maar als je echt genoeg weefsel of vet hebt van jezelf, dan plaatst hij ze gewoon voor de spier. 
Met afvallen zou ik oppassen in dat geval... Dan zou ik voor dual plane kiezen, puur om rimpelvorming te voorkomen.. De hydrogel is hier iets gevoeliger voor dan de siliconen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, Krissieke said:

@Rocker thanks. Ja er werd dus voor de spier voorgesteld omdat er genoeg weefsel is. Maar ik ben wel 26 kilo aangekomen door zwangerschap en weer 20 afgevallen. Lijkt me ook wel een forse toe en afname. Maar ja als hij voor de borstspier voorstelde dan zal mijn huidkwaliteit toch nog voldoende moeten zijn toch.

 

Lijkt mij dat hij het niet zou adviseren als hij bang is dat het uiteindelijk niet mooi zou blijven. Maar anders nog een keer overleggen met hem wat hij een betere optie vind met jouw huid? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.